Inhoud blog
  • Ook geslaagd
  • Geslaagd
  • Fotoshoot
  • Rustig baasje = rustige hond
  • Sledetocht in Zweden
    Archief per jaar
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
    Zoeken in blog

    E-mail ons

    Druk op onderstaande knop om Yanne en Peter te mailen

    Startpagina !
    Het leven in de roedel
    Dagboek van een roedel
    31-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Einde jaar - nieuw begin
    Weeral een jaar voorbij en een nieuwe kalender aan de muur. Wat zullen we dit jaar beleven? Hebben we al plannen? Ja zeker, zo snel als mogelijk de camionette vertrekkensklaar maken en oefensessies plannen om de honden te laten wennen aan hun reisverblijf. Daarna zullen we enkele weekendtestritten organiseren om te zien of alles naar wens verloopt vooraleer we ons wagen aan een langere reis met de caravan. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit alles zal verlopen want een kampeerplek vinden met zo'n aanhangsel én een meute lijkt mij niet zo evident.
    Naast de geplande stapweek met de honden richting Compostella staan ook weer de maandelijkse BLEC-wandelingen op het menu vanaf maart (data volgen).
    Ik ben, samen met enkele honden uit de roedel, tevens wat ervaring aan het opdoen in 'De gebeten hond', een nieuw project waar men een individueel begeleidings/trainingsprogramma kan volgen met hulphonden en asielhonden. Héél interessant! Ik ben er immers van overtuigd dat onze honden nog wel wat meer in hun mars hebben dan enkel een kar trekken. Buddha, Gobi en Alegria hebben het er in ieder geval naar hun zin. Ze zijn telkens heel enthousiast als ze weer mogen gaan 'werken'.
    Ik zal regelmatig ook de honden zelf eens aan het woord laten. Ik ben in 2012 aan het oefenen geslagen in het intuïtief communiceren met honden. Twee maal een 2-daagse met Birgitta van Spronsen uit Nederland heeft mij mijn aanvoelen bevestigd. En onze honden hebben wel wat te vertellen. Dus vanaf januari zullen jullie regelmatig op de hoogte worden gebracht van de hondse verhalen over het leven in de roedel. 
    Ik wens jullie heel veel leesgenot.
    Yanne
    Moge 2013 een jaar zijn van Eenvoud,Vriendelijkheid,Begrip,Medevoelen en Dankbaarheid
    Dan volgen
    Vrede, Vreugde, Liefde en Geluk vanzelf.
    Yanne, Peter en de Roedelxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

     




    xml:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" /> 


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs