Foto
Foto
Inhoud blog
  • Ik zit zwaar in de sukkel
  • Wat een week weeral!
  • Verkoudheid?
  • Dubbele agenda!
  • Nog maar eens veel zaken herordenen...
  • Vandaag een belangrijke dag in onze familie!
  • Vandaag onverwacht kweeperengelei gemaakt...
  • Gisterenavond een minder aangename tijd doorgebracht
  • Nog 3 dagen zomer en...
  • Weer veel gebeurtenissen...
  • Alweer bijna in de helft van september!
  • Laatste dag van de 'grote vakantie'
  • De laatste twee vakantiedagen
  • Vandaag opletten geblazen!
  • Vandaag naar Mortsel en naar Monica en de bib
    Foto
    Ook een mooie dag gewenst!
    Foto
    We zijn de 16de week van 2024
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Reflecties
    Wat mij trof vandaag
    30-05-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag Test Aankoop opnieuw opgezegd
    De eerste keer deed ik dat n.a.v. een groepsvordering t.o. Telenet omdat ik oordeelde dat die niet terecht was.
    Jaren nadien heb ik me opnieuw door Test Aankoop laten vangen. Zo ontving ik van hen Test Aankoop, Budget en Recht en ook Test Connect.
    Nu werd ik vandaag geconfronteerd met een oproep aan alle Facebookgebruikers om de groepsvordering tegen Facebook te ondertekenen - dit n.a.v. van de historie met Cambridge Analytica waarbij gegevens van FB-gebruikers misbruikt werden om de Amerikaanse presidentsverkiezingen te sturen. Test Aankoop eist voor iedere FB-gebruiker het bedrag van 200 euro als schadevergoeding voor niet-bewezen schade. Je moet het maar durven! Natuurlijk zullen heel wat mensen op die kar springen - al was het maar om zonder moeite 200 euro te verdienen.
    Ik vind zulke actie zo overtrokken en zo van de pot gerukt dat ik meteen mijn ontslagbrief voor Test Aankoop heb gemaakt en getekend en die morgen aangetekend zal versturen. Ik wil de werking van Test Aankoop niet meer steunen omdat ze volgens mij hun boekje ver te buiten gaan.


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief
  • Alle berichten

    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum


    Foto

    E-mail mij

    maria.claessens@outlook.be


    Categorieën

    Foto

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs