Archief per week
  • 25/06-01/07 2007
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Laatste commentaren
  • veel blogplezier (steffi)
        op zaterdag 30 juni
  • lientje's blog
    mijn dagboek
    30-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zaterdag 30 juni

    hela allemaal,

    dit is de eerste keer dat ik een berichtje schrijf.
    dus eerst zal ik wat over mijzelf vertellen.
    ik ben een meisje van 15 jaar en heb juist mijn 3e jaar wetenschappen achter de rug.
    ik probeer zoveel mogenlijk te genieten van het leven en de kansen te grijpen die ik krijg ook al moet ik er wat meer moeite voor doen.
    de examens zijn juist achter de rug, maandag kregen we ons laatste.
    dan heb ik bijna heel de week gefeest.
    gisteren ben ik naar de vrijdagen geweest. nie dat ik zone grote fan zen van bart peeters maar gewoon om de "sfeer" is op te snuiven.
    veel volk was er wel nie. ik heb wel wa volk gezien van 't schooleke maar overt algemeen was het heel rustig.
    ik zen al vroeg weg gegaan want mijn vriendin moest al om 11 uur naar huis omdat zij op reis vertrok.
    nu zou ik eigenlijk moeten opruimen maar da heb ik nie veel goesting in.
    sevens moet ik naar een feest want mijn klein neefje is verjaart dus gaan we er daar nog een goei lap opgeven.
    en mijn nichten gaan daar ok zijn en die zijn ongeveer even oud als mij dus...
    ik zen kei content da het eindelijk vakantie is want die exames begonne echt wol men keel uit te gaan hangen.
    maar ik heb men A-attest gehaald dus nu alleen nog maar feesteeuh.
    en nu ga ik mij klaarmaken want anders kom ik te laat op het volgende feestje.

    salutjes!!
    tot de vogende , dikke kus






    30-06-2007 om 14:56 geschreven door lientje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    T -->

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs