Rondvraag / Poll
Bent u gelukkig ?
Ja
Neen
Bekijk resultaat

 pag. 1 / Welkom

Categorieën
  • Algemeen (19)
  • Autisme (1)
  • Bachbloesems (1)
  • Boeken (7)
  • Consulten (1)
  • De liefde (1)
  • Dieren (2)
  • Geestenrijk (2)
  • Gezocht! (1)
  • Gezondheid (2)
  • Hulpdiensten (2)
  • Informatief (7)
  • Ingezonden (1)
  • Kinderen (1)
  • koopjes (1)
  • Kruiden (7)
  • Kunst (2)
  • Levensmoeilijkheden (1)
  • Menselijk verstand (6)
  • Over Bloggen (1)
  • Over mijzelf (2)
  • Psycho (1)
  • Spiritueel (4)
  • Toekomst weten? (3)
  • Verhalen (3)
  • vlierbessensiroop (2)
  • Foto
    Telkens u hier bent geweest, zal u het geluk aantrekken, kom veel weer en het geluk komt keer op keer.
    Spiritueel
  • Kunstenaars
  • Schilderkunst
  • Tekenkunst nieuw!
  • Bloggen.be
  • bloggen.be
  • Vlierbessen
  • boekjes zelfontplooiing
  • Vera's hoekje
  • Foto
    Geestelijke gezondheid
  • Zorg-en-gezondheid
  • DAGG
  • Ms Liga
  • ALS liga
  • Huntington Liga
  • Liga laat je hart spreken
  • Belgische liga voor mensenrechten!
  • Liga Gehandicapten sport
  • Kruiden websites
  • Heilige kruiden
  • Kruid brandnetel
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Noodnummers
  • Noodnummer
  • Teleonthaal
  • Rode Kruis
  • Foto
    Foto
    Foto

    bloggers

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fictiereeksen
    www.bloggen.be/fictier
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    liefdenetwerk
    www.bloggen.be/liefden
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    brobbe
    www.bloggen.be/brobbe
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    steviekfcm
    www.bloggen.be/steviek
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    overgewicht
    www.bloggen.be/overgew

    Mijn uitgevers 

    http://www.writehistory.be/?p=store  

    http://vera.uitgaven.com/vera/

     

    Foto
    Geloof in jezelf, want ik geloof ook in jou!
    Levensmoeilijkheden
    19-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bob heeft tijd gekost.....
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ja Bob heeft een hele tijd gekost en nu nog ben ik met hem bezig.

     

    Er was niet veel tijd over voor andere dingen, nu hoop ik toch terug wat tijd te krijgen voor mezelf en om anderen terug te helpen.

    Sommige mensen zullen gedacht hebben dat er iets anders mis was, maar dan hebben ze toch een beetje gelijk.

    Bij mij hier thuis is ondertussen ook alles misgelopen dat kon mislopen, maar dat had niets met Bob te maken. 

    De telefoon en computer deden het niet naar behoren, gelukkig heeft mijn zoon ondertussen alles kunnen oplossen.

    We hebben nu ook een nieuwe kabel van Belgacom gekregen voor de telefoon, want ik had al drie nieuwe toestellen gekocht en ze werkten niet naar behoren. De problemen bleven, als men belde en ik nam op, dan hoorde ik niets dan geruis. Er zat dus een storing op de kabel en niet in de telefoon. Dat duurde even voor ik het door had.

    Zelf ben ik ook erg ziek geweest, het is net of mijn medicatie niet werkte... Dat is nu iets beter, anders zou ik hier niet zitten te schrijven.

    Vanaf nu doe ik verder met alles waarmee ik bezig was. 

    Het is ook leuk om terug op de computer te kunnen zitten, het was een tijdje geleden.

    Dat miste ik wel erg, en ook de gesprekken met mensen waarmee ik altijd belde, ze kunnen vanaf nu dus terug telefoon verwachten. Niet allemaal tesamen natuurlijk!

    Bedankt voor het geduld dat iedereen heeft gehad. Jullie zijn schatten!

     

    Bob is weer helemaal de oude: 11 April 2011

    19-03-2011 om 00:00 geschreven door Vera  


    Categorie:Algemeen


    Geloof in jezelf, want ik geloof ook in jou! Iedereen is belangrijk op deze wereld, u ook.

    forum
  • Veel schrijvers bij de bloggers
  • Zelf een kruid getest
  • Waar zit u mee?
  • Zijn er mensen die snachts online zijn?
  • Extr info gevonden

    Nieuw onderwerp? Geef het door op: MIJN IDEE


    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda


    Mijn favorieten
  • Whisperer
  • Eef
  • ik ben positief
  • Mijn lieveling zangeres

  • ↓♥Mijn Gastenboek vindt u onderaan of klik hier ♥↓


    Mailinglijst

    klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Fotoalbum Vera



    Logo 

    Hier koop ik:

    Al mijn dieren benodigdheden!

     


    Zoeken in blog


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • Bobke een ^probleemhond blijkbaar (Vera)
        op BOB is ziek!
  • Vlierbessen altijd ergens goed voor! (Eef Hübbers)
        op Vlierbessen gaan vroeg zijn dit jaar!
  • Foto

    Online winkels
  • Puurnatuur shop
  • Kruidenthee, natuurshop
  • Heksen hoekje

  • bloggers


    Archief per maand
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 03-2010
  • 02-2010

    Gastenboek


    Waargebeurd?Zend het door!

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.U geeft met deze toestemming om uw tekst te publiceren.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kerken
    www.bloggen.be/kerken
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    frankloopt
    www.bloggen.be/franklo
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    astralis
    www.bloggen.be/astrali
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    liefdenetwerk
    www.bloggen.be/liefden


    E-mail mij


    Eigen website GRATIS? KLIK HIER 

     


    linkjes website

    http://www.crea-pro.be


    Foto

    http://boeken.tekoopjes.be/spiritualiteit_1">Spirituele


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • klussers moeten hier zijn!


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs