Inhoud blog
  • Ik verhuis naar een andere blogsite!!!
  • De mystiek achter de tweede komst van Jezus
  • Luz de Maria 24/4
  • Zalig de armen van geest
  • Aanbidden in geest en waarheid
  • 3.33 uur 's ochtends
  • De kracht van 1 Weesgegroet
  • Ze komen eraan
  • Vreemde en grote donkere wezens zullen spoedig overal binnendringen
  • Een volgende lockdown
  • Boodschap aan Anna Shelley 24/4
  • De devotie van de 7 smarten van OLVrouw
  • Toewijdingsgebeden aan God de Vader, het H. Hart van Jezus en het Onbevlekt Hart van Maria
  • Gebeden van toewijding van ziekte, lijden en levenslasten
  • De betekenis van Pinksteren - 4
  • Om een baby uit een miskraam en geaborteerde baby's te dopen
  • Exorcismegebed over je woning en grond en toewijdingsgebed
  • Gebeden van zegening en bescherming
  • Het is eindelijk aangebroken
  • Wat God me toonde over aanstootgevende kledij...
  • Wat God me toonde over feminisme
  • De betekenis van Pinksteren - 3
  • Einde van Satans invloed in zicht
  • Red de planeet, ga CO2 uitstoten
  • Over de verliezen aan Westerse kant wordt gezwegen
  • Boodschappen aan Eduardo Ferreira
  • Boodschappen aan Pedro Regis
  • Boodschappen van OLVrouw di Zaro 8/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Boodschappen aan Valeria Copponi (tot 19/4)
  • Instorting van economie, en munteenheden
  • De uitval
  • Over Poetin
  • Zal dit het einde veroorzaken?
  • Een miraculeuze foto van de Gekruisigde Jezus
  • Boodschap aan Anna Shelley 20/4
  • Luz de Maria 20/4
  • Rusland wordt verder uitgedaagd
  • De 3 daagse duisternis
  • De 9 cirkels van de Hel
  • In de Hel wegens echtscheiding
  • Meteoor op California
  • 23 april
  • De komst van de asteroide
  • Massale afname van bevolking in Europa komt eraan
  • Repost: Genezingsgebed van God de Vader
  • Opwarming van het klimaat? Niet dus.
  • Let op voor cosmetica en dergelijke producten
  • De uitleg van het merkteken van het beest door de Heer
  • De volgende pandemie
  • Over Obama: hij kan de Antichrist worden, door bezetenheid
  • Luz de Maria 16/4
  • Boodschap aan Anna Shelley 19/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Een zombievirus
  • Nano chip
  • VK zal getroffen worden
  • Dit zal gebeuren door Hem
  • Het is reeds begonnen
  • Hoe de Antichrist zal werken door AI en Biotechnologie
  • Ze komen voor onze kinderen
  • Vernietiging van 3 landen
  • Bloedmanen als waarschuwend teken
  • 5 tekenen dat je een Uitverkorene bent
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • OLVrouw van Smarten
  • Adviezen om de duivel te bevechten
  • Het sociaal kredietsysteem
  • NEEM GEEN VACCINS!!! GEEN ENKELE!!!
  • BID TEGEN ABORTUS!!!
  • De betekenis van Pinksteren - 2
  • De betekenis van Pinksteren - 1
  • Goede raad: wees niet afhankelijk van de staat
  • De plannen van de wereldelites
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Bijhorende afbeelding bij de boodschap van Lorena
  • Nog eens nieuws van de Antichrist/Maitreya
  • Boodschap aan Pedro Regis 11/4
  • Luz de Maria 12/4
  • Boodschap aan Lorena 8/4
  • Chaga
  • Dit is de waarheid
  • Boodschap aan Anna Shelley 14/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 9
  • Janet Klasson - 9/2 Licht van de wereld in de Goddelijke Wil
  • Geheim van gedrevenheid
  • Kom, H. Geest, kom!
  • 3 middelen die Satan gebruikt om je ziek te maken
  • Gezegend zij
  • Gods Barmhartigheid is grenzeloos
  • Boodschap aan Anna Shelley 13/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 7 en 8
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • De Emmaüsgangers
  • Mummie
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 6
  • Op weg naar de microchip
  • Nog steeds kunnen we het tij keren - Niburu
  • Boodschap aan John Mariani
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 5
  • Boodschappen aan Jennifer
  • 28/3 Plaats dit in je huis en land (The Unsealed Message)
  • Maria Simma openbaart 7 geheimen
  • Het Gezicht van Jezus
  • Opruimen van de wereldbevolking was altijd het doel - Niburu
  • 11 april
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 4
  • Boodschappen aan John Leary - rest van maart
  • Boodschap aan Mary of Divine Mercy
  • Grote schudding 8/4
  • Luz de Maria: Paaszondag 9/4
  • Afbraak van immuunsysteem door vaccins
  • Luz de Maria: Stille Zaterdag 8/4
  • Luz de Maria: Goede Vrijdag 7/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 2 en 3
  • Boodschap aan Anna Shelley 6/4
  • Zalig Pasen!!!
  • Boodschap aan Anna Shelley 8/4 DRINGEND!!!
  • Gebed op vrijdag voor de Arme Zielen
  • Boodschap aan Eduardo Ferreira 24/3
  • Droom van J. Frances 3/4
  • Boodschap aan Manuela te Sievernich (25/3)
  • Het echte gevaar van het einde van de dollar
  • Schildklier en jodium
  • Boodschap aan Manuela te Sievernich (21/3)
  • Boodschappen aan Valentina Papagna
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 1
  • Boodschap aan Marco Ferrari 26/3
  • Boodschap aan Gisella Cardia 3/4
  • De Kruisweg
  • 15 doodzonden in het Katholieke Geloof
  • Luz de Maria: Witte Donderdag 6/4
  • Het bankroet van Europa
  • Boodschap aan Anna Marie - Houston 11/2
  • Plaats terug brood op je huisaltaar
  • Boodschappen aan Pedro Regis
  • Palmzondag-rede van Vigano
  • Luz de Maria: Heilige Woensdag 5/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Het Communisme zal opgelegd worden door de elite
  • Boodschap aan Ned Dougherty 26/3
  • Boodschap aan Anna Shelley (3/4)
  • Het verraad van Judas Iscariot (2)
  • Het verraad van Judas Iscariot (1)
  • Luz de Maria: Heilige Dinsdag 4/4
  • Luz de Maria: Palmzondag 2/4
  • Luz de Maria: Heilige Maandag 3/4
  • Interview met Luz Maria de Bonilla
  • Grafeenoxide in vaccins
  • Boodschap aan Lorena 14/3
    Zoeken in blog

    ALLES GAAT VOORBIJ, BEHALVE GOD !
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Mijn favorieten
  • Mijn bibliotheek
  • Nieuwe blogsite
  • Archief per maand
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 01-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 08-2018
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 11--0001
    Levend geloof 9

    12-12-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IK BEN is Degene die eeuwig is - deel 2

    En jullie, de kleinen van deze wereld, blijven nederig voor deze woorden die mijn Aanwezigheid onder jullie onthullen. Door de H. Eucharistie, voedt God jullie liefde, die van Hem komt. Ik geef jullie wat jullie nodig hebben om te leven onder deze kinderen die niet willen dat Ik deel uitmaak van hun leven. Ik ben hun Vader, en zij zijn jullie broeders en zusters. Onder degenen die niet willen geloven dat Ik hun Hemelse Papa ben, zal Ik hen herinneren aan het gebed dat Ik hen gaf door mijn Zoon, het “Onze Vader”, en sommigen onder hen zullen naar Mij terugkeren. Als resultaat van jullie toewijding aan het gebed en jullie liefde voor dit gebed, heb Ik een stortvloed van genaden die Ik op aarde zend. Wee degenen die moedwillig jullie doen afkeren van mijn genaden om te zorgen dat jullie je verwijderen van Mij: deze zullen omkomen in de vuren van de hel.

    Mijn kinderen, maak jullie geen zorgen om degenen die niet bidden met jullie; Ik weet dat jullie van je ouders, je broeders en zusters in het gezin, jullie man/vrouw, jullie kinderen, jullie kleinkinderen, jullie vrienden en al degenen die op aarde zijn houden. Daarom, vertrouw in jullie Hemelse Papa, Ik houd van jullie en Ik houd van hen. Als jullie, die gingen verloren gaan, vandaag bidden om hen bij jullie te hebben, hoeveel te meer wil Ik, die hun perfecte Vader ben en die hen bij Mij in Mijn Koninkrijk wil, zorgen voor hen om hen mijn Aanwezigheid te tonen in hun dagelijks leven. De H. Maagd Maria, jullie Hemelse Moeder, is bij jullie en met hen op aarde. Tekenen van Gods aanwezigheid en haar aanwezigheid worden aan hen geopenbaard: het is mijn kracht dat jullie bemerken, en ze zullen het zien wanneer het hun tijd is.

    Blijf vol vertrouwen in jullie God; Ik ben bij jullie, bij degenen die jullie bij je willen hebben, en niet alleen degenen die het dichtst bij jullie zijn. De Maagd der maagden vraagt jullie om al Mijn kinderen in jullie hart te dragen en ze aan haar te geven. Het is zij die hen presenteert aan Mij. Ze stopt nooit met bidden voor jullie allen, en ze smeekt Ons jullie niet alleen te laten met de gevolgen die de aarde doormaakt wegens deze liefdeloze wereld die de aarde niet gerespecteerd heeft, want Ze weet dat de aarde het punt heeft bereikt dat er geen terugkeer meer is. De Onbevlekte Ontvangenis geeft jullie de genade van liefde. Het is door Mijn kracht dat Ik in jullie hart de nood plaats om haar om de genade van liefde te vragen voor al Gods kinderen. Jullie hebben een schat ontvangen in jullie hart: alle levende harten, en de Koningin van harten zorgt voor jullie hart.

    Een tijd van eenheid, gedurende dewelke jullie allen je moeten verenigen om het kwaad te overwinnen zal jullie geschonken worden. Ik, God de Vader, laat de Boze toe, en degenen die hem aanbidden, om jullie op de proef te stellen zodat jullie tezamen over hen kunnen zegevieren door de genaden van de Zuivering te gebruiken. Ja, ze zullen gebruik maken van valstrikken om jullie apart te houden om paniek te zaaien, maar weet dat op de dag dat jullie mijn gerechtigheid van liefde leren kennen, ze hun nederlaag zullen kennen, en voor een bepaalde tijd zullen ze al jullie “ja’s” aan de Liefde slikken, die hen in staat zullen stellen om Mijn Zoons overwinning over hen te voelen.

    Jullie allen willen Mijn Wil doen, en daarom moeten jullie allen wedergeboren zijn in de Geest van God. Enkel God doet jullie de kracht van liefde kennen die in jullie aanwezig is, maar voor degene die geen voordeel trekt uit deze kracht, zal niet begrijpen dat zijn daden hem afscheiden van anderen. Als gevolg zal hij blijven zijn slechte daden stellen die verdeeldheid zaaien. Let op, Mijn kinderen: zeg niet “Wat mij betreft, Ik zal doen zoals God vraagt omdat ik weet wat ik moet doen.” Jullie zullen talrijke inspanningen moeten doen om te vermijden dat jullie in jullie oude zonden vallen. De Boze weet hoe zijn valstrikken te plaatsen in jullie dagelijks leven; hij doet dit reeds sinds de eerste dag van ongehoorzaamheid.

    Wanneer twee kinderen hun daden beleven met hun volle mate van liefde, zal hun liefdeskracht zich verenigen, en dan met de onvoorwaardelijke liefde van de zuivere Maria en hun daden gewikkeld in de onvoorwaardelijke liefde van Mijn Zoon Jezus, zal hun voorwaardelijke liefde het onvoorwaardelijke proeven. Dat zal al Gods kinderen helpen om Mijn Zoons oproep te horen: “Kom naar Mij, jullie die hongerig zijn, jullie die wenen, jullie die lijden, jullie die gelasterd worden, Ik heb zoveel liefde voor elk van jullie.”

    Mijn kinderen, kleineer degenen die jullie kleineren niet – wees liefde. Zelfs als Mijn kinderen Mij en jullie beledigen, hebben ze Mijn liefde in hen en is het deze liefde dat zich verenigd met jullie liefde. Vergeet niet dat ze degenen zijn die zich slecht gedragen tegenover zichzelf: ze hebben jullie nodig. Daarom, maak geen fout tegenover jullie Hemelse Vader.

    ·        Mijn liefde is onvoorwaardelijk.

    Al Gods kinderen werden gered uit liefde: niemand moet een ander treffen.

    De liefdeskracht voert controleert niet en dwingt Gods kinderen niet: onvoorwaardelijke liefde voedt hen met zijn kracht.

    Enkel de onvoorwaardelijke liefde van de Zoon voor de Vader heeft al degenen gered die Ik Hem had gegeven: het is de kracht van Zijn liefde dat al de kinderen zal uitzoeken die erkennen dat Jezus, de Zoon van God, hun God is. Het is de kracht van Zijn liefde dat zal handelen, niet de menselijke wil, die teveel wil doen of niet genoeg; en het is de liefdeskracht dat in elk aanwezig is voor iedereen dat de harten zal verenigen om 1 hart van liefde te vormen.

    Op aarde, moeten jullie allen het tempo van liefde volgen en op hetzelfde pad blijven dat alle kinderen naar onvoorwaardelijke liefde leidt. Degenen die geboren zijn na de uitverkoren kinderen, die zullen hun doel vervuld hebben, en zullen dezelfde liefde in hen hebben zoals hun ouders, hun broeders en hun zusters op aarde. Ze zullen groeien in de geest van liefde, en dat is de geest van hun Schepper. Ze zullen onvoorwaardelijke liefde hebben vanaf hun geboorte. Ze zullen vormen wat jullie nu ontdekken: een liefdeskracht waarin het kwaad niet in staat zal zijn om de deur tot hun hart binnen te treden.

    God bereidt zijn toekomstige uitverkorenen voor om Satan te overwinnen, die bevrijd zal worden om hen nog eens aan te vallen. De juiste koers om te volgen wordt voorzien door de Liefde: beleef deze tijd van eenheid in vrede. De Onbevlekte Ontvangenis is bij jullie, zij heeft onvoorwaardelijke liefde in haar: bid tot haar om jullie te helpen begrijpen wat God verlangt van elk van jullie namens ieder van Zijn kinderen.

    Jezus : Mijn kinderen, Ik stop nooit met herhalen: “Gedraag jullie goed, zoals de eerste Christenen en al degenen die Ik heb gezegend omwille van hun goed gedrag. Bid in het Hart van de Onbevlekte Ontvangenis, de Koningin van harten, die jullie eraan herinnert om boete te doen: de tijd van Gods gerechtigheid is nabij.”

    Ik, Jezus, kondig aan dat deze tijd van eenheid een liefdeskracht is. Lees deze woorden, die bedoeld zijn voor elk van jullie. Het is een genade die jullie gegeven wordt door de Hemel. Haal voordeel uit dit moment dat Mijn Vader jullie verleent, Hij is jullie Vader. Deze geschriften zijn voor jullie, jullie die gebukt gaan onder het gewicht van jullie leven. Genaden zullen blijven regenen op de kinderen van deze aarde die schreeuwen om gerechtigheid. Wacht niet op het moment dat Gods kracht jullie in jezelf zal voeren (bij de Waarschuwing) – haal voordeel uit al de genaden die jullie gegeven worden en laat al degenen die jullie in je hart dragen er voordeel uit trekken: deze genaden geven jullie de kracht om het lijden te weerstaan die jullie doorstaan. Bemin degenen die jullie doen lijden; ze zijn in je en bij je op aarde.

    De aarde verkeert in zijn doodstuipen; het kan de mensen van goede wil niet langer geven wat ze van de aarde verwacht. Weet dat de aarde nog altijd levend is ondanks wat het te verduren krijgt; het is uit liefde dat het jullie zijn armzalige werken geeft, die ondanks alles gezegend zijn door Mij.

    Mijn kinderen, de ijskappen zijn aan het smelten, want degenen die aan de macht zijn combineren hun verlangens zonder zich zorgen te maken over de rampzalige gevolgen voor de aarde: de wieg van het leven. De levende aarde is gehuld in een duisternis die het doet lijden en dat jullie doet lijden. Satan heeft grote macht over de aarde omdat de slechte wezens die beweren dat ze geen kinderen van God zijn. Zij bevinden zich onder jullie. Zeg niet: “Het is misschien die persoon,” want dit zou zijn als het plaatsen van Satan boven Gods kinderen. Jullie zijn gered door Mijn dood op het Kruis. Blijf in Mij door in vrede te blijven. Dit is hoe jullie ongeëvenaard zullen zijn in kracht binnen Mijn liefdeskracht.

    Onthoud de woorden die Ik gezegd heb aan Mijn apostelen, “Vrede aan dit huis.” Is jullie innerlijke woonplaats niet belangrijker dan degene waarin jullie leven? Jullie innerlijke vrede is liefde; het houdt jullie in Gods licht. Liefde in en door jullie mate van liefde; jullie daden, die hun kracht zullen herwinnen, zullen door Mijn Moeder tot Mij komen, en Mijn liefdeskracht zal jullie mate van liefde doen toenemen. Door jullie vrede te bewaren zal die vrede zich doen voelen in al Gods kinderen. De kracht van Liefde stopt niet, en daarom, om elkaar te beminnen en vergeven, is het aangewezen dat jullie naar jezelf kijken. Jullie liefde zal kracht voortbrengen in degenen die zullen doen zoals jullie: er is kracht in eenheid. Liefde zal jullie blijven verenigen; het is Gods kracht dat Gods kinderen transformeert.

    -      Wie is de Liefde? God.

    -      Waar komt de liefde vandaan die in jullie bestaat? Van Gods liefde.

    -      Hoe kunnen jullie ware liefde herkennen? Liefde wacht geduldig, kalmeert, respecteert, helpt, deelt, ondersteunt, vergeeft, vergezelt, luistert, zwijgt, opent zich, geneest, bezoekt, verwelkomt, accepteert, geeft, ontvangt, bemerkt; liefde is teder, goed, vrij, goed, vriendelijk, loyaal, warm, vreugdevol, sterk, standvastig, zachtmoedig, stil, schappelijk, intelligent, nederig, creatief, glimlachend.

    Het is om deze reden dat de liefdeskracht de kinderen van liefde verenigt naar kinderen van liefde, zodat allen binnen deze liefde leven die transformeert, beschermt, kinderen helpt om zichzelf te vergeven en anderen helpt om hetzelfde te doen door hun voorbeeld.

    Jullie zijn op aarde met mijn genaden van de Zuivering: jullie tijd van liefde is niet ten einde. Het is Mijn Vader die jullie deze tijd van beproeving heeft gegeven, en Hij is het die jullie deze geschriften geeft die jullie nodig hebben om jullie missie uit te voeren als wezens van liefde. Jullie gedachten, gehoor, woorden, blikken, daden en gevoelens moeten zuiver zijn om voordeel te trekken uit Zijn genaden van de Zuivering: alles komt van Hem.

    Jullie ziel bevindt zich in Gods tempel; jullie moeten je lichaam zuiver houden voor Mij, die de Eucharistie ben van Liefde: in Mij wil jullie ziel zijn geluk beleven. Doe niet als die Farizeeën die paradeerden voor de tempel in hun kostbare kleren wanneer ze vanbinnen zwart zagen van zonden: jullie hebben een ziel, zorg ervoor. Jullie hele wezen moet even zuiver zijn vanbinnen als vanbuiten voor Mij en voor jezelf. Daarom moeten jullie steunen op het sacrament van de Verzoening (de Biecht); het brengt jullie terug naar het ware leven: hetgeen innerlijke en externe zorg nodig heeft, want jullie slechte gewoonten mogen jullie niet meer beheersen.

    Blijf niet afwezig van dit sacrament, want het gevaar van jezelf veilig te wanen ligt op de loer: te geloven dat jullie beter zijn dan degenen die Gods wetten verwerpen, dan degenen die het sacrament van Huwelijk ontrouw zijn, dan degenen die niet langer spreken over Jezus tot hun kinderen, dan degenen die niet bidden voor hun naaste die catastrofes ondervindt, dan degenen die de Communie ontvangen zonder vroomheid of zonder zuiver te zijn, dan degenen die geen respect hebben voor hun God in het Tabernakel, en degenen die niet langer naar de H. Mis gaan op zondag omdat ze liever gaan winkelen – dit alles zit in jullie vlees.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs