Inhoud blog
  • winter januari 2009 (-10°)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Hallo , blog vrienden
    Even voorstellen, mijn naam is Ludo.
    Ik ben gepensioneerd stratenmaker, mijn hobby's zijn motoren ,
    motortreffens en fotografie. Verder wens ik iedereen veel kijk plezier
    en veel sucses met je eigen webside.
    mvg   Ludo
    Foto
    hier is hij dan mijn fototoestel de PENTAX optio  T30
    Foto
    Foto

    Als zij vrijgezel wil blijven, is dat onafhankelijkheid .....
    Als hij vrijgezel wil blijven , dan heb je bindingsangst !!!!!

    mijn hobby

    13-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.winter januari 2009 (-10°)
































    13-01-2009 om 22:08 geschreven door kalimero  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)


    Archief per week
  • 12/01-18/01 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten



    Foto


    Foto

    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs