Wielrenner Laurens Loeters
2de jaar junior
KVC DE ZEEMEEUW OOSTENDE
Foto
Bekijk mijn volgende wedstrijden

hierin staan mijn wedstrijden die ik de komende weken zal rijden

Inhoud blog
  • nieuwe wesite
  • 02/06/2012 bonheiden
  • 28/05/2012 waregem
  • 27/05/2012 mesen
  • 20/05/2012 boezinge
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    29-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.28/05/2012 waregem

    5/64

    We starten in waregem met 64 renners, er waren toch enkele goeie renners aan de start. Er waren veel demarrages maar die hielden echter niet lang ik schoof bijna altijd mee met iedere groep die meer of 6 renners mee waren ik zit wat in het peloton wat te eten en te drinken en te kijken hoe het verloopt  en wat ze deden. Ik zie dat er niet hard meer gekoerst word en zet wind op kop een demarrage op met iemand van Cube we rijden 3 ronden voorop er kwamen dan nog 8 renners bij en dan nog eens 3 renners waaronder 6 renners van deerlijk gaverzicht we reden echter niet rond en ik deed ook geen werk meer. Er demarreert een renner van deerlijk de andere 5 renners stoppen de boel af en ik doe ook niets het is niet aan mij voor dat gat dicht te rijden. Hij rijd 3 ronden alleen op een 20 tal sec plots draaien we terug rond en komen we er weer bij na 2 km rijd dezelfde renner terug weg ze laten begaan dat was in de laatste ronde hij rijd 10tal sec uit en dan gaan er nog enkele renners aan de haal de laatste 500m er zat tussen iedere renner 100m ik spurt nog de 1ste van het kleine groepje voor Edward plankaert. Ik ben zeer tevreden van mijn wekend al 4 wedstrijden in de top 5.

    foto's>>https://picasaweb.google.com/112490536552625225914/3Juni201202##

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-05-2012, 00:00 geschreven door laurens loeters  
    27-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.27/05/2012 mesen
    3/54

    Vandaag gingen we een koers mee pikken in mesen. Er starten 54 renners enkele bekende namen demeester en vankiersbilck en nog enkele. Vanaf de 1ste ronde gingen er al 3 weg maar werden opnieuw ingelopen door het peloton, dat was 4 a 5 ronden zo. Ik zie een groep van 7 renners weg rijden en zie dat het peloton niet reageert ik rijd er alleen naar toe en rijd 25 a 30 sec dicht. Ik kom bij de 7 renners en zie dat er niet vlot rond gereden word en enkele slepers inzaten. Ik zet een demarrage alleen op omdat ze niet goed rond reden ik rijd een kleine 3 ronden alleen voorop en dan komen de 2 bekende namen samen bij mij demeester en vankiersbilck. Ik had dan al wat te diep gegaan achteraf bekeken. Ze komen bij mij en we rijden goed rond we doen dit tot de laatste ronde 500m voor de finish demeester zet op het kleine klimmetje een forse demarrage Berne gaat mee en ik pik ook aan ik voelde dan al de verzuring en begon in de krampen te gaan ik kom er bij maar Berne zet dan in de bocht voor naar de finish te gaan zijn demarrage op ik kon dan niet meer en na de bocht probeer ik op te trekken maar de krampen sloegen toe. Ik zet mij neer en spurt niet mee. Een domme laatste helft koers gereden. Achteraf te bekijken moest ik gewoon blijven zitten bij die 7 en gewoon kijken wat er gebeurde…

    foto's>> https://picasaweb.google.com/112490536552625225914/3Juni201203#

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    27-05-2012, 00:00 geschreven door laurens loeters  
    21-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20/05/2012 boezinge
    3/24

    We moesten 15 min rijden en ik kwam in boezinge aan waar er een koers te wachten stond van 90 km aan de start hoorde ik dat er maar 24 renners aan de start stonden dus een magere opkomst, er waren toch enkele kleppers zoals pyferoen, noppe,.. ik keek de eerste 4 ronden wat uit wat het kleine peloton doet dat er iemand een demarrage plaatst maar Kortrijk haalde de renners altijd terug, ik had ook zware benen in de eerste 20 km wedstrijd na 4 ronden wilde ik toch eens testen hoe ik was, er gaat een renner mee en zie dat Kortrijk niet achter ons gaat, ik ga vol door met die renner en kon 27 sec nemen, maar dit duurde niet lang want Kortrijk vond het genoeg geweest en kwam terug op 10 sec van ons 2. Na 3 ronden met 2 weg te zijn hebben ze ons terug ingehaald dat ze net bij ons komen demarreer ik nog eens krijg jonas mee mijn ploegmaat maar Kortrijk vond dit ook gevaarlijk en rijd het gaatje opnieuw dicht. Er demarreren nog enkele renners maar werden altijd terug genomen. Ik vond het dan welletjes geweest, ik zet een demarrage op en krijg jonas terug mee met 3 van Kortrijk 2 van Tielt 2 van deerlijk en een renner van covemaecker ik zie dat het breekt en vraag om over te nemen dit doen er sommige renners en we waren dan weg met 10 voor de rest van de koers, 1 iemand demarreert van Tielt en houd het een halve rond vol Kortrijk rijd terug het gaatje dicht. Ik zit in de spurt al 5de ik wil op schuiven naar 3de plaats achter de 2 van Kortrijk maar er komt links een renner van Tielt naast mij en doet het gaatje dicht ik duw hem wat naar links ik kon er juist tussen maar de renner van Tielt kom terug naast mij en jonas zat rechts van mij ik kan juist tussen hun 2 door en spurt vol door tot het wiel van de 2 van Kortrijk maar kon niet meer door en spurt als 3de in boezinge. Ik ben tevreden over mijn prestaties van de laatste wedstrijden het gaat de goede kant op en kan ook weer koers maken hopelijk blijft dit elke wedstrijd verbeteren!!

    foto's>> https://picasaweb.google.com/112490536552625225914/3Juni2012#

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-05-2012, 00:00 geschreven door laurens loeters  
    17-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.17/05/2012 harelbeke
    5/56 weg na 30 km met 10 renners waaronder 7 van kortrijk

    Vandaag koers in harelbeke we stonden met 56 renners aan de start waaronder 14 van dj matic Kortrijk en 3 van mijn ploeg, diego niels en giovany. Ik koerst in de eerste 10 renners het was een toer van 5 km en veel bochten erin, in de 1ste ronde sprongen er al renners van Kortrijk ze waren met genoeg voor te springen ik kijk 4 ronden uit en laat ze wat doen en kijken wat het peloton doet, ze haalden hen altijd terug. Ik ging in ronde 5 alleen door edward plankaert latere winnaar van de wedstrijd ging mee en nog iemand van tieltse renners. Dat duurde niet lang we werden na een halve rond terug ingelopen ik die dat farazijn aangaat en nog 3 van Kortrijk ik sprong er alleen naar toe daarna kwamen er nog 3 erbij we reden 4 ronden daarna kwamen er nog 3 bij van dj matic Kortrijk. Dus van de 10 renners zaten er 7 van dj matic in de kopgroep. We rijden heel de wedstrijd uit sommige ronden reden we niet goed rond. De laatste ronde gaat in en er springen 2 renners van Kortrijk er naar toe ik ga er achter en ga dan nog eens vol door ik krijg een gat van 100m farazijn rijd het gat terug dicht met de andere 9 in zijn wiel. Ik zit achteraan wat dat ik wat mijn hartslag kan doen zakken er gaan er dan nog eens 3 weg van Kortrijk en een renners van deerlijk gaverzicht rijd het gaatje terug dicht de voorlaatste bocht zit ik 6de en schuif op naar 4de plaats de laatste bocht zat ik 1 tand te groot en kon de 3 andere renners niet bijhouden  dus 3 van Kortrijk en een Nederlander zijn voor mij ik word 5de ik ben tevreden van mijn wedstrijd ik zat in de tang van dj matic Kortrijk.

    foto's>> https://picasaweb.google.com/112490536552625225914/22Mei2012#

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-05-2012, 00:00 geschreven door laurens loeters  
    14-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14/05/2012 pk ruddervoorde
    41ste plaats van 146 renners

    Vandaag stond op het programma het pk in ruddervoorde . we starten met 146 renners. Ik stond redelijk achteraan in het peloton maar kon vlug vooraan hand haven. In de nerveuze eerste ronde zijn er meerdere valpartijen.  Dit samen met het hoge tempo maakt dat er direct al een dertigtal renners de rol moeten lossen.  Ik zit van in het begin mooi vooraan en zit rond de 20ste a 30ste  positie en kijk wat er gebeurt na een goede 8 ronden gaat er een groepje weg van 12 renners ik zit dan wat achteraan wat te eten en te drinken ik dacht dat ze gingen terug keren omdat al de grote kleppers nog in het peloton zaten daarna gaat er nog een groep weg van 30 renners ik had net gesprongen voor weg te geraken en ik werd terug genomen, ik laat mij afzakken meer dan halfweg het groepje dat was niet slim bekeken van mij er rijden er plots meer dan 30 weg er komt een breuk in de groep en zo reed die groep van 30 renners weg ik wilde ernaar toe springen maar vanaf ik sprong was het kortrijk die aan mijn wiel zat ik heb dit 3x geprobeerd. Ik deed dan niets meer ik bleef vooraan zitten en keek uit dat er nog een man of 5 weg ging dat ik mee kon gaan. 1ronde later was alles terug samen ik ga zo vlug mogelijk naar voor maar dat ik dat doe zie ik een groep van 13 man terug weg rijden, het peloton reed niet meer ze waren weg dan reden er nog een groepjes van 10 en 15 man weg. Ik sprint in de groep waar ik inzat de 4de plaats ik wist dat ik waarschijnlijk toch niet in de 1ste 40 zou zijn. Ik ging naar huis en keek thuis op de wielerbond naar de uitslag ik zie dat ik bij de geloste sta met nog enkele,  de uitslag is maandag avond verandert en ik zie dat ik de 41ste sta ik zat nrml gezien dichter dat ik de foto's vandaag bekeken heb op facebook ik laat dit nu gerust. maar voor zoon wedstrijd is dat toch een schande!!!

    foto's>> https://picasaweb.google.com/112490536552625225914/May142012#

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-05-2012, 21:55 geschreven door laurens loeters  
    05-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5/05/2012 wortegem koerse
    72/186 de laatste 500m terug achter valpartij

    Vandaag zakten we af naar wortegem voor wortegem koerse. We gingen van start met 186 renners, 500m achter de auto en dan mochten we starten voor 116 km. Ik wilde deze koers uitrijden voor wat koers kilometers in de benen te hebben voor volgend weekend pk en beetje goed te rijden, ik koerste heel de tijd vooraan in het peloton altijd de eerste 30 dus vooraan en zag alles wat er gebeurde dat er een groepen weg reed kon ik mee schuiven, maar er reden maar 8 renners 4 ronden voor, ze werden in gehaald en erna was het altijd demarreren maar kwam nooit ver ik wist dan al dat het een massaspurt ging zijn met een groot peloton ik was al blij dat ik de laatste ronde kon in gaan. Ik zit de laatste ronde tussen de 20 en de 30ste positie, maar de laatste 3 km komen ze van alle kanten de laatste 500m duw er een mij naar links en duw terug hij blijft met zijn elle boog wat tikken maar plots moest die renner uitwijken en valt, juist naast mij zijn fiets valt lang mijn kant en moest terug voet aan grond zetten er stormen mij onmiddellijk veel renners voorbij, tegen dat ik terug opgetrokken had waren we over de finish de finish ging ook wat omhoog. Ik ben weeral met een val betrokken 2 keer in 1 week tijd hopelijk volgend weekend komen we dit niet tegen.  

    foto's>> 
     https://picasaweb.google.com/112490536552625225914/May052012#

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-05-2012, 00:00 geschreven door laurens loeters  
    01-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1/05/2012 zonnebeke
    12/54 na meer dan 50 km in de aanval te rijden

    Vandaag koers in Zonnebeke, ik had er 3 ploegmaten jonas, Quinten , Dylan. We starten met 54 renners met heel wat toppers daarbij ik koerste rond de 15 a 20ste positie waar ik alles zag dat er meerdere renners zouden weg rijden. Ronde 4 zag ik dat er 2 en dan nog keer 2 renners wegreden ik sprong er naar toe en begonnen onmiddellijk  rond  te draaien het ging nog redelijk vlot maar soms waren er wat stribbelingen. We krijgen na 2 ronden 45 sec van het peloton ik keek en dat was al een serieuze kloof, na 5 ronden komen er nog 4 bij daarna rijden we nog 2 ronden met zen 9 rond maar het draaide niet rond altijd enkele die sleepten, er komen er dan nog keer 5 bij daarbij 3 van dj matic Kortrijk ondertussen waren er al 3 weg gereden uit die 9 ik had al veel geheven voor weg te blijven en kon niet aanhaken daar was ook iemand bij van dj matic Kortrijk. Ik wist dan meteen dat we verloren waren met 13 waren we dan waaronder 3 van Kortrijk. Het ploegen spel komt dan van pas voor Kortrijk en bleven altijd hangen op 200m van de 3. de laatste ronde demarreert een van Kortrijk maar slaagt er niet in om alleen te rijden en word terug ingehaald. Ik was dan al goed leeg ik kon niet meer maar reed de laatste ronde op het karakter en spurt dan nog 12de. Ik ben heel tevreden over mijn wedstrijd ik verbeter iedere wedstrijd.  

    foto's>> https://picasaweb.google.com/112490536552625225914/1Mei2012#

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-05-2012, 00:00 geschreven door laurens loeters  
    29-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29/04/2012 korbeek-lo
    pech dag slag in wiel gewiseld en terug kunnen komen, dan vallen ze dat ik er net bij kom.

    Vandaag zakten we af richting korbeek-lo v oor mijn 1ste beker van België. We starten de 1ste km achter de wagen en dan mochten we strijden voor wat we waard waren. de 1ste ronde ging echt geweldig de 2de ronde waren ze al wat uitgeblust en konden we wat meer naar vooraan rijden. De 2de ronde van 14 km zat ik heel de tijd vooraan te rijden in de eerste 30 renners. Plots wijkt er iemand voor mij uit. Dat komt net goed voor mij kon de renner net ontwijken. Ik begon aan de grote ronde van 47km na 5 km daarvan zitten we op een weg met veel bermen in het midden van de weg, plots duwen ze mij naar de kant van de berm uit ik hooi mijn voorwiel omhoog maar het achterwiel kon ik dit niet doen. Een grootte slag in mijn achterwiel ik roep er de ploegwagen bij en vraag een nieuw wiel. Na 8 km kom ik terug bij het peloton maar ik zit effen achteraan 3 km voor wat mijn hartslag te doen zakken. Na 2 km dat ik daar zit vallen ze voor mij, ik moet 20 sec wachten tegen dat ik terug kon aanzetten natuurlijk was het peloton al weg… het ging juist stevig omhoog, ik kon niet meer terug keren. Een echte pech dag. Hopelijk beter in zonnebeke.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    29-04-2012, 19:50 geschreven door laurens loeters  
    22-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21/04/2012 testtijdrit opoeteren
    41/43 na valpartij en het juiste ritme niet meer terug vinden

    Er waren er 2 geselecteerd van onze ploeg die mee mochten doen aan de testtijdrit in opoeteren. Het was een heel eind rijden 240km van mijn huis. We vertrokken iets na 8u en kwamen daar aan 11h20. Daarna hebben we geheten en kijken of mijn tijdrit fiets in orde was voor de controle. Ik moest van start gaan 14u54 ik moest een kleine 30 min opwarmen. We gingen naar de start en 4 min later mocht ik beginnen aan de tijdrit. De 1ste ronde ging alles vlot. Ik had een kleine 15 sec toegereden op de renner voor mij wouter leten. Ik had de 1ste ronde van 14.4 km gereden en er moest dan nog 1 ronde van 14.4km worden gereden. ik kom over de finish bocht naar links en rij daar al iets te vlug door juist nog goed kunnen remonteren. Na 4 km van de 2 de ronde moest ik een gevaarlijke bocht naar links doen ik neem dat ook terug met wat snelheid te veel en arriveer in de nadar die er stond in de bocht ik duw mij nog af tegen de nadar maar het was te laat. Mijn voorwiel gaat net tegen het pootje van de nadar en ik val halfweg da andere kant van de baan. Ik stond vlug terug recht en probeer mijn ketting er terug op te leggen dit duurt een kleine 30sec. tegen dat ik dan terug aangezet was het meer dan 1 min. Ik vond dan niet meer het goede ritme en word 41 van de 43 renners. Jammer want ik had goede benen.  Volgende week beter zonder vallen!!  


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-04-2012, 12:15 geschreven door laurens loeters  
    14-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14/04/2012 beerst
    16/109

    Laurens startte vandaag in Beerst voor zijn 1ste wedstrijd te rijden, we gingen naar daar zonder enige verwachtingen ik wou uitrijden en dat het goed ging in de koers zou ik iets proberen te forceren. De 1ste 3 ronden lag het tempo heel hoog. Ik bleef in de buik van het peloton. En keek wie er weg reed. Ik wiste dat er maar 4 weg gingen dat ze dit niet konden houden, ik bleef afwachten en plots zag ik dat er 8 weg proberen te rijden.  Ik spring ernaar toe en geraak er net bij. Maar het peloton zat maar op 200 m niet meer. We kwamen allemaal terug samen dan springt er een renner van Kortrijk. Ik zat rond de 25 positie en zie dat er nog mannen er achtergaan. Ik zelf was dan wat aan het recupereren maar plots was dit een groep van 14 man ik zag het gevaar en probeerde er nogmaals achter te gaan. Maar kreeg het niet meer dicht. Ik wacht en kijk achter mij en die ploegmaat Diego en een renner van brugse komen. We probeerden nog alles te doen voor het nog dicht te rijden maar dit lukte niet. We waren met 3 de laatste 2 ronden ingegaan de laatste ronde reden we gewoon verder hoe we bezig waren. ik zette de renner van brugse op kop omdat ik wist dat het een goede spurter was. Maar ik stond recht op te spurten en voelde de krampen komen tijdens het recht staan en werd nog 2de in de spurt. Op naar de volgende koers hopelijk terug een goed gevoel.

    foto's >> https://picasaweb.google.com/112490536552625225914/14April2012Beerst#

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    14-04-2012, 00:00 geschreven door laurens loeters  
    21-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wat minder nieuws over laurens
    Laurens  werd opgenomen in het ziekenhuis  waar hij een dringende heelkundige ingreep moest ondergaan. Voor Laurens die op het punt stond om 18 februari een week op stage te vertrekken naar Benicassim in Spanje om de laatste puntjes op de i te zetten in zijn voorbereiding op het nieuwe wegseizoen een serieuze domper.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-02-2012, 00:00 geschreven door laurens loeters  
    01-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beste wensen in 2012
    een gelukkig nieuwjaar aan alle trouwe supportsers en bezoekers van mijn site !

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-01-2012, 12:28 geschreven door laurens loeters  
    21-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de panne beach endurance
    153/1900 de panne beach

    Laurens heeft de 153ste plaats gehaald van 1900 starters in de panne beach endurance, Laurens heeft 2x opgehouden geweest door een valpartij voor hem, hij moest helemaal stil staan ik heb 30 sec stil gestaan omdat al die renners voor mij niet weg konden. En 1x zelf gevallen, door andere die op de  paaltjes in het midden van het strand stonden en reden erop ik kon hen niet meer ontwijken. Dat we de laatste ronde in gingen begon ik de verzuring te voelen, door het lopen en aan de camping die steile berg omhoog te rijden. Laurens is heel te vreden  over zijn prestatie na 1 maand te trainen.nu terug rustig beginnen trainen  naar volgend koers jaar op.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-11-2011, 13:32 geschreven door laurens loeters  
    29-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2012 terug bij kvc de zeemeeuw oostende
    Iedereen heeft wel eens een minder jaar!Ik heb er nog een jaartje bij getekend bij de ploeg, kvc de zeemeeuw oostende!!! Bedankt aan de ploeg voor mij dit jaar meer kansen te geven dan mijn vorige ploeg!!! Ik heb veel mogen grotere koersen rijden en bij leren dit jaar waarvoor dank! Bedankt aan de ploegleiding voor alles! Het hoogtepunt dit jaar was de ronde van axel.de 1ste dag wel wat slechter maar tog nog mee in het pak van 30 renners, maar in de tijdrit de dag erna, en in de namiddag de wegrit ,ging het super goed ik behaalde daar een 33ste plaats bij de top van de wereld met Zabel en Groenewegen enz…bedankt aan al de mensen die blijvde in mij geloven na het mindere jaar!! Bedankt aan mijn trainer ook die toch heel hard zijn best heeft gedaan voor alles uit te hallen dat ik had dit jaar, het was wel niet veel maar ben toch te vreden!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-10-2011, 00:00 geschreven door laurens loeters  
    09-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25/08/2011 kortemark
    22/31
    Vandaag was er koers in kortemark, ik ging in de voormiddag ging ik eerst niet koersen, maar dan besloot ik om dan toch te koersen, we gingen van start met 31 renners. Ik wilde eens goed rijden naa al die tegenslagen met borstpijn enz… ik had nog 3 ploegmaten damon,anton. We gingen vanaf de 1ste ronde in de aanval ik en damon. We kregen niet veel voorsprong 20 sec. heel de koers warren er veel demarrages er vertrekt een groep van 14 renners, ik had juist boven de ruienberg gesprongen maar in het naar beneden te rijden laat er iemand het had en krijgen we het niet meer dicht ik wilde nog wat recupereren maar het was te laat.ik ging dan achteraan van het overblijvende groepje van 10man.er vertrekken er dan nog eens 4 ik laat deze ook gaan. Ik wilde gewoon de koers nu als training rijden. Ik word dan nog 2de van de 6 man. Ik word 22ste

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-09-2011, 17:07 geschreven door laurens loeters  
    25-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.langemark (madonna) 23/08/2011
    37/50 heel slechte dag!

    Vandaag was er koers in langemark (madonna),5 km van mijn huis. Ik wilde daar goed rijden en voelde mij ook goed. We gingen van start met 50 deelnemers. Ik had met nog 2 ploegmaats jonas en Niels. Jonas hielp enkele keren voor mij naar voor te brengen. Maar vanaf de 1ste ronde ging het totaal niet bortspijn heel zware benen enz... ik wist dat het dan al niets ging worden vandaag. Ik zag enkele groepjes weg rijden maar kon gewoon niet volgen. Ik deed teken naar mijn ouders dat het niet ging. Na 45 km ben ik gestopt, Heb me doen lossen van het kleine groepje van 5 renners. De ronde later moesten zij ook stoppen. Aan jonas bedankt voor naar langemark af te zakken, het is een heel eind voor naar hier te komen van jou waarvoor dank!! jammer van mijn heel slechte dag!!!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-08-2011, 00:00 geschreven door laurens loeters  
    21-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oosterzele 21/08/2011
    39/86

    Vandaag koers in oosterzele, we gingen van start met 86 deelnemers,veel renners had dit niet gedacht. Ik ging van start in de 5 de rij van het peloton. Het was aan de start meer dan 10 procent naar omhoog. Ik moest dit in mijn achterhoofd houden voor te starten en op het laatste. In de koers zelf zijn er tal van demarrages maar niet echt overtuigend. In de 4de ronde gaan er 10 renners weg. Ik had dan wat pijn in de buik de buik was niet 100 procent,ik voelde het heel de koers pijn niet leuk voor zoon zware koers. Er gaan dan nog eens 5 renners weg en dan nog eens 6 en dan nog eens 4 renners. totaal van 25 renners. Al de groepjes van 10,5,6,4 komen samen. Ik wist dan al dat het over was en besloot om geen krachten meer te verspillen. Er gaat dan nog een groepje weg van 4 en 2.dan komt het kleine peloton van kleine 20 renners meer over het peloton. Ik zelf ben 39ste van 86 renners en is al bij al tevreden. Na zoon lastig parkoers!!!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-08-2011, 00:00 geschreven door laurens loeters  
    14-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ingelmunster 13/08/2011
    30/96

    Vandaag koers in ingelmunster, er waren 96 renners aan de start gekomen. Ik zelf start in de 5 de rij. Samen met Damon naast mij voor nog een praatje te slaan. Ik ga in het peloton in de 1ste 20 zitten en zie dat er dit veel willen na veel geduw en getrek achter mij. De 1ste 2 ronden word er gevlamd tot en met in de lange brede baan werd ik wat naar achter geduwd en zit rond de 40ste a 45ste plaats in het peloton gaat het heel snel ik zie op mijn garmin plots 65 per uur staat ik schrok even van die snelheid in een gewone kermis koers. het 1ste wedstrijd uur gemidelt van 45.6 km/h. Er gaan er 2 vandoor Belgiës kampioen en mijn ploegmaat Damon gaat mee. Zij houden het 21 km uit tot er versterking komt van 6 renners en dan nog eens 2 renners dan komen ze samen en zijn met 10 renners weg. Ik zit daar niet bij,ik zat al wat af te zien vooraan in het peloton. Er gaat nog een groep van 10 renners weg. Ik zelf zit in het peloton ik kan niets meer forceren. Ik zag na 45 km dat het peloton maar met 20 renners meer was. Ik was blij dat ik daar ook nog inzat. Dan gaan er nog eens 4 renners weg en dan nog 2 renners. De laatste ronde gaat in. Ik blijf mij vooraan houden. Ik zit in de 5de plaats ik zit daar goed maar plots komt 4 man van links in de spurt ik smijt mij daar tussen in de 3de plaats en er komt nog 1 iemand juist voor mij. Zo wordt ik nog 30ste van 96 renners, Ik ben tevreden van deze koers. Na dat je ziet dat er maar kleine 40 renners hebben kunnen uitrijden.

    foto's>> https://picasaweb.google.com/112490536552625225914/13Augustus2011#

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-08-2011, 00:00 geschreven door laurens loeters  
    08-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.angreau 07/08/2011

    heel slechte dag vandaag

    We moesten vandaag richting angreau voor een beker van België,ik ging naar daar met een drang voor uit te rijden,en een goede prestatie neer te zetten na mijn ketting breuk. We gingen van start met 175 renners. Ik warmde goed op omdat ik wist dat ik na 6 km een zo gezegde mol hoop, maar voor mij was dat niet zo. Ik ging onmiddellijk zwaar in het rood en voelde dat het niet goed gaat. Ik blijf 2 ronden in het midden van het peloton zitten, waar ik ook zwaar afzag dat het plat was. De 3de ronde schuif ik naar achteraan omdat het peloton vooraan een snok geeft op de klim en ik kon niet volgen ik moest mij dan maar achteraan plaatsten,maar iedereen weet dat het achteraan nog lastiger is, ik probeern nog op schuiven in de afdaling maar dat ging ook niet.We komen aan de finish waar er nog 6ronden moest gereden worden. De 4de ronde zat ik rond de 30ste laatste in het peloton. Ik kwam in een paar sec helemaal achteraan in het peloton door die klim na 6km van de finish. Ik moest het peloton laten gaan ik probeerde nog tussen de 1ste volgauto’s mee te gaan. Maar dat ging niet. Ik zag plots dat mijn ploegwagen vlak achter mij zit. Ik zij tegen geert dat het niet ging vandaag heel slechte dag. Hopelijk gaat het zaterdag in een kermis koers beter en terug een goed gevoel, Dat ik nog dit jaar enkele top 10 plaatsen haal.

     


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    08-08-2011, 19:06 geschreven door laurens loeters  
    07-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gistel 06/08/2011

    kapotte ketting na 75km


    Vandaag ging ik van start in gistel , voor een interclub te rijden van 116km ik startte in het midden van het peloton van 140 renners. We gingen van start en onmidelijk werd er gevlamd. Het 1ste wedstrijd uur werd er aan 45.2km/h gereden,heel rap dus ik zette mij in het midden van het peloton,ik kwam dichter na 50 km omdat ik het zag gebeuren dat er groepjes gemaakt gingen worden. Ik zit 3 ronden vooraan in de 1ste 30 van het peloton,maar dan sloeg het noodlot terug toe. Ik sta recht achter 1 bocht en stamp mijn ketting in 2 stukken. Ik vroeg aan de wbvl om de ploeg auto en steek mijn hand op. Maar onze ploegwagen had nummer 24 de 3delaatste dus das was meer dan 1.5 km achter tegen dat ik mijn reserve fiets heb. De koers was gereden ik heb gestopt na 75 km.

    foto's>> https://picasaweb.google.com/112490536552625225914/6Augustus2011#


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-08-2011, 21:16 geschreven door laurens loeters  
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Welkom op mijn blog!
    Gastenboek
  • komende koersen.....

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Archief per week
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 21/11-27/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
    Links
  • Devriendt Damon
  • Kvc De Zeemeeuw Oostende
  • kevin deltombe
  • thomas chamon
  • roland desmet
  • paco ghistelinck
  • eijssens team
  • Zoeken in blog


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs