Rondvraag / Poll
Bent u gelukkig ?
Ja
Neen
Bekijk resultaat

 pag. 1 / Welkom

Categorieën
  • Algemeen (19)
  • Autisme (1)
  • Bachbloesems (1)
  • Boeken (7)
  • Consulten (1)
  • De liefde (1)
  • Dieren (2)
  • Geestenrijk (2)
  • Gezocht! (1)
  • Gezondheid (2)
  • Hulpdiensten (2)
  • Informatief (7)
  • Ingezonden (1)
  • Kinderen (1)
  • koopjes (1)
  • Kruiden (7)
  • Kunst (2)
  • Levensmoeilijkheden (1)
  • Menselijk verstand (6)
  • Over Bloggen (1)
  • Over mijzelf (2)
  • Psycho (1)
  • Spiritueel (4)
  • Toekomst weten? (3)
  • Verhalen (3)
  • vlierbessensiroop (2)
  • Foto
    Telkens u hier bent geweest, zal u het geluk aantrekken, kom veel weer en het geluk komt keer op keer.
    Spiritueel
  • Kunstenaars
  • Schilderkunst
  • Tekenkunst nieuw!
  • Bloggen.be
  • bloggen.be
  • Vlierbessen
  • boekjes zelfontplooiing
  • Vera's hoekje
  • Foto
    Geestelijke gezondheid
  • Zorg-en-gezondheid
  • DAGG
  • Ms Liga
  • ALS liga
  • Huntington Liga
  • Liga laat je hart spreken
  • Belgische liga voor mensenrechten!
  • Liga Gehandicapten sport
  • Kruiden websites
  • Heilige kruiden
  • Kruid brandnetel
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Noodnummers
  • Noodnummer
  • Teleonthaal
  • Rode Kruis
  • Foto
    Foto
    Foto

    bloggers

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    karim
    www.bloggen.be/karim
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kurt1957
    www.bloggen.be/kurt195
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tuinaanleg_van_osselaer
    www.bloggen.be/tuinaan
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    achturencultuur
    www.bloggen.be/achture
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    dansrustroest
    www.bloggen.be/dansrus

    Mijn uitgevers 

    http://www.writehistory.be/?p=store  

    http://vera.uitgaven.com/vera/

     

    Foto
    Geloof in jezelf, want ik geloof ook in jou!
    Levensmoeilijkheden
    21-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOB is ziek!

    Bob heeft iets fout opgegeten in de tuin, wat waten we niet, maar hij is nu doodziek.

    Het zou een onbekend voorwerp zijn volgens de dierenarts.

    Er is geen sprake van gewoon ziek zijn.

     

    Het komt meestal op een moeilijk moment dat zoiets gebeurd.

    Op dit moment zit er niets extra in mijn spaarpot, omdat ik zelf te ziek ben geweest.

    Als er een operatie nodig is, dat weten we morgen of overmorgen, dan kost het al snel een 400 euro.

     

    Die hebben we niet.............................

     

    Duim mee dat het niet echt een operatie wordt voor BOB

     

    Dank u vriendelijk voor uw medeleven.

     

     

    UPDATE BOB


    De operatie is achter de rug, het werd een maag en darmoperatie.

    Ik ben moeten gaan geld inzamelen bij de familie, want het was een prijskaartje van 510 euro.

    Hij is nu mijn gouden hond geworden, tja hij is het dan ook waard.


    Veel succes en zie de reacties al je ook een hond hebt die een veelvraat is in de tuin, je kunt beter voorkomen dan genezen.

     

    Update Bob vandaag 24 februari 2011

     

    Bob is niet echt goed op dit moment.

     

    Hij zou vandaag al medicatie moeten nemen, maar hij weigerd alle voedsel, hoe klein of lekker,het maakt niet uit. Hij is misselijk dat zie je goed. Hij is ook niet gediend met dwangmatig de pillen te krijgen, hij geeft dan binnen de kortste keren ze weer uit. 

    Ik moet terug even overleggen met de dierenarts seffens om 17 u, want hij zal spuiten moeten krijgen in de plaats van pilllen. Het erge daarvan is dat ik alle dagen een dierenarts zal moeten betalen per keer ze langskomt om de spuiten te geven.  Het is echt triest om hem zo te zien liggen, hij slaapt veel, dat is goed om te genezen.

    Maar hij mag drie keer per dag een handje vol eten, licht verteerbare dingen, maar helaas ik krijg er zelfs geen vers gekookt stukje kip of ander vlees in om te testen of hij zin krijgt.

    Als hij zo doorgaat, is inspuiten de enige oplossing om de medicatie binnen te krijgen.

    Dat zal een 35 euro per dag zijn, daarbij hoop ik dan dat het geen 10 dagen duurt voor hij zelf terug zin in eten krijgt.

    Zodat ik de medicatie oraal kan gaan geven.

     

    Toch erg, dat alles zo duur is. 

     

    Bob is aan het beteren! update: vrijdag 25 februari 2011

     

    Sinds gisteren nacht heb ik eindelijk een beetje gekookte kip in hem gekregen!

    Dan daarna ook met zijn medicijnen erin, hij neemt ze in joepie!

    Want anders was het een heeeeel duur prijskaartje geworden, zo krijg je gouden honden na een tijdje.

    Hij is het wel waard!

     

    Nu eet hij een drie keer per dag een beetje gekookt wit vlees, hij moet licht verteerbaar voedsel nemen, want zijn maag is erg beschadigd. Net zoals zijn dunne darm.

     

    Nu zijn we op weg naar genezing en wij eten ondertussen een boterham (zelf gebakken) met choco.......

    Bob blijft aan de kippenfilet, 

    Wie bob wil steunen en zijn bezorgt vrouwtje kan dit doen door mijn werkboekje aan te schaffen. Geloof in jezelf want ik geloof ook in jou! Iedereen die bob steunt krijgt 30 minuten telefonie gratis om over iets te praten wat men maar wenst! Koop het kleine werkboekje via deze link : 

    http://vera.uitgaven.com/vera/ Zend mij een mailtje als u het boekje thuis heeft ontvangen.

    Dank u voor uw steun! Of klik op de foto van BOB, zo komt u direct bij het werk boekje.

     

     

    update BOB 1 maart 2011

     

    Bob is iets levendiger, maar heeft een dikke bult gekregen aan de zijkant van zijn operatie.

    Het zou volgens de dierenarts een reactie zijn op de spuit antibiotica die hij tijdens de operatie heeft gehad.

    Hij weigerd nogtans hij meer bezig is, sinds vandaag zelfs de kip weer, hij wil niets eten. Waardoor ik dan weer de medicijnen niet in hem krijg natuurlijk. Hij zou ook nu al een grote boodschap moeten doen, maar helaas dit werkt momenteel nog niet. Dat moet ik in de gaten houden. Ondertussen probeer ik telkens opnieuw met kip en wat olie eronder om alles wat te smeren, niet te veel natuurlijk. Hij mag er geen extra last van ondervinden.

    Ondertussen heeft de dierenarts toch een pijnstiller meegegeven, want ze kan de hond niet terug op consultatie laten komen. hij laat zich niet zomaar onderzoeken, dat is wel lastig.

    Toen ik thuiskwam met de pijnstiller dacht ik al, hoe krijg ik die pil nu weer in hem???? Als hij niet wil eten, is dat niet zo gemakkelijk. Mijn zoon nam het doosje en deed of het snoepjes waren, at hij toch die pil zo gewoon op zeker tegen de pijn!

    Zou je daar nu niets van krijgen, ik maar moeite doen met allerlei lekkers errond en hij neemt gewoon die pil en eet ze op bij mijn zoon.

    Spijtig genoeg is het ondanks een volgende poging met de andere medicatie niet gelukt. We dachten het met alle pillen zo te kunnen doen, maar neen hoor, dat werkt niet. Zo dom is hij nu ook niet.

    Vanaf hij een eerste ontlasting heeft, is hij erdoor...........dus wachten op.....

     

    Update BOB 3/03/2011

     

    Momenteel gaat het allemaal al wat beter. Bob heeft een pijnstiller bij gekregen van de dierenarts.

    Waardoor hij terug wat actiever kan zijn.

    Daardoor komt ook de stoelgang weer op gang, daar zitten we nog op te wachten.

    Pas als die terug in orde is, kunnen we spreken van genezing.

    Hij mag terug zijn hondenbrokken eten, afgewisselt met dan vlees voor de medicatie.

    Het is toch nog een dikke week dat hij medicijnen en pijnstillers moet krijgen.

    Maar hij voelt zich al veel beter, hij was mij daarnet al weer aan het plagen.

     

    Wel is hij enorm vermagerd, hij zal heel wat moeten bijeten voor hij terug op zijn normale gewicht zal komen.

    Dus verwennen we hem maar wat meer .................

     

    Update 19 Maart 2011

    Bob heeft een probleem nog gehad met een draadje dat los is gekomen.

    Daardoor lekte hij bloed en wondvocht, net een loopse teef! Ik heb er gans de tijd moeten achterlopen met mijn vod.

    Spijtig genoeg is deze soort hond, geen doetje.

    Ik kon er geen verband of handdoek rond doen. Dus weer de dierenarts erbij gehaald!

    Deze kon hem zelfs niet grondig onderzoeken, hij werd al boos als we naar de wonde keken.

    Moeilijk manneke als hij pijn heeft. De muilband hebben we geprobeerd,maar die doet hij direct terug uit binnen de minuut!

    Dus moesten we weer afwachten en maar verder kuisen..........

     

    Na 2dagen is het wondvocht en bloed gestopt, het lekte niet meer. Oef ik was steenddood moe van heel dit gedoe.

    Het is even goed gegaan, nu sinds vandaag loopt er weer vocht uit de wonde.

    Het druppeld niet op de grond gelukkig, maar het is er wel.

    Bob verzorgt het nu zelf, als het er binnen een paar dagen niet mooier uitziet, 

    moet ik terug de dierenarts bellen, dat ze antibiotica weer voorschrijft tegen ontsteking.

    Want anders wordt het nog erger.

    Hopelijk is het niet nodig, want dit is ondertussen al een gouden hond geworden!

    Ach we zien hem toch zo graag, hij is een schatje voor ons toch in ieder geval.

     

    Ik kan hem zelfs nu niet binnen laten als er bezoek komt, want hij is te geweldig en hevig,

    zodat hij in zijn begroeting de mensen vol krassen en blauwe plekken zou zetten!

    Dus altijd buiten als er iemand langs komt.

     

    De dierenarts is altijd blij dat ze hem niet moet aanraken, want dat is altijd een probleem.

    Zo zie je maar welke soorten bij elkaar, de mengeling bedoel ik kunnen te weeg brengen.

    Stafford met een Beaucerant is dus een prachthond, maar karakter hebben ze echt !

    Het zijn geen honden voor bij kinderen, zeker weten!

     

     

     

     

    Vera



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (5)

    10-12-2011
    Bobke een ^probleemhond blijkbaar
    Bob is toen zeer goed herstelt, ik bedank iedereen nog voor de steun die er gegeven is.

    Nu komen ze tot de vaststelling dat hij ook heupdyplasie zou hebben.

    Het is ook een pechvogel, want hij heeft zijn sint hubertus klauw bezeerd, blijven hangen ergens en nu is het helemaal ontstoken.
    Echt hij is een rasechte pechvogel.

    Zijn broer, de Max, die heeft nog nooit problemen gehad met de gezondheid of op vlak van gewrichten enz...Hij heeft ook geen pech!

    Zo zie je maar twee broers uit dezelfde nest, kunnen heel verschillend zijn. En niet alleen uiterlijk, maar ook kwestie hun gezondheid.



    Wel hou ik van hun beiden evenveel, het maakt niet uit wat er nog moet gebeuren.
    Altijd probeer ik het beste te doen voor de dieren, want ze hangen nu eenmaal af van hun baasjes.

    Nog zalige kerstfeesten en Nieuwjaar gewenst aan alle bezoekers en dieren vrienden.

    10-12-2011 om 21:14 geschreven door Vera


    01-03-2011
    bedankt allemaal
    Heel erg bedankt voor de reacties en de steun!

    01-03-2011 om 12:57 geschreven door vera


    27-02-2011
    Bob
    oh fijn! wat een goed nieuws! Mijn kaarsje werkt altijd! Verdwaalde katten die al een week weg zijn die staan binnen de 10min na t aansteken van mn kaarsje opeens aan de deur, relatieproblemen die terug bijgelegd worden, etc. :) ben blij voor jullie. Het boekje had ik al aangeschaft, als ik iets anders kan doen, laat me maar weten. ;) Laten inslapen zou ik ook niet over mijn hart krijgen. Geniet er maar van dat hij beter is. groetjes.

    27-02-2011 om 13:48 geschreven door elfje


    23-02-2011
    Werd een zware operatie
    Bob is geopereerd, het is uit de maag gehaald, iets heel raars en hard.
    Er zat ook een stuk in de dunne darm, dat moest er ook nog eens uit.
    Hij is nu thuis en het was dus een dubbele en lange operatie, de prijs viel ook niet echt mee, het kwam op 510 euro.

    Maar ik heb geld ingezameld in mijn familie om hem te redden, ik kon hem echt niet laten inslapen voor zoiets doms. 

    Nu is het afwachten hoe hij hersteld, zijn maag en dunne darm zijn wat beschadigd. Hij mag vandaag niets eten en vanaf morgen heel kleine beetjes water en voeder dat licht verteerbaar is.
    Hij komt er wel door, het is een rakker en sterke beer.

    toch ben je heel ongerust als er zoiets gebeurd, dank je wel voor je kaarsje, dat had hij ook wel nodig.

    Nu zullen mijn twee grote voor ze nog in de weide mogen gaan spelen moeten leren om een muilkorf aan de doen. Dat duurt zeker een week of vier voor ze dat gewend zijn.

    Zo kunnen ze in de toekomst geen ongewenste voorwerpen meer binnen knauwen.
    Ze kunnen dan wel drinken en hebben zuurstof genoeg.

    Niet leuk, maar wel noodzakelijk als ze zo gemakkelijk iets opeten. Je weet nooit in zo een tuin wat er allemaal opgegraven kan worden, het blijft gevaarlijk.

    Een muilkorf is geen muilband, ze hebben daarin meer ruimte.
    Het enige voordeel zal zijn dat ze tussen de kippen mogen rennen en spelen, want ze kunnen deze dan ook niet meer doodbijten als spelende wijze.

    Bedankt voor je steun.


    Vera

    23-02-2011 om 14:30 geschreven door vera


    Bob
    Hopelijk weet je al iets meer ivm of een operatie nodig is. Ik brand een kaarsje.

    23-02-2011 om 13:45 geschreven door elfje076




    Geloof in jezelf, want ik geloof ook in jou! Iedereen is belangrijk op deze wereld, u ook.

    forum
  • Veel schrijvers bij de bloggers
  • Zelf een kruid getest
  • Waar zit u mee?
  • Zijn er mensen die snachts online zijn?
  • Extr info gevonden

    Nieuw onderwerp? Geef het door op: MIJN IDEE


    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda


    Mijn favorieten
  • Whisperer
  • Eef
  • ik ben positief
  • Mijn lieveling zangeres

  • ↓♥Mijn Gastenboek vindt u onderaan of klik hier ♥↓


    Mailinglijst

    klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Fotoalbum Vera



    Logo 

    Hier koop ik:

    Al mijn dieren benodigdheden!

     


    Zoeken in blog


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • Bobke een ^probleemhond blijkbaar (Vera)
        op BOB is ziek!
  • Vlierbessen altijd ergens goed voor! (Eef Hübbers)
        op Vlierbessen gaan vroeg zijn dit jaar!
  • Foto

    Online winkels
  • Puurnatuur shop
  • Kruidenthee, natuurshop
  • Heksen hoekje

  • bloggers


    Archief per maand
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 03-2010
  • 02-2010

    Gastenboek


    Waargebeurd?Zend het door!

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.U geeft met deze toestemming om uw tekst te publiceren.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tuinaanleg_van_osselaer
    www.bloggen.be/tuinaan
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    vanhoudt
    www.bloggen.be/vanhoud
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    willibrord
    www.bloggen.be/willibr
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    frankloopt
    www.bloggen.be/franklo


    E-mail mij


    Eigen website GRATIS? KLIK HIER 

     


    linkjes website

    http://www.crea-pro.be


    Foto

    http://boeken.tekoopjes.be/spiritualiteit_1">Spirituele


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • klussers moeten hier zijn!


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs