Inhoud blog
  • Ik verhuis naar een andere blogsite!!!
  • De mystiek achter de tweede komst van Jezus
  • Luz de Maria 24/4
  • Zalig de armen van geest
  • Aanbidden in geest en waarheid
  • 3.33 uur 's ochtends
  • De kracht van 1 Weesgegroet
  • Ze komen eraan
  • Vreemde en grote donkere wezens zullen spoedig overal binnendringen
  • Een volgende lockdown
  • Boodschap aan Anna Shelley 24/4
  • De devotie van de 7 smarten van OLVrouw
  • Toewijdingsgebeden aan God de Vader, het H. Hart van Jezus en het Onbevlekt Hart van Maria
  • Gebeden van toewijding van ziekte, lijden en levenslasten
  • De betekenis van Pinksteren - 4
  • Om een baby uit een miskraam en geaborteerde baby's te dopen
  • Exorcismegebed over je woning en grond en toewijdingsgebed
  • Gebeden van zegening en bescherming
  • Het is eindelijk aangebroken
  • Wat God me toonde over aanstootgevende kledij...
  • Wat God me toonde over feminisme
  • De betekenis van Pinksteren - 3
  • Einde van Satans invloed in zicht
  • Red de planeet, ga CO2 uitstoten
  • Over de verliezen aan Westerse kant wordt gezwegen
  • Boodschappen aan Eduardo Ferreira
  • Boodschappen aan Pedro Regis
  • Boodschappen van OLVrouw di Zaro 8/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Boodschappen aan Valeria Copponi (tot 19/4)
  • Instorting van economie, en munteenheden
  • De uitval
  • Over Poetin
  • Zal dit het einde veroorzaken?
  • Een miraculeuze foto van de Gekruisigde Jezus
  • Boodschap aan Anna Shelley 20/4
  • Luz de Maria 20/4
  • Rusland wordt verder uitgedaagd
  • De 3 daagse duisternis
  • De 9 cirkels van de Hel
  • In de Hel wegens echtscheiding
  • Meteoor op California
  • 23 april
  • De komst van de asteroide
  • Massale afname van bevolking in Europa komt eraan
  • Repost: Genezingsgebed van God de Vader
  • Opwarming van het klimaat? Niet dus.
  • Let op voor cosmetica en dergelijke producten
  • De uitleg van het merkteken van het beest door de Heer
  • De volgende pandemie
  • Over Obama: hij kan de Antichrist worden, door bezetenheid
  • Luz de Maria 16/4
  • Boodschap aan Anna Shelley 19/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Een zombievirus
  • Nano chip
  • VK zal getroffen worden
  • Dit zal gebeuren door Hem
  • Het is reeds begonnen
  • Hoe de Antichrist zal werken door AI en Biotechnologie
  • Ze komen voor onze kinderen
  • Vernietiging van 3 landen
  • Bloedmanen als waarschuwend teken
  • 5 tekenen dat je een Uitverkorene bent
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • OLVrouw van Smarten
  • Adviezen om de duivel te bevechten
  • Het sociaal kredietsysteem
  • NEEM GEEN VACCINS!!! GEEN ENKELE!!!
  • BID TEGEN ABORTUS!!!
  • De betekenis van Pinksteren - 2
  • De betekenis van Pinksteren - 1
  • Goede raad: wees niet afhankelijk van de staat
  • De plannen van de wereldelites
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Bijhorende afbeelding bij de boodschap van Lorena
  • Nog eens nieuws van de Antichrist/Maitreya
  • Boodschap aan Pedro Regis 11/4
  • Luz de Maria 12/4
  • Boodschap aan Lorena 8/4
  • Chaga
  • Dit is de waarheid
  • Boodschap aan Anna Shelley 14/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 9
  • Janet Klasson - 9/2 Licht van de wereld in de Goddelijke Wil
  • Geheim van gedrevenheid
  • Kom, H. Geest, kom!
  • 3 middelen die Satan gebruikt om je ziek te maken
  • Gezegend zij
  • Gods Barmhartigheid is grenzeloos
  • Boodschap aan Anna Shelley 13/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 7 en 8
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • De Emmaüsgangers
  • Mummie
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 6
  • Op weg naar de microchip
  • Nog steeds kunnen we het tij keren - Niburu
  • Boodschap aan John Mariani
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 5
  • Boodschappen aan Jennifer
  • 28/3 Plaats dit in je huis en land (The Unsealed Message)
  • Maria Simma openbaart 7 geheimen
  • Het Gezicht van Jezus
  • Opruimen van de wereldbevolking was altijd het doel - Niburu
  • 11 april
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 4
  • Boodschappen aan John Leary - rest van maart
  • Boodschap aan Mary of Divine Mercy
  • Grote schudding 8/4
  • Luz de Maria: Paaszondag 9/4
  • Afbraak van immuunsysteem door vaccins
  • Luz de Maria: Stille Zaterdag 8/4
  • Luz de Maria: Goede Vrijdag 7/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 2 en 3
  • Boodschap aan Anna Shelley 6/4
  • Zalig Pasen!!!
  • Boodschap aan Anna Shelley 8/4 DRINGEND!!!
  • Gebed op vrijdag voor de Arme Zielen
  • Boodschap aan Eduardo Ferreira 24/3
  • Droom van J. Frances 3/4
  • Boodschap aan Manuela te Sievernich (25/3)
  • Het echte gevaar van het einde van de dollar
  • Schildklier en jodium
  • Boodschap aan Manuela te Sievernich (21/3)
  • Boodschappen aan Valentina Papagna
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 1
  • Boodschap aan Marco Ferrari 26/3
  • Boodschap aan Gisella Cardia 3/4
  • De Kruisweg
  • 15 doodzonden in het Katholieke Geloof
  • Luz de Maria: Witte Donderdag 6/4
  • Het bankroet van Europa
  • Boodschap aan Anna Marie - Houston 11/2
  • Plaats terug brood op je huisaltaar
  • Boodschappen aan Pedro Regis
  • Palmzondag-rede van Vigano
  • Luz de Maria: Heilige Woensdag 5/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Het Communisme zal opgelegd worden door de elite
  • Boodschap aan Ned Dougherty 26/3
  • Boodschap aan Anna Shelley (3/4)
  • Het verraad van Judas Iscariot (2)
  • Het verraad van Judas Iscariot (1)
  • Luz de Maria: Heilige Dinsdag 4/4
  • Luz de Maria: Palmzondag 2/4
  • Luz de Maria: Heilige Maandag 3/4
  • Interview met Luz Maria de Bonilla
  • Grafeenoxide in vaccins
  • Boodschap aan Lorena 14/3
    Zoeken in blog

    ALLES GAAT VOORBIJ, BEHALVE GOD !
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Mijn favorieten
  • Mijn bibliotheek
  • Nieuwe blogsite
  • Archief per maand
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 01-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 08-2018
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 11--0001
    Levend geloof 9

    25-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valeria Copponi (april en mei)

    29/5 Maria, de Troosteres

    Mijn lieve kinderen, mijn cenakels branden van liefde voor mij, maar ze zijn echter een pover aantal. Bid dat in de Kerk van mijn Zoon ze zich vermenigvuldigen omdat er toch zovelen onder jullie niet begrijpen hoe belangrijk gebed is.

    Jullie hebben een Vader die onvoorwaardelijk van jullie houdt en zonder enige verdienste van jullie kant, en zeer vele van zijn kinderen begrijpen nog niet wat ze verliezen als ze de spirituele nabijheid van de Vader, de Zoon en he H. Geest niet hebben.

    Doe een beroep op God, zelfs voor de broeders en zusters onder jullie die doof zijn voor zoveel liefde. Ze bedriegen zichzelf als ze denken dat de dingen van de wereld hen kunnen geven waarnaar ze verlangen. Helaas, de dingen van de wereld zullen het nooit kunnen bieden.

    Leer hen dat ze nooit totaal tot vreugde en geluk zullen komen als ze het geestelijk deel niet voeden dat van vitaal belang is. Gebed in groep zou hen de veel belangrijkere liefde kunnen geven.

    Onthoud altijd dat waar er twee of meer verenigd zijn in Zijn Naam, God er is. En wat is er nog meer te wensen? Alleen wanneer het hart en de geest totaal voldaan zijn, zullen jullie perfectie vinden.

    Ik heb jullie reeds enige tijd instructies gegeven, geef nu aan jullie broeders en zusters wat jullie in zoveel van mijn boodschappen hebben ontvangen. Spreek over mijn Zoon zonder vrees en zonder schaamte. Wees fier over de liefde dat jullie ontvangen op elk moment van de Allerheiligste Drie-eenheid en geef het in grote hoeveelheden aan degenen die niet weten hoe het te vragen.

    Jullie zijn onze kleine Rest en we rekenen op jullie in deze Eindtijd van leed en strijd tussen broeders. Ik geef jullie steeds mijn liefde. Moge de zegen van Jezus jullie de moed geven om de kruisen te dragen waarmee jullie elke dag geconfronteerd worden.

    Offer je lijden, bied het aan voor de Kerk en voor de priesters. Ik ben bij jullie, wees niet bang.

    Maria, de Troosteres

    22/5 Maria Moeder van alle Volkeren

    Mijn lieve kinderen, wanneer jullie het belang begrijpen van de H. Rozenkrans, zulluen jullie de vreugde hebben van mijn liefde. Jullie weten zeer goed dat Ik jullie absoluut liefheb. Ik ben de Moeder van alle volkeren, en zelfs niet één van mijn kinderen bevindt zich buiten mijn hart.

    Gebed brengt jullie dicht bij mijn hart. Om deze reden kunnen jullie met groot gemak de nodige genaden voor je verkrijgen. Aanroep mijn naam en ik zal reageren met vreugde op jullie verzoeken.

    Enkel met gebed kunnen jullie dichter tot onze harten komen. Jezus geeft jullie zijn Geest, tezamen met zijn Vader, en jullie zullen veilig zijn op elk moment dat jullie deze zaken begrijpen.

    Spreek tot onze harten met oprechtheid. Vraag om redding voor de hele Kerk, voor jullie gezin, en voor jullie geliefden die zijn overgegaan naar een nieuw leven. Zelfs zij hebben jullie gebeden nodig om naar ons op te stijgen uit het Vagevuur, de plaats van uitboeting, naar het Hemelse Thuisland.

    Wees waarlijk overtuigd dat enkel door de eeuwige prijs te verdienen jullie kunnen leven met ware vreugde, ware vrede en ware liefde. Moge de kroon van de H. Rozenkrans altijd bij jullie zijn. Jullie kunnen de komende tijden enkel verslaan met mijn wapen, dat ik aan elk van jullie heb toevertrouwd.

    Ik verlang dat jullie over het Mariale wapen spreken en het kenbaar maken aan al degenen die jullie dierbaar zijn. De tijd dringt en ik wil al mijn lieve en dierbare kinderen verwelkomen. Jullie zullen een eeuwige prijs verdienen als jullie luisteren naar mijn woorden.

    Ik houd van jullie en verlang jullie allen aan mijn zijde. Jullie weten goed dat een moeder iemand is die haar leven geeft voor haar kinderen en om die reden verlang ik het beste voor hen.

    Houd mijn wapen altijd bij jullie en vrees niet, ik houd van jullie en zal jullie beschermen. Ik verlang om jullie allen bij Mij te hebben.

    Maria, Moeder van alle Volkeren

    15/5 Verdrietige Maria

    Mijn lievelingen, ik weet niet meer wat te zeggen om jullie harten te veranderen. Mijn dochter, begrijp je nu waarom ik je bleef vertellen dat uit mijn ogen stromen van bloedtranen vloeien? Mijn kinderen hebben de ware betekenis van het leven verloren.

    Jij bent een moeder en kunt mijn lijden begrijpen. Als jullie mijn Zoon niet terug op de eerste plaats zetten, zullen jullie alles wat jullie bezitten verliezen.

    Lieve kinderen, ik ben geheel ter jullie beschikking, maar bijna niemand onder jullie stelt de Auteur van het leven op de eerste plaats. Elke dag dat voorbijgaat, valt elk van jullie in een dieptepunt, in plaats van tot een beter begrip te komen.

    Er kan niet langer vreugde heersen in jullie hart als jullie de Auteur van vreugde uit jullie leven elimineren. Hoe kunnen jullie denken verder onze harten dodelijk te verwonden? Het leven zou moeten geleefd worden door de eerste plaats te geven aan Hem die zijn leven voor jullie heeft gegeven.

    Wie liefheeft geeft alles wat hij heeft aan de persoon die hij liefheeft. Jullie zeggen met jullie mond dat jullie mijn Zoon liefhebben, maar jullie harten zijn steeds verder van Hem verwijderd. Wat vragen jullie nog aan Hem? Jullie weten zelfs niet de ware betekenis van liefde.

    Mijn lieve kinderen mediteer over de droevige geheimen vanaf deze avond. Zoek ernaar te begrijpen wat LIEFDE betekent, anders zullen jullie in bitterheid berouw hebben over al jullie fouten. Ik roep jullie op dit te overwegen, omdat ik jullie bemin, zeker niet omdat jullie onze liefde verdienen.

    Lieve kinderen, ik heb nooit eerder zoveel geweend over mijn kinderen zoals in deze tijd. Bekeer jullie, anders zullen jullie niet langer tijd hebben om dit te doen. Vraag vurig om de vergeving van jullie zonden. Heb berouw, lieve kinderen. Nog een beetje langer en dan zal alles uit jullie handen glippen.

    De Heer van de wereld zal rekenschap vragen aan jullie. Stel mij niet teleur. Ik houd van jullie en voor nog een tijdje zal ik in staat zijn te bemiddelen voor jullie arme, koude en versteende harten. Ik zegen jullie. Koester mijn woorden.

    Verdrietige Maria

    8/5 De Heer van het Leven

    Ik ben de Heer, jullie God, jullie zullen geen andere god hebben naast Mij.

    Zie, mijn kinderen, in deze tijd van verwarring, is het goed Mijn Woorden goed in je gedachten te houden. Wees rechtlijnig met je geloof. Aanbid geen andere goden, omdat dat alles van de wereld is, niet geestelijk aanbeden mag worden.

    Mijn Moeder zegent jullie op deze feestdag en belooft jullie haar Moederlijke bescherming. Ik wil jullie opnieuw mijn Kruis aanbieden. Omarm het, omdat alleen door lief te hebben en het kruis te dragen jullie mijn discipelen zullen worden, in alle intenties en doelstellingen.

    Het is niet het lijden dat jullie hart ver van Mij voert, maar door het niet accepteren van het kruis.

    Ik raad jullie aan, mijn kinderen, dat jullie altijd klaar zijn voor mijn persoonlijke oproepen. Voor elk van jullie heb Ik een plan, als jullie het kunnen respecteren en het verder uitvoeren, zullen jullie betaald worden met mijn geld. Ik ben bij jullie, vrees niet, bied mij jullie lijden aan. Ik zal goed gebruik maken van jullie offers om vele van jullie arme broeders en zusters te redden.

    Jullie Moeder wacht op verzoeken van jullie. Het aantal van haar toegenegen kinderen is veel verminderd. Het is aan jullie om degenen die jullie dierbaar zijn op te roepen, zich toe te wijden aan de ene ware Moeder.

    Jullie zullen zien, als de aardse zaken tot vervulling komen, dat het Satan is die gebruik makend van mijn zwakste kinderen, al jullie goederen zal vernietigen. Ik zeg jullie, mijn geliefde kinderen, wees apostelen die altijd klaar staan voor de geestelijke noden van degenen die het verst verwijderd zijn van Mij.

    Jullie weten goed dat hiervoor jullie de eeuwige prijs van jullie God wacht. Ik beveel jullie in het bijzonder de kinderen en de jeugd aan, die in toenemende mate kiezen voor de verkeerde wegen. Breng mijn schapen terug, jullie Herder wacht op hen met open armen.

    Ik zegen jullie, door de handen van mijn priester. Vrede zij met jullie.

    De Heer van het Leven

    1/5 Maria, Moeder van de Kerk

    Zie, ik ben de dienstmaagd van de Heer! Mijn lieve kinderen, ik die de Moeder van Jezus ben, heb de Vader gehoorzaamd door de aankondiging van de engel. Mijn kinderen, laat de wil van God altijd vervuld worden, anders zouden jullie niet weten tot wie jullie te richten.

    De wegen van de wereld leiden enkel naar 1 plaats. Besef dit zo snel mogelijk, anders zal het te laat zijn. Ik bid jullie, verspeel je tijd niet. De tijd (van de beproevingen) komt naderbij. Zoek om mijn Zoon te gehoorzamen, alleen Hij is de Zekere Weg.

    Mijn liefde voor jullie is groot, maar alleen met jullie hulp kan ik jullie lijden, jullie offers en jullie gebeden aanbieden. Wees vol verlangen (en goede wil), alleen als jullie jezelf tonen dat door het te willen, jullie bij het hart van Jezus kunnen komen, zullen jullie ware apostelen zijn van de Eindtijd.

    Bid en zorg ervoor dat anderen bidden. Laat jullie gebeden gepaard gaan met goede werken voor al jullie broeders en zusters, zelfs voor degenen die jullie niet liefhebben. Jullie weten dat zovele harten zich zullen openen juist dank zij hetgeen jullie zullen weten hoe hen liefde te tonen.

    Alleen met jullie liefdevolle demonstratie zullen mijn ver verwijderde kinderen naar ons terugkeren. Wees ware getuigen van Christus en het Koninkrijk van de Hemel zal jullie toebehoren.

    Ik leid jullie, ik toon jullie de weg, ik help jullie in moeilijkheden die op jullie weg komen. Wees er zeker van dat jullie lijden, jullie moeilijkheden, jullie zorgen, zullen verdwijnen voor de liefdevolle barmhartigheid van Jezus.

    Vrees niet, wees niet bang. Jullie weten goed dat angst komt van de oude slang. Jullie worden beschermd en hij kan niets tegen jullie ondernemen wanneer jullie Jezus uitdragen voor de vrede in de wereld. Mijn lieve kinderen, in de zekerheid van jullie gehoorzaamheid aan jullie Vader, zegen ik jullie, leid ik jullie, bescherm ik jullie en houd ik van jullie.

    Wees Heiligen in deze duistere tijd, wees licht.

    Maria, Moeder van de Kerk

    24/4 De Maagdelijke Moeder Maria

    Mijn dochters, ik richt eerst mijn groeten tot jullie. Ik dank jullie omdat jullie met jullie lijden mij gesteund hebben gedurende de bestijging van de Calvarieberg.

    Jullie begrijpen hoezeer mijn lijden is geweest, mijn Enige Zoon die dood hing aan het kruis, de meest verschrikkelijke dood. Hoeveel bitterheid en leed in mijn hart! Daarom dank ik jullie; jullie meegedeeld leed was voor mij een hulp en troost.

    De komende tijden zullen jullie geloof zwaar op de proef stellen, maar vrees niet omdat jullie een steun voor Mij zijn geweest. Ik zal dicht bij jullie zijn en zal jullie troosten.

    Wie tot God behoort mag niet en moet niet bang zijn. Jullie weten zeer goed dat deze tijd moest komen. Zovele keren heb ik jullie bewust gemaakt van deze gebeurtenissen. Nu is het jullie beurt om ze te beleven zoals Ik zelf ze heb aangekondigd aan jullie.

    Wees het levende Evangelie, mijn kinderen van licht, de nieuwe en laatste apostelen van vrede. Ik ben bij jullie, nu meer dan ooit. Doe een beroep op mij. Ik ben altijd hier, dichtbij elk van jullie. Ik zal jullie suggereren hoe jullie moeten handelen, wanneer jullie je voor verschillende hindernissen bevinden.

    Mijn Zoon houdt van jullie; om die reden heeft Hij jullie toevertrouwd aan zijn Moeder. Door beproevingen groeit iemand in geloof of valt af, afhankelijk van jullie keuze. Bid, omdat velen van mijn toegewijden (priesters) afvallen.

    Ik reken op jullie, wees sterk, wees niet geërgerd als jullie zoveel van jullie broeders en zusters verborgen zien uit vrees voor lijden. Helaas houden niet al mijn kinderen van mij zoals jullie.

    Ik steun jullie, in de zekerheid dat jullie niet zullen in zonde vallen en niet zullen afvallen wanneer jullie steun moeten zijn voor broeders en zusters met de getuigenis van jullie leven. Ik zegen jullie van de afdaling van Calvarie.

    De Maagdelijke Moeder Maria



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs