Inhoud blog
  • Stiens 23 juni 2017.
  • Mijn liefde voor Belgische trekpaarden,.
  • Deze maand vier ik mijn 85 verjaardag.
  • Bewzoek op 15-16 en 17 november.
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • Bloggen.be
  • De route van de elfstedentocht.
  • Gegevens en Stamboom fam.lousberg.
  • Stamboom.
  • Kinderboerderij en Slagharen.
  • Dolfinarium en Speeltuin.
  • Sneeuw in 2005, Mrt en Dec.
  • Familie Lousberg-Wijma foto's.
  • De Elfstedenbrug.
  • Prietpraat van mijn eigen vrouw.
    Gastenboek
  • scootmobiel verhuur
  • beste blogger
  • Gelinkt
  • Hartelijke groeten
  • hallo

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Dagelijkse belevenissen
    Toch is het leven mooi.
    11-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een gelukkiger Limburger in Friesland met een volkstuin.

    Ik ben in Amby, Maastricht, geboren, in 1929, maar woon nu al 40jaren in Friesland en de laatste 2 jaren in een dorpje ten noorden van Leeuwarden.. Ik woon hier ideaal en de kinderen en vooral de kleinkinderen komen dagelijks bij opa en oma op bezoek. Ondanks het feit dat ik invalide ben en in een rolstoel zit heb ik een volkstuin van 400 vierkante meters. In de maand januari  hebben wij enkele mooie dagen gehad en in die dagen heb ik gezorgd dat mijn volkstuin plant en zaai klaar is voor het tuinjaar 2011. Van de secretaris van de volkstuinvereniging  kreeg ik de mededeling dat hij nog wel een stukje grond voor mij gevonden had. In het begin van de maand februari hadden wij enkele mooie dagen en ik ben gelijk begonnen om dat nieuwe tuintje om te spitten. Elke dag een klein stukje en op 14 februari is het mij gelukt om het stuk, 40 vierkante meters, omgespit te krijgen. 19 Maart kan ik de plantuitjes en het zaad bij de vereniging ophalen en daarna kan geplant worden, op de knieën met een matje op de grond. Naast de uitjes zet ik een heel bedje vol met prei en rode bietjes voor de schoonzoon. Ook moet ik Friesche woudboontjes planten die mijn vrouw zo lekker vindt en ik heb wel 150 vierkante meters aardbeien voor de kleinkinderen met rode bessen, kruisbessen en frambozen. Ook moet ik dit jaar meer aardappels planten want de kleinkinderen zijn in de groei van hun leven en zij lusten wel wat. Tot midden februari hebben wij nog aardappels van de vorige oogst maar voor het volgende jaar,2011, moet ik meer planten. Dit tuinjaar zet ik minder sla maar wel meer rode kool, spitskool en worteltjes.  Ik hoorde dat in een dorp dichtbij  een goede tuinder zit die plantjes opkweekt en daar kan ik de vroege groenteplantjes ophalen. Ook zal ik meer augurken en bieslook zaaien voor de kleinkinderen die hier dol op zijn en er zitten weinig calorieën in augurken. Vooral de rode kool en rode bietjes zijn in trek bij de kinderen en kleinkinderen en daar ga ik ook veel meer van planten. Oma kan zo heerlijk rode kool of rode bietjes met draadjes vlees klaarmaken. Ook van de mede volkstuinleden kun je alles krijgen en ook alle hulp als dat nodig is. Vaak heeft wel iemand wat plantjes over en daar helpt men de andere tuinleden mee.

    11-03-2011 om 18:47 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een vakantie trip van Stiens naar Baarle.

    Vrijdag 29 oktober gingen wij met de oudste kleindochter naar Hotel Van Der Valk in Gilze-Rijen. Wij zouden een bezoek brengen naar Baarle Nassau en Baarle Hertog en Joyce had geld gespaard om daar inkopen te doen. Van oma kreeg zij een leren jasje en zij was er dol gelukkig mee. Ook kocht zij nog een lange sjaal, oogschaduw, lippenstiften, nagellak een trui en nog wat meer in België. Voor de andere kleinkinderen kocht oma ook wat. Ik zelf voelde mij heel ziek en mijn vrouw stelde voor om maar naar huis te gaan maar dat wilde ik niet. Daarbij had ik nog vreselijke kiespijn en in de Kruitvatwinkel in Baarle heb ik 500 aspirine gekocht. Later bleek dat mijn vrouw er ook 500 gekocht had dus voorlopig kunnen wij met 1000 aspirines wel vooruit. Ik gebruikte wel 10 aspirines per dag en kon zoo de kiespijn onder controle houden. Ook bleek dat ik bijna niet meer lopen kon en mijn vrouw moet mij de hele dag, en ook de volgende dag, zaterdag, in de rolstoel rond rijden wat zeer vermoeiend is. Op zaterdag zijn wij naar Breda gereden naar het winkelcentrum De Barones en dat is een pracht en heel groot centrum. Alles maar ook alles kun je daar kopen en wij hadden geluk want er was een heel grote modeshow. Middags zijn wij buiten de Barones naar het centrum van Breda de winkels gaan opzoeken en druk dat het daar was. Wij hebben ons voorgenomen om binnenkort nogmaals naar Breda te gaan, het is ons daar poer best bevallen. Zondag na de brunch zijn wij heel erg moe maar voldaan naar huis gereden echter Joyce wilde graag nog wat blijven. Maandag thuis heb ik gelijk de tandarts gebeld en kon er om 15.25 uur komen. Voorlopig een kies trekken maar van de huisarts mocht dat niet en moet ik een week de bloedverdunner niet gebruiken. Op de volkstuin hielp Johannes mij met het rooien van de witlof knollen en Anne had de heerlijke spitskool al opgeruimd, Hij vond het niet lekker en wij hebben het ook gegeten en vonden het heerlijk.  Zelf heb ik de laatste rode bieten verzamelt en wat prei meegenomen, volgend jaar moet ik meer rode bietjes zaaien.

    02-11-2010 om 13:53 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:Naar Baarle.
    >> Reageer (0)
    04-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een invalide gaat even op pad.


    Het is al eind juni en elke dag pak ik, nog steeds, mijn scootmobiel en dan rij ik even naar mijn volkstuin om iets te tuinieren. Ik kan maar een half uurtje, langer hou ik het niet vol, en dan moet ik gaan zitten. Bij het spitten lukt het na een kwartier al niet meer. Even rusten en iets drinken en dan kan het al weer. Toch merkte ik dat de suikerspiegel naar beneden gaat en dat is heel gunstig. Vandaag  met de kleindochter Tessa naar de volkstuin om aardbeien te plukken. Ik vind dat de aardbeien dit jaar erg tegen vallen, er zitten maar weinig vruchten aan een plant. De sla doet het daarentegen uitstekend en ook de aardappels staan er goed voor. Op de foto staat Tessa midden in een aardappelbed en het loof reikt tot haar midden.  Ik heb gekeken of er al aardappels aan een struik zaten maar dat viel tegen er zaten te weinig en nog te kleine aardappeltjes aan een struik. De staaksnijbonen doen het uitstekend, die ranken al, maar de staak prinsessen heb ik al 2x bijgeplant en ze komen nog steeds niet boven de grond, nog geduld hebben. Op de tuin vertelde mij een mijnheer dat hij spitskool planten in de afvalbak gegooid had. Ze bleken nog goed te zijn en groeien nu al in mijn tuin. Ook de andijvie planten van een andere mijnheer, ik weet zijn naam niet meer, groeien ook alweer. De volkstuin is een ideale afwisseling in een dag en er is genoeg opbrengst voor moeder de vrouw. De sla smaakt uitstekend, ik kan wel elke dag sla eten. Nu is deze groente volop in de tuin en wij zijn echte slaliefhebbers. De gele friesche koolrapen groeien uitstekend en dat is ook het lievelings eten van ons samen.




    bewerken
    verwijderen
    Reageer

    04-08-2010 om 16:26 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sneeuwklokjes in de tuin.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik heb in het gras van mijn tuin sneeuwklokjes geplant en ben heel benieuwd hoe ze er uit komen. Het is nu 12 februari en er ligt weer een pak sneeuw. Van net voor de kerst in 2009 ligt er al sneeuw.

    Bijlagen:
    kerstkaart 17 december 2009.psp (416.4 KB)   

    19-12-2009 om 00:00 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een graanmaaier.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vroeger, toen ik nog in Amby-Maastricht  woonde, zag je deze graanmaaiers vaak in de oogsttijd door de dorpsstraat rijden. Het gemaaide graan moet in schoven die met troo werden dicht gebonden. Later de schoven in tentvorm opgetast om weer later gedorst te worden. Ik schrijf nu over mijn jeugd en dat is rond 1935- 1940.

    10-11-2009 om 13:43 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De kleinkinderen een cake bakken bij oma.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op 20 oktober 2008 zijn wij naar Stiens gaan wonen en wij wonen nu vlak bij de kleinkinderen. Zij komen ook heel vaak op bezoek vooral ook omdat opa er 5 computers heeft staan die op internet kunnen. Samen met oma kunnen zij altijd heel lekkere taartjes bakken . Ook kookt oma altijd wat zij heel lekker vinden bij het warm eten. Altijd een lekkere groentensoep en draadjesvlees met rode bietjes, heerlijk.Op de foto zijn Joyce en Tessa met de mixer de cakedeeg aan het roeren.

    21-02-2009 om 16:43 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Is dit niet een pracht hengst? Het is Fritse4.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    13-09-2008 om 10:26 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3 Stoeren Belgische paarden trekken een slee met kinderen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik geniet van deze foto. hoe die robuste en krachtigen trekpaarden de slee trekken of het niets is.

    09-07-2008 om 09:21 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een boerenkipkar.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vroeger in mijn jeugd, 70 jaren geleden, zag ik zo'n kipkar door ons dorp Amby rijden. Het was een mooi gezicht.

    27-05-2008 om 18:00 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Groningse open Acro turnkampioenschappen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op 10 en 11 mei waren in Scheemda de Groningse  open Acro turnkampioenschappen. Wendy deed ook mee voor Friesland en zij haalde de 6 de plaats van dat hele gezelschap. Ofschoon zij geen les hadden gehad in Acrogym deed zij, en haar vriendin, toch mee en ik vind het resultaat uitstekend. Zij is al Fries turnkampioen en zij wilde ook bij de Acro kampioen worden. Op 31 mei moet zij weer meedoen aan de clubkampioenschappen en zij wil nu met Acrogym meedoen en niet met de turnkampioenschap. Oma en opa moeten er dan bij zijn.

    19-05-2008 om 11:29 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wendy is Friesturnkampioene in haar klasse.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is vrijdag avond en vanavond vroeg naar bed toe. Morgen zaterdag 13 april moet de kleindochter meedoen aan de Friesche turnkampioenschappen. Om half 7 moeten wij het bed uit en om kwart voor 8 richting Surhuisterveen rijden want om 9 uur moet zij beginnen.  Wendy had heel vaak de eerste prijs bij de thuiswedstrijden en wie schets onze verbazing dat zij, in haar klasse, tot Frieskampioen wordt uitgeroepen. Zij kreeg de eerste prijs en samen met de iets grotere meisjes, in een hogere klas, kreeg zij de tweede prijs. Bij de prijsuitreiking speelde men het Friese volkslied voor Wendy. Er waren menig traantjes die toen verschenen. En het mooiste van alles was dat opa en oma 12 april precies 24 jaren getrouwd zijn. Een mooier geschenk van een kleindochter hadden wij niet kunnen bedenken. Wel kregen de ouders, van Wendy, het advies om haar nu naar het sportcentrum in Heerenveen te zenden. In Stiens kon ze niets meer bijleren.

    14-04-2008 om 19:10 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tessa is bij oma en opa op bezoek.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tessa vergelijkt met oma haar mooie oorbelletjes die zij van oma gekregen heeft.

    30-03-2008 om 14:55 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze vakantie naar Benidorm.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Woensdag  27 Februari 2008.

    Wij vertrekken om 7.00 uur vanaf Schiphol naar Spanje voor een vakantie in Benidorm. De vlucht gaat met Transavia  HV -6143 naar het vliegveld in Alicante. Wij komen daar aan om 9.35 uur en een bus brengt ons dan naar Benidorm Hotel Princepark.
    De reis verliep met enkele problemen. De schoonzoon haalde ons op om 2.00 uur  en in Harlingen bleek zijn auto keuren te hebben. Wij reden terug naar Leeuwarden om de auto van Annie op te halen en toen weer terug naar Schiphol. Een verlies van 1 uur of 2 x 28 km. Op de afsluitdijk liep de benzine meter naar de resevestand dus even bijtanken. Om 4.15 kwamen wij op Schiphol aan waar alles keurig geregeld was. De rolstoel in het vliegtuig en de fouillering was heel streng. Echter Annie had alles voor elkaar zelfs een dokters verklaring dat wij drank mochten meenemen. Ook een diabetisch pas en een medicijnverklaring. Om half 7 instappen in het vliegtuig een Boeing 737-800 en om 10 over 7 startte de vlucht. In Alicante aangekomen bleek het heel mistig te zijn en de piloot moest de landing onderbreken en een doorstart maken. De piloot gaf aan dat als de tweede landing ook niet lukte hij moet uitwijken naar het vliegveld in Valencia. En daar opnieuw benzine tanken. Gelukkig lukte de tweede landing wel.  Het uitstappen uit het vliegtuig, voor de rolstoelgangers,  ging via een heftruck en  verliep snel en de bus stond al klaar. Alicante ligt ca 40 km ten zuiden van Benidorm. Wij kregen een pracht kamer op de eerste verdieping en om 12.30 uur de eerste lunch. Er was een buffet en er stond meer dan voldoende keus op. Het eten was prima. S’middags zijn wij gaan wandelen naar de boulevard en het strand, ik in de rolstoel en Annie moet mij duwen maar het hotel ligt nogal hoog. Bergaf ging het goed maar toen zij mij terug naar het hotel moest duwen dat was voor haar geen doen. Wij besloten dan ook een scootmobiel te huren en de kosten 75 euro per 8 dagen. Hier waren wij blij mee en voor Annie ook veel makelijker. Om 19.30 kregen wij pas het diner en dat is voor veel mensen te laat.

    11-03-2008 om 17:52 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De jongste twee kleinkinderen bij opa en oma.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Als de ouders moeten werken zijn de keinkinderen heel graag bij opa en oma. Oma maakt heerlijk draadjesvlees en lekkere rode bietjes.

    25-02-2008 om 10:25 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heerlijk op vakantie na 9 jaren.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is nu dinsdag 19 februari 2008 en op dinsdag 26 februari ga ik om 18 uur slapen tot 1 uur s'nachts. Op 27 februari om 4.00 uur in de morgen moeten wij op schiphol zijn. Wij vertrekken om half 3 uit Leeuwarden en moeten om half 2 uit bed. Alles staat klaar en wij hoeven het zo maar op te pakken. Wassen, aankleden en onze schoonzoon brengt ons naar schiphol. Wij reizen met Neckerman en met die reismaatschappij heeft het reisbureau van Vroom en Dreesman afgesproken dat er een persoon, met rolstoel, is die met ons mee gaat door de douane. Mijn rolstoel moet met de bagage mee. Een geluk is dat de reisverzekering van de Friesland Zorgverzekeraar de rolstoel in de reisverzekering heeft opgenomen.Wij hebben al een diabeteschpas en ook een medicijnpas, in het Nederlands en Engels, mee. Van de huisarts heb ik een verklaring dat ik ook suikerhoudende drank bij mij moet hebben voor het geval dat de glucosewaarde te laag komt. Jullie zien het vliegtuig staat nu al klaar en ik verheug mij er al op. 9 Jaren niet op vakantie omdat ik te ziek was en mijn vrouw het niet aandurfde.

    19-02-2008 om 20:05 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oma in een onderonsje met haar jongste kleinkind.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tessa wil heel graag met oma mee en hoopt dan dat zij gegrilde drumsticks van opa krijgt. Opa gaat die halen bij de slager en Tessa is er gek op.

    17-02-2008 om 11:15 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wendy naar de turnwedstrijd.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het is vandaag 2 februari 2008 en Wendy gaat meedoen aan een selectie wedstrijd van de Turnvereniging Sint Annaparochie. Wij moeten om half 8 opstaan en dan als gebruikelijk de hond uitlaten, douchen, spuiten tegen diabetisch en een boterhammetje eten.

    Vervolgens naar Stiens waar de turnwedstrijd plaats zal vinden tussen de noordelijke verenigingen in Friesland.. De verwachtingen voor Wendy, onze kleindochter, zijn hoog want in deze wedstrijd beslist men of zij naar de Friesche turnkampioenschappen mag gaan. Haar verrichtingen waren altijd uitstekend en nu kwam zij weer  als eerste van allemaal uit de bus. Dus zij gaat naar de Friesche kampioenschappen. Nu is een  foto's maken van Wendy heel erg moeilijk want zij staat geen moment stil, het is een en al beweging.

    Volgende week zaterdag moet Joyce aan een selectie wedstrijd meedoen en wij zijn benieuwd.

    06-02-2008 om 10:13 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wendy en het hondje Jacky.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wendy had het hele weekeinde een beetje pijn in haar buikje. En maandag moeten haar vader en moeder werken en wat is dan beter dat Wendy even naar oma toegaat. Jacky is er dan ook en zo'n hondje doet wonderen want de buikpijn is gelijk over. Straks als wij 14 dagen naar Spanje op vakantie gaan gaat jacky bij haar en haar zusjes logeren. De kleinkinderen verheugen zich er nu al op.

    28-01-2008 om 13:25 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een olifantenfamilie in Emmen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Als het even kan  gaan wij met de kleinkinderen naar de dierentuin. Tussen de bul en de olifanten koe staan 2 kleintjes die straks ook zo groot of misschien wel groter zullen zijn als hun ouders.

    24-01-2008 om 16:18 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat heerlijk bij opa op de computer.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Oma maakt heerlijke groentensoep en opa haalt gegrilde drumsticks bij de slager en de kleinkinderen zijn er dol op. Na de soep ook nog draadjesvlees en rode bietjes en het feest kan niet op. Komt er nog een overnachting bij dan is het helemaal top.

    15-01-2008 om 09:18 geschreven door horsman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 19/06-25/06 2017
  • 21/07-27/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 11/11-17/11 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 13/08-19/08 2012
  • 07/03-13/03 2011
  • 01/11-07/11 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 08/09-14/09 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • scootmobiel verhuur
  • beste blogger
  • Gelinkt
  • Hartelijke groeten
  • hallo

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto



    Over mijzelf
    Ik ben Lousberg-Ing. Louis Victor., en gebruik soms ook wel de schuilnaam Limburger.
    Ik ben een man en woon in Leeuwarden (Nederland.) en mijn beroep is Ingenieur.Invalide..
    Ik ben geboren op 25/07/1929 en ben nu dus 94 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Fotograferen. Vroeger paarden en Bridge..

    Louis Herbert Victor Lousberg Ing.


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs