Lio op avontuur in de VS

06-07-2019
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lio op avontuur in de VS!
Zoals de meeste wel weten woont de peter van Lio, haar nonkel Kurt, in de VS (Ringgold, Georgia) en het wordt tijd dat we hem eens een bezoekje brengen!
Ik vond dat dan ook de ideale gelegenheid om dat te combineren met hetgeen Lio al deed toen ze 1,5 jaar was: Een roadtrip door de VS.
Dus, zo gezegd, zo gedaan...en na vele uren, dagen, weken aan voorbereiding zijn we er klaar voor.
Op 24 juli vertrekken Lio en ik richting Atlanta om op 10 augustus weer in Zaventem te landen.
De vorige trip met Lio was het noordoosten van de VS en het zuidoosten van Canada, deze keer gaat het dus richting zuidoosten van de VS.
Deze trip zal er als volgt uitzien: Na onze aankomst in Atlanta zullen we de wegen van Georgia, Tennessee, Alabama, Mississippi, Louisiana en Florida onveilig gaan maken!
We zullen in elke staat enkele dagen verblijven en er meerdere locaties bezoeken.
Ik ben heel vaag geweest over onze komende trip tegen Lio dus zal ze regelmatig verrast zijn tijdens deze reis want het staat toch vooral in het teken van haar!
Ik zal tijdens onze trip regelmatig een update posten over onze avonturen met foto's en uitleg.
Dus al wie ons wil volgen tijdens onze trip kom gerust eens terug naar deze blog tussen 24 juli en 10 augustus!
Wij kijken er alvast naar uit!


Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)



Archief per week
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 01/07-07/07 2019

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Inhoud blog
  • Dag 17
  • Dag 16
  • Dag 15
  • Dag 14
  • Dag 13

    Zoeken in blog




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs