liesjetoenoverlevenlevenwerd
Archief per maand
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
    Foto
    Inhoud blog
  • als dat gebeurt -ingeborg
  • hoezo gehandicapt?
  • kind van glas
  • hoe jij je voelt....
  • als kind heeft ze geleden
    Rondvraag / Poll
    Ben jij ooit zelf seksueel misbruikt?
    ja
    weet het niet zeker
    nee nooit
    Bekijk resultaat

    Categorieën
  • andere liedjes (8)
  • bemoedigende tekstjes (0)
  • boeken over misbruik (8)
  • incest-misbruik gedichten (46)
  • liedjes over seksueel misbruik (9)
  • liedjesteksten (14)
  • mooie powerpoints (0)
  • mooie teksten (10)
  • tekstjes vriendschap (0)
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nabor
    www.bloggen.be/nabor
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    belganieuws
    www.bloggen.be/belgani
    25-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.als dat gebeurt -ingeborg

    Als de wereld weer eens op m'n schouders rust
    Alle vrolijkheid is weggevlogen, uitgeblust
    Als de wereld weer eens veel te groot wordt voor mij alleen
    Ik veel te klein ben voor deze wereld om me heen

    Als dat gebeurt
    Zie me dan graag
    Zeg me dan honderdduizend keer vandaag
    Ik zie je graag

    Als dat gebeurt
    Zie me dan graag
    Hou me dan stevig vast
    En laat me niet meer los vandaag

    Als ik weer mezelf voorbij loop
    Al mn dromen achterna
    Op zoek ga naar intens geluk
    Naar iets dat niet bestaat
    Als de twijfel me weer bang en zo onzeker maakt
    En alles waar ik zo zeker van was verandert in een leugen

    Als dat gebeurt
    Zie me dan graag
    Zeg me dan honderdduizend keer
    Ik zie je graag

    Als dat gebeurt
    Zie me dan graag
    Hou me dan stevig vast
    En laat me niet meer los vandaag

    Als de stilte tussen ons stilstaat
    En de laatste vraag nog overblijft
    Moet dit nog verdergaan

    Als dat gebeurt
    Zie me dan graag
    Zeg me dan honderdduizend keer
    Ik zie je graag

    Als dat gebeurt
    Zie me dan graag
    Hou me dan stevig vast
    En laat me niet meer los vandaag


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (17 Stemmen)
    Categorie:liedjesteksten
    25-04-2010, 20:09 geschreven door liezel  
    Reacties (0)
    Gastenboek
  • Dank!
  • Mooie gedichtjes
  • vergeven en sterker in het leven komen te staan.
  • Mooi overzicht boeken en muziek
  • Fijne Valentijnsdag Liezel

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Blog als favoriet !
    Laatste commentaren
  • mooie teksten (heidi)
        op hou van jezelf
  • Heel mooi (danielle)
        op Iemand
  • Mijn favorieten
  • kindermishandelingstartkabel
  • icest2link
  • 2link
  • incest.beginthier
  • beginthier
  • roesta's wereld
  • waarzo?!.nl
  • nieuwbegin startpagina URL
  • veel bezoekers
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • goedbegin.nl hulpinstanties
  • Rider on the storm
  • seksueel geweld
  • seksueel geweld nog gedichten
  • gedichten paradijs
  • incest info.com
  • lotgenotenstartkabel
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    wilfried1
    www.bloggen.be/wilfrie
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    brunostuinagenda
    www.bloggen.be/brunost
    Foto
    wil je ook meer bezoekers op je site:
    klik dan hier!
    http://www.veelbezoekers.be/?ref=3577

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs