Madame
MADAMEKE
  • OVER MIJZELF
  • ONZE ZOON

    Foto
    ONZE DOCHTER
    Foto

    MENEER

    Foto

    ONZE ZAAK

    Foto
    ONZE HOND RAMBO
    Foto
    FLORIDE TOESTANDEN
  • 'S AVONDS AAN DE TOOG
  • 'S MORGENS FRIS NAAR HET WERK
  • SPREEKWOORD FLORIDE
  • WC REGELMENT FLORIDE
  • ANDERE TOESTANDEN
  • HOE LAAT IS HET?
  • ACTIVITEITEN FLORIDE
  • BBQ
  • Hoofdpunten blog floride
    16-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONTSPANNEN OP MSN
    Nog even ontspannen voor het slapen gaan en met glaasje wijn plaatsgenomen aan pc.....vriendin , en vriendin van vriendin waren on line....tof..nog efkens kletsen over vervlogen tijden....
    En dan stelt ze mij de vraag "wat zou je doen als je iets aan je lijf mocht veranderen"
    "Als ik mocht kiezen wat ik aan mijn lijf zou laten doen , dan liet ik mijn wallen weghalen en mijn ogen liften," zei ik en nipte aan mijn wijn , heel benieuwd wat vriendin zou antwoorden , op haar verlanglijst staat een borstlift op nummer 1 (ik mag da hier wel zeggen , want vriendin komt niet int café) , want ...zo citeert ze : " ze kijken niet meer - zoals in tijden van weleer - recht vooruit de wereld in" , "want er moet gestut en gesteund worden" .
    Waarbij vriendin van vriendin antwoordt : "vrouwen van onze leeftijd moeten ons zelfzekerder  en vrijer voelen dan toen we twintig waren , anders zou het triest gesteld zijn met ons seksleven". En daar had ze een punt , vond ik , want stel je voor dat je een alleenstaande vrouw van 45 bent ,en dat je in het gezelschap van een nieuwe leuke man , bij voorkeur liggend je bh uitdoet omdat ze al rechtstaande een vrije val zouden maken....of dat je je nieuwe partner blinddoekt....niet uit interesse voor sm, maar omdat het de enige manier is waarop je je ongeremd durft te laten gaan....
    En dan komen we tot de conclusie dat schoonheid niet het belangrijkste is , maar wel het gevoel van ..voel je lekker in je vel ...ook al is het verre van perfect.....
    "Ik laat pas iets aan mijn overhangende oogleden doen,wanneer ik niet goed meer kan zien omdat ze mijn gezicht belemmeren,"zei ik
    "En ik laat pas iets aan mijn borsten doen, wanneer ik erover struikel," zei vriendin.
    Heel tevreden met onszelf en met elkaar sloten we af .....en ik....ik kroop met een wrang gevoel mijn bed in.............want stel je voor........




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

            FLORIDE

     Klik hier voor meer gratis...
    Gastenboek
  • Masse
  • schitterend
  • Hallo

    KOOKBOEK
  • CREME BRULEE
  • SCAMPI'S MET VODKA
  • LINTPASTA MET SPEK EN WITLOOF
  • MOUSSAKA
  • VLEESBROOD MET PIKANTE PASTA EN AUBERGINES
  • GEHAKT MET PUREE EN BLOEMKOOL
  • Laatste commentaren
  • werker (kurt)
        op OVER MIJZELF

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs