MARATHONLOPER
Hageland Marathon 30/10/2011
Inhoud blog
  • Even bijwerken
  • Spijkenisse
  • Geldrop
  • 4u30 Troisdorf
    Over mijzelf
    Ik ben Marc Bemong, en gebruik soms ook wel de schuilnaam marcoloopt.
    Ik ben een man en woon in Tielt-Winge () en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 27/11/1948 en ben nu dus 75 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Marathon en ultralopen en sinds kort bloggen.
    Ik wil het voornamelijk hebben over lopen in het algemeen en nu en dan wat zeveren over andere sporten.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    12-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 u Aalter
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Om 7 u afgesproken met Gerry, Patrick en de Maaslanders, Leike, Jacques en Ghislain om een zondaguitstapje te maken in Aalter aan de afrit in Tielt-Winge om gezamenlijk naar ginder te rijden, kwestie om niet verloren te rijden, haha! Profiterend van een mooie warme zomerdag hebben we er een uitstapje van 6 uur van gemaakt in de omgeving van de sporthal, een wandeling van 1525 meter en dat 37 keren, het volgend jaar loop ik daar met mijn ogen dicht. De eerste 15 km liep ik samen Gerry,( die wilde stoppen aan de marathonafstand maar zou toch doorzetten en 50km afmalen) daarna voerde ik het tempo wat op van gem 5:45 naar 5:30 en dat had ik natuurlijk beter niet gedaan. Na 3u had ik 31.500km op de teller staan, toen wist ik al dat ik dat tempo niet kon blijven volhouden in zulke weersomstandigheden en heb een beetje afgeremd tot 5:50 maar aan de marathonafstand stokte het tempo en kwam  zelfs niet meer aan 6:00. Nog voor het 5de uur was het helemaal gedaan en moest ik afwisselend lopen en stappen, maar geen moment heb ik er aan getwijfeld of ik zou stoppen dat staat niet in mijne loopwoordenboek. Maar de moed zonk mij helemaal in de schoenen toen Els Annegarn me voorbij liep net voor de ingang van de sporthal om de resterende meters af te haspelen, ik heb nog kunnen aanklampen tot aan de bevoorading op de piste maar daar plaatste zij nog een versnelling en moest ik passen ( echt een klassewijfie ). Dan kwam Patrick me nog voorbijgesneld en die schreeuwde me nog een paar verdommes toe en dat ik moest blijven lopen, me maar weer op gang getrokken en nog tot in de helft geraakt van het lommerijke steegje. De organisatie was werkelijk top en dat voor een eerste keer er waren 2 bevoradingen door de organisatie per ronde en na verloop van tijd kwamen er nog een aantal verfrisingsposten bij van omwonenden en sympatisanten. Bedankt iedereen voor de goede zorgen want het was nodig.
    Op de foto een sprekend beeld: topper Lucien Taelman 1ste met 73.249 km en op de achtergrond mijn bescheiden ik 25ste 57.475 km
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    12-07-2010, 15:17 geschreven door marcoloopt  
    08-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2 trainingen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze week maar 2 trainingen afgewerkt, want het bijzonderste is om uitgerust aan de start te staan in Aalter. Woensdagochtend een tempoloop van 10 km in 47:49 gem. 4:47/km het was nog koel om 8u dus ideaal weert voor zo een loopje. De totale afstand met in en uitlopen bedroeg 12 km in 59min. Vanmorgen naar Meetshovenbos gereden om te profiteren ven de schaduw van de bomen. Ik had een rondje over de bospaden uitgestippeld van ongeveer 1500m, en zo 2u rondjes gelopen aan 6:00/km. Ik had zin om nog wat langer te lopen maar ben toch maar gestopt na 2u. Ben benieuwd hoe het gaat lopen in Aalter bij zulke hoge temperaturen, ik zal content zijn als ik 60km haal. 
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    08-07-2010, 20:20 geschreven door marcoloopt  
    05-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CCM Balen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zondag de eenmalige ? Marathon in Balen gelopen hij werdt gorganiseerd ter gelegenheid van de 100 ste mararathon van Clem Mertens. Ik ging hem lopen met de bedoeling  het rustig aan te doen en er een laatste duurloop van te maken voor de 6u in Aalter. Voor de start even een praatje met Jacques Vandewal die de avond ervoor de marathon in Rijkevorsel had gelopen ( goed gek ). Ook Willem was present met hem heb ik vorig jaar de 100 in Torhout en Bornem gelopen, Hij wilde ook wel rond de 4u lopen. Kort voor de start wilde mijn Forerunner niet wakker worden, maar gelukkig wist Markus Theisen , een Duitse ultraloper, raad als hij blokkeerd. De mode- en lapknop tegelijk indrukken en hij marcheerde weer. De eerste 10 km liepen we rond de 5:45/km dus een ideaal tempo om zo te blijven lopen, mijn hartslag bleef onder de 135 en het was nog niet te warm tussen 9 en 10 uur. Maar Willem was niet in goede doen en vond het tempo te hoog maar ik praatte op hem in om toch door te gaan. Op het eind van de 1ste ronde ( 4x10530m) wilde hij een kakpauze nemen en ging ik alleen verder. Van dan af liep ik steeds alleen en vond het te saai aan dat tempo te blijven verder lopen ( 10km in 57min) en begon langzaam te versnellen. Halfweg kwam ik door in 1u57 hartslag rond 145 en begon al wat andere lopers in te halen. Km 30 in 2:44 en van dan af tot km 35 zat ik rond de 5:20/km. Dan kreeg ik verschillende zowel mannelijke en vooral vrouwelijke lopers in het vizier en die moest en zou ik nog voorbijsteken. Op een 2 tal km voor de eindmeet kwam ik bij de eerste vrouw en daar bleef ik bij tot aan de laatste km en versnelde nog wat zodat ze moet lossen, haha ! Km 38,39 en 40 aan 5:10, 41 aan 4:59 en 42 aan 5 min. Eindtijd 3:46:31 en nog eens een keer een negatieve split, dus 2de helft 8 min sneller dan de eerste, dat is altijd plezant lopen. De bevoorading vond ik wel ondermaats, alleen water en sportdrank en geen cola mijn favoriete drank op de lange afstand na de aankomst dan een tafel met banaan, mars, appelsien enz.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-07-2010, 13:37 geschreven door marcoloopt  
    21-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Den Haag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    6 u Den Haag 61.989 km een nieuw PR en ook bij doorkomst op de 50 km in 4u34 was beter dan in Bottrop vorig jaar maar van dan af ging het tempo naar beneden waar ik tot dan toe steeds + 10km/u liep stokte het tempo aan 9.500km/u. Alhoewel ik mij voorgenomen had te starten aan 5:45/km liep ik onmiddelijk aan 5:35 en bleef dat tempo maar aan houden tot aan km 50. Natuurlijk ben ik wel tevreden met een 8ste plaats op 32 deelnemers. Als ik er in slaag om vanaf de start 5:45 te lopen dan moet het me lukken om geen inzinking te krijgen. Het weer mocht ook wat warmer zijn geweest en ook kregen we een 3tal plensbuien te verwerken. Patrick die mij vergezelde, liep voor zijn 1ste 6u een fantastische wedstrijd 71.018 km en dan had liep hij met een maag en darmontsteking, dat beloofd voor de toekomst.
    Op de foto loop ik in het gezelschap van Els Annegarn, Amsterdamse ultraloopster, liep haar eerste 12 u in Den Haag.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-06-2010, 21:32 geschreven door marcoloopt  
    14-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schimmert
    Whaw wat was dat ne toffe marathon daar bij onze Nederlands Limburgse vrienden. 6 rondjes van 7 km door een steeds afwisselend mooi landschap, natuurlijk met een paar pittige hellingen die na een paar rondjes beginnen door te wegen. Van bij de start samen gelopen met Leike Dautzenberg die, zoals steeds op de marathon, mij op sleeptouw neemt want bergop dat ligt me niet zo, snelle afdalingen, dat is meer mijn ding. Na de eerste iets te snelle kmrs lieten we het tempo wat zakken en werden we door verschillende lopers ingehaald en moet je kunnen weerstaan aan de drang om hun te volgen. Km 21 kwamen we door op 2u52 dus dat zou wel goed komen dacht ik. Zonder forceren maalden we de volgende kmrs af en als je dan later de een na de ander gaat inhalen dan kan je dag natuurlijk niet meer stuk. In de laatste 2 km zagen we der nog eentje in een rode t-shirt lopen en die vraten we nog op in de laatste 500m. Eindtijd 3:43:33. Zaterdag is reeds de volgende de 6u in Den Haag, hoop maar dat ik voldoende hersteld ben, heb vandaag al een recuploopje afgewerkt met Gerry 10.300km in 1u06 gem hartslag 122. Woensdag loop ik er nog eentje van een 10 tal km en voor de rest van de week rust. 
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-06-2010, 14:13 geschreven door marcoloopt  
    10-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een tijdje geleden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog eens iets op mijn blog heb gezet maar nu dat ik ook al een tijdje op facebook zit, ga ik in het vervolg n alleen maar een verslagje van een gelopen marathon of ultra op dit blog zetten mijn trainingen verschijnen wel nog op facebook.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-06-2010, 19:20 geschreven door marcoloopt  
    10-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Steenbergen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Steenbergen is beter verlopen dan ik had verwacht, want met een tijd tussen 3:35 en 3:45 was ik tevreden geweest maar het werdt 3:33:14 dus dik tevreden, tot km 36 zat er zelfs nog een nieuw PR in, maar de laatste 6 km viel het tempo terug naar 5:30/km door problemen met hamstring, als ik probeerde te versnellen kwam er kramp opzetten. De laatste 3 rondjes was het echt op de tanden bijten om toch door te blijven gaan. Het weer was ook niet je dat voor een marathon 11° en in het begin wat druilerige regen, heb het nooit warm genoeg gehad, had beter gelopen met lange mouwen en handschoenen. Mijn reisgezel Patrick liep een fantastische wedstrijd in 3u02 en een 3de plaats algemeen en dus een podiumplaats.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-05-2010, 13:36 geschreven door marcoloopt  
    06-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.laatste trainingen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Gisteren rustig door Meetshovenbos gejogd en vandaag met Patrick een dikke 8 km en daarna 6 versnellingen. Ik weet echt niet wat ik moet verwachten van Steenbergen, het zal wel zeer doen om de deelnemers aan de 24 uur rustig rondjes te zien draaien.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-05-2010, 17:27 geschreven door marcoloopt  
    03-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eindelijk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Allee 't is nu toch in orde gekomen met Antwerpen ik sta in de uitslag en heb mijn diploma kunnen afprinten, alhoewel er geen tussentijden op staan dus was er toch iets mis met mijn chip. Ook op de site van de M&Ucup sta ik nu vermeld. Vandaag met Patrick en Gerry een duurloop afgewerkt ik denk een goeie 16 km te hebben gelopen mijn forerunner had weer kuren en heb ongeveer 1 km meer dan Gerry gelopen en die van hem sprong pas in Betekom op, kwestie van op de juiste knoppen te duwen hè maat. Patrick liep nog een lus extra hij kreeg er maar niet genoeg van, die gaat vlammen in Steenbergen. Het was weer eens leuk lopen met mijn maten met veel onnozel doen en zeveren natuurlijk.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-05-2010, 15:08 geschreven door marcoloopt  
    01-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hardlopen kan zwaar zijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Donderdagvoormiddag met Patrick naar Rotselaar gereden om daar rond het meer rondjes te lopen, kwestie om ons voor te bereiden op het rondjes lopen in Steenbergen. Ik heb zwaar afgezien het liep echt niet lekker, vooral mijn linkerbil en hamstring wrongen tegen, en ook was het misschien wat de warmte. Als ik alleen was geweest dan had ik al vroeger gestopt maar dank zij de aanmoedigingen van mijne maat toch dik 12 rondjes gelopen, goed voor 22km. Gisteren een recuploopje van 8500m en nu een dag later valt precies alles wee in de plooi. Vandaag nog eens een rustdag, alhoewel het straks zweten wordt, want 1 mei is een van de drukste dagen in de frituur.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-05-2010, 08:34 geschreven door marcoloopt  
    28-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitslag Antwerp
    Klik op de afbeelding om de link te volgen heb al een paar keer contact gehad met de organisatie, ze zeggen dat ze het zullen bekijken; Ik hoop dat het goed komt, want voor mij is het belangrijk omdat Antwerpen meeteld voor de M&U Cup.
    Gisteren een recuploopje gedaan van 8 km in 00:46:30
    Dez morgen tempoloop van 10 km in 00:49:45
    Morgenvroeg met Patrick een dikke 20 km duurloop
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-04-2010, 21:32 geschreven door marcoloopt  
    26-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15km recup
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Was namiddag vertrokken voor een recuploop maar na 1km was de stramheid verdwenen en heb ik verder op gevoel gelopen, zal we komen door de vele kilometers van afgelopen weken, 15km in 1u23


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-04-2010, 20:08 geschreven door marcoloopt  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.antwerpen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik zal eerst met het goede nieuws beginnen, ben heel tevreden over de marathon met een tijd ( volgens Mr. Garmin ) van 3:30:24 en een verbetering van mijn PR met 7min. Maar het slechte nieuws is dat ik niet kan deelnemen, wegens werkomstandigheden, aan de 24u van Steenbergen. Gelukkig kan ik zaterdags wel deelnemen aan de marathon. Ik ben natuurlijk heel teleurgesteld want heb er zo hard voor getraind, en nu zal het moeilijk zijn om 4 ultralopen af te werken om 25 extra bonuspunten te krijgen voor de M&U CUP. 
    De marathon zelf verliep heel goed, heb het nooit echt moeilijk gehad alleen km 35 en 36 zat ik op 5:18 en 5:30 voor de rest zat ik steeds op 
    -5:00. Een paar minpuntjes zijn wel die 24 sec en dan de uitslag in de Gazet van Antwerpen waarin ik niet vermeld sta, een echt stomme krant is dat, ben benieuwd of ik morgen in de uitslag op de site vermeld sta want anders verklaar ik de oorlog aan heel Antwerpen en verre omgeving, Autochtoon, of Alochtoon ze gaan er allen aan, zeker weten.  
    PS. Hoe dat de 3 maten die mee geweest zijn hebben gelopen dat moeten ze zelf maar laten weten, daar hou ik me niet mee bezig.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    26-04-2010, 12:35 geschreven door marcoloopt  
    23-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste trainingen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Gisteren met Patje naar Betekom gelopen hij had NIEUWE loopschoenen aan en wou zijne Polar Kalibreren voor Antwerpen. Alles samen 14.600km gelopen. Morgenvroeg nog 30min aan 6:00 en een paar versnellingen. Ik weet echt niet wat het gaat worden in Amberes, de Poemp probeert me zot te maken voor 3:30 maar dat haal ik nooit met een pr zou ik al super blij zijn maar als het zo warm wordt dan weet ik het niet. Alhoewel ik vorig jaar in Rijkevorsel bij 28° 3:41 liep, maar toen had ik echt een superdag, zo zijn er maar een paar in een jaar. Ik zal eerst eens vergaderen met Gerry en Leike, als ze allebei met de ballon van 3:45 ga dan loop ik misschien mee, het ligt eraan wat ze mij betalen.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-04-2010, 21:53 geschreven door marcoloopt  
    19-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.loos alarm
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ja maten ik moet jullie teleurstellen, jullie hadden al stiekem gehoopt ne concurrent minder te hebben voor Antwerpen, maar het scheenbeen is weer dik in orde. Na zaterdag voordurend met ijs in de weer te zijn was het zondagochtend weer dik in orde. Ben zondag namiddag eens gaan testen en kon vlot 11km lopen in 59 min en niks meer gevoeld. Deze morgen met Patrick van Rillaar naar de Gerry in Scherpenheuvel gelopen, om te zien of hij mijne hartslagmeter niet in gang kreeg. Maar daar bleek dat ze mij ne verkeerde besteld hadden dat was er ene voor forerunner 301 en ik heb ne 305. Dus morgen weer terug naar die winkel en ik heb er al een maand moeten op wachten, doeme toch !
    In totaal vorige week 147km gelopen, ik had er 160 willen doen maar dat stomme scheenbeen heeft roet in het lopen gestrooid.
    Nu toch een kalmere week nog een paar dagen een 10 tal kilometertjes en dan vrijdag en zaterdag eindelijk nog eens rust. 
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    19-04-2010, 17:20 geschreven door marcoloopt  
    18-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scheenbeen
    Vrijdagavond op het gemakske naar Wolfsdonk gelopen (10km), daar dan ingeschreven voor de jogging van 5km, helemaal achteraan gaan staan tussen de start2runners. 1ste km 6:10 2de 4:59 3de 5:07 4de 4:28 5de 4:33 laatste 280m 1:08 totaal 26:25. Nog even een praatje met Patric, hij deed er 19min over maar was niet tevreden, en dan terug naar Aarschot, maar na een 5tal km kreeg ik last aan mijn linkerscheenbeen. Ik dacht direkt aan mijn blessure van vorig jaar toen had ik het aan mijn rechterbeen en ben toen 3 weken moeten stoppen , vocht tussen de spiervezels. Bij thuiskomst behandeld met ijs en reflex, maar de hele nacht bleef de pijn. Zaterdagochtend toch maar eens gaan proberen, met een knelverband er rond en 8 km gejogd het ging wel maar ik bleef een lichte pijn voelen. Tijdens het werk nog verschillende keren met ijs bezig geweest maar het beterde niet en ik dacht al daar gaat Anwerpen. Tot mijn verbazing voelde ik vanmorgen niks meer, ik ga namiddag nog even proberen een paar km te testen en anders morgen naar Els die heeft me vorige keer er ook vanaf geholpen.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-04-2010, 09:19 geschreven door marcoloopt  
    15-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ma di do
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na dat ik maandag in het totaal 46 km had gelopen sinds 3 weken eens een rustdag genomen. Dinsdagochtend van Aarschot naar Betekom gelopen en daar op de piste een klein test gedaan. 6 x 800m met 200m dribbelen rustpauze; de tijden 3:23, 3:21, 3:21, 3:19, 3:21, 3:21. Daarna terug via Meetshovenbos naar Aarschot, in totaal 18km. De test bewijst dat de conditie ok is, maar een marathon is toch altijd onvoorspelbaar. Vandaag dan de laatste lange duurloop van 33km van Houwaart naar het voetbalplein in Wolfsdonk waar morgen de jogging plaatsvindt. De laatste kmrs waren toch zwaar, vooral omdat ik vanaf 20km pijnlijke voeten kreeg, die 95 km op 3 dagen beginnen toch hun sporen na te laten. Ik ga toch proberen nog 60km te lopen tot en met zondag. En dan eindelijk nog eens een rustige week als aanloop naar de marathon ven Antwerpen.  
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-04-2010, 19:35 geschreven door marcoloopt  
    12-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weektotaal
    Klik op de afbeelding om de link te volgen afgelopen week 119 km. De moeilijkste kmrs waren die van zondagochtend 6 km na het feestje van zaterdagavond.
    maandag 28
    dinsdag 12
    woensdag 14
    donderdag 26
    vrijdag 10
    zaterdag 23
    zondag 6
    Totaal 119 km
    Deze morgen auto naar garage gebracht en dan via een omweg naar huis teruggelopen 33 km in 3u25. Het was afzien het vlotte echt niet en moest op het einde moeite doen om niet te gaan stappen, waarschijnlijk nog de naweeen van het feestje van zaterdagavond. Om 4 uur terug naar garage gelopen voor vervangwagen en nu ging het vanaf de eerste meters echt goed, raar maar waar.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-04-2010, 19:32 geschreven door marcoloopt  
    08-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pfff
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik had er vanmorgen echt geen zin in, zo een triestig weer. Heb de hele voormiddag wat rond gehangen en dan toch maar vertrokken om 1u30 voor een lange duurloop. Van thuis ( Houwaart) via omweggetjes naar de uitkijktoren in Tielt na ongeveer 10 km de trappen even beklommen en een fotootje gemaakt als bewijs voor mijn "loopvrienden". De benen waren goed maar in het hoofd zat het niet goed. Na 14km even halt gehouden bij Veerle en Carl om mijn flesje water bij te vullen, en ik weet niet wat er in hun kraantjeswater zat maar ik kreeg er terug zin in en van dan af ging het tempo omhoog zodat ik terug thuis kwam na 26 km en 2:26:42 dus voor mij een tempoduurloop.  
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    08-04-2010, 20:10 geschreven door marcoloopt  
    06-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weektotaal
    ik heb het beoogde weektotaal van 150km ruimschoots gehaald het zijn er 155 geworden. Het zal onmogelijk worden om het deze week te overtreffen daar mijn vrije maandag door het paasweekeinde is weggevallen, maar heb toch nog 28 km kunnen lopen met Patrick, Gerry voelde zich niet zo lekker en verkoos alleen te lopen. We liepen van aan de Knoet tot in Scherpenheuvel en dan samen met de groep van 10 km per uur terug richting Aarschot tot aan het Duracellrondpunt en daarna via de Demer terug naar De Knoet. Zowel Patrick als ikzelf hadden zware benen.
    Vanmorgen nog 13 km gejogd maar het liep echt niet lekker, ik zal de rest van de week maar een beetje gas terugnemen. 
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-04-2010, 21:17 geschreven door marcoloopt  
    Archief per week
  • 19/12-25/12 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
    TE LOPEN MARATHONS EN ULTRAS

    7/03 6U STEIN 14/03 MARATHON CYPRUS 25/04 ANTWERP MARATHON 08/05 MARATHON STEENBERGEN

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    GELOPEN MARATHONS & ULTRAS
    Totaal tot 20/06/2011 62 /100     
    2003
    1) Huy                                  3:54:38
    2004
    2) Huy                                  4:10:57
    2005
    3) Genk                                3:58:25
    4) Laroche-en-Ardenne        4:10:06
    5) Monschau                        4:29:41
    2006
    6) Genk                                3:51:01
    7) Laroche-en-Ardenne        5:48:04
    8) Monschau (D)                  3:54:53
    2007
    9) Laroche-en-Ardenne        4:59:38
    10) Rijkevorsel                     4:07:19
    11) Vorselaar                        4:21:48
    12) Schaarbeek (piste)          4:06:19
    13) Kasterlee                        4:20:48
    2008
    14) Genk                               3:58:58
    15) Olne                                4:37:50
    16) Gilze (N)                         4:12:59
    17) Antwerpen                      4:04:53
    18) Visé                                4:02:08
    19) Laroche-en-Ardenne       4:34:05
    20) Rijkevorsel                      3:52:24
    21) Monschau (D)                 3:59:52
    22) Meersen (N)                   3:46:39
    23) Hilvarenbeek (N)             3:48:43
    24) Beloeil                             3:48:39
    25) Schaarbeek (piste)           3:48:01
    26) Aarschot (proef M)          3:45::25
    27) Kasterlee                         3:39:50
    28) Geldrop (N)                    3:59:20
    29) Meersen 44.200 (gezam) 4:50:00
    2009
    30) Genk                               3:51:14
    31) Olne                                5:22:15
    32) Valencia (ESP)                3:42:42  
    33) Gilze (N)                         3:54:41
    34) Antwerpen                      3:39:06
    35) Laroche-en-Ardenne       3:59:06
    36) Rijkevorsel                      3:41:34
    37) Waldniel (D) pr.              3:37:39
    38) Trial des Gaulois M.        4:42:0
    39) Brussel                            3:47:36
    40) Eindhoven                       3:40:18
    41) Aarschot                         3:50:32
    42) Schaarbeek                     4:00:50
    43) Kasterlee                         3:54:45
    44) Geldrop                           3:53:20
    45) Spijkenisse                      3:38:58
    46) Trial des Bosses              4:47:00
    MARATHONS 2010

    47) Midwinter marathon         3:49:37
    48) Cyprus (Pafos)                3:59:00
    49) Antwerpen                     3:30:24 PR
    50) Steenbergen                  3:33:14   
    51) Child learn                     3:43:33
    52) CCM Balen                   3:46:31
    53) Waldniel (D)                  3:42:58
    54) Gent                               3:41:07
    55) Brussel                           3:39:39
    56) Schaarbeek                    3:53:25
    57) Geldrop                          3:52:40 

    58) Spijkenisse                       3:44:25

    59) Born                               4:06:08

    MARATHONS 2011

    60) Sevilla                            3:51:49

    61) Zeeuws Vlaanderen      3:42:18

    62) IJsselstein                     3:43:57

    63) Child Learn                    3:40:37

    64) Waldniel                         3:42:36

    65) Hulshout                         3:45:32

    66) Beekse marathon           3:32:21

    67) Brussel                            3:31:20

    68) Oostende                         3:40:52

    69) Hageland M                    4:05:30

    70) Geldrop                            3:37:48

    71) Spijkenisse                       3:34:24

    GELOPEN ULTRAS  
    Totaal tot 20/06/2011  17       
    2006
    1) Zolder 6 uur                   54.445 km

    2009

    2) Stein (N) 6 uur               58.196 km  

    3) Limburg Zw (N) 74 km  10:05:15 

    4) Steenbergen (N) 6 uur    60.970 km

    5) Torhout       100 km       10:58:55

    6) Dodentocht  100 km      11:27:00

    7) Bottrop (D)   50 km       4:41:10

    2010
    8) Stein (N) 6 uur               60.527 km
    9) Den Haag 6 uur              61.989 km

    10) Aalter 6 uur                  57.475 km

    11) Val d' Heure 56km       6:52:52

    12) Hulshout 100 km          11:30:05

    13) Bottrop (D) 50km        4:37:56 

    14) Troisdorf 6u                 44.546 km

    2011

    15) Stein 6u                       44.902 km

    16) Limurg Zw 60km         8:32:00

    17) Steenbergen 6u            62:412 km

    18) Bottrop 50km              4:22:50

    19) Troisdorf 6u                 63.212 km








    Laatste commentaren
  • ....... (Marc Blyaert)
        op Even bijwerken
  • Succes (conny braekman en Ronny Eeckhout)
        op Even bijwerken
  • 2011. (joggerke)
        op Even bijwerken
  • ongeneeslijk gezond (Marc Blyaert)
        op Even bijwerken
  • Nog 26 (leike)
        op Even bijwerken
  • TE LOPEN MARATHONS EN ULTRAS

    Belangrijke data in mijn agenda


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs