Foto
Foto
Foto
Inhoud blog
  • duatlon ruddervoorde
  • Duatlon Frasnes
  • Duatlon Geluwe
  • crossduatlon Ath
  • SPORTVROUW 2014
  • Duatlon Nossegem
  • Kortemark Loopt
  • Duatlon Vert de Mons Jurbise
  • Record bank run- Lombardsijde
  • crossduatlon Maldegem/ Kleit
  • Winterduatlon Geluwe
  • scholenveldloopdag Torhout
  • Memorial Benny vansteelant
  • duatlon waardamme
  • tijdrit de goede herder torhout
  • dwars door de grijsloke
  • duatlon la gileppe
  • tijdrit oostende
  • loopwedstrijd Egem
  • tijdrit dudzele
  • duatlon Rijkevorsel
  • Tijdrit Dudzele
  • Vlaams kampioenschap duatlon Ruddervoorde
  • BK duatlon Doornik
  • duatlon frasnes
  • duatlon Geluwe
  • Pk duatlon Torhout
  • Tijdrit Lichtervelde
  • duatlon waardamme
  • tijdrit de goede herder
  • duatlon halle
  • duatlon Geel
  • loopwedstrijd Bekegem
  • tijdrit slypskapelle
  • BK duatlon ruddervoorde
  • tijdrit Sint- Juliaan
  • corrida Torhout
  • loopwedstrijd Ichtegem
  • duatlon Geluwe
  • loopwedstrijd eernegem
  • loopwedstrijd Kortemark
  • veldloop izegem
  • indoor Gent
  • veldloop pk roeselare
  • veldloop diksmuide
  • cross cup Roeselare
  • uitrijking vtdl
  • oefencross hac
  • duatlon wevelgem
  • loopwedstrijd poelkapelle
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben vanaudenaerde lies
    Ik ben een vrouw en woon in Handzame (België) en mijn beroep is naar school gaan .
    Ik ben geboren op 04/12/1997 en ben nu dus 26 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: dualton ,dansen,lopen,fietsen.

    PR:60 m 09.05 / 2013

    PR:80m 13.00 / 2009

    PR:100m 14.66 / 2012

    PR:200m  30.05 /2013

    PR:800m 3.00.50 / 2012

    PR:1000m 4.01.00 /2012

    PR:2000m 08.30.53 / 2012

    Zoeken in blog

    Gastenboek
  • Goedemiddag vanuit Waterland/Noord-Holland
  • Weet dat je het kunt! :)

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    duatlete vanaudenaerde lies

    01-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.crossduatlon Maldegem/ Kleit
    Crossduatlon Kleit
    Afstand: 3.6/21/1.8

    Tweede winterduatlon van dit jaar, benieuwd wat dit zal geven. Dit parcours zou normaal iets zwaarder moeten zijn dan Geluwe.
    De dames stonden samen met de duo's aan de start, 3 minuten later gevolgd door de mannen. We liepen licht bergaf de kleitkalsijde af om zo een aardeweg in te slaan en dan via de zelfde baan terug te keren, bergop dus richting wisselzonde. Deze lag in een weide, waar we al slalomend door moesten met de fiets. Een eerste keer werden de beentjes zwaar aan het werk gezet, er zaten stukken weg in, maar ook bospaden, dreven en weides waren goed afwisselend van de partij. De tweede fietsronde was het wat meer afzien, maar ik heb toch goed kunnen stand houden! Na een tweede vlotte wissel nog een goede tweede run forceren, en mijn wedstrijd zit erop. 5de dame algemeen maar vooral weer eerste in mijn reeks waardoor ik mijn sportief jaar kan afsluiten met 10 podiumplaatsen. Uiteraard ben ik daar heel tevreden mee. 2014 zit erop maar mijn blik is al vooruit gericht om mijn eerste 5km strandrun corrida Lombardsijde te lopen.

    in bijlage filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=y5vFoIEu7dw
    in bijlage foto's: https://picasaweb.google.com/102248678059409469732/DuatlonKleit02#

    Ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar en bedankt aan alle supporters die ieder jaar opnieuw in mij blijven geloven :-D


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Foto

    Foto

    MATERIAAL


    Foto

    Pinarello FP Quattro


    Foto

    Foto

    BeNeLux kampioen 2010
    Foto

               jochen neyrinck
    Foto

             Gert Van Poucke
    Foto

                joerie vansteelant
                kim vandewaetere
    Foto

             Niels Albert


    Foto

    Marc Herremans
    atleten
  • Thomas en Kurt Jurgens + ilse geldhof
  • Vincent Van de Walle
  • jente samson
  • Whytic Priem
  • olivier d'haene
  • pascal vanaudenaerde
  • kenneth vandendriessche
  • pieter rijnders
  • Christophe Quartier

    andre atleten
  • layla vancompernolle
  • simon hoste
  • Juan vansteelant
  • jochen neyrinck
  • christoph fieuw
  • sam lepoutre
  • Joerie Vansteelant
  • Tom Suetens
  • xander denys
  • wim De Cort

    favorieten
  • houtland atletiek club
  • triatlon tk
  • pinarello
  • fietsen maes

  • agenda

    16/05/2015: tijdrit dudzele




    Welkom op mijn blog!
    Archief per jaar
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs