Twee in één :

www.bloggen.be/ronyvo
www.bloggen.be/lierpolitiek/

  • LOPENDE AGENDA

    29 maart : Sportraad Provincie 
    1 - 4 april : weekend Zeeland
    6 april : Buitenspeeldag
    http://www.buitenspeeldag.be/
    9 april : Scheldetocht Groen! 
                  Plus en Jong Groen!

       


  • Foto
    Foto
    Ben nu officieel "PETER" van de 
    "trage wegen" gelijklopend met het
    looppad langs onze dijken.
    Mijn favorieten
  • www.groen-lier.be
  • www.lierinbeeld.com
  • www.bloggen.be/bertblikt
  • www.groen.be
  • www.nieuws.be
  • Inhoud blog
  • Het einde
  • Lier 800 in de steigers
  • Groen!, groener, groenst
  • Diftar, aflevering ....
  • Lier 798 jaar na zijn ontstaan, 10de deel
  • Deel 9, oktober 2010
  • September 2010
  • Lier in vakantie (juli, aug. 2010)
  • Lier in juni (2010)
  • Lier in mei 2010
    Foto
    Speech van de nieuwe voorzitter
    van Groen!: Wouter Van Besien
    Zondag 25 oktober te Gent
    Kandidaat Vlaams parlement
    prov. Antwerpen
    Lijst 6 Groen! Plaats 23
    Op verplaatsing :
    www.lierinbeeld.com
    klik op verkiezingen 2009
    en dan Groen! meer..


    http://www.gva.be/verkiezingen/
    2009/Groen!/
    Rony-Van-Oosterwyck


    http://www.verkiezingssite.be/
    lijsten/Vlaams+Parlement/
    Groen%21/Antwerpen/
    Rony+Van+Oosterwyck/


    http://picasaweb.google.com/
    ronyvanoosterwyck/
    DiversiteitsforumMei09#
    slideshow/5333425077
    134404898


    http://www.groen-plus.be/
    acties/2009/groenplusinhet
    europeesparlement.htm


    http://www.gva.be/
    antwerpen/lier/wandelclub-
    raakt-centrum-niet-in.aspx


    http://www.fibif.be/tr/index.
    php?option=com_content&
    view=article&id=279:gazzeli
    -cocuklara-yardm-eli&catid
    =79:dini-yaam&Itemid=547


    De Groene Big Bang
    http://www.degroenebigbang.be/
    GroeneBigBang in Lier
        

    Horizoncongres

    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jennyenwill
    www.bloggen.be/jennyen
    Foto
    Foto

    Antwoord van de nieuwe voorzitter


    Beste Rony,

     

    Het heeft misschien wat lang geduurd
    voor ik reageer maar ik heb daarom niet
    minder genoten van jouw felicitaties 
    voor mijn voorzittersschap.

     

    Voorzitter worden verandert je leven 
    van vandaag op morgen, zeker als
    dit ook nog eens samen valt met
    koninklijke uitnodigingen en
    contacten met wijze mannen als
    Herman Van Rompuy en Armand
    De Decker met in hun zog
    de journalisten die allemaal willen
    weten wat er gezegd en niet gezegd is.

     

    Maar wees gerust ik zal me niet
    de hele tijd laten opslorpen door
    de feiten van de wetstraat.
    De dorpsstraat, onze leden,
    onze mandatarissen, onze militanten
    en sympathisanten zijn me dierbaar.
    Ik hoop jullie spoedig te ontmoeten
    zodat we samen aan de weg kunnen

    timmeren, de groene weg
    naar een betere toekomst.

     

    Liefs en tot spoedig,

     

    Mieke Vogels

    Lier anders bekeken
    stad waar ik me thuisvoel???
    28-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sportraad Provincie Antwerpen

    (home) provincie Antwerpen
    Beste leden van de algemene vergadering van de sportraad te Lier;

     

    Met enige trots kan ik aankondigen dat Rony Van Oosterwijck verkozen is als lid van het bestuur van de provinciale sportraad. 

    Rony behaalde 96,8 % van de stemmen. 

    Rony is lid van de sportraad te Lier en zetelt in de raad van bestuur als expert. Voorts is hij ook secretaris van ons dagelijks bestuur. 

    Ik wens hem dan ook uitvoerig te feliciteren !

     

    Jo Docx

    voorzitter sportraad Lier

    Proficiat Rony 

    Greet

    Geachte Heer Ronny,
     
    Mag ik u feliciteren met uw benoeming als bestuurlid van de provinciale raad.
    Het is belangrijk om gedreven personen op belangrijke plaatsen te hebben.
    Ronny, nogmaals proficiat.
     
    Norre

    Rony,
    Ik wil je feliciteren met je verkiezing tot lid van het bestuur van de provinciale sportraad.
    MVG

    Smets Roger
    TVJO
    K.Lierse S.K.
    Voetbalkampen Profi-Jeugd

    28-11-2007 om 11:41 geschreven door ronyvo  


    22-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Licht : energie- en milieubewust

    Lichtplan Binnennete en Sint-Gummaruskerk goedgekeurd
    De firma Light to Light heeft, in opdracht van de stad, een lichtplan opgemaakt voor de Binnennete en de Sint-Gummaruskerk. En dat voorontwerp is door het college goedgekeurd.
    «De rivier de Nete  (http://www.pm3.nl/foto/lier/slides/lier-brug-0551.html) zal als een natuurlijke spiegel dienen bij de nieuwe verlichting», legt schepen Jan Hermans uit (Lier&Ko). «De aanpassing van de verlichting gebeurt in vijf fases, telkens tussen twee bruggen.»
    «Ook de belichting van de Sint-Gummaruskerk Toren van de Sint-Gummaruskerk in Lier is klassiek en verouderd. Voortaan willen we de kerk van dichtbij belichten. Schijnwerpers op afstand moeten de top van de toren accentueren», aldus Hermans. Het college heeft het ontwerp goedgekeurd én gaat nu over tot de aanbesteding van dit dossier. De werkzaamheden zelf zullen ten vroegste in het najaar van 2008 van start gaan», besluit Hermans.
    (uit HLN 22/11/07)

    Vraag ? :

    Geachte heer Schepen,
    Wij zijn wel een klein beetje ontgoocheld in dit stadsbestuur tnv de milieuvriendelijkheid en kostenbesparing in energieverbruik. Uw partij, net zoals Lier Leeft, hebben er een punt van gemaakt om deze wantoestanden in Lier te vermijden en dit ten koste van ons Groen!e stemmenaantal. Wat blijkt nu, alle bruggen over de Nete krijgen verlichting (hoeveel kost dit aan energie en is deze verlichting milieuvriendelijk?) en onze kerktoren wordt prachtig in de schijnwerpers gezet (waar we op zich geen bezwaar tegen hebben, het zal mooi zijn, maar ook hier zelfde vraag als hiervoor kosten en milieuvriendelijkheid). 
    U poëtische uitspraken (... als een natuurlijke spiegel ...) zijn niet relevant want het zullen tenslotte toch de lampen zijn die voor de nieuwe verlichting zorgen.
    5
    0 Lierse gezinnen (waaronder ikzelf en een 10-tal gemeenteraadsleden) hebben zich, onder de auspiciën van het stadbestuur, aangesloten bij de klimaatwijken om minimum 8% energie tebesparen (op een half jaar). Vindt U zelf niet dat het stadsbestuur dan tenminste het goede voorbeeld moet geven?
    Is het mogelijk om ons, Groen!e jongens, van het tegendeel te overtuigen! 

    Vriendelijk groeten
    Rony Van Oosterwijck (voorzitter Groen! Lier)  

    22-11-2007 om 17:06 geschreven door ronyvo  


    18-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FB Alg. Vergadering (Vilvoorde 17/1107)

    KaartjeHet is mijn morele plicht, neen mijn persoonlijk engagement om aanwezig te zijn op de halfjaarlijkse algemene vergadering van de Fietsersbond. Dit keer georganiseerd door de afdeling Vilvoorde (en het was ok).
    Na een rustige treinreis, samen met Wouter (penningmeester FB Lier) en het verkwikkende tasje koffie, kon om 9u30 de vergadering van start gaan. Na de gebruikelijke plichtplegingen (goedkeuring verslag, benoeming effectieve leden , erkenning nieuwe afdelingen) kon de eigenlijke vergadering beginnen. Een zeer belangrijke, eindelijk was er werk van gemaakt dat FB Brussel en FB Nationaal (Vlaanderen) zouden samengaan om één groot blok te vormen. De voorgeschiedenis ken ik persoonlijk niet, maar een fusie leek me niet meer dan evident. Al vernam ik dat dit op de Brusselse Alg. Verg. niet van een leien dakje was verlopen. Na wat, voor mij, overtollig gediscussieer, werd het voorstel met een overgrote meerderheid aangenomen. En werden de Brusselse bestuursleden aangenomen in het hoofdbestuur, dit als tijdelijke oplossing tot de nieuwe verkiezingen van april volgend jaar. 
    Door een poster-presentatie werden de realisaties (op gebied van campagnes, afdelingswerking, educatieve projecten, Cover van de Nieuwsbrief van de Fietsersbond.communicatie en ledenwerving) nader belicht en mocht iedereeen zijn mening schrijven bij de respectievelijke posters. Een nieuwe manier van evalueren, die ik persoonlijk niet kende en die vrij anoniem gebeurd.
    Ondertussen was het tijd om een hapje te eten en wat nieuwe contacten te leggen met andere afdelingen.
    Na de heerlijke soep en broodjes werden de geschreven opmerkingen verder geëvalueerd. Mijn conclusie was dat er toch nog wat werk aan de winkel is. Vooral op het gebied van communicatie loopt het stroef en mank. Er kwamen ook enkele ideeën aan bod om het ledenaantal te verhogen, maar eigenlijk weinig nieuws onder de zon. Vele problemen werden in het verleden al eens naar voren geschoven en zijn blijkbaar nog niet aan een oplossing toe. Wiens schuld???
    Er werd ons een zeer onduidelijke planning 2010 voorgelegd, waar niemand een boodschap aan heeft vermits er geen concrete voorstellen waren. Het jaarplan voor volgend jaar was iets duidelijker. Er werd dan terug in 5 groepen (zie hierboven) gediscussieerd, iedereen zou 3 sessies kunnen bijwonen, maar het werden er, door tijdsgebrek maar 2. 
    Na 5 jaar bestuur FB Lier en het volgen van praktisch alle alg. vergaderingen is mijn conclusie dat er veel gepraat wordt, veel bedisseld wordt boven de hoofden van de afdelingen en dat er nog veel werk aan de winkel is om de obsessie van de voorzitter (nml. evenveel leden halen als Natuurpunt) te bevredigen. Dat men sinds kort gestart is met infosessies (ivm infrastructuur) is al een stap in de goede richting. Het voorstel om kopers van een nieuwe fiets lid te maken van de FB is een voorstel dat ik 3 jaar geleden zelf al heb opgeworpen, maar waar nog niets mee gedaan is. Men moet absoluut laten blijken dat lid worden van de FB een meerwaarde heeft als fietsgebruiker (en niet enkel met de rechtsbijstand). Hoe??? Breng enkele mensen bijeen die interesse hebben, die er werk van willen maken, brainstorm en er komt gegarandeerd een oplossing uit de bus. Elke vereniging moet zijn leden het idee geven dat zij op een nuttige manier hun medewerking kunnen verlenen om de vereniging naar een hoger niveau te brengen. Ik heb gisteren teveel stemmen gehoord die deze vergadering een noodzakelijk kwaad vinden. 

    http://www.fietsersbond.be/
         

       

    18-11-2007 om 11:13 geschreven door ronyvo  


    14-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Er is er eentje jarig!
    Vandaag bestaat mijn blog 1 jaar. Tijd om mezelf eventjes in de bloemetjes  te zetten. 
    58 artikels heb ik geschreven, interessant of niet dat laat ik aan jullie over. Ze waren voor mezelf interessant genoeg om er een artikeltje aan te wijden. Bijna 5000 bezoekers, of dat nu veel of weinig is doet niets terzake, ik ben er trots op dat zovelen zich ingeblogt hebben op mijn territorium. Een beetje meer reacties had ik wel verwacht, maar daar ga ik in de toekomst geen artikel minder voor schrijven.

    Op naar een 2de blogjaar en nogmaals proficiat aan mezelf.   
    En aan hen die de moed hebben getoond mijn schrijfsels te lezen. Dank.

    14-11-2007 om 00:00 geschreven door ronyvo  


    13-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Klimaatwijken : recht van antwoord
    KlimaatwijkenBlijkbaar heb ik mijn huiswerk niet goed gedaan, ik kon enkel werken met de gegevens waarover ik beschikte. De dienstdoende milieuambtenaar (Gilles Torfs) heeft mij persoonlijk gewezen op mijn fouten (mea culpa).
    Hieronder zijn "recht" op antwoord. Toch blijf ik erbij dat zelfs 50 gezinnen op 14 000 een zeer laag getal blijft. Mensen krijgen hier toch de kans om financiële besparingen te doen (of ligt de Lierse burger daar ook al niet wakker van).

    Beste Rony

    Alvast mijn dank om de klimaatwijken in de kijker te zetten op uw blog. Maar als coördinator van het project wil ik ook melden dat een aantal van uw gegevens niet kloppen. Het aantal klimaatwijken en gezinnen is namelijk hoger dan u veronderstelt.
     
    Niet 3 maar 5 klimaatwijken hebben zich in Lier gevormd. Hiermee scoren we met dit aantal boven het gemiddelde ten opzichte van de andere gemeenten in Antwerpen. Als u weet dat voor de eerste maal Lier deelneemt aan de klimaatwijken, mogen we best tevreden zijn.
     
    Momenteel nemen ongeveer 50 gezinnen deel aan de klimaatwijken, dit is op het ogenblik slechts een schatting aangezien ik nog niet alle lijsten heb binnengekregen met het juiste aantal deelnemers per wijk. Een 50-tal gezinnen is niet bijzonder veel als u naar de 14 000 gezinnen verwijst die Lier rijk is, maar in vergelijking met andere gemeenten en hun aantal inwoners zeker geen slechte prestatie. Mensen motiveren voor de klimaatwijken was namelijk voor geen enkele gemeente gemakkelijk. Sommige gemeenten waren al blij met één klimaatwijk of moesten het project schrappen wegens geen of weinig enthousiasme van de inwoners.
     
    Dat u tijdens het startmoment slechts een glimp opving van het werkelijke aantal deelnemers, is ondermeer te wijten aan de datum van het startmoment dat in de herfstvakantie was gelegen waardoor vele gezinnen met de noorderzon zijn vertrokken. Voor twee klimaatwijken was slechts één of twee personen aanwezig, maar zij gaven het materiaal en de informatie door aan de andere leden van de klimaatwijk. Van de gemeenteraadsleden heeft de heer Taspinar trouwens een eigen klimaatwijk gevormd, genaamd Den Tunnel, dus hier was ook maar één lid van aanwezig. Met de afwezigen werd door de energiemeesters dus zeker contact opgezocht om de informatie door te geven en met de klimaatwijk Vredelaan was nog een gezamenlijk ronde-tafel-moment nodig aangezien hiervoor niemand aanwezig was.
     
    Ik denk hiermee voldoende feiten te hebben aangehaald om duidelijk te maken dat een aantal van uw gegevens niet correct zijn en in een zonniger daglicht staan dan u beweert. Hebt u nog vragen of gegevens nodig over de klimaatwijken, dan wil ik hier gaarne en zo snel als mogelijk op antwoorden.
     
     
    Energieke groeten en nog succes met de 8% snoeibeurt!
     
    Gilles
    Milieuambtenaar & energiemeester voor Stadsbestuur Lier

    13-11-2007 om 20:43 geschreven door ronyvo  


    12-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze "Groen!e" oma
    Persoonlijk ben ik ongelooflijk blij dat Mieke (http://www.groen.be/nieuwseninformatie/pers/persmed_item.asp?persmed_id=717) het heeft gehaald. Ook al was ik dit keer niet op het congres aanwezig (zie mijn andere blog), zaterdag zijn er ettelijke sms'jes rondgestuurd om op de hoogte te blijven van de situatie. Dat de resolutietekst geen schijn van kans maakte had ik zelf al wel voorzien. Hij werd dan ook volledig afgevoerd en er zal een nieuwe tekst ontwikkeld worden (hopelijker iets specifieker en een ietsje verstaanbaarder). 
    Mieke was geen verrassing maar dat Wouter op de 2de plaats uitkwam vond ik zelf hoogst eigenaardig. Maar ja er gebeuren wel meerdere zaken in de partij die ik niet begrijpt, maar dat maakt me niet minder Groen!. Eens Groen! altijd Groen!  en daar ben ik nog verdomd fier op ook. (http://www.flickr.com/photos/97327252@N00/sets/72157603110404892/)
    Ik hoop nu maar dat het buikgevoel een beetje meer tot zijn recht komt dan het denken alleen. Dat er andere zaken (buiten het sociale en het milieu) bespreekbaar worden. Dat de Groen!e achterban zijn zegje mag doen en gerespecteerd wordt, wat in het verleden al eens vergeten werd. 
    Het gezicht van Groen! is er, nu nog een programma waar we ons met zijn allen kunnen in vinden en waar we mee naar de volgende verkiezingen kunnen. Een "totaal"programma waar de juiste personen de juist teksten maken (the right (wo)men on the right place). 
    Als we onszelf op weg naar de 10% willen hijssen, mag af en toe eens populistisch optreden geen bezwaar zijn. 
    Maar wie ben ik?     

    12-11-2007 om 19:24 geschreven door ronyvo  


    08-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Reactie op een reactie

    Ook Groen! Lier heeft ondertussen een standpunt verspreid over de heraanleg van de Grote Markt. Het standpunt is integraal terug te vinden op Lierinbeeld.com. Ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben in dat standpunt.
    Ik had verwacht dat Groen! zou oplijsten wat ze eigenlijk vinden van de plannen, hoe ze de markt wel willen aangelegd zien.
    Dat blijkt in elk geval niet duidelijk te zijn. Bovendien moeten we vaststellen dat de standpunten van CD&V/N-VA en VLD niet eens grondig werden gelezen. Zo wenst CD&V/N-VA dat er geen verkeer wordt afgeschoven op de omliggende straten
    (zie standpunt op Lierinbeeld) terwijl Groen! dat blijkbaar omgekeerd lijkt te hebben begrepen? Ook de argumenten die VLD aanhaalt om niet voor het plan te gaan (o.a. een argument dat ik ik als reactie op het eerste plan in een adviesraad aanhaalde) blijken Groen! te zijn ontgaan.
    Of Groen! nu voor of tegen het plan is...? Mij is het in elk geval niet duidelijk...

    (uit Bertje blikt)

    Beste Bert,

    Sorry dat het zolang geduurd heeft maar ik heb eerst vandaag je bericht gelezen
    (trouwens dank om onze mooie affiche te gebruiken). Ons standpunt is kort maar zeer duidelijk beste Bert, de eenzijdige benadering van de grote Markt past niet in het mobiliteitsplaatje van de stad. Men moet uitgaan van een "totaalplan mobiliteit" (waar de Markt een deel van is). En ja voor ons moet de Markt blikvrij. Duidelijker kan niet.            
    De reactie bij "Lierinbeeld.com" is naar aanleiding van een krantenartikel van 23 oktober. 
    U zou dat zelf eens goed moeten lezen. Er staat letterlijk : "Nochtans zijn de Kapucijnenvest
    (voor ons ok) of de route via de Waterpoortstraat, Blokstraat, Vredebergstraat en Vismarkt
    ZINVOLLE ALTERNATIEVEN". De bewoners uit deze straten zullen "tevreden" zijn,
    ik zou er niet willen wonen.                             
    En tegen VLD heb ik enkel gereageerd op de uitspraak van de heer Weckx :
    maar het hele centrum autovrij maken is een stap te ver. Volgens mijn (zeer) bescheiden mening is daar zelfs nog niet over gesproken. En laat dan onze Groen!e mening tellen : van ons mag dat.                           
    Ik heb niet gereageerd op wat de politieke partijen voorstellen, enkel op het krantenartikel
    (is zelfs de hoofding van de tekst).                             
    En je moet toch zelf wel beseffen dat de adviesraden zich in deze materie "genomen" voelen.
    Wees dan als bestuur eerlijk en gooi het project in de prullenmand.

    Groetjes (zonder sarcasme en teleurstelling)

    Rony

    08-11-2007 om 00:00 geschreven door ronyvo  


    02-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onenigheid in Lier
    Uit de Streekkrant (1/11/07)

    Onenigheid in Lier

    De plannen voor de heraanleg van de Grote Markt in Lier slepen al verschillende jaren aan. Uit de laatste be­richten ziet het er ook naar uit dat niet iedereen achter de laatste voorgelegde plan­nen staat.

    Momenteel hebben de verschillen­de adviesraden zich gebogen over het recentste voorstel. Dit houdt onder andere in dat het verkeer uit de Florent Van Cauwenberghstraat en het verkeer komende van de Delhaize langs de terrassen naar de Antwerpstraat of Lisperstraat wor­den gestuurd. Maar nog voor de ra­den een advies konden uitbrengen, lijken de meerderheidspartijen al niet meer over een te komen rond de plannen. CD&V, N-VA en Open VLD vrezen dat het plan voor sluipverkeer gaat zorgen in de

    straten rond de Grote Markt. Lier. Leeft en Lier & Ko van hun kant zien het plan wel zitten en betreuren dat de reacties voor de advies­raden hun werk afrondden.

    Ondertussen mengde ook Groen!, dat geen verkozenen heeft in het debat. Het vindt dat d,e mobiliteit van de stad vanuit een totaalplan moet be­keken worden en niet enkel vanuit de situatie van de Grote Markt. Nu is het schepencollege aan zet.

    (zie ook artikel 26/10/07)

    02-11-2007 om 00:00 geschreven door ronyvo  




    Foto

    Foto

    Pime nieuwsbrief :
    http://www.provant.be/nieuwsbrieven/leefomgeving/
    milieu/educatie/pime/nieuwsbrief_pime.jsp?
    module=tcm:7-6942-4&page=2


    Klimaatwijken :
    http://bondbeterleefmilieu.be/klimaatwijken/
    registratie/gezin_meterstanden.php

    Foto

    http://picasaweb.google.com/
    ronyvanoosterwyck/
    DiversiteitsforumMei09#slideshow/
    5333425077134404898

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

     

     


    Een interessant adres?

    Archief per maand
  • 05-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • even op blogbezoek
  • Groetjes uit Cascais in Portugal.
  • blog
  • Vredesweek
  • help moeder aarde

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Reacties verkiezingen :

    Veel succes!
    Goeie brief!
    Succes Ronny,
    Z
    eer duidelijk en ik zal zeker stemmen
    Er hangen affiches aan onze voorgevel
    en ik rij met uwe kop rond
    Amai Rony, 
    je hebt jezelf daar eventjes "mooi" in beeld gebracht!
    Je hebt een eerlijk en krachtig programma en ik ken je
    voldoende om te weten dat jij je tanden ergens kan inzetten! 
    Ik hoop dan ook dat je campagne vruchten afwerpt en
    dat je verkozen wordt! 
    Groetjes en nog veel moed !!!
    Ferm gedaan!
    Succes he!!!
    Ziet er goed je programma,punten waar ik mij ook
    wel in kan vinden. Ik wil je dan ook heel
    veel succes wensen op 7 juni!


    Milieu :
    http://www.niras-afvalplan.be/
    www.ikkyoto.be

    Asielbeleid :
    http://www.laatonzevriendenblijven.be/


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs