Inhoud blog
  • Sims 3 wereldavonturen
  • Mijn website
  • Cheats sims 2
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Sims

    Een blog met cheats over sims-spellen, maar niet over sims1 en uitbreidingen. Maar ook vragen over sims 2 en 3. En een paar handige tips zijn er ook
    02-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sims 3 wereldavonturen
    Weet iemand hoe je Meer visumpunten kan behalen, zonder er iets voor te moeten doen?
    Ik wil een vakantiehuis hebben, maar dat gaat natuurlijk niet, want ik heb nog geen visumniveau 3
    Kan iemand mij helpen?!Exclamation

    02-01-2011 om 16:27 geschreven door Lisa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn website
    Hallo allemaal

    Dit gaat niet echt over Sims, maar ik wil het toch even zeggen
    Ik heb zelf ook een eigen website:
    http://www.ikwilietsleuksdoen.webs.com
    kijk maar eens rond op de site en misschien wil je wel lid worden!

    05-12-2010 om 08:24 geschreven door Lisa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cheats sims 2
    mijn 10 beste handige cheats voor sims 2:

    1. motherlode - krijg 50 000 geld
    2. aging off/on - ouder worden van je sims stoppen/aanzetten
    3. Kaching - Krijg 1000 geld
    4. Sethighestallowedlevel 'getal' - je kan meer verdiepingen maken ( vervang 'getal' door een getal boven 4)
    5. Forcetwins - je sim wordt zwanger van een tweeling
    6. Sethour 'getal' - het wordt zo laat (vervang 'getal' door een getal tussen 0 en 24)
    7help - je krijgt alle cheats te zien met uitleg( de uitleg is in het engels)
    8 StretchSkeleton 'getal' - maak je sim groter ( vervang 'getal' door een getal)
    9 map_edit on/off - je kan je kavel groter maken
    10. maxMotives - alle behoeftenbalkjes op groen

    Dit zijn de 10 cheats die ik het meeste gebruik

    maar er zijn een paar dingen waarvoor je moet opletten:
    bij 5. kan dit alleen als je sim al zwanger is
    deze cheats zijn hoofdlettergevoelig
    om het cheatvenster te openen doe je ctrl+shift+c

    veel plezier met deze cheats!!!

    04-12-2010 om 17:48 geschreven door Lisa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 26/12-01/01 2012
  • 29/11-05/12 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs