Inhoud blog
  • woensdagmiddag
  • delen
  • nieuwe start
  • notaris
  • allergie
    Zoeken in blog

    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Levensmomenten

    04-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.notaris
    Vandaag bij de notaris geweest, weer niks getekend. Deze keer omdat mijn domicilie niet volledig in orde was. De wijkagent is nog niet komen controle doen, en dan telt het niet. Kunnen we nog eens terug!

    Ik ben moe, heel moe.

    04-05-2011 om 21:08 geschreven door positivo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.allergie
    Ik zit met een soort allergie op mijn ogen, ze prikken en zien rood, waarschijnlijk van de stress.
    Morgen naar de notaris. Heb mijn geboorteakte, een kindrekening geopend, nu morgen nog naar het gemeentehuis voor mijn domicilie te veranderen. En hopelijk kunnen we dan 's avonds de akte tekenen. Dan kan de hele procedure eindelijk ingezet worden.

    Ik heb het boek 'Je kunt je leven helen' voor mezelf gekocht en heb er al een 50tal bladzijden in gelezen. Het helpt mij wel om het geheel positief te kunnen bekijken. Want soms heb ik het gevoel dat ik er niet meer tegen kan, dat mijn energie op raakt. En dat wil ik niet.
    Dan zou ik het liefst vluchten in de armen van ik weet niet wie, gewoon om me even geliefd te voelen, om me geborgen te voelen, om te vluchten voor de realiteit. Maar dat is de oplossing niet.

    03-05-2011 om 00:00 geschreven door positivo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chatten
    Heb eergisteren voor de eerste maal gechat. Begon eerder toevallig, maar was wel leuk. Dit is iets dat ik meer ga doen denk ik.
    Met onbekenden heb ik het nog niet gedaan. Weet ook niet hoe dat moet, nu is het zo enkel via facebook. Stel je voor dat je zoiets als hieronder meemaakt.... Hoe gevaarlijk kan internet niet zijn. Je vertrouwt elkaar blindelings. Opletten dus!!

    01-05-2011 om 10:07 geschreven door positivo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verhuis
    Heb gisteren de ganse dag spullen verhuisd. Ben enkele keren op en af gereden met een volle aanhangwagen. Je kan niet geloven hoe erg ik dat vind. Al die herinneringen uit het huis halen. Buren die gluren vanachter hun raam. Eigenlijk wil ik er mee stoppen, maar er staan nog spullen van mij op zolder en misschien heb ik daar later spijt van. Hoeveel 'rommel' kan een mens bijeen sparen op 16 jaar! Niet te geloven!!!

    Toch wel enkele keren van de ene plaats naar de andere gereden met tranende ogen. Ik voelde me zo alleen. Ik kon ook niet veel zeggen. Ik heb er immers zelf voor gekozen. Ik had evengoed ginds kunnen blijven.

    Heb ook nog een discussie gehad met mijn ouders. Ben al naar enkele appartementen gaan kijken en telkens schrik ik van de kostprijs van een nieuwbouw. En als er dan al iets betaalbaars is, dan is het pas klaar in 2013.  En ik word steeds ouder. Vooral om te lenen heeft dat nu belang.
    Ik ben ook bang dat ik niet echt gelukkig ga worden op een appartement. Ik heb altijd op de buiten gewoond. Ik ben bij wijze van spreken geboren in de bossen en daar opgegroeid. Ik heb graag ruimte rondom mij. Het appartement moet dus al zeker een groot terras hebben.
    Ik wil nu eerst eens uitkijken naar een huis. Maar een notariƫle verkoop kan nog niet zolang we niet definitief gescheiden zijn en zo wordt alles steeds uitgesteld.
    Daar is zo weinig aan te doen. Gewoon proberen er het beste van te maken. Maar ik vind het beangstigend dat ik de laatste jaren van mijn leven niet zou kunnen doorbrengen zoals ik het graag had. Dat wil ik niet.

    01-05-2011 om 00:00 geschreven door positivo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs