Madame
MADAMEKE
  • OVER MIJZELF
  • ONZE ZOON

    Foto
    ONZE DOCHTER
    Foto

    MENEER

    Foto

    ONZE ZAAK

    Foto
    ONZE HOND RAMBO
    Foto
    FLORIDE TOESTANDEN
  • 'S AVONDS AAN DE TOOG
  • 'S MORGENS FRIS NAAR HET WERK
  • SPREEKWOORD FLORIDE
  • WC REGELMENT FLORIDE
  • ANDERE TOESTANDEN
  • HOE LAAT IS HET?
  • ACTIVITEITEN FLORIDE
  • BBQ
  • Hoofdpunten blog floride
    16-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MENEER
    Zoals ieder jong meisje droomde ik ook van mijn prins op het witte paard..
    Ik was jong en naïef...natuurlijk was ik dat....en bekeek ik de prinsen en kikkers om mij heen.
    Zo heb ik heel wat kikkers gekust, in de hoop dat ze vroeg of laat in een prins zouden veranderen, ook heb ik heel wat prinsen gekust, die uitendelijk kikkers bleken.
    Anyway, verschillende soorten kikkers kwamen langs en hupten na een tijdje weer vrolijk verder. Op een dag had ik een mooie kikker beet - een zeldzaam exemplaar- waarbij ik vermoedde dat het een heuse prins was. Ik trouwde met hem en samen kregen we twee kikkervisjes.
    Na 24 jaar zwemmen we nog steeds in dezelfde poel , ook al verander ik soms in een brulkikker en valt mijn prins wel eens van zijn paard en soms ....heel soms....denk ik ...had ik het geweten ik nam het paard!
    En ze leefden nog lang en gelukkig!



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

            FLORIDE

     Klik hier voor meer gratis...
    Gastenboek
  • Masse
  • schitterend
  • Hallo

    KOOKBOEK
  • CREME BRULEE
  • SCAMPI'S MET VODKA
  • LINTPASTA MET SPEK EN WITLOOF
  • MOUSSAKA
  • VLEESBROOD MET PIKANTE PASTA EN AUBERGINES
  • GEHAKT MET PUREE EN BLOEMKOOL
  • Laatste commentaren
  • werker (kurt)
        op OVER MIJZELF

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs