Rondvraag / Poll
Bent u gelukkig ?
Ja
Neen
Bekijk resultaat

 pag. 1 / Welkom

Categorieën
  • Algemeen (19)
  • Autisme (1)
  • Bachbloesems (1)
  • Boeken (7)
  • Consulten (1)
  • De liefde (1)
  • Dieren (2)
  • Geestenrijk (2)
  • Gezocht! (1)
  • Gezondheid (2)
  • Hulpdiensten (2)
  • Informatief (7)
  • Ingezonden (1)
  • Kinderen (1)
  • koopjes (1)
  • Kruiden (7)
  • Kunst (2)
  • Levensmoeilijkheden (1)
  • Menselijk verstand (6)
  • Over Bloggen (1)
  • Over mijzelf (2)
  • Psycho (1)
  • Spiritueel (4)
  • Toekomst weten? (3)
  • Verhalen (3)
  • vlierbessensiroop (2)
  • Foto
    Telkens u hier bent geweest, zal u het geluk aantrekken, kom veel weer en het geluk komt keer op keer.
    Spiritueel
  • Kunstenaars
  • Schilderkunst
  • Tekenkunst nieuw!
  • Bloggen.be
  • bloggen.be
  • Vlierbessen
  • boekjes zelfontplooiing
  • Vera's hoekje
  • Foto
    Geestelijke gezondheid
  • Zorg-en-gezondheid
  • DAGG
  • Ms Liga
  • ALS liga
  • Huntington Liga
  • Liga laat je hart spreken
  • Belgische liga voor mensenrechten!
  • Liga Gehandicapten sport
  • Kruiden websites
  • Heilige kruiden
  • Kruid brandnetel
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Noodnummers
  • Noodnummer
  • Teleonthaal
  • Rode Kruis
  • Foto
    Foto
    Foto

    bloggers

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joel
    www.bloggen.be/joel
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    dyrome
    www.bloggen.be/dyrome
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    trainermarnix
    www.bloggen.be/trainer
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fernire
    www.bloggen.be/fernire
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hebfun
    www.bloggen.be/hebfun

    Mijn uitgevers 

    http://www.writehistory.be/?p=store  

    http://vera.uitgaven.com/vera/

     

    Foto
    Geloof in jezelf, want ik geloof ook in jou!
    Levensmoeilijkheden
    13-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruidenthee- Migraine
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kruidenthee bestaat al heel wat jaren, ja hoor van in de tijd dat men de heksen ervoor op de brandstapel zetten.

    Wel dan ben ik maar een moderne heks, Op dit moment ben ik Migraine aan het bestuderen op een aantal verschillende manieren. Met verschillende kruiden, al naargelang de symptomen van de vrager. Sommige mensen met te hoge bloeddruk krijgen ook Migraine aanvallen. Dat heeft te maken met de druk die in de hersenen plaats heeft.

    Het is heel belangrijk dat iemand die met kruiden wil geholpen worden, goede informatie doorgeeft. Heeft u te hoge bloedruk geef dit dan ook door aan uw kruidenmenger(ster). Het is heel belangrijk om alles goed te doseren.

    Mijn bedoeling is om de aanvallen in de eerste plaats minder te laten voorvallen en minder heftig te laten doorkomen.

    Heeft u migraine? Dan kunt u mij helpen met een vraag te beantwoorden via de pol.

    Via een mailtje kan u reageren of anoniem op dit blog, rechtstreeks hieronder of op het forum mag u ook iets doorgeven. Dank u bij voorbaat voor uw reactie.

     

     Heeft u ervaringen die u mij wenst door te geven in verband met migraine? Zend ze gerust door klik hier

     Migraine kan ook bij mannen voorkomen, het is geen vrouwenziekte alleen!

     

    Datum: 19/08/2010

    Effect van kruiden test op sterke hoofdpijn, migraine.

     AAnval starte meteen op, zonder vooraf te hebben gemerkt dat de hoofdpijn komen zou.

    Op het moment dat ik misselijk van de hoofdpijn was, maakte ik om te proberen zelf Moederkruid thee. Omdat ik had opgezocht dat dit kruid wel degelijk een positieve invloed zou hebben en de hoofdpijn kon verminderen.

    De migraine was echt heel erg, meestal duurt hij dan ook meer dan 1 dag, soms een ganse week.

    De thee gezet, puur moederkruit, echt niet te drinken, zo bitter! Slechte thee eerlijk gezegt, maar ja daar doen we het niet voor.

    Met heel kleine beetjes heb ik er meer dan een uur over gedaan om de thee binnen te krijgen. De eerste momenten voelde ik geen verandering. Na flink de thee te hebben gedronken, heb ik mij rustig neergelegt op de zetel, met mijn handen regelmatig op mijn hoofd, de pijn straalde helemaal uit tot op mijn ogen. Misselijk was ik nog meer geworden ondertussen.

    De schuld van de misselijkheid, gaf ik aan de thee, die echt niet lekker smaakte. Het eerste wat ik voelde was zo na een kwartiertje, dat ik duizelig werd. De hoofpijn, leek zich te verspreiden, te veranderen van plaats. Ze verdeelde zich nu overal , maar in een andere vervelende vorm. Telkens ik ging rechtzitten was ik net of ik had alcohol gedronken.

    Wat zeker niet het geval was. Het dronken gevoel was snel weer weg door even te blijven liggen

    Na nog wat langer, ik denk een uur of twee na de thee te drinken, kon ik rustig terug rechtstaan, ik had nog steeds hoofdpijn, maar de vervelende pieken en de misselijkheid was wel erg verminderd. Ik hoefde geen andere pijnstiller te nemen, de pijn was niet weg, maar werd dragelijker.

    Diezelfde avond was mijn hoofdpijn zo sterk verminderd, dat het niet lastig meer was. De dag nadien was er niets meer over van mijn migraine aanval. Blij dat ik was, want het kon soms een aantal dagen duren voor ik er vanaf was. Dat was nu niet het geval.

    Ondertussen een dag of drie later heb ik nog steeds geen hoofdpijn, blijkbaar heeft die slechte thee echt wel geholpen. Trager dan gewone medicatie, maar ik ben zeer tevreden dat ik deze heb kunnen laten liggen voor de eerste keer.

    Wel belangrijk: de Thee is echt niet te doen om te drinken puur.

    Daarom heb ik deze samengevoegt met andere kruiden die kalmerend werken op hoofdpijn, en een lichte vorm van pepermunt smaak in de vorm ook van kruiden er aan toegevoegd. Zodat het moederkruid een drinkbare thee is geworden.

    Als je regelmatig deze thee drinkt, dagelijks, dan heb je ook minder zware aanvallen van migraine, ze worden minder heftig. Bij iedereen werkt een kruid anders. En migraine is ook bij iedereen wel anders.  Het hangt allemaal van allerlei factoren af of iemand snel of traag reageerd.

    Mensen met te hoge bloeddruk moeten het verwittigen als ze zulke thee bestellen, dan wordt er een kruid vervangen door een bloedrukverlagend kruid. Omdat te hoge bloeddruk ook voor migraine kan zorgen.

     

    14 daagse Thee kuur tegen migraine: Dit is een start kuur. prijs op aanvraag

    Onderhoud met kruiden tegen grote aanvallen: Dit is een onderhouds kuur. prijs op aanvraag

    De kruiden worden aangepast in de theezakjes al naargelang voor wie ze bestemd zijn. Volgens een diagnose die gratis is.

    Geef uw telefoonnummer door van een vast toestel en ik bel u persoonlijk op om de diagnose met u te bespreken. Na een aantal vragen bereken ik de prijs en u kunt nog steeds kiezen of u start met een kuur ja of neen. Er zijn geen verplichtingen bij het maken van de diagnose. Er wordt gewerkt met pure kruiden en met Bachbloesems.

    U mag hier uw gewone medicatie bijnemen als u deze heeft gekregen van uw dokter. Vermeld dit wel even.

    Wie interesse heeft mag altijd mailen: chrystaltarro@telenet.be 

     

     


     

     

     

    Ik ben geen dokter! bij aanhoudende hoofdpijn van onbekende oorsprong dient u dringend naar de dokter te gaan!

     

    13-08-2010 om 00:00 geschreven door Vera  


    Categorie:Gezondheid
    Tags:Dieet,Hoofdpijnen, testen,help migraine te genezen, antwoord via pol, pol antwoorden, vertel over uw hoofdpijn, ook u heeft migraine? Steeds migraine? Kater zonder te drinken? kruiden,migraine aanvallen, hoofdpijn, schele hoofdpijn,Migraine, koppijn,


    Geloof in jezelf, want ik geloof ook in jou! Iedereen is belangrijk op deze wereld, u ook.

    forum
  • Veel schrijvers bij de bloggers
  • Zelf een kruid getest
  • Waar zit u mee?
  • Zijn er mensen die snachts online zijn?
  • Extr info gevonden

    Nieuw onderwerp? Geef het door op: MIJN IDEE


    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda


    Mijn favorieten
  • Whisperer
  • Eef
  • ik ben positief
  • Mijn lieveling zangeres

  • ↓♥Mijn Gastenboek vindt u onderaan of klik hier ♥↓


    Mailinglijst

    klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Fotoalbum Vera



    Logo 

    Hier koop ik:

    Al mijn dieren benodigdheden!

     


    Zoeken in blog


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • Bobke een ^probleemhond blijkbaar (Vera)
        op BOB is ziek!
  • Vlierbessen altijd ergens goed voor! (Eef Hübbers)
        op Vlierbessen gaan vroeg zijn dit jaar!
  • Foto

    Online winkels
  • Puurnatuur shop
  • Kruidenthee, natuurshop
  • Heksen hoekje

  • bloggers


    Archief per maand
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 03-2010
  • 02-2010

    Gastenboek


    Waargebeurd?Zend het door!

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.U geeft met deze toestemming om uw tekst te publiceren.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    junioreurosong2008
    www.bloggen.be/juniore
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    sykon
    www.bloggen.be/sykon
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    mariekarok
    www.bloggen.be/marieka
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    whisperer
    www.bloggen.be/whisper


    E-mail mij


    Eigen website GRATIS? KLIK HIER 

     


    linkjes website

    http://www.crea-pro.be


    Foto

    http://boeken.tekoopjes.be/spiritualiteit_1">Spirituele


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • klussers moeten hier zijn!


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs