Inhoud blog
  • Ik verhuis naar een andere blogsite!!!
  • De mystiek achter de tweede komst van Jezus
  • Luz de Maria 24/4
  • Zalig de armen van geest
  • Aanbidden in geest en waarheid
  • 3.33 uur 's ochtends
  • De kracht van 1 Weesgegroet
  • Ze komen eraan
  • Vreemde en grote donkere wezens zullen spoedig overal binnendringen
  • Een volgende lockdown
  • Boodschap aan Anna Shelley 24/4
  • De devotie van de 7 smarten van OLVrouw
  • Toewijdingsgebeden aan God de Vader, het H. Hart van Jezus en het Onbevlekt Hart van Maria
  • Gebeden van toewijding van ziekte, lijden en levenslasten
  • De betekenis van Pinksteren - 4
  • Om een baby uit een miskraam en geaborteerde baby's te dopen
  • Exorcismegebed over je woning en grond en toewijdingsgebed
  • Gebeden van zegening en bescherming
  • Het is eindelijk aangebroken
  • Wat God me toonde over aanstootgevende kledij...
  • Wat God me toonde over feminisme
  • De betekenis van Pinksteren - 3
  • Einde van Satans invloed in zicht
  • Red de planeet, ga CO2 uitstoten
  • Over de verliezen aan Westerse kant wordt gezwegen
  • Boodschappen aan Eduardo Ferreira
  • Boodschappen aan Pedro Regis
  • Boodschappen van OLVrouw di Zaro 8/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Boodschappen aan Valeria Copponi (tot 19/4)
  • Instorting van economie, en munteenheden
  • De uitval
  • Over Poetin
  • Zal dit het einde veroorzaken?
  • Een miraculeuze foto van de Gekruisigde Jezus
  • Boodschap aan Anna Shelley 20/4
  • Luz de Maria 20/4
  • Rusland wordt verder uitgedaagd
  • De 3 daagse duisternis
  • De 9 cirkels van de Hel
  • In de Hel wegens echtscheiding
  • Meteoor op California
  • 23 april
  • De komst van de asteroide
  • Massale afname van bevolking in Europa komt eraan
  • Repost: Genezingsgebed van God de Vader
  • Opwarming van het klimaat? Niet dus.
  • Let op voor cosmetica en dergelijke producten
  • De uitleg van het merkteken van het beest door de Heer
  • De volgende pandemie
  • Over Obama: hij kan de Antichrist worden, door bezetenheid
  • Luz de Maria 16/4
  • Boodschap aan Anna Shelley 19/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Een zombievirus
  • Nano chip
  • VK zal getroffen worden
  • Dit zal gebeuren door Hem
  • Het is reeds begonnen
  • Hoe de Antichrist zal werken door AI en Biotechnologie
  • Ze komen voor onze kinderen
  • Vernietiging van 3 landen
  • Bloedmanen als waarschuwend teken
  • 5 tekenen dat je een Uitverkorene bent
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • OLVrouw van Smarten
  • Adviezen om de duivel te bevechten
  • Het sociaal kredietsysteem
  • NEEM GEEN VACCINS!!! GEEN ENKELE!!!
  • BID TEGEN ABORTUS!!!
  • De betekenis van Pinksteren - 2
  • De betekenis van Pinksteren - 1
  • Goede raad: wees niet afhankelijk van de staat
  • De plannen van de wereldelites
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Bijhorende afbeelding bij de boodschap van Lorena
  • Nog eens nieuws van de Antichrist/Maitreya
  • Boodschap aan Pedro Regis 11/4
  • Luz de Maria 12/4
  • Boodschap aan Lorena 8/4
  • Chaga
  • Dit is de waarheid
  • Boodschap aan Anna Shelley 14/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 9
  • Janet Klasson - 9/2 Licht van de wereld in de Goddelijke Wil
  • Geheim van gedrevenheid
  • Kom, H. Geest, kom!
  • 3 middelen die Satan gebruikt om je ziek te maken
  • Gezegend zij
  • Gods Barmhartigheid is grenzeloos
  • Boodschap aan Anna Shelley 13/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 7 en 8
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • De Emmaüsgangers
  • Mummie
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 6
  • Op weg naar de microchip
  • Nog steeds kunnen we het tij keren - Niburu
  • Boodschap aan John Mariani
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 5
  • Boodschappen aan Jennifer
  • 28/3 Plaats dit in je huis en land (The Unsealed Message)
  • Maria Simma openbaart 7 geheimen
  • Het Gezicht van Jezus
  • Opruimen van de wereldbevolking was altijd het doel - Niburu
  • 11 april
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 4
  • Boodschappen aan John Leary - rest van maart
  • Boodschap aan Mary of Divine Mercy
  • Grote schudding 8/4
  • Luz de Maria: Paaszondag 9/4
  • Afbraak van immuunsysteem door vaccins
  • Luz de Maria: Stille Zaterdag 8/4
  • Luz de Maria: Goede Vrijdag 7/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 2 en 3
  • Boodschap aan Anna Shelley 6/4
  • Zalig Pasen!!!
  • Boodschap aan Anna Shelley 8/4 DRINGEND!!!
  • Gebed op vrijdag voor de Arme Zielen
  • Boodschap aan Eduardo Ferreira 24/3
  • Droom van J. Frances 3/4
  • Boodschap aan Manuela te Sievernich (25/3)
  • Het echte gevaar van het einde van de dollar
  • Schildklier en jodium
  • Boodschap aan Manuela te Sievernich (21/3)
  • Boodschappen aan Valentina Papagna
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 1
  • Boodschap aan Marco Ferrari 26/3
  • Boodschap aan Gisella Cardia 3/4
  • De Kruisweg
  • 15 doodzonden in het Katholieke Geloof
  • Luz de Maria: Witte Donderdag 6/4
  • Het bankroet van Europa
  • Boodschap aan Anna Marie - Houston 11/2
  • Plaats terug brood op je huisaltaar
  • Boodschappen aan Pedro Regis
  • Palmzondag-rede van Vigano
  • Luz de Maria: Heilige Woensdag 5/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Het Communisme zal opgelegd worden door de elite
  • Boodschap aan Ned Dougherty 26/3
  • Boodschap aan Anna Shelley (3/4)
  • Het verraad van Judas Iscariot (2)
  • Het verraad van Judas Iscariot (1)
  • Luz de Maria: Heilige Dinsdag 4/4
  • Luz de Maria: Palmzondag 2/4
  • Luz de Maria: Heilige Maandag 3/4
  • Interview met Luz Maria de Bonilla
  • Grafeenoxide in vaccins
  • Boodschap aan Lorena 14/3
    Zoeken in blog

    ALLES GAAT VOORBIJ, BEHALVE GOD !
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Mijn favorieten
  • Mijn bibliotheek
  • Nieuwe blogsite
  • Archief per maand
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 01-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 08-2018
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 11--0001
    Levend geloof 9

    18-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maria's Onbevlekte Ontvangenis en Maria's Onbevlekt Hart

    Maria’s Onbevlekte Ontvangenis en Maria’s Onbevlekt Hart

    "Zielen verwarren vaak de begrippen 'Onbevlekte Ontvangenis' en 'Onbevlekt Hart':

    Mijn Onbevlekte Ontvangenis was het voorrecht, door God slechts één maal geschonken, waardoor Mijn ziel, in tegenstelling tot alle andere geschapen mensenzielen, bij haar ontvangenis niet werd gemerkt met het teken van de erfzonde. Hierdoor was Mijn ziel vrij van de smet die door de erfzonde (de zonde van Adam en Eva door het volgen van de duivel) op elke mensenziel rust op het ogenblik waarop zij wordt ontvangen. Het merkteken in elke ziel getuigt van de eerste maal dat de menselijke natuur de voor haar bedoelde heiligheid verloochende door de Goddelijke Wet te overtreden en daardoor niet Gods verlangen te volgen doch gevolg te geven aan een inspiratie van de duisternis.

    Door de erfzonde toonde de mensenziel voor het eerst aan dat zij in staat is om, ondanks Gods onverholen tekenen van Liefde voor haar, niet automatisch voor God te kiezen. Hierdoor werd als het ware een voor – een greppel – getrokken in de bodem van de ziel, waardoor het door God aan de ziel geschonken water van Goddelijk Leven voortaan gemakkelijk doorheen deze voor zou worden afgeleid in plaats van de hele ziel te bevruchten. De ziel kan de effecten van deze 'voor' tegengaan door met volharding en Liefde haar vrije wil in alles in te zetten voor Gods Plannen en Werken, waardoor het Goddelijk Leven waarlijk de ziel kan bevruchten.

    Het ontbreken van dit merkteken, deze 'voor' in Mijn ziel, betekent niet dat Ik immuun was voor bekoring. Ook Ik bleef meesteres over Mijn eigen vrije Wil, en kon zondigen indien Ik dit had gewild. De Onbevlekte Ontvangenis was daarom geen automatische vrijgeleide naar volmaakte heiligheid, Ik moest dit voorrecht bekrachtigen door Mijn vrijwillige wijze van omgaan met alle situaties van het dagelijks leven. Dit brengt Mij tot het tweede begrip:

    Er is sprake van Mijn Onbevlekt Hart omdat Ik Mijn gevoelsleven volkomen vrij van elke invloed vanwege de duisternis heb bewaard. Je kunt het zo beschouwen, dat Mijn Onbevlekt Hart de bekrachtiging vormde van Mijn Onbevlekte Ontvangenis. De Onbevlekte Ontvangenis is Mij door God geschonken omdat Ik een vlekkeloos Tabernakel moest zijn, dat de God-Mens in de wereld moest kunnen dragen. Indien Ik had willen zondigen, dit wil zeggen: Indien Ik Gods Wet van de Ware Liefde had willen overtreden door enige besmetting van Mijn diepste gesteldheden door toe te geven aan duistere gevoelens zoals wrok, jaloersheid, onvrede over de loop van Mijn leven met zijn tegenslagen, pijnen en zorgen, of enige andere negatieve neiging, dan had Ik daardoor het gouden kleed van Mijn Onbevlekte Ontvangenis uit eigen vrije wil gescheurd, en had Ik de unieke effecten van dit voorrecht Zelf teniet gedaan. Ik zou daardoor ondanks Mijn Onbevlekte Ontvangenis ongeschikt zijn geworden om de Moeder van de Goddelijke Messias te zijn. Moeder van de Zoon Gods kon Ik slechts zijn door Mijn Hart, Mijn diepste gevoelsleven, volkomen vrij te houden van elke smet.

    Concreet gesproken, was Mijn Onbevlekte Ontvangenis de eerste en absolute voorwaarde die moest worden vervuld opdat Ik de Moeder van de Messias zou kunnen worden, doch het was God Zelf die deze voorwaarde vervulde. Beslissend echter, was Mijn Onbevlekt Hart, want Mijn Hart bleef zonder smet doordat Ikzelf totaal, onvoorwaardelijk en in alle mogelijke omstandigheden van het leven een vlekkeloze eenheid tussen Mijn eigen vrije Wil en de Wil van God in stand hield. Dit was de tweede voorwaarde, die Ikzelf door eigen ononderbroken oriëntatie op het Hart van God en Zijn verlangens moest vervullen, en heb vervuld.

    De vervulling van deze beide voorwaarden was als de bezegeling van een bruiloft tussen de Godheid en de menselijke natuur. Je zou het zo kunnen beschouwen, dat God in Mijn Onbevlekte Ontvangenis het Aards Paradijs, dat door de erfzonde teloor was gegaan, in Mijn ziel herschiep, doch dat Ikzelf dit Paradijs in stand moest houden door Mijn innerlijke gesteldheden volmaakt één te houden met de Goddelijke Wet. Deze eenheid wordt belichaamd door Mijn Onbevlekt Hart.

    Onbevlekte Ontvangenis + Onbevlekt Hart = Maria als wedergeboren Aards Paradijs, Teken van het voltooid vermogen van de mensenziel om de volmaakte heiligheid terug te winnen".

    Uit: www.maria-domina-animarum.net



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs