Madame
MADAMEKE
  • OVER MIJZELF
  • ONZE ZOON

    Foto
    ONZE DOCHTER
    Foto

    MENEER

    Foto

    ONZE ZAAK

    Foto
    ONZE HOND RAMBO
    Foto
    FLORIDE TOESTANDEN
  • 'S AVONDS AAN DE TOOG
  • 'S MORGENS FRIS NAAR HET WERK
  • SPREEKWOORD FLORIDE
  • WC REGELMENT FLORIDE
  • ANDERE TOESTANDEN
  • HOE LAAT IS HET?
  • ACTIVITEITEN FLORIDE
  • BBQ
  • Hoofdpunten blog floride
    16-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IK NEEM ONTSLAG
    Toen ik vanmorgen thuiskwam en om me heen keek , heb ik besloten om ontslag te nemen als volwassene.
    Ik wil gewoon weer kind zijn.
    Geen verantwoordelijkheden meer,
    geen fulltime job (kword er zo moe van),
    geen huis (te veel kuiswerk),
    geen auto ('k rij toch te rap en kan niet achteruit rijden),
    geen boodschappen die moeten gedaan worden ( ik eet en drink toch niet),
    geen was en strijk ( meer dan de helft is toch niet van mij),
    Ik wil weer geloven in de onschuld van de wereld.Blij zijn met een barbie , spelen met mijn vriendjes en vriendinnetjes en blijven slapen bij mijn beste vriendin.
    Laat me gewoon efkens weer kind zijn , want straks moet ik weer werken.




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

            FLORIDE

     Klik hier voor meer gratis...
    Gastenboek
  • Masse
  • schitterend
  • Hallo

    KOOKBOEK
  • CREME BRULEE
  • SCAMPI'S MET VODKA
  • LINTPASTA MET SPEK EN WITLOOF
  • MOUSSAKA
  • VLEESBROOD MET PIKANTE PASTA EN AUBERGINES
  • GEHAKT MET PUREE EN BLOEMKOOL
  • Laatste commentaren
  • werker (kurt)
        op OVER MIJZELF

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs