liesjetoenoverlevenlevenwerd
Archief per maand
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
    Foto
    Inhoud blog
  • als dat gebeurt -ingeborg
  • hoezo gehandicapt?
  • kind van glas
  • hoe jij je voelt....
  • als kind heeft ze geleden
    Rondvraag / Poll
    Ben jij ooit zelf seksueel misbruikt?
    ja
    weet het niet zeker
    nee nooit
    Bekijk resultaat

    Categorieën
  • andere liedjes (8)
  • bemoedigende tekstjes (0)
  • boeken over misbruik (8)
  • incest-misbruik gedichten (46)
  • liedjes over seksueel misbruik (9)
  • liedjesteksten (14)
  • mooie powerpoints (0)
  • mooie teksten (10)
  • tekstjes vriendschap (0)
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    pikablog
    www.bloggen.be/pikablo
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    biekes
    www.bloggen.be/biekes
    30-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iemand

    Iemand heeft je pijn gedaan,
    Je voelt het diep vanbinnen,
    Het wilt maar niet overgaan,
    Wat moet je nu beginnen?
    Kom maar, ik troost je
    Ik tover voor even
    Een draagbaarder leven,
    Totdat je 't alleen weer kan,
    Wat vind je daarvan?





    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    12-09-2011
    Heel mooi
    hele mooie gedichten. Ik probeer ook te dichten over wat ik heb meegemaakt ivm seksueel misbruik, maar het wil er maar niet uit komen. jij bent echt mijn voorbeeld!

    12-09-2011, 18:23 geschreven door danielle
    Gastenboek
  • Dank!
  • Mooie gedichtjes
  • vergeven en sterker in het leven komen te staan.
  • Mooi overzicht boeken en muziek
  • Fijne Valentijnsdag Liezel

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Blog als favoriet !
    Laatste commentaren
  • mooie teksten (heidi)
        op hou van jezelf
  • Heel mooi (danielle)
        op Iemand
  • Mijn favorieten
  • kindermishandelingstartkabel
  • icest2link
  • 2link
  • incest.beginthier
  • beginthier
  • roesta's wereld
  • waarzo?!.nl
  • nieuwbegin startpagina URL
  • veel bezoekers
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • goedbegin.nl hulpinstanties
  • Rider on the storm
  • seksueel geweld
  • seksueel geweld nog gedichten
  • gedichten paradijs
  • incest info.com
  • lotgenotenstartkabel
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    domeinen
    www.bloggen.be/domeine
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u_culi
    www.bloggen.be/cat4u_c
    Foto
    wil je ook meer bezoekers op je site:
    klik dan hier!
    http://www.veelbezoekers.be/?ref=3577

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs