Inhoud blog
  • woensdagmiddag
  • delen
  • nieuwe start
  • notaris
  • allergie
    Zoeken in blog

    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Levensmomenten

    31-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enneagrammen
    Vandaag ben ik naar een verdiepingscursus over enneagrammen geweest. Morgen komt het tweede en laatste deel van de cursus.
    Het is heel boeiend.
    Ik ben een typische 9: dit betekent een 'vredestichter'.
    Ik hou van harmonie en vermijd conflicten.
    Type9

    31-03-2011 om 21:15 geschreven door positivo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uniek
    Jouw weg is prima voor jou, maar niet voor mij.
    Mijn weg is prima voor mij, maar niet voor jou.

    Swami Vivekananda

    Ieder mens is uniek.
    Ieder mens heeft een andere persoonlijkheid. Daarom moet ieder zijn eigen weg volgen.
    Als je steeds doet wat jij denkt dat goed is voor jou, kan er niks mis gaan.
    Jij alleen bent verantwoordelijk voor je leven. Het is maar hoe jij je leven leidt.

    30-03-2011 om 18:43 geschreven door positivo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nadenkertje
    Wie regelmatig zijn heg snoeit,
    hoeft nooit dikke takken te zagen...

    Auteur onbekend  

    Eigenlijk begint alles bij jezelf.
    Kijk regelmatig naar je leven en verwijder de negatieve gedachten.
    Indien je dat vaak genoeg doet, kan je niet meegaan in een negatieve spiraal die je dieper naar beneden trekt.
    Het is moeilijk om uit de diepte te raken, net zoals dikke takken niet zo gemakkelijk te zagen zijn.
    Daarom moet je ervoor zorgen dat je sterk in het leven blijft staan en jezelf niets kan verwijten.

    28-03-2011 om 19:39 geschreven door positivo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.master minds
    Ik heb er pas een cursus master minds opzitten.
    Een echte aanrader.
    De cursus is gebaseerd op het boek: 'Je wordt wat je denkt, de weg naar een positiever leven in 9 stappen.' van Inge Rock.
    Elke week lees je een hoofdstuk uit het boek en je komt dan samen met ongeveer 10 mensen om over dat hoofdstuk ervaringen uit te wisselen. De avond wordt geleid door een coach.
    Wat heb ik vooral onthouden uit die 9 sessies?

    * Ik neem de verantwoordelijkheid voor mijn eigen leven en geef niemand de schuld van mijn falen.

    * Ik ben me ervan bewust dat mijn onderbewustzijn vol paradigma's zit en ik ben bereid om deze oude overtuigeingen te elimineren, als ze mij niet dichter bij mijn droomleven brengen.

    * De wet van aantrekking lelert me dat ik datgene aantrek wat ik zelf ben. Wat ik ben, wordt voor 80% vertegenwoordigd door mijn onbewuste geest. Die kan/mag ik zelf herprogrammeren.

    * De wet van vacuĆ¼m leet me dat ik plaats moet maken voor nieuwe gewoonten, overtuigingen, mensen en dingen door 'oude gewoonten' te elimineren.

    27-03-2011 om 20:13 geschreven door positivo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom

    Vanaf vandaag start ik met een blog.
    Waarom?
    Nog enkele maanden en ik word 50 jaar! Een mijlpaal in mijn leven.
    Ik heb er waarschijnlijk al meer dan de helft van mijn leven opzitten, maar ik hoop dat er nog heel wat tijd zal komen.
    En die tijd wil ik gebruiken om te genieten, gelukkig te leven enz.
    Weet je, gedeelde smart is halve smart, maar gedeelde vreugd is dubbele vreugd! En daar doe ik het voor!

    Ik wil mijn geluk en mijn positieve inzichten delen met anderen.
    Een mens staat niet alleen in het leven.
    Alles gebeurt in relatie met andere mensen en je kan de anderen niet veranderen maar je kan wel jezelf veranderen.

    Ik bepaal zelf met wie ik omga en hoe ik in het leven sta!

    27-03-2011 om 20:12 geschreven door positivo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)


    Archief per week
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs