Inhoud blog
  • Zei mijn vrouw
  • Jongen in de gestreepte pyjama
  • Boekenliefde voor peuters
  • Een nieuwe serie
  • Proficiat!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Sofie's blog
    Literaire actualiteit
    24-04-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een nieuwe serie

    Dag iedereen

    Ooit al gehoord van Allene Tew? Een Amerikaanse socialite in het begin van de vorige eeuw, is 5 keer getrouwd én doopmeter van prinses Beatrix van Nederland. Nee? Daar kan binnenkort dan verandering in komen, want Joop van den Ende heeft de rechten van de bestseller De Amerikaanse prinses van Annejet van der Zijl gekocht. De tv-magnaat wil van het verhaal een internationale televisieserie maken.

    Dit vind ik een leuk idee! Ik las net een korte samenvatting van het verhaal en het zag er interessant uit. 
    Het verhaal draait om liefde en daar hou ik al van, voor de meisjes is dit zeker goed nieuws en een aanrader Wink.
    Een extra serie over liefde kan er altijd bij voor mij. Ik kijk over het algemeen ook veel series dus het komt goed uit.
    Ik lees niet graag boeken omdat het veel tijd in beslag neemt. Een reeks duurt voor mij minder lang dus daarom dat ik het liever op die manier doe. 
    Hopelijk komt het snel uit!


    24-04-2017 om 19:02 geschreven door Sofie A  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs