Foto
Foto
Over mijzelf
Ik ben Life
Ik ben een vrouw en woon in noord holland (nederland) en mijn beroep is .
Ik ben geboren op 01/01/1986 en ben nu dus 38 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: schrijven, muziek en het internet.
Foto
Inhoud blog
  • Eenzaam lied van de Waarheid
  • verlangen naar liefde
  • Omgekeerde wereld
  • verborgen diepte
  • Hij is altijd bij me
  • plaatje borderline
  • dagelijks woord
  • spijt, ontmoeing
  • gewassen in tranen
  • gebed
  • opendoen en sluiten
  • even hopen
  • vrede-oorlog
  • verlaat me
  • moe gestreden
  • Gedichtje: Ken je dat?
  • Gedachten van jou (mij)
  • angst voor de aankomende 24 uur
  • Wat is wijsheid?
  • De Keuze
  • Borderline
  • gevangen
  • Zo plotseling
  • Informatie
    Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat in mijn Gastenboek!!!
  • Gastenboek
  • Foto
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Laatste commentaren
  • info borderline e.a persoonlijkheidsstoornissen (dbovee)
        op Informatie
  • mooie tekst (Isis )
        op verlangen naar liefde
  • Foto

    Er komt een dag dat je weer blij kunt zijn

    en dat je vreugde kent, als ooit tevoren

    Ik weet het wel: nu is je ziel bevroren

    en iedre vezel vanj e hart doet pijn

    er komt een dag dat je weer zingen kunt

    dat je gezangenver ten hemel stijgen

    ik weet het wel: nu zal je stem nog zwijgen

    Omdat je God geen vreugdezangen gunt

    Er komt een dag dat je weer horen kunt

    de woorden, die God zlef je toe zal fluistren

    toe, open hart en oor, om stil te luistren

    want ergens wacht toch weer een hoogte punt

    er komt een dag dat je weer danken kunt

    omdat Hij toch je hand heeft vast gehouden

    omdat Hij alles om je heen herbouwde

    omdat je rust vond bij je Middelpunt.

    Jelly Verwaal

    Zoeken met Google


    Foto
    Rondvraag / Poll
    Met welke reden ben je hier gekomen?
    Toevallig
    Ik zocht informatie over borderline
    Ik heb borderline en was op zoek naar herkenning/lotgenoten
    Ik heb 'naasten' met borderline en wilde me hierin meer verdiepen
    Ik zocht informatie over (c)PTSS
    Ik heb (c)PTSS en was op zoek naar herkenning/lotgenoten
    Ik heb 'naasten' met (c)PTSS en wilde me hierin meer verdiepen
    Ik zocht gedichten
    Ik zocht verhalen
    Ik zocht verwoorde gedachten
    Iets anders.............
    Ik vind dit rare antwoorden ( laat dan aub een berichtje achter in m'n gastenboek)
    Via Via
    Bekijk resultaat

    Foto

    Ik Besloot mijn ogen te openen,
    En ik keek de dood recht in de ogen.
    Stralend helder Blauw.
    Het linkerdeel kwam naar beneden,
    Hij knip-oogde:
    "Het is jou tijd nog niet"
    Toen sloot hij zijn ogen en het Blauw
    verdween.
    In slaap leefde ik verder.
    Tot ik wakker werd en besefte;
    Dat mijn Droom naar me knip-oogde!

    Foto

    (aan: Antoinet)


    Afscheid nemen,

    Door de tranen van mijn verdriet

    Die dit met zich mee brengt

    Zie ik dat jij me nooit veroordeelt heb

    Om wie ik ben, en om mijn wereld.

    De wereld waar ik uit kom!

    En die ik altijd met me mee zal dragen.


    Als ik mijn handen voor me gezicht sla

    Om mijn ogen te verbergen

    Zie ik langs mijn vingers..

    Iemand die ik kan vertrouwen

    Die me neemt zoals ik ben

    en dat ook altijd goed genoeg is


    Ik zie een bron van veiligheid

    Wanneer ik me armen om je heen sla

    Een knuffel geef en eventerug denk

    Aan Mijn werelden en geheimen

    Aan de last op mijn schouders

    En dan besef ik iets,

    ik besef dat ik ze de afgelopen tijd

    geen moment alleen gedragen heb!
     

    En wanneer ik in de deuropening sta,

    Wil ik nog wat zeggen.

    Maar soms moet je iets nieuws doen!

    Dus ik zwijg, want er zijn toch geen woorden,

    Die jou genoeg kunnen bedanken!


    Heel veel liefs,

    Ik ga je missen,

    Foto
    Trek een kaartje
  • Kaarten v/d wijsheid
  • Dagkaart. Trek iedere dag je kaart
  • Engelen kaartjes, mijn favoriet
  • Foto

    Ik hap naar lucht

    ik zit klem tussen de tranen

    en de pijn van het heden

    ik slaak een zucht

    ik zak weer naar beneden

    Mijn handen reiken

    naar de antwoorden

    op die ene vraag

    ik kan niet meer verder kijken

    mag ik dood vandaag?

    "Mijn Waarheid"

    Hoi allemaal! Welkom op mijn 'blog'. Ik hoor graag wat je ervan vind. Vergeet niet links van de pagina te kijken, daar staan de titels van alles wat er op deze site te vinden is. Groetjes.....
    11-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dagelijks woord
    Klik op de afbeelding om de link te volgen waar put ik kracht uit behalve uit het schrijven van teksten?
    O..a door af en toe een stukje uit de bijbel te lezen. Mijn bijbel ligt ergens in een dichte doos,
    maar elke zondag krijg ik een mailtje met daarin één bijbelversje.
    Niet altijd maar soms vind ik daar ook weer "mijn waarheid" (de waarheid) in.
    Ik ben lid (gratis) om elke zondag ( willekeurige dag maar ik zondag) een vers te krijgen over de email. mischien een tip
    voor iemand die dat ook wil. je kan je aanmelden via het web-adres hieronder:

    http://www.dagelijkswoord.nl/



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    13-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.spijt, ontmoeing

    Spijt verovert mijn gedachten
    Omdat ik je nooit zal kennen
    Nooit een kans tot ontmoeting
    Want jij laat mij geen kans
    Het enige wat ik van je wil
    Is je naam, en het horen van je stem
    Zodat ik kan weten en kan voelen
    Wie het is, van wie ik hoor te houden
    En wie ik ten zeerste bewonder
    Dat ben toch jij, mijn 'vreemde'
    Omdat jij verbergt wie je bent
    Niemand krijgt een ontmoeting
    Daarvoor kijk ik tegen je op
    Jij onbekende , die ik bewonder
    Vertel me je naam, praat met me
    Zodat ik van je kan houden.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
    13-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gewassen in tranen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Gewassen in tranen en gedroogd met de wind van de zucht.
    gewekt door de stemmen en geluiden in de illusie, 
    Begint een nieuwe uitdaging.
    Bijna zwevend naar het eerste obstakel, 
    door weerspiegeling al bijna verslagen maar
    door snel passeren is er al uitstel van gevecht.
    Gedragen op benen worden eerste taken uitgevoerd
    zonder de geest te wekken is ook deze fase voorbij.
    bedekt door een masker, vers aangebracht door valse
    schoonheid, word de wereld betreden.
    Een platform met uitdagingen waar kracht voor nodig is.
    Openbaart zich, verwacht maar niet voorbereid.
    tranen wassen een gedeelte van het masker af.
    Maar de wereld doet de zucht bevriezen wat een 
    koud beeld maakt op het valse doek.
    Handen verbergen op automatische piloot de 
    oneffenheden van het geheel, van het zijn.
    Accesoires geleiden het abseilen naar het uiteindelijke doel.
    De uitdaging ,die de naam 'dag' draagt weer behaald.
    Tranen wassen het gemaakte masker af, wanneer het
    eerste obstakel weer verschijnt. De weerspiegeling!
    Contact word nu hiermee wel gelegd, waardoor de tranen stromen.
    Ontdaan van de gemaakte schoonheid, 
    Verschijnt het origineel, wederom gedroogd door de zucht.
    Ditmaal niet bevroren maar verwarmd door verdriet.
    Stemmen van de illusie fluisteren nu nog zacht en de geluiden
    verdwijnen zo snel de luiken sluiten.
    Dons zorgt voor rust en veiligheid, in uiterlijke vorm.
    het onbewustzijn start een eigen parcour...met nieuwe obstakels.
    Die met alle hoop zonder tranen zal verlopen.


     

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    11-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gebed
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik smeek U op mijn blote knieen

    Buig me nederig voor U neer

    Vouw mijn handen onlosmakelijk

    En concentreer me op m'n gebed.

    Ik huil , en mijn tranen wassen

    Alle schijn van het gezicht weg

    Ik heb de zekfs de kracht niet meer

    om alles op te geven, en het is verkeerd

    U die kracht hiernu te vragen

    Ik smeek U , alstublieft luister

    Laat me verder kijken dan vandaag

    Geef me toekomst om over te dromen

    Want elke dag is een dag onder morgen

    Ik reik mijn handen naar boven

    Naar U, En smeek om vergiffenis

    Ik hou mijn handen op, zegen mij

    Heer, Ik smeek U geef mij Uw zegen.

    Vertel mij het plan dat U met mij heeft

    Ik kan het allemaal niet meer dragen

    En U geeft mij wel de kracht daarvoor

    Maar Heer, het is ondraaglijk

    ik smeek U op mijn blote knieeen

    En buig me nederig voor U neer

    Vergeef mij mijn gedachten

    Die onophoudend blijven wensen

    Om Naar U toe te gaan, te sterven

    En de blinde toekomst te laten gaan

    Ik smeek U, Alstublieft luister

    Naar al mijn vragen en verwarring

    En vergeef me mijn hebzucht

    Want ik ben U ook erg dankbaar

    Voor mijn kleine wonder, gekregen

    van U, U gaf via haar...Mij Hoop!

    Heer voor de laatste maal, vraag ik

    En smeek ik U om te luisteren

    Sta mij bij In mijn keuzes, sta mij bij

    Ik vertrouw op U, Mijn verlosser!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    03-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.opendoen en sluiten

    Ik open mijn ogen en aanschouw,

    De wereld op zijn vroegste moment.

    Een nieuwe dag breekt aan,

    Hoelang Gaat deze nu duren?

    Ik sluit mijn ogen, zonder mij af

    Dit moment Wil ik niet zien

    Want het is een nieuwe battle

    Welke ik niet kan besturen.

    Ik open mijn ogen , morgen weer

    met de zelfde insteek als vandaag

    in de hoop te aanschouwen

    Dat het deze keer anders is,

    Zonder tranen en zonder angst.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    02-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.even hopen

    Verheen weggevoerd door magische golven
    Droom ik weg naar een andere wereld
    door het zoute water genezen mijn wonden
    het water van mijn 'fantasie-oceaan'
    Die magischie golven , hoog boven de horizon
    Bezorgen mij een uitzicht, oneindig ver
    Ik kan zien ,alles naar mijn keuze
    De magie van het donker geeft me die macht
    Daarginds op een rots zit een engeltje
    En naar een mooiere droom kan ik niet varen
    Ik geniet, maar een paar momenten, maar genoeg
    Zwaaiend naar het engeltje, vertrek ik
    Terug op de magische golven
    Terug naar het licht, van de realiteit
    Al moet ik weer weken wachten, tot de magie weer is
    Ik laat me dan zeker weer meevoeren
    Mijn met fantasie om weer heel even
    Over de horizon te kijken, heel ver weg
    Gewoon de rots aanschouwen, met het engeltje
    Eventjes gelukkig zijn, Even dromen, Even hopen!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    21-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrede-oorlog
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In een ruimte van vrede en over het algemeen rust. Begeeft zij zich in oorlog,

    Menige verwondingen al opgelopen in het slagveld.Waar zij alleen strijdt.Omgeven door een leger die haar

    steunt en motiveert, moet zij alle vijanden alleen in de ogen kijken.

    Zonder schild, enkel met innerlijke kracht verdedigt ze haar leven.

    Er is geen strategie , geen plan en geen doel. Ze werd eens aangevallen door één en nu vecht ze tegen velen.

    Zelf ontwikkelt of gewoon gekomen. Er is geen tijd om schuld te geven aan de ander en/of haarzelf.

    Want wat in de rust minuten zijn, zijn in haar oorlog uren, uren van energie en uren van kracht gebruik.

    Het leger is zich niet bewust , en dat neemt zij hen niet kwalijk, van de ernst van deze strijd.

    Gewoon vechten en doorgaan is voor haar geen oplossing, eerder een motivatie die niet langer motiveert.

    Opgeven en gaan liggen, haar overgeven aan de vijand, is iets waar ze veel en onophoudend over denkt.

    Alleen zoals een soldaat zijn leger niet mag verraden, gaat zij door.

    Hen wil ze niet teleurstellen en laten zitten met de gevolgen van haar "genade".

    De strijd gaat door, de oorlog leeft in de rust van de ruimte, vandaag nog, mischien morgen, zolang als zij nog kracht heeft.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (10 Stemmen)
    19-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verlaat me
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Verlaat mijn gedachten is alles wat ik nog denk.
    Want als ik niet probeer jou te stoppen blijf je aanwezig,
    En na een dag lang vechten om jou verbrogen te houden
    wil ik nu dat je verdwijnt. Mijn rust heb ik nodig om jou morgen
    weer te ontmoeten omdat ik weet dat je wacht.
    Mijn troost is klein en harig en mijn hoop is wit en rond.
    Mijn wil is overreden met het donker van de dood, maar mijn moeten
    is nog te vinden in het contact met het hier en nu.
    Ik ga je niet smeken zover verlaag ik mij niet..maar je overheerst
    mijn denken en mijn zijn. Dus wil ik je nog eenmaal vragen om mijn
    gedachten te verlaten. Doods-angst wek je in mij op, terwijl die me anders
    nooit angstig heeft gemaakt. Verplicht uit contact, tenzij ik de wereld betreed.
    Maak ik het mijzelf onmogelijk? is dan de keus die ik zie.
    Er rest mij niets anders als jij mij nu niet verlaat.De druk word te hoog bijna
    ondraagbaar. Ik sluit me af, hopelijk inclusief jou, voor de wereld en wacht af
    wat de aankomende momenten met zich  mee brengt.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    16-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moe gestreden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    moe gestreden

    vechtend

    voor één enkele dag

    voor één moment

    voor één emotie

    vrijheid

    slechts een verlangen

    een wens

    te aanschouwen, mee te maken

    te voelen

    vertrouwen en veiligheid

    gevonden

    heel speciaal persoon

    afscheid arriveert

    veiligheid vervlogen

    zoektocht in mijn hart

    om nog alles te vragen

    eindeloos..

    bloed, bewijs

    Ik leef, ik besta

    verdwijnen , oplossen

    overlijden...

    Laatste verlangens

    heb ik niet meer

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedichtje: Ken je dat?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ken je dat?
    het niet kennen!
    voel je dat?
    Compleet gevoelloos
    Zou het wennen?
    raak je ooit gewent?
    Die leegte, die te vol zit
    Zoveel tranen, dat het niet kan stromen
    Zou je het zeggen?
    Als je er geen woorden voor heb?

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (12 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedachten van jou (mij)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wat gaat erom in jou hoofd? Is de vraag die mij bezig houd.
    Ik zie je zitten in een stoel dicht op het raam. Rode druppels, tranen van bloed
    lopen langzaam naar beneden. En de regen die tegen jou uitkijkpunt slaat wast ze schoon en maakt ze onzichtbaar.
    Ik zie jou vingers spelend met elkaar en soms heel dicht tegen elkaar aan gevouwendicht tegen je hart.
    Het lijkt alsof je bid, maar jou woorden kan ik niet horen. Maar die zijn ook niet aan mij gericht.
    Ik hoop uit alle macht dat Hij tegen wie jij praat jou kan helpen.
    Want als ik naar je kijk en ik de wonden zie, voel ik me machteloos. Wie kwetste jou zo diep
    dat jou ziel zo gehavend is. En wat maakte jou zo wanhopig en boos dat je dat mes richting je aderen duwde?
    Is jou bloed een teken van verlangen naar het leven wat zich bevind achter dat raam, of is het de hoop dat je hier niet meer hoeft te zitten?
    Dat je blij kunt zijn dat leven gehad te hebben, verleden tijd. ( daar achter het raam) En nu hoopt en bidt ook niet meer
    toe te hoeven kijken? Wat gaat er in jou hoofd om als je daar zit.
    Ik zie de mensen kijken maar jij lijkt ze niet te zien. Maken jou tranen de wereld zo onzichtbaar of leef je ergens
    anders wanneer hun denken dat je kijkt? Alleen wanneer een kind hard lacht of heel zachtjes huilt zie ik bij jou beweging,
    Een spier van je lippen beweegt. Het lijkt een glimlach.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    15-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.angst voor de aankomende 24 uur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ze is bang haar ogen te sluiten, de angst om ze door dromen te moeten openen,
    is groot. Slaap heb je nodig , om te functioneren.
    maar zij is bang om haar ogen neer te slaan, omdat deze weer open gaan.
    Hetzij door de horror in haar dromen, Hetzij om de realiteit van de wereld,morgen vroeg.
    Op om half zeven, een druk programma zonder rust, en weer te bed rond 11 uur.
    16 uren om te doorleven lijkt wel een eeuwigheid voor haar.
    Vechten is het vooruitzicht van de aankomende dag en enkel het hopen is er
    voore en rustige nacht. Machteloos kijk ik wederom toe waarom zij zo leeft.
    En waarom het mischien niet anders kan! Ze rookt de één na de ander om haar woorden te
    onderdrukken. Ze zou zo graag even willen zeggen hoe erg ze het vind om te leven.
    Ze zou zo graag even een 'blink' van begrip krijgen voor haar droom om dood te gaan.
    Onwaarschijnlijk is dat ze dat zal krijgen en ze houd dan ook de lippen op elkaar.
    " wie ben ik en wie moet ik zijn" Hoor ik haar denken. "om een gelukkig persoon te zijn".
    Ik zou haar willen troostendoor te laten zien dat zij leeft en betekenis heeft.
    Maar daarmee riskeer ik haar relatie. En hem wil zij zeker niet kwijt.
    Het mes met alle wanhoop en woede een lijn laten trekken met bewijs dat zij bestaat.
    Zo kan zij dan wel verder vechten, voor even dan.
    Maar bij haar ligt dan toch weer de vraag:
     " Voor wie moetik nog even? beter nog, voor wie moet ik leven?"
    .

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (60 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat is wijsheid?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Waar is de wijsheid? Die elk mens in zich heeft,
    om al zijn/haar gedachten te sorteren.
    Waanzinm veroorzaakt door verwarring.
    Zoekend de definitie van normaal,
    De normen en waarde,
    Te breed of te smal, te hoog de eis
    Om te vechten tegen 'ab-normaal' gedrag.
    Waar is de kracht?
    Waar is het genot van de overwinning?
    De antwoorden van de nabije toekomst
    Littekens op de ziel her-openen..
    Zout kruipt in wonden, van een illusie.
    Verdacht is de toelating en acceptatie!
    pessimistme heeft de overhand,
    en laat zich optimistisch passeren
    Door de schaduw van de kracht...
    ...Wat mischien het licht wel betekent!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Keuze
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wat willen ze nou? Nee, het gaat erom wat zij wil.Maar daar weten we allemaal het antwoord op.
    En als zij kiest voor het gaan op de goede weg.
    Hoe krijgt ze dan die wens uit haar hoofd?Soms verblijft ze in een onaangename
    leegte en is een dosis pijn nodig haar emoties weer tot leven te roepen.
    Soms word alles gevuld met pijnlijke emoties en loopt zij over, en wenst weer!
    Hun willen haar helpen, o.a. uit deze cirkel.
    Hun plek, hun opvang die ze haar bieden is niet goed voor haar en het beste zou zijn
    als ze thuis zou blijven, naar huis zou gaan.
    Wat doet ze hier, het is "gekkenwerk" haar hoofd wisselt te snel van leeg naar vol.
    Leegte overheersend, maar toch een rust. Waarom gaat ze naar huis, waar er geen plek is
    geen manier van uiten, geen dosis pijn die zij kan geven aan zichzelf. (niet onzichtbaar)
    Wat moet ze thuis dan doen, .... Haar dromen volgen!
    Maar dan moet ze een belofte breken. Boosheid brengt haar naar de stap naar huis te keren.
    En haar dromen te volgen. Boosheid ziet nu geen belofte!
    Hoop houd haar hier, zodat die dosis pijn ( dan wel niet zichtbaar) ervoor kan zorgen
    dat ze die belofte niet kan houden. Daar streeft de hoop naar!
    Wie kan haar nu zeggen wat ze moet kiezen:
    Haar dromen Of de Hoop!




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Borderline
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Overstroomt met emoties
    verwarring in het hoofd
    angstige gevoelens
    Glimlach verdoofd

    Gedachten teveel
    de spaning stijgt
    eenzaam in de groep
    geen woord die het
    onder controle krijgt

    overstroomt met emoties
    pijn in het hart
    dissociatief leven
    De "ik" even apart

    Gevoelens teveel
    de angst neemt toe
    onbegrip van vele
    mensen want,
    ik ben 'even' levensmoe

    overstroomt met emoties
    ambivalent voelen
    Leven in drijfzand
    niet zeker van doelen

    borderline

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (52 Stemmen)
    14-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gevangen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Geen blik meer van pijn
    Want haar ogen, zijn door tranen bezet
    Waar de stilte zat
    Zit nu de doodsschreeuw
    Waar de leegte zat, Zit nu de pijn
    Van binnen brokkelt ze af
    Haar vrijheid word haar belet
    Gedwongen door de klauwen
    Van 't verleden en 't heden
    Staat ze vast
    Kan ze nergens heen
    Met op één geklemde kaken
    Staat ze, koud en alleen.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo plotseling
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ze stikte bijna, huilend en schreeuwend beeindigde ze haar slaap.
    Greep om haar heen en voor het eerst vond zij het nuttig, haar partner
    wakker te maken. Horror was er, wanneer ze haar ogen sloot.
    Niet meer dicht doen, geen spanning meer voor haar.
    Overladen met emoties, tranen kwamen ongedwongen naar beneden,
    Haar hartslag versnelde van de plotselinge paniek.
    Met een hyper-ventilerende adem sloop zij langs de trap naar beneden.
    haast onhoorbaar baande zij zich een weg richting een veilige haven.
    Nicotine en water bezorgen haar iets van rust, om zichzelf tot de orde te roepen.
    Alle getrainde en gedrilde oefeningen van haar therapie, uitgevoerd allen tegelijk.
    Ze smeekt God diep in haar hart om haar te beschermen, tegen alle
    Vreselijke taferelen die ze net moest aanschouwen.
    Psychose...was het eerste woord waarmee zij wakker werd, ze moest
    alles bewerkstelligen om maar niet in die wereld terecht te komen.
    Medicijnen kon zijn niet bij, en dat is nu dan ook niet onverstandig....
    Want na deze verschrikking, blijft die droom de enige nog die ze deze nacht zal hebben.
    Slaap zacht fluisterd ze zachtjes naar haar geliefde, die boven
    op één oor van zijn welverdiende rust geniet. En slaap zacht zegt zij tegen ieder persoon
    In deze straat. Slaap zacht wenst ze iedereen. en Wees zacht gebied ze haarzelf.
    Wees zacht, en blijf overeind. Dat is haar wens die staat naast de droom.
    Je moet blijven wensen, je moet niet alleen ik dwing je, in de naam van alle mensen
    die om mij geven gebied ik je: "blijf wensen en blijf overeind".
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    13-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Informatie
    Voor de mensen die willen weten wat:

    *  borderline persoonlijkheids stoornis

    *  (c)PTSS

    *  Etc.

    Inhoud wil ik in de toekomst nog wat informatie op
    Mijn Blog zetten, maar voorlopig laat ik het even bij wat links.
    Die kun je rechts van de pagina vinden.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (16 Stemmen)


    Het Fijne Van Het Verleden Is .......... Dat Het Voorbij Is !!!



    Foto

    Rondvraag / Poll
    Heb je herkenning bij een van deze teksten?
    Nee, Helemaal niet
    Nee, Maar kan me er wel in verplaatsen
    Sommige
    Ja, Maar niet van/bij mezelf
    Jazeker
    Anders: .......................
    Bekijk resultaat


    Foto

    Mislukken is erg.........maar niet proberen is erger!!!
    Een aantal van mijn links die ik kan aanbevelen.
  • gedichten-freaks
  • Niet mijn favoriet maar mischien vind je het wat
  • borderline-forum (tip)
  • Informatie over borderline
  • Algemene site over de geestelijke gezondheid (link naar cptss)

  • Foto

    ( Aan: Nel)

    Dankbaar
    Dat gevoel niet te begrijpen
    "je bent een mooi mens"
    Die simpele knuffel
    Die ene zin
    Indrukwekkend
    Zo warm, dankbaarheid
    een Ongeloofwaardig
    Goed gevoel
    De betekenis, voor mij
    ZO GROOT
    Ik kan niet zeggen
    hoe geweldig dat moment
    voor mij was
    Niet overdreven, echt gemeend
    Geen woorden heb ik
    Voor dat gevoel
    Ik ben je zo dankbaar
    Dat Ik dat mocht ervaren!


    'Life'


    Een interessant adres?

    Foto

    Blog als favoriet !

    Startpagina !

    Foto

    Heer wilt u me dragen
    op mijn hobbelige weg
    Heer wilt u me dragen
    als ik me moe heb neergelegd
    Wanneer de oude wonden
    niet goed zijn dicht gegaan
    en ik demoed verlies
    niet verder door wil gaan
    In de verte zie ik mijn doel
    maar onbreekt me het gevoel
    om de hele weg te lopen
    Heer, help me weer te hopen
    heer, wilt u me even dragen
    me steunen op mijn pad
    zodat ik weer het geloof krijg
    dat ik als kind eens heb gehad!


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    carfreaks
    www.bloggen.be/carfrea
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    deinze
    www.bloggen.be/deinze
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    heiligerita
    www.bloggen.be/heilige
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u
    www.bloggen.be/cat4u
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    wijdoenhet
    www.bloggen.be/wijdoen
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    janentruus
    www.bloggen.be/janentr
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    funnysite
    www.bloggen.be/funnysi
    Foto

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Zoals jullie waarschijnlijk wel zien ben ik een grote fan van de film:
    " girl interrupted " , Een zeer goede film met veel herkenning.
    Maar ook humor. Je moet hem maar eens kijken!!!

    Foto

    Ik Ben religieus en dus niet thuis is het paranormale en dergelijke, maar ik ben terecht gekomen op een site waar je engelen kaartjes kon trekken en andere dingen. Die links staan hier ook op mijn pagina.
    Ook had ik de mogelijkheid om te kijken wat mijn persoonlijke kaart was.
    En uit pure nieuwsgierigheid ben ik gaan kijken, en waar of niet hij klopte meer dan ik me kon voor stellen.
    Daarom vond ik het leuk om deze tekst en uitleg van de kaart op mijn blog te zetten.


    De Kluizenaar De Kluizenaar of Heremit is de kaart van de teruggetrokkenheid. Deze kaart symboliseert een introverte levensfase waarin we tot onszelf moeten komen. De Kluizenaar staat voor betekenisvolle ervaringen, voor diepe beleving en inzicht. Met betrekking tot werk staat deze kaart voor zelfbezinning waarin we duidelijk moeten krijgen wat we werkelijk willen bereiken. Ook kan De Kluizenaar staan voor onze werkhouding en toont hij ons dat ernst, kalmte, bedachtzaamheid en alleen-zijn tot een grotere innerlijke tevredenheid zullen leiden. Op het niveau van bewustzijn trekken we ons terug om tot ons ware zelf te komen. Zo'n periode kan gepaard gaan met vasten, meditatie of spirituele oefeningen. In persoonlijke relaties bezit deze kaart enige ambivalentie omdat ze ook voor vereenzaming binnen een verbintenis kan staan. Maar de belangrijkste betekenis zit hier toch ook in de zekerheid over wat werkelijk belangrijk voor ons is.


    Foto

    Foto

    Archief per week
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 01/10-07/10 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 11/12-17/12 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs