Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    12-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Velen van jullie zullen deze Hemelse Oproep afwijzen uit vrees. 6/3/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, Ik roep allen op die in de wereld geloven in Mij, Jezus Christus, om te luisteren.

    ZO VELEN VAN JULLIE ZULLEN HET MOEILIJK HEBBEN OM HET LIJDEN TE AANVAARDEN DAT JULLIE IN MIJN NAAM ZULLEN MOETEN DOORSTAAN. Tot op heden beperkte jullie lijden zich tot het verdriet dat jullie in jullie zielen voelden omwille van de zonden van de mensen en omwille van het Offer dat Ik bracht om de mensheid van haar verdorvenheid te redden. Nu zullen jullie belachelijk gemaakt worden omwille van jullie geloof en men zal jullie beschaamd doen staan wanneer jullie Mijn Leer en de wetten van God hoog houden.

    VELEN VAN JULLIE ZULLEN DEZE HEMELSE OPROEP AFWIJZEN UIT VREES. Aannemen dat Ik nu met de wereld communiceer om hem voor te bereiden op Mijn Tweede Komst, is niet iets wat mensen gemakkelijk kunnen aanvaarden. Want wie is Mijn profeet? En wie zijn zij die voor haar kwamen in Mijn Naam? Hoe weten jullie dat zij de waarheid spreekt met zoveel valse profeten en bedriegers die jullie verwarren? Nooit eerder was er een profeet, gezonden door de Hemel, die niet te lijden had onder bespotting, beschimping, kwelling en wreedheid. Niet één. Velen werden vermoord.

    JULLIE KUNNEN ER ZEKER VAN ZIJN DAT WANNEER DE VRUCHTEN VAN MIJN WERK, AAN ZULK EEN PROFEET GEGEVEN, UITMONDEN IN GEBED EN BEKERING, DAT ZIJ DOOR GOD IN DE WERELD GEZONDEN WERDEN OM ZIJN KINDEREN VOOR TE BEREIDEN, OPDAT ZIJ NAAR HEM ZOUDEN TERUGKEREN.

    Wees jullie ervan bewust dat Mijn ware profeten de test van de tijd zullen doorstaan. Er zal echter geween en tandengeknars zijn bij hen die de boodschappen negeren die zij aan het menselijk ras brengen. WANNEER JULLIE MIJN HEILIG WOORD, GEGEVEN AAN EEN WARE PROFEET, AANVALLEN, DAN BELEMMEREN JULLIE DE WIL VAN GOD. Jullie mogen dan nu geen schaamte voelen. JULLIE MOGEN DENKEN MIJN WOORD TE VERDEDIGEN WANNEER JULLIE MIJN PROFETEN AANVALLEN, MAAR WANNEER AAN JULLIE TE ZIJNER TIJD DE SCHADE GEOPENBAARD WORDT DIE JULLIE AANRICHTEN AAN DEZE MISSIE, MIJN LAATSTE OP AARDE, DAN ZAL DIE JULLIE VRESELIJKE ANGST EN VERDRIET BEZORGEN. Indien jullie Mij liefhebben, moeten jullie je ogen openhouden en Mijn onderrichtingen nauwgezet lezen.

    Indien jullie nalaten Mijn waarschuwingen te beluisteren die jullie gegeven worden vanwege Gods liefde, dan zullen jullie de waarheid verwerpen. Alleen de waarheid kan jullie redden. De waarheid is de zuurstof die nodig is om het leven van jullie ziel in stand te houden. Zonder de waarheid zullen jullie Mij niet duidelijk zien, noch zullen jullie in staat zijn de juiste keuzes te maken. Denk eraan dat Ik de waarheid ben. Zonder Mij hebben jullie het leven niet.

    Jullie Jezus

    12-03-2013, 08:16 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De tekens zullen aan jullie allen gegeven worden en er zullen wonderen plaatsvinden. 5/3/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, moge niemand tekortschieten in het herkennen van de veranderingen die zich in heel de wereld zullen voordoen, want alles wat in het Boek der Openbaring werd voorzegd, zal gebeuren. Vele van die gebeurtenissen zullen afwijken van de gebruikelijke menselijke interpretatie van de geheimen die aan Johannes de Evangelist geopenbaard werden. Maar zij zullen zin hebben wanneer jullie ze nemen voor wat ze zijn.

    Het zorgvuldig in detail uitgewerkte, subtiele plan van de Antichrist werd handig ingekleed bij vele mensen, wereldvermaarde politici inbegrepen, die tot op heden dit duivelse plan niet weten te ontdekken.

    IN VERSCHILLENDE LANDEN WERDEN VELE CENTRA OPGEZET WAAR MEN DE OVERNAME BERAAMD VAN VELE NATIES. Hun activiteiten zijn nochtans gekortwiekt ten gevolge van de gebeden van uitverkoren zielen en van diegenen onder jullie die Mijn kruistochtgebeden bidden.

    JULLIE GEBEDEN ZULLEN ALTIJD IN DE HEMEL GEHOORD WORDEN, DUS MOETEN JULLIE VURIG BLIJVEN BIDDEN OM DE BOZE HANDELINGEN TE MATIGEN VAN HET BEEST, DAT OVERIGENS NOOIT DE STRIJD OM DE ZIELEN ZAL WINNEN, WANT ZIJN DAGEN ZIJN GETELD.

    Het is niet mijn wens om jullie vrees aan te jagen maar om jullie voor te bereiden. IK VERLEEN NU BIJZONDERE MACHTEN EN GENADEN AAN AL DIEGENEN ONDER JULLIE DIE GEVOLG GEVEN AAN MIJN VERLANGEN OM DE KRUISTOCHTGEBEDEN TE BIDDEN. De tekens zullen aan jullie allen gegeven worden en wonderen zullen plaatsvinden.

    Mijn macht zal door jullie aderen stromen terwijl Ik jullie draag op Mijn weg om de mensheid te redden.

    Jullie Jezus

    12-03-2013, 08:07 Geschreven door Claudia  


    11-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschap van Ned Dougherty 1/03/2013

    1 Maart 2013

    OLV, Koningin der Engelen
    Costa Mesa, California

    Mijn zoon, ik kom naar jou vandaag vol verdriet , omwille van de gebeurtenissen die plaatsvinden in de Kerk van mijn Zoon, omwille van al de aanvallen die plaatsgrijpen. Deze aanvallen komen van de boze in zijn poging om de Kerk onderuit te halen, wat hem in staat stelt om over jullie allen, de zonen en dochters van de Vader in de Hemel, te regeren.

    Een nieuwe dageraad begint nu voor de Kerk, en het is een dageraad dat velen onder jullie zal verwarren omwille van de aanvallen van de demonen. Mijn kardinalen, mijn bisschoppen en mijn priesters, waar ik ononderbroken voor bid, worden bijzonder sterk aangevallen in deze tijden. Ik zal vooral bij de kardinalen zijn gedurende het Conclaaf om ervoor te zorgen dat de plannen van mijn Zoon voor Zijn Kerk worden vervuld, zoals het verordend is door de Vader in de Hemel.

    Samen met de zware tijden waarmee de Kerk nu geconfronteerd wordt, zijn er ook zware tijden in het vooruitzicht voor jullie allen, mijn broeders en zusters. Maar jullie wisten dat de komende tijden zwaar en gevaarlijk zouden zijn voor jullie allen, door de waarschuwingen die jullie kregen uit vele bronnen, sinds het begin van de profetische tijden in de Kerk tot de huidige tijd, waar velen onder jullie boodschappen van de Hemel ontvangen.

    Wat kun je nu doen in deze zware tijden?

    Jullie moeten nu meer dan ooit bidden, bidden, bidden voor de toekomst van de mensheid, en voor de voortzetting van de Kerk in de toekomst, want dit zijn de tijden zoals geprofeteerd, wanneer de aanvallen tegen de Kerk zich zullen vermenigvuldigen in groter aantal dan ooit tevoren.

    De aanvallen zullen niet alleen komen van het duistere rijk in het hiernamaals maar van satan’s soldaten die in jullie wereld zijn. Zij werden er geplaatst door de boze in deze tijd op strategische posities in de Kerk om de toekomst van de Kerk te ondermijnen. Dit zijn mannen met harten van steen en zielen die gehard zijn geworden tegen de waarheid van de Liefde, Vrede en Sereniteit die de Kerk heeft voorzien voor al Zijn trouwe volgelingen door de eeuwen. Maar nog eens, dit zijn de tijden dat we allen wisten dat ze in de Kerk kwamen, wanneer de boze in zijn laatste ademtocht in het vernietigen van de mensheid, begint aan zijn laatste demonische klappen uit te delen in een poging om de Kerk te verslaan.

    Verwacht dat de tijden nu turbulent en chaotisch zullen zijn, als de boze slaat in zijn om de goedheid in de wereld te overwinnen en chaos en verwarring te creëren onder jullie.

    Jullie die machtige gebedsstrijders zijn, zullen niet bedrogen worden door de plannen van de boze, omdat jullie je hebben voorbereid voor deze tijden, en jullie weten wat het is wat jullie moeten doen nl. de ware Kerk van Mijn Zoon, Jezus Christus, steunen als de wereld door deze zeer duistere periode gaat om jullie allen naar de glorie van betere tijden te leiden hier op aarde. Want de aarde wordt gezuiverd van de goddeloosheid en slechtheid van de demonische vorst der duisternis.

    Glorierijke tijden zijn eindelijk op komst voor de Kerk, omdat de Legioenen Engelen het Vaticaan zullen omringen als voorbereiding voor het Conclaaf die even belangrijk zal zijn in de geschiedenis van de Kerk als de eerste creatie van de Kerk. Want nooit eerder in de geschiedenis vqn de Kerk is de Kerk zo uitgedaagd geweest sinds de kruisiging en de dood van Mijn Zoon, en jullie Heer en Redder, Jezus Christus.

    Ik vraag jullie in deze tijden om met jullie familieleden en vrienden in gebed te verzamelen. Jullie moeten nu meer dan ooit beseffen dat jullie gebeden machtige wapens zijn in het verslaan van het kwaad. En, in dit geval, ervoor zorgen dat de Kerk sterk en waakzaam zal zijn en in dit nieuwe millennium een leider in de wereld zal blijven die goedheid en vrede aan de hele mensheid zal brengt.

    Jullie zullen je nog altijd vragen stellen over wat er in de nabije toekomst gaat gebeuren. Mijn antwoord aan jullie is je tot gebed te wenden en tot jullie familieleden en vrienden die leven op de manier van de Heer.

    De gebeurtenissen die zullen plaatsvinden om een nieuwe toekomst tot stand te brengen voor de hele mensheid worden nu vastgelegd. Het is nu meer dan ooit tevoren jullie verantwoordelijkheid, zowel individueel als collectief, de Kerk te steunen, en te bidden voor de kardinalen die een zeer belangrijke beslissing zullen nemen om de “Gekozen Paus” op de troon in Rome te plaatsen om jullie te leiden door deze moeilijke tijden.

    Sinds er zovele externe en kwade krachten meespelen om de kardinalen af te leiden van hun belangrijke rol in het verzekeren van de toekomst van de Kerk, is het heel belangrijk voor jullie allen om onophoudelijk te bidden gedurende de komende dagen, totdat de Paus die de Vader in de Hemel heeft gekozen geïnstalleerd is als Leider van de Kerk, jullie leidend naar een toekomst dat voor het welzijn is voor jullie allen.

    Ik zal nu meer dan ooit tevoren bij jullie zijn in deze Eindtijd. Roep me aan in jullie gebeden en ik zal bij jullie zijn zoals ik altijd heb gedaan. Ga in vrede en bereid jullie voor op de komende tijden!

    11-03-2013, 16:40 Geschreven door Claudia  


    10-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Houd jullie lampen vol - Barbara

    5 Mar 2013

    Houd jullie Lampen vol!

    Leer van Mij, Mijn kinderen. Zie en herken de tekenen als ze ontrafelen in de wereld rond jullie. Jullie hartenwensen zullen de jouwe zijn wanneer jullie Mij vragen begrip en wijsheid te geven. Deze dingen zal ik jullie niet onthouden. Mijn Bruid moet onderlegd zijn en wijsheid hebben. Mijn Bruid moet voorbereid zijn voor de komende tijd. Word niet lui, Mijn Bruid. Word niet verstrooid en overwin de goddeloze wegen van deze wereld. Wacht geduldig, want de mijn tijd, waarop Ik je naar mij breng zal vlug komen.

    Kunnen jullie de woorden van de profeten niet zien ontrafelen voor jullie ogen? Blijf gefocust op Jeruzalem. Dit is waar vele tekenen zich zullen beginnen ontrafelen. Jullie zijn mijn klokkenluiders. Jullie leiden anderen om deze tekenen te onderzoeken. Oh Mijn mooie Bruid, niet veel langer nu. Je zuiveringsproces komt spoedig ten einde. De laatste voorbereidingen worden gemaakt. Ik wil niemand van jullie ontmoedigd weten, Mijn Bruid. Je bent aan de deur wachtend op de kreet van de Bruidegomsmannen.

    Jullie moeten nu standvastig zijn in de Ruach Hakodesh (Heilige Geest). Trek jullie terug van de zorgen van deze wereld omdat het verder een neerwaartse spiraal naar het kwade neemt. Stel je niet bloot aan zijn goddeloos entertainment. Stel jullie geest niet bloot aan dingen die niet van Mij komen! Je hoort daar niet thuis; je maakt geen deel uit van deze wereld. Je kunt niet met één voet in deze wereld en de andere in Mij leven. Dit is niet hoe je moet zijn. Richt je nu op Mij. Wanneer je valt, keer dan onmiddellijk naar Mij terug! Er zijn meer demonen in Satans dominion dan ooit en ze zoeken wie ze kunnen verscheuren.

    Houd jullie lamp vol. Houd jullie geest zuiver. Blijf nuchter. Denk niet dat je verder met de wereld kunt spelen. De wereld is een speelplaats voor kwaad. Het is geen plaats voor Mijn kinderen. Als Satans volgelingen een opening kunnen vinden om binnen te geraken, zullen ze  binnenkomen. Blijf je op Mij voorbereiden, Mijn Bruid. Leer nu al wat je kunt kennen over je Bruidegom, Mijn geliefde.


    10-03-2013, 19:30 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De hoer uit het Boek Openbaring
    De grote hoer uit het Boek Openbaring op een dollarbiljet

    10-03-2013, 17:04 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sexuele perversie in de kerk

    De video die in het begin getoond wordt is een illustratie van wat ik in mijn droom gezien heb. De video toont het openlijke gebrek aan respect van hun zonden die in een kerk worden gedaan. Dit is exact wat is zag in mijn droom. (DEZE VIDEO WORDT NIET GEPROMOOT)

    Dit is een verontrustend droom die ik gehad heb. Ik had deze droom op 2 maart 2013. Ik ging binnen in een kerk. En het was heel vreemd omdat het duister was binnen. Ik weet niet wie er  bij mij was, maar het was alsof ik meeging naar iemand anders kerk. Ik ging zitten en de persoon die bij mij zat was verondersteld de pastoor te zijn. Er was iets ongewoon over zijn grootte. Hij was enorm groot. Op een bepaald moment moest ik naar het toilet. Ik ging terug buiten op zoek naar een toilet. Maar hoe verder ik van de kerk ging hoe donkerder het werd en op een bepaald moment kon ik niet meer voor mijn ogen zien. Ik was bang dat ik zou verdwalen. Ik ging terug naar de kerk. Toen ik terug binnenging zag ik mannen die met elkaar aan het babbelen waren. De kerk was veranderd in een soort auditorium. Het was alsof ze aan het wachten waren op een show. De mensen waren onderling aan het praten en aan het wachten op deze show. Mijn ogen waren gericht op verschillende mannen. Ze waren heel provocerend gekleed. Ze waren gekleed als vrouwen. Ze hadden heel korte shorten aan. Heel verontrustend want ik was in een kerk. Ze waren aan het lachen. Er was veel in de kerk aan het gebeuren. Het was zeer seksueel gericht. Er was veel aan het gebeuren dat heel verontrustend was voor mij, want het hoorde niet thuis in een kerk. Ik was getroffen door wat ik zag. Ik probeerde iets te zeggen, maar de woorden kwamen niet uit mijn mond. Ik herinner me dat ik wilde zeggen: Jezus!!! Maar ik kon het niet zeggen. Ik schreeuwde het uit en ik hoorde de echo. Maar iedereen was zo bezig met ontucht en al de seksuele perversie dat ze het niet hoorden. Ik probeerde opnieuw te spreken maar het was zo een moeilijke zaak om iets te zeggen. Ik was aan het wenen omdat ik zo getroffen was omdat ze dit aan het doen waren op Gods plaats. Uiteindelijk kon ik iets zeggen en ik zei : Dit is Zijn Kerk!!! Dit is Zijn Kerk!!!

    En er was een vrouw die naar me keek en ze zei: Ze zullen denken dat je ook gek bent. Ze zullen denken dat je ook vreemd bent. Ze begreep volledig wat ik gezegd had, omdat ze ook probeerde die mensen te waarschuwen. Maar ze luisterden ook niet naar haar. Er was zoveel seksuele activiteit rond mij, dat ik het niet kan uitleggen wat ik zag. Maar het was zo pervers. Het was zo weerzinwekkend, want dit was in een kerk. En het was zo donker in deze plaats. Het was nauwelijks verlicht. Ik zag een meisje die rond de twintig was en ik probeerde haar aandacht te trekken. Ik probeerde ze te waarschuwen wat ze aan het doen was. Dat wat ze aan het doen was verkeerd was. En haar reactie was: Dit is wat ik altijd heb gedaan. Ik zei: Dat wil niet zeggen dat dit goed is. Je moet ermee ophouden. Ik heb nog andere dingen gezegd, maar ik kan het me niet meer herinneren. Toen ik wakker werd had ik een gevoel van hartzeer. Ik begrijp niet volledig wat God me toonde in deze droom, maar het greep me aan.

     

    Gebed van Redding

     

    Hemelse Vader,

    Ik geloof in mijn hart dat Jezus Christus de Zoon van God is.

     

    Ik geloof dat Hij stierf op het kruis

    En verrees uit de doden voor mijn zonden.

     

    Ik belijd Hem als mijn Heer, ik open de deur van mijn leven en ontvang Jezus als mijn Redder en ik maak van Hem mijn Heer.

     

    Dank U voor het vergeven van mijn zonden en voor het geven van eeuwig leven.

    Ik geef U mijn leven. Ik keer me af van mijn zonden en richt me tot U. Help me om de persoon te zijn die U wilt dat ik ben.

    10-03-2013, 16:37 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Extreme gebeurtenissen van aardveranderingen in februari 2013
    Extreme aardveranderingen in februari 2013

    10-03-2013, 15:24 Geschreven door Claudia  


    09-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn Kerk op aarde wordt aangevallen en dat betekent dat Mijn Lichaam opnieuw zal gekruisigd worden 3/3/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, vrees de aanvallen niet die tegen jou worden opgezet, want Ik Ben elke seconde met jou om je sterker te maken. Het verdriet Mij jou te zeggen dat je veel verbale beschimpingen zult ondergaan omdat dit het tijdstip is van Mijn plan van redding.

    WANT DIT IS DE TIJD WAARIN NIET ALLEEN VURIGE KATHOLIEKEN OP DE PROEF WORDEN GESTELD IN HUN GELOOF EN HUN TROUW JEGENS MIJ, HET ZAL OOK DE GROOTSTE BEPROEVING ZIJN VOOR ALLE CHRISTENEN IN ALLE DELEN VAN DE WERELD.

    TOT DIEGENEN DIE JOU BESCHULDIGEN VAN KETTERIJ ZEG IK HET VOLGENDE: IK, JEZUS CHRISTUS, ZAL NOOIT LIEGEN WANT IK BEN DE WAARHEID. IK ZOU JULLIE NOOIT KUNNEN BEDRIEGEN WANT DAT ZOU NOOIT MOGELIJK ZIJN. DENK ERAAN DAT DE KERK MIJN LICHAAM IS. MIJN KERK OP AARDE WORDT AANGEVALLEN EN DAT BETEKENT DAT MIJN LICHAAM OPNIEUW ZAL GEKRUISIGD WORDEN, ZOALS VOORZEGD. DAARMEE BEDOEL IK DAT MIJN LICHAAM NIET LANGER AANWEZIG ZAL ZIJN VANAF HET OGENBLIK WAAROP DE HEILIGE EUCHARISTIE DOOR GEESTELIJKEN VERWIJDERD WORDT IN DE HEILIGE STOEL TE ROME. Dat zal werkelijkheid worden en jullie moeten zich daarvan afwenden.

    Ik vraag jullie te bidden voor al Gods kinderen – voor al Mijn gewijde dienaren met inbegrip van de misleide valse profeten. NOCHTANS ZAL IK JULLIE NOOIT VRAGEN TE BIDDEN VOOR DE ANTICHRIST WANT DAT IS NIET MOGELIJK.

    WORD WAKKER, JULLIE ALLEN, EN LUISTER NAAR WAT IK JULLIE MOET VERTELLEN. JULLIE MOETEN NIET PANIKEREN, DE MOED VERLIEZEN OF DE HOOP OPGEVEN, WANT DEZE GRUWEL ZAL DE LAATSTE KWELLING ZIJN DIE AL GODS KINDEREN ZULLEN MEEMAKEN EN DOORSTAAN VOOR IK TERUGKOM.

    Dat zal de dag zijn van grote heerlijkheid en grote vreugde en MIJN KOMST ZAL HET KWAAD BEEINDIGEN DAT DE AARDE VERWOEST.

    In plaats van te vrezen, wees verheugd. Jullie moeten uitkijken naar Mijn Tweede Komst want Ik breng het Nieuw Paradijs met Mij mee dat jullie beloofd werd.

    Wanneer jullie Mijn kruis dragen, dan zal dat altijd moeilijk zijn. De tijd waarin jullie nu leven brengt een soort van kruisiging met zich die de meeste christenen zeer moeilijk om dragen zullen vinden – zo groot zal hun pijn zijn.

    Die arme zielen die niet geloven dat Ik de waarheid spreek in deze boodschappen, moeten zichzelf het volgende afvragen. GELOVEN JULLIE IN DE HEILIGE BIJBEL EN IN DE PROFETIEEN DIE IN DE BOEKEN ERVAN VERKONDIGD WORDEN? HECHTEN JULLIE GELOOF AAN DE ANTICHRIST EN DE OPENBARINGEN BETREFFENDE DE VALSE BEDRIEGER DIE LANGS SLINKSE WEGEN BESLAG ZAL LEGGEN OP DE STOEL VAN PETRUS? 

    INDIEN JA, AANVAARD DAN DAT DIT DE TIJD IS WAARIN DIE GEBEURTENISSEN ZICH VOOR JULLIE OGEN ONTRAFELEN. HET IS NIET VOOR DE TOEKOMST – HET GEBEURT NU. AANVAARD DAT MOEDIG EN KOM TOT MIJ IN VOLLEDIG VERTROUWEN, want Ik bemin jullie. Houd jullie ogen wijd open. Jullie moeten niet terugschrikken voor de waarheid.

    DE GRUWEL IS NU BEGONNEN. WANNEER JULLIE MIJN BEKER WEIGEREN DAN BELETTEN JULLIE MIJ OM DE ZIELEN TE REDDEN DIE IK NODIG HEB OM HET VERBOND TE VOLTOOIEN DAT MIJN VADER IS BELOOFD.

    Ik zegen jullie. Ik hunker ernaar dat jullie harten zich openen zodat Ik jullie kan meenemen in Mijn schitterend Koninkrijk.

    Jullie Jezus

    09-03-2013, 20:02 Geschreven door Claudia  


    08-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De zondag en zondagsrust

    DE  ZONDAG EN ZONDAGSRUST

    Mag je op zondag werken?

    De zondagsrust is een vorm van geloven. Geloven dat dit leven door kan gaan ook als wij even ophouden met sloven en piekeren. Want God is de Heer van het leven en Hij doet het doorgaan. Wij moeten dus niet ononderbroken doordraven met werken. Wij mogen van ophouden weten. Om te belijden: Gij, Heer, staat aan de oorsprong van het leven, niet wijzelf. En daarom mogen wij geen slaaf zijn op de dag des Heren, de zondag. Leve de vrijheid van de kinderen Gods. Daarom onthouden christenen zich van “werken en bezigheden die een beletsel zijn voor de eredienst die aan God moet worden gebracht, voor de vreugde die aan de Dag des Heren eigen is, of voor de nodige ontspanning van geest en lichaam”.

    Zo gezien is de zondagsrust de voortzetting van de sabbat. Zoals toen is het de dag waarop wij onze vrijheid vieren, onze verlossing van het slavenjuk; ooit was je slaaf onder de zweep van de slavendrijver; maar Ik, uw God, Ik maak je vrij. (Deut. 5,15)

    De zondag is ook een dag van hoop: als kerkgemeenschap voeden we ons met het verrijzenisleven van Jezus.


    De dag van de Heer

    Op zondag verrees Jezus uit het graf. Hij gaf ons nieuwe hoop. Zo is elke zondag een dag van verrijzenis: wij zien uit naar de voltooiing. Daarom betekent de zondagse eucharistieviering een krachtig ‘en toch’. De angst van de dood die rondom ons waart, weegt niet op tegen de verwachting van onze verrijzenis op het einde van de tijden. De zondag is de dag om te belijden “tot Gij wederkeert, dat Gij verrezen zijt”. Wie weigert deel te nemen aan de zondagse eucharistieviering sluit zich af voor de stuwing van het christelijk verrijzenisleven. Dit is toch heel erg!


    Een dag buiten reeks

    Maar de zondagsrust is ook teken van hoop. De zondag is ‘heilig’. Dat betekent: de zondag is anders, buiten reeks, een voorsmaak van het definitieve. Niet zomaar een dagje uit het rijtje van de dagen, wat tijd om achterstallige zaken in te lopen of om te doen wat wij vorige week niet konden afwerken. Neen, de zondag is een voorsmaak van de eeuwigheid die komt. Hij is er om eindelijk wat meer mens en wat meer christen te durven zijn. Zomaar! Een tijd om te bidden en te bezinnen of om een godsdienstig boek te lezen; een tijd om als man en vrouw bij elkaar te zijn en voor de kinderen tijd te maken. Een dag van interesse ook voor hetgeen onze dagelijkse horizon overstijgt: voor een bezoek, een brief, een culturele activiteit; tijd om eens anders en rustiger samen te komen met sociale of godsdienstige groepen; tijd voor de jeugdbeweging… Zoiets geeft kleur aan ons leven en werken boven de grijsheid uit van de door-de-weekse dagen.

    De zondagsrust betekent dus voltooiing van de sabbat en van zijn motivering. Van de maandag tot de zaterdag staat Gods scheppende arbeid model. Maar op de zondag spelen wij in op de voltooiing van hemel en aarde, de kroon op het werk (Ex. 20,11). Het is een dag van hoop.


    De eucharistie

    Maar de zondag is ook een dag van grote liefde. Die liefde beleven we in de eucharistieviering met velen samen, ja met heel de kerk. Daar laten wij ons intenser opnemen in Jezus’ offerende liefde; die liefde zou al onze dagen moeten kleuren en daarom willen we zelfs de zondag met grotere intensiteit vieren. We bieden ook onszelf aan: ons werk, de vreugden en de zorgen van de voorbije week. En we krijgen kracht voor de week die komt om aan onze zending beter te kunnen werken. Daarom moet een christen blijven komen naar die wekelijkse afspraak met alle zusters en broeders in de kerk; ook – en misschien vooral – op de momenten dat het hem minder aanspreekt. In die zondagse eucharistieviering leven we tegelijk mee met wat in de parochie in de grote kerkgemeenschap gebeurt. Wij bidden er ook voor de noodlijdenden in de universele voorbeden. En wij delen broederlijk met de kansarmen in de collecte.

    Ook in het Oude Testament werd de sabbatrust beleefd als een daad van solidariteit en liefde. Op de sabbat werd de opdeling in onderdanen en heersers doorbroken; daar werd het vrij-zijn van iedereen gevierd, van dienaars evengoed als van meesters (Ex 20,10; Deut 5,14)

    Uit : Geloofsboek - De bisschoppen van Belgie

    08-03-2013, 22:15 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dringend boodschap over de Opname

    Dringende boodschap over de Opname :

    Door Othusitse Mmusi van Botswana 16/2/2013

    Ik zag in een visioen dat we witte gewaden aantrokken, zo zuiver dat ze op engelengewaden leken. Ik zag de mooie lucht, vol met sterren, ik zag ons dan in de lucht zweven en we waren tussen hemel en aarde!!

    Ik zag vele Christenen in het shoppingcentrum, sommigen druk aan het shoppen, anderen waren druk bezig met wereldse bezigheden. Dan kwam er een dringende boodschap van de Hemel: Kijk naar deze mensen die nog altijd slapen, terwijl ze in de Hemel de dag van de Opname vieren, (daarna een pauze). Zeg hen dat Ik kom, zeg hen dat Ik hen nu kom halen.

    De manier waarop Hij sprak, voordat Hij pauseerde, zorgde ervoor dat ik dacht dat de Opname was gebeurd. Als Hij verder ging kon ik zo’n afkeuring en hoogdringendheid in Zijn Stem voelen voor de Verloren Kerk… De manier waarop Hij praatte deed me denken dat de Opname ging gebeuren als Hij aan het spreken was, zo ernstig was het. Ieder moment, iedere minuut zal het plaatsvinden… Wanneer ik kijk naar de staat van de kerk vandaag, hoe de mensen bezig zijn met hun leven, niet wetend, hun plannen gemaakt zonder God en ze zullen plotseling onderbroken worden. Ik moet erom wenen. Wanneer God nu tegen mij spreekt heft Hij het over Zijn Komst: de op handen zijnde opname… Onderwerp je plannen en wil aan God want Hij zegt: Wees klaar, elke minuut, Ik kom eraan!

    08-03-2013, 14:11 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De grote kastijding 22/2/2013

    Het visioen van de grote kastijding 22/2/2013

    Door Othusitse Mmusi van Gaborone, Botswana

    In een visioen bevond ik mij in een soort school met een profeet die ik kende. Een paar mensen zaten rond een tafel, ver van de klassen verwijderd. We waren Gods woord aan het delen met elkaar, ons voorbereiden op het Koninkrijk van God. Ik wist dat de school de hele wereld voorstelde. Zoveel mensen waren in klassen druk bezig met de leer van de wereld en maar weinigen hadden zich afgezonderd. Ik bleef kijken om te zien als iemand erbij kwam, maar dat waren er slechts een handvol.

    Na de lessen zag ik veel mensen buitenkomen. Zoveel vrouwen die ongoddelijk waren gekleed. Ze zagen eruit als de wereld. Ze waren druk tegen elkaar aan het praten, met werelds gedrag. Er was geen verschil tussen hen en de mensen van de wereld. Terwijl ik keek, zag ik dat er een grote duisternis was en het leek op een enorme, krachtige oceaan dat de aarde zal schoonvegen. Het was een beangstigend zicht. Er was geen kans dat de aarde eraan zal ontsnappen. Het was volledig rond de aarde.

    Toen ik op de grond keek zag ik enorm mooi gras, lichtgroen gras. Het was de enige plaats dat omzichtig voor gezorgd was in de scheefgetrokken wereld. Ik wist dat het de kinderen van Licht vertegenwoordigden. Dan hoorde ik een kind van God de duivel uitdagen en hij was zeer kwaad. Dan hoorde ik hem haar naam roepen en zeggen: Ik ben nog niet klaar met je. Ik zag hem demonen en machten inroepen om haar te vernietigen en dan zag ik een tussenkomst in de vorm van een wind. Dan kwam de aartsengel Michael eraan. Hij zei: Satan, stop het. Tot mijn verbazing stopte de duivel en hij antwoordde schuchter: Ik werd uitgedaagd en ik wist niet wat te doen. Dan ging hij weg.

    Wanneer de opname plaats vond was dat heel vlug. God kwam en pikte de Zijne op. Ik zag zulke verschrikkelijke beelden in de tijd na de opname. Eerst was ik overweldigd met een gevoel dat de wereld en de mensen overgeleverd waren in de handen van satan, demonen en er waren verschijningen die de mensen zagen. Het was zo’n grote demonische aanwezigheid. Ik zag vele honden die in wilde geweldadige dieren veranderden. Ik dacht bij mezelf: Wat is er met die honden gebeurd? Het is alsof ze in alles bijten wat op hun weg komt: mensen of andere zaken. De insekten, kleine organismen van het ecosysteem vlogen overal rond, heel irritant. Dat was genoeg marteling op zichzelf. Honden beten de mensen: sommigen renden in de wouden. Het was grote paniek. Mensen renden overall rond.

    Ik zag satan, de prins van de duisternis en hij was in het zwart gekleed. Hij was groot en zijn ogen straalden rood uit met lang haar dat gebonden was in een paardestaart. Hij was meedogenloos en schrikwekkend om naar te kijken. Hij wist dat de wereld aan hem was gegeven. Ik zag een hierarchie van gezag. Nu, ik weet wat het betekent dat satan op zijn troon, zich wilde verheffen boven al de sterren van God. Ik zag dat vele mensen probeerden in die hierarchie op te klimmen, maar satan overklaste ze. Zijn doel was steeds hogerop te klimmen totdat hij de hoogste heerschappij over de hele aarde had.

    Hij wilde hoger zijn dat elke mens, elke engel, naar de hoogste macht in het universum: Jehovah Sabbaoth: de Heer der heerscharen. Ik hoorde hem God en de Heer Jezus Christus uitdagen. Hij sprak in zijn luide stem en lachte sarcastisch. Al de mensen en naties waren onder hem. Hij beheerste alles, het maakte niet uit hoe machtig of hoeveel invloed ze hadden, ze waren nog altijd onder zijn bewind en behoorden hem toe. Het was een verschrikkelijk zicht om te zien: de wereld geregeerd door de duivel met vele demonen overal en zo vele wezens die wild geworden waren, het was net alsof ze bezeten waren.

    Ik zag sommige mensen die een hongerdood stierven met soldaten die naar plaatsen gingen waar de mensen zich hadden verborgen. De mensen waren overal aan het zoeken om veiligheid en hulp te vinden, maar ze konden geen vinden. Ik zag sommigen die probeerden om Jezus’ Naam te gebruiken, maar het hielp niet. Er was geen kracht aan de Naam verbonden. Ik zag dat de bijbel was vervuld. Ik kon die periode duidelijk zien in de blaren van een enorme Bijbel die voor mij geopend was en de kracht achter die Naam (Jezus) was meegenomen naar de Hemel, de Heilige Geest: Degene die vrede en troost brengt. Ik zag Hem (de Heilige Geest) vertrekken met de ware bruid naar de Hemel.

    De periode van genade was ten einde. Daarom kon geen enkel gebed beantwoord worden. Ik zag sommige broeders spreken over hoe ze zullen moeten sterven voor Christus en dat was de enige weg om naar de Hemel te gaan: weigeren om het Teken van het Beest te weigeren (de RFID chip) en Jezus te belijden als onze Heer en Redder. Dan word je onthoofd.

    Het is niet zo eenvoudig als je zou denken. Het vergt zoveel moed. Op meer dan drie gelegenheden openbaarde de Heer aan mij: ‘wie de antichrist is… (Maar zijn werkelijke zijn zal publiekelijk geopenbaard worden na de opname, nu is het moeilijk om te weten wie hij is, tenzij je een openbaring hebt of inzicht van de Heilige Geest.)

     ‘Wat is het Teken van het Beest?’ Hoe zullen ze het introduceren? Eens zag ik een jonge man die het ontving en daarna leek hij heel gelukkig. Hij spoorde vele mensen aan om hetzelfde te doen, maar hij wist niet dat zijn ondergang was begonnen. Ik zag het geplaatst worden, gewoon door een baxter in de mensen hun rechterhand, toegediend in ziekenhuizen en klinieken door verpleegkundigen en artsen. Ik zag dat het de geestesingesteldheid veranderde. Het teken aanvaarden betekent dat je voor altijd vervloekt bent zelfs al lijkt het een gemakkelijke weg om te ontsnappen aan marteling, ellende en kwelling! Het is een onvergeeflijke zonde: je zult veroordeeld worden om de eeuwigheid door te brengen in het vuur van de Hel. Tijdens die dagen zullen de Christenen het meest gehaat en vervolgt worden. Bekeer je nu tot de Heer Jezus en wees vandaag voorbereid op de opname, zodat je aan dit alles kan ontsnappen!  Amen.

    Jes 14:13 - Openb 13:16 - Efe 2:2 - 2 Tess 2:3-12 - Mat 24:21 - 1 Kor 15:51 - 1 Joh 5:19

    08-03-2013, 10:34 Geschreven door Claudia  


    07-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jaar van Geloof



    Wie had gedacht dat het Jaar van Geloof zoveel geloof zou eisen?

    07-03-2013, 23:18 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De sprinkhanenplaag in Egypte
    Een mogelijk teken dat de Twee Getuigen spoedig kunnen verschijnen…

    Sprinkhanen teisteren Egypte vooraleer Obama een bezoek brengt aan Israel.

    We hebben een verbond voor 1 week die spoedig zal getekend worden door Israel en het Beest.

    De Valse Profeet zal spoedig zijn opwachting maken.

    Het evangelie vertelt ons dat wanneer het Beest en de Valse Profeet worden geopenbaard. De Heer zal Twee Olijfbomen doen ontstaan…

    Openb 11:3-6 : Ik zal mijn twee getuigen bevelen om te profeteren, in zakken gekleed, twaalfhonderdzestig dagen lang.’ Dit zijn de twee olijfbomen en de twee kandelaars die voor de Heer van de aarde staan. Als iemand hun kwaad wil doen, komt er vuur uit hun mond om hun vijanden te verteren; ja, wie hun kwaad wil doen, moet aldus sterven. Zij hebben macht om de hemel te sluiten, zodat er geen regen valt in de tijd dat zij profeteren, en zij hebben macht over de wateren om ze in bloed te veranderen, en macht om de aarde te treffen met allerlei plagen, zo vaak als zij willen.

    Kunnen we enig teken zien dat de Twee Getuigen op het punt staan in het openbaar te verschijnen als het Beest en de Valse Profeten verschijnen?

    Exodus 10:12-15 : En de heer sprak tot Mozes: ‘Strek uw hand uit over Egypte, dan zullen de sprinkhanen erop neerstrijken. Alle veldgewassen, alles wat de hagel heeft overgelaten, zullen zij verslinden.’ Mozes strekte zijn staf uit over Egypte en de heer liet een oostenwind over het land waaien, heel die dag en heel die nacht. Toen de ochtend aanbrak had de oostenwind sprinkhanen aangevoerd. Overal in Egypte streken zij neer. Zoveel sprinkhanen waren er nooit geweest en zullen er nooit meer komen. Ze bedekten heel de oppervlakte, zodat het land er zwart van zag. Ze vraten alle veldgewassen op en alle boomvruchten die de hagel had overgelaten. Aan bomen of veldgewas bleef in heel Egypte geen groen meer over.

    OUDE EGYPTISCHE PLAGEN KOMEN TERUG!

    De donkere wolken in het clipje zijn de sprinkhanen die massaal toeslaan. De sprinkhanen zijn zo groot dat ze lijken op kleine vogeltjes.

    De tijd raakt op…

    Hebr 9:27-28 : Het is het lot van de mens eenmaal te sterven, en daarna komt het oordeel; zo is ook Christus eenmaal geofferd, om de zonden van allen op zich te nemen; de tweede maal zal Hij niet wegens de zonde verschijnen maar om hen te redden die naar Hem uitzien.

    Rom 10:9 : Want als uw mond belijdt dat Jezus de Heer is, en uw hart gelooft dat God Hem uit de doden heeft opgewekt, zult u gered worden.


    07-03-2013, 23:07 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gebed aan de Heilige Geest


               


                Stort uw Geest uit

    over jong en oud,

    over man en vrouw,

    over hoog en laag,

    over west en oost.

     

    Stort uw Vuur uit

    in het hart van de mensen,

    in de mond van de mensen,

    in de ogen der mensen,

    in de handen der mensen.

     

    Zend uw Adem neer

    over hen die geloven,

    over allen die twijfelen,

    over hen die liefhebben,

    over allen die eenzaam zijn.

     

    Stort uw Vuur uit

    over de woorden van de mensen,

    over het zwijgen van de mensen,

    over de talen der mensen,

    over de liederen der mensen.

     

    Zend uw Adem neer

    over allen die toekomst bouwen,

    over hen die het goede bewaren,

    over hen die het leven behouden,

    over allen die schoonheid scheppen.

     

    Stort uw Geest uit

    over de huizen der mensen,

    over de steden der mensen,

    over de wereld van de mensen,

    over alle mensen van goede wil.

     

    Hier en nu,

    over ons,

     

    stort uw Geest uit.

     

    Frans Cromphout

    07-03-2013, 22:12 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gebed


    Zou ik?

    Zou ik durven?

    Zou ik het Hem

    durven vragen?

    Ik zit er zo mee,

    maar Hij

    heeft al zo veel,

    zo ontzaglijk veel,

    aan zijn hoofd.

    En mijn probleem, ach,

    zo enorm

    is het natuurlijk niet.

    Maar

    ik zit er wel mee.

     

    God,

    Je weet hoe belangrijk

    Je voor me bent.

    Je mag alles weten

    dat in me leeft.

    Dus ik zeg Je ook

    wat mij dwarszit.

    Het zal bij Jou wel

    goed vallen.

    Jij weet wel hoe we

    er samen uit komen.

    En het mogen zeggen,

    Zomaar aan Jou,

    is al zo’n zegen.

    Dank Je!

     

    Myrjam De Keyser

    07-03-2013, 21:50 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik vraag al Mijn gewijde dienaren om Mij, hun geliefde Jezus, te aanroepen. 28/2/2013
    Mijn dierbare dochter, IK HEB MIJN HEILIGE GEEST GEZONDEN OM AL GODS KINDEREN TE BEDEKKEN OP DIT MOMENT IN EEN POGING OM DE DUISTERNIS VAN HET KWAAD IN DE WERELD OP TE HEFFEN.

    JULLIE MOETEN OP DIT MOMENT HARD BIDDEN VOOR AL MIJN GEWIJDE DIENAREN OMWILLE VAN DE VERSCHRIKKELIJKE STAAT VAN VERWARRING WAARIN ZE ZICH BEVINDEN. IN DE KOMENDE WEKEN ZULLEN ZIJ ZO BEDROEFD ZIJN OMWILLE VAN DE OVERDRACHT VAN MIJN HEILIGE VICARIS DAT ZE NIET ZULLEN WETEN WAAR ZE TERECHT KUNNEN.

    IK VRAAG AAN AL MIJN GEWIJDE DIENAREN OM MIJ, HUN GELIEFDE JEZUS, TE AANROEPEN, ZODAT IK HEN KAN BEDEKKEN MET MIJN KOSTBAAR BLOED. IK ZAL HEN DE GENADEN GEVEN, DIE ZIJ ZULLEN NODIG HEBBEN OM DE WAARHEID VAN MIJN LEER TE ONDERSCHEIDEN. DAN ZULLEN ZIJ HET BEDROG HERKENNEN DIE AAN HEN WORDT GEPRESENTEERD. 

    Ze mogen Mij nooit in twijfel trekken. Ze moeten al hun vertrouwen in Mij stellen. Ze mogen nooit Mijn Naam in de steek laten en ze moeten te allen tijde alert blijven.

    ZEG HEN DAT IK HEN TEDER LIEFHEB EN DAT ZE BIJZONDERE GAVEN UIT DE HEMEL ZULLEN ONTVANGEN. DEZE GAVEN ZULLEN HEN VREDE, HOOP EN MOED BRENGEN IN DE TURBULENTE TIJDEN DIE IN HET VOORUITZICHT LIGGEN BINNEN MIJN HEILIGE KERK OP AARDE. 

    Jullie Jezus

    07-03-2013, 21:05 Geschreven door Claudia  


    06-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alleen de dapperen en moedigen onder jullie, zij die Mij het meest beminnen, zullen Mijn leger naar de redding leiden. 28/2/2013

    MIJN ZEER GELIEFDE DOCHTER, DEZE DAGEN DIE ER BIJNA ZIJN, BRENGEN EEN VRESELIJKE DUISTERNIS EN VERTWIJFELING MEE: IETS GELIJKAARDIGS HEEFT ZICH IN JULLIE LEVEN NOG NOOIT VOORGEDAAN.

    Deze duisternis zal er een zijn van de geest en zal veroorzaakt worden door de leegte van die zielen die de Antichrist en de Valse Profeet volgen. DE SPIRITUELE PIJN DIE ZIJ ZULLEN TOEBRENGEN AAN DE CHRISTENEN, DIE ZULLEN WEIGEREN NAAR KETTERIJ TE LUISTEREN, ZAL MOEILIJK OM DRAGEN ZIJN.

    Ik vertel jullie dit alleen opdat jullie in je hart zouden weten dat de pijn van verwerping die jullie voelen een gevolg zal zijn van het feit dat jullie in Mijn Naam zullen lijden door Mijn Heilig Woord te handhaven.

    JULLIE MOGEN NOOIT DE HOGE EISEN IN VRAAG STELLEN DIE VAN JULLIE GEVORDERD WORDEN, NOCH HET VERTROUWEN VERLIEZEN, WANT IK, JULLIE KONING, BESCHIK OVER DE MACHT OM ZEKER TE STELLEN DAT JULLIE DAT KUNNEN VERDRAGEN. Evenmin mogen jullie ooit betwijfelen dat dit resterend leger, waarvan jullie nu deel zullen uitmaken om trouw te blijven aan Mij, Jezus Christus, voorzegd werd.

    LUISTER NIET NAAR DIEGENEN DIE ZULLEN TRACHTEN OM JULLIE TE OVERTUIGEN DAT JULLIE GEEN GELOOF MOGEN HECHTEN AAN MIJN HEILIGE BOODSCHAPPEN VOOR DE WERELD, WANT ZIJ WORDEN BEDROGEN. Jullie moeten bidden voor diegenen die niet de kracht of de geest van onderscheiding zullen hebben en die zullen kiezen voor de verkeerde wegsplitsing. Velen die de Valse Profeet volgen zullen proberen om jullie mee te trekken op dezelfde weg.

    BROEDER ZAL STRIJDEN TEGEN BROEDER EN ZUSTER, VADER TEGEN ZOON, MOEDER TEGEN DOCHTER – ALLEN IN HUN ZOEKTOCHT OM DE WAARHEID TE VOLGEN, MAAR ZO VELEN ZULLEN ER NIET IN SLAGEN OM DE DWALINGEN TE ONTDEKKEN IN DE ONDERRICHTINGEN VAN DE VALSE PROFEET EN ZIJ ZULLEN VOOR MIJ VERLOREN ZIJN.

    Alleen de dapperen en moedigen onder jullie, zij die Mij het meest beminnen, zullen Mijn leger naar de redding leiden. Zij zullen miljarden zielen meebrengen naar de veiligheid, onder Mijn begeleiding. Daarom mogen jullie nooit opgeven.

    Jullie Jezus

    06-03-2013, 22:21 Geschreven door Claudia  


    05-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het onze Vader
    Vater Unser - E Nomine

    05-03-2013, 22:33 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De laatste paus volgens St Malachias

    De laatste paus volgens St Malachias :

    Het laatste motto (na dat van Benedictus XVI) beschrijft:

    • "In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus,
      • ”Tijdens extreme vervolging van het Heilige College van Kardinalen (Sancta Romana Ecclesia) zal de stoel bezet worden door Petrus de Romein
    • qui pascet oves in multis tribulationibus:
      • die zijn schapen zal hoeden gedurende vele tribulaties:
    • quibus transactis civitas septicollis diruetur,
      • en wanneer hieraan een einde komt, zal de zevenheuvelige stad verwoest worden,
    • et Iudex tremendus iudicabit populum suum.
      • en de Grote Rechter zal zijn volk berechten.
    • Finis."
      • Het Einde”.

    05-03-2013, 22:14 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pobra do Caraminal

    Op de 3de zondag van september gaat de processie van lijkwaden uit in Pobra do Caraminal (Galicië – Spanje). Het is een oud gebruik waarbij de dood gepresenteerd wordt door het dragen van grote en kleine doodskisten met erboven een crucifix. Ze worden gedragen door personen die recent aan de dood zijn ontsnapt. Zij worden toevertrouwd aan Jezus van Nazareth, waarvan het beeld in de processie wordt meegedragen, en bidden voor hun redding. Op deze manier lopen zij in dankbaarheid naast wat hun doodskist had kunnen zijn. De familieleden dragen een paars kleed en dragen een grote kaars.

    05-03-2013, 21:46 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    liefdenetwerk
    www.bloggen.be/liefden

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs