Inhoud blog
  • Ook geslaagd
  • Geslaagd
  • Fotoshoot
  • Rustig baasje = rustige hond
  • Sledetocht in Zweden
    Archief per jaar
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
    Zoeken in blog

    E-mail ons

    Druk op onderstaande knop om Yanne en Peter te mailen

    Startpagina !
    Het leven in de roedel
    Dagboek van een roedel
    27-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een pluim op mijn hoed
    Amai, al goed dat ik zo'n beheerste dame ben die heel gericht mijn baasje volg en mij zo weinig mogelijk aantrek van de 500 andere honden die op zo'n show rondlopen (zolang ze mij ook met rust laten natuurlijk) anders zou ik nu overstressed zijn. En goed dat ik mijn 2de 'zeer goed' heb behaald en het tentoonstellingsgedoe achter de rug is. Ik krijg nu eindelijk een officiële stamboom. Niet dat dit voor mij een verschil uitmaakt maar blijkbaar wel voor mijn baasjes. Ze hebben mij nl. uitgekozen om een nestje te krijgen omdat ik intelligent en evenwichtig ben en goed functioneer als leadingdog (een streling voor mijn ego). Het is me wel opgevallen dat het blijkbaar enkel de buitenlandse keurmeesters zijn die mij als een volwaardige Malamute beschouwen. Bij de 2 vorige shows werd ik door de belgische keurmeesters niet standaard genoeg bevonden om mij te mogen voortplanten! Ik voelde me werkelijk op mijn staart getrapt. Wat denken die wel? Ik, Indi, afstammeling van Ishtar I die al ettelijke gezonde en werklustige mushingmalamutten verwekt heeft, ben méér waard dan zomaar een 'goed' of een 'voldoende'! Ik ben idd. geen showmodel maar heb karakter, trekkracht en doorzettingsvermogen. Dat is toch wat telt bij een sledehond!
    Bon, ik strijk mijn rechtopstaande haren weer even plat en breng mezelf terug naar het 'nu', om mij ergens te gaan nestelen en alle drukte van mij te laten vloeien...en zachtjes in te dommelen...Ben benieuwd welke knappe reu ik zal ontmoeten!?...
    See you, Indi


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs