Inhoud blog
  • Halloween???... Hier niet te zien!!!
  • 1 maand getrouwd...
  • Huwelijkreis...
  • De grote dag
    Welkom! Laat een reactie achter, dat zullen ze heel tof vinden!
    Jan en Linda - 3 juli 2009
    *Just Married*
    03-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De grote dag

    Vrijdag, 3 juli 2009.

    Ze zullen deze dag niet gauw vergeten.
    Zulke dagen vergeet je niet snel.

    Ook een chique feest in de Waterhoek is iets om nooit te vergeten.

    Op deze  site kan je je reactie achterlaten, want voor onze tortelduifjes word dat een toffe
    herinnering.


    Groeten, Kimberly

    P.S.: je mag over het trouwen voor de wet (in gemeentehuis), de mis (in de St.-Amanduskerk te hoeleden), de receptie (Waterhoek) en het avondfeest in de waterhoek je reactie achterlaten.
    (Reactie kan je achterlaten door op de link onderaan deze blok aan te klikken (reageren))






    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    11-08-2009
    bedank woordje
    Linda , Jan en Kimberly

    Kimberly,

    proficiat met het werk en de inzet dat je leverd op zo een jonge leeftijd zowel op de feestjes als met de computer.
    ik wens je veel geluk en plezier  met uw nieuwe mama ( leg ze maar extra in de watte want het is een lieve hoor Laughing )

    linda en jan ,
    bedankt dat we naar het feest zijn mogen komen.
    de locatie de sfeer en het eten was af en vooral de speech die je gaf was voor sommige mensen zeer ontroerend ook de dvd die we hebben mogen bekijken was de moeite waard.

    hierbij wensen we jullie nog veel liefde en geluk toe.

    pascale en jan.

    11-08-2009 om 10:38 geschreven door verheyen jan


    04-07-2009
    Fantastisch!
    Op het stadhuis van Zoutleeuw was maar saai. Ik zat er maar zitten.

    De kerk was wel leuk, ik mocht lezen, veel lezen (maar meneer pastoor had ook een stukje van mij gelezen, en natuurlijk is dat het mooiste stukje van de mis). De muziek regelen vond ik eigenlijk ook wel leuk. Ik voelde me een DJ van de kerk.

    De zaal vond ik prachtig, maar wat ook goed was, het was er niet te warm. De tafels waren mooi gedekt en er was een redelijk grote dansvloer.

    Het eten was heel lekker, maar toch at ik niet veel van de hoofdschotel (rund met kroketjes, peperroomsaus (mocht pikanter) en veel groentjes was voor mij voldoende.), de ijstaart voor papa en Linda was prachtig, maar koud in je mond)

    Ik vond het feest fantastisch! Leuke muziek (ik ben er ook gaan aanvragen, hoor( les lacs du conemara (witte zakdoeken), the ketchup song, macarena, lief klein konijntje en de kabouterdans).

    Tot slot: Ik wen spapa en Linda nog veel geluk in hun liefdesleven, dat ze nog lang en gelukkig mogen leven!

    Groetjes, Kimberly

    ~xXx~ ~xXx~

    04-07-2009 om 14:03 geschreven door Kimberly



    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs