Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    07-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jaar van Geloof



    Wie had gedacht dat het Jaar van Geloof zoveel geloof zou eisen?

    07-03-2013, 23:18 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De sprinkhanenplaag in Egypte
    Een mogelijk teken dat de Twee Getuigen spoedig kunnen verschijnen…

    Sprinkhanen teisteren Egypte vooraleer Obama een bezoek brengt aan Israel.

    We hebben een verbond voor 1 week die spoedig zal getekend worden door Israel en het Beest.

    De Valse Profeet zal spoedig zijn opwachting maken.

    Het evangelie vertelt ons dat wanneer het Beest en de Valse Profeet worden geopenbaard. De Heer zal Twee Olijfbomen doen ontstaan…

    Openb 11:3-6 : Ik zal mijn twee getuigen bevelen om te profeteren, in zakken gekleed, twaalfhonderdzestig dagen lang.’ Dit zijn de twee olijfbomen en de twee kandelaars die voor de Heer van de aarde staan. Als iemand hun kwaad wil doen, komt er vuur uit hun mond om hun vijanden te verteren; ja, wie hun kwaad wil doen, moet aldus sterven. Zij hebben macht om de hemel te sluiten, zodat er geen regen valt in de tijd dat zij profeteren, en zij hebben macht over de wateren om ze in bloed te veranderen, en macht om de aarde te treffen met allerlei plagen, zo vaak als zij willen.

    Kunnen we enig teken zien dat de Twee Getuigen op het punt staan in het openbaar te verschijnen als het Beest en de Valse Profeten verschijnen?

    Exodus 10:12-15 : En de heer sprak tot Mozes: ‘Strek uw hand uit over Egypte, dan zullen de sprinkhanen erop neerstrijken. Alle veldgewassen, alles wat de hagel heeft overgelaten, zullen zij verslinden.’ Mozes strekte zijn staf uit over Egypte en de heer liet een oostenwind over het land waaien, heel die dag en heel die nacht. Toen de ochtend aanbrak had de oostenwind sprinkhanen aangevoerd. Overal in Egypte streken zij neer. Zoveel sprinkhanen waren er nooit geweest en zullen er nooit meer komen. Ze bedekten heel de oppervlakte, zodat het land er zwart van zag. Ze vraten alle veldgewassen op en alle boomvruchten die de hagel had overgelaten. Aan bomen of veldgewas bleef in heel Egypte geen groen meer over.

    OUDE EGYPTISCHE PLAGEN KOMEN TERUG!

    De donkere wolken in het clipje zijn de sprinkhanen die massaal toeslaan. De sprinkhanen zijn zo groot dat ze lijken op kleine vogeltjes.

    De tijd raakt op…

    Hebr 9:27-28 : Het is het lot van de mens eenmaal te sterven, en daarna komt het oordeel; zo is ook Christus eenmaal geofferd, om de zonden van allen op zich te nemen; de tweede maal zal Hij niet wegens de zonde verschijnen maar om hen te redden die naar Hem uitzien.

    Rom 10:9 : Want als uw mond belijdt dat Jezus de Heer is, en uw hart gelooft dat God Hem uit de doden heeft opgewekt, zult u gered worden.


    07-03-2013, 23:07 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gebed aan de Heilige Geest


               


                Stort uw Geest uit

    over jong en oud,

    over man en vrouw,

    over hoog en laag,

    over west en oost.

     

    Stort uw Vuur uit

    in het hart van de mensen,

    in de mond van de mensen,

    in de ogen der mensen,

    in de handen der mensen.

     

    Zend uw Adem neer

    over hen die geloven,

    over allen die twijfelen,

    over hen die liefhebben,

    over allen die eenzaam zijn.

     

    Stort uw Vuur uit

    over de woorden van de mensen,

    over het zwijgen van de mensen,

    over de talen der mensen,

    over de liederen der mensen.

     

    Zend uw Adem neer

    over allen die toekomst bouwen,

    over hen die het goede bewaren,

    over hen die het leven behouden,

    over allen die schoonheid scheppen.

     

    Stort uw Geest uit

    over de huizen der mensen,

    over de steden der mensen,

    over de wereld van de mensen,

    over alle mensen van goede wil.

     

    Hier en nu,

    over ons,

     

    stort uw Geest uit.

     

    Frans Cromphout

    07-03-2013, 22:12 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gebed


    Zou ik?

    Zou ik durven?

    Zou ik het Hem

    durven vragen?

    Ik zit er zo mee,

    maar Hij

    heeft al zo veel,

    zo ontzaglijk veel,

    aan zijn hoofd.

    En mijn probleem, ach,

    zo enorm

    is het natuurlijk niet.

    Maar

    ik zit er wel mee.

     

    God,

    Je weet hoe belangrijk

    Je voor me bent.

    Je mag alles weten

    dat in me leeft.

    Dus ik zeg Je ook

    wat mij dwarszit.

    Het zal bij Jou wel

    goed vallen.

    Jij weet wel hoe we

    er samen uit komen.

    En het mogen zeggen,

    Zomaar aan Jou,

    is al zo’n zegen.

    Dank Je!

     

    Myrjam De Keyser

    07-03-2013, 21:50 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik vraag al Mijn gewijde dienaren om Mij, hun geliefde Jezus, te aanroepen. 28/2/2013
    Mijn dierbare dochter, IK HEB MIJN HEILIGE GEEST GEZONDEN OM AL GODS KINDEREN TE BEDEKKEN OP DIT MOMENT IN EEN POGING OM DE DUISTERNIS VAN HET KWAAD IN DE WERELD OP TE HEFFEN.

    JULLIE MOETEN OP DIT MOMENT HARD BIDDEN VOOR AL MIJN GEWIJDE DIENAREN OMWILLE VAN DE VERSCHRIKKELIJKE STAAT VAN VERWARRING WAARIN ZE ZICH BEVINDEN. IN DE KOMENDE WEKEN ZULLEN ZIJ ZO BEDROEFD ZIJN OMWILLE VAN DE OVERDRACHT VAN MIJN HEILIGE VICARIS DAT ZE NIET ZULLEN WETEN WAAR ZE TERECHT KUNNEN.

    IK VRAAG AAN AL MIJN GEWIJDE DIENAREN OM MIJ, HUN GELIEFDE JEZUS, TE AANROEPEN, ZODAT IK HEN KAN BEDEKKEN MET MIJN KOSTBAAR BLOED. IK ZAL HEN DE GENADEN GEVEN, DIE ZIJ ZULLEN NODIG HEBBEN OM DE WAARHEID VAN MIJN LEER TE ONDERSCHEIDEN. DAN ZULLEN ZIJ HET BEDROG HERKENNEN DIE AAN HEN WORDT GEPRESENTEERD. 

    Ze mogen Mij nooit in twijfel trekken. Ze moeten al hun vertrouwen in Mij stellen. Ze mogen nooit Mijn Naam in de steek laten en ze moeten te allen tijde alert blijven.

    ZEG HEN DAT IK HEN TEDER LIEFHEB EN DAT ZE BIJZONDERE GAVEN UIT DE HEMEL ZULLEN ONTVANGEN. DEZE GAVEN ZULLEN HEN VREDE, HOOP EN MOED BRENGEN IN DE TURBULENTE TIJDEN DIE IN HET VOORUITZICHT LIGGEN BINNEN MIJN HEILIGE KERK OP AARDE. 

    Jullie Jezus

    07-03-2013, 21:05 Geschreven door Claudia  


    06-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alleen de dapperen en moedigen onder jullie, zij die Mij het meest beminnen, zullen Mijn leger naar de redding leiden. 28/2/2013

    MIJN ZEER GELIEFDE DOCHTER, DEZE DAGEN DIE ER BIJNA ZIJN, BRENGEN EEN VRESELIJKE DUISTERNIS EN VERTWIJFELING MEE: IETS GELIJKAARDIGS HEEFT ZICH IN JULLIE LEVEN NOG NOOIT VOORGEDAAN.

    Deze duisternis zal er een zijn van de geest en zal veroorzaakt worden door de leegte van die zielen die de Antichrist en de Valse Profeet volgen. DE SPIRITUELE PIJN DIE ZIJ ZULLEN TOEBRENGEN AAN DE CHRISTENEN, DIE ZULLEN WEIGEREN NAAR KETTERIJ TE LUISTEREN, ZAL MOEILIJK OM DRAGEN ZIJN.

    Ik vertel jullie dit alleen opdat jullie in je hart zouden weten dat de pijn van verwerping die jullie voelen een gevolg zal zijn van het feit dat jullie in Mijn Naam zullen lijden door Mijn Heilig Woord te handhaven.

    JULLIE MOGEN NOOIT DE HOGE EISEN IN VRAAG STELLEN DIE VAN JULLIE GEVORDERD WORDEN, NOCH HET VERTROUWEN VERLIEZEN, WANT IK, JULLIE KONING, BESCHIK OVER DE MACHT OM ZEKER TE STELLEN DAT JULLIE DAT KUNNEN VERDRAGEN. Evenmin mogen jullie ooit betwijfelen dat dit resterend leger, waarvan jullie nu deel zullen uitmaken om trouw te blijven aan Mij, Jezus Christus, voorzegd werd.

    LUISTER NIET NAAR DIEGENEN DIE ZULLEN TRACHTEN OM JULLIE TE OVERTUIGEN DAT JULLIE GEEN GELOOF MOGEN HECHTEN AAN MIJN HEILIGE BOODSCHAPPEN VOOR DE WERELD, WANT ZIJ WORDEN BEDROGEN. Jullie moeten bidden voor diegenen die niet de kracht of de geest van onderscheiding zullen hebben en die zullen kiezen voor de verkeerde wegsplitsing. Velen die de Valse Profeet volgen zullen proberen om jullie mee te trekken op dezelfde weg.

    BROEDER ZAL STRIJDEN TEGEN BROEDER EN ZUSTER, VADER TEGEN ZOON, MOEDER TEGEN DOCHTER – ALLEN IN HUN ZOEKTOCHT OM DE WAARHEID TE VOLGEN, MAAR ZO VELEN ZULLEN ER NIET IN SLAGEN OM DE DWALINGEN TE ONTDEKKEN IN DE ONDERRICHTINGEN VAN DE VALSE PROFEET EN ZIJ ZULLEN VOOR MIJ VERLOREN ZIJN.

    Alleen de dapperen en moedigen onder jullie, zij die Mij het meest beminnen, zullen Mijn leger naar de redding leiden. Zij zullen miljarden zielen meebrengen naar de veiligheid, onder Mijn begeleiding. Daarom mogen jullie nooit opgeven.

    Jullie Jezus

    06-03-2013, 22:21 Geschreven door Claudia  


    05-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het onze Vader
    Vater Unser - E Nomine

    05-03-2013, 22:33 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De laatste paus volgens St Malachias

    De laatste paus volgens St Malachias :

    Het laatste motto (na dat van Benedictus XVI) beschrijft:

    • "In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus,
      • ”Tijdens extreme vervolging van het Heilige College van Kardinalen (Sancta Romana Ecclesia) zal de stoel bezet worden door Petrus de Romein
    • qui pascet oves in multis tribulationibus:
      • die zijn schapen zal hoeden gedurende vele tribulaties:
    • quibus transactis civitas septicollis diruetur,
      • en wanneer hieraan een einde komt, zal de zevenheuvelige stad verwoest worden,
    • et Iudex tremendus iudicabit populum suum.
      • en de Grote Rechter zal zijn volk berechten.
    • Finis."
      • Het Einde”.

    05-03-2013, 22:14 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pobra do Caraminal

    Op de 3de zondag van september gaat de processie van lijkwaden uit in Pobra do Caraminal (Galicië – Spanje). Het is een oud gebruik waarbij de dood gepresenteerd wordt door het dragen van grote en kleine doodskisten met erboven een crucifix. Ze worden gedragen door personen die recent aan de dood zijn ontsnapt. Zij worden toevertrouwd aan Jezus van Nazareth, waarvan het beeld in de processie wordt meegedragen, en bidden voor hun redding. Op deze manier lopen zij in dankbaarheid naast wat hun doodskist had kunnen zijn. De familieleden dragen een paars kleed en dragen een grote kaars.

    05-03-2013, 21:46 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Waarschuwing - boodschap van Jennifer

    Woorden van Jezus

     

    Mijn kind, je ziet een visioen van de komende waarschuwing.

    De lucht is donker en het lijkt alsof het nacht is, maar mijn hart zegt me dat het ergens in de namiddag is. Ik zie de lucht zich openen en ik kan lange donderslagen horen. Wanneer ik naar boven kijk zie ik Jezus bloedend op het kruis en de mensen vallen op hun knieën.


    Jezus zegt me : Ze zullen hun ziel zien zoals Ik ze zie. Ik kan de wonden heel duidelijk zien en dan zegt Jezus : Ze zullen elke wonde zien die ze hebben toegevoegd op Mijn Allerheiligste Hart.

    Aan de linkerkant zie ik de Heilige Moeder wenen en dan spreekt Jezus opnieuw tot mij en zegt : Bereid jullie voor, bereid jullie nu voor want de tijd komt spoedig nabij. Mijn kind, bid voor de vele zielen die zullen vergaan door hun zelfzuchtige en zondige wegen.

    Als ik naar boven kijk zie ik de druppels bloed vallen van Jezus en ze vallen op de aarde. Ik zie miljoenen mensen van alle landen. Velen lijken verward als ze naar boven in de lucht kijken.

    Jezus zegt : Ze zijn op zoek naar licht want het zou geen tijd van duisternis mogen zijn. Toch is het de duisternis van zonde dat de aarde bedekt en het enige licht zal dat zijn dat Ik breng want de mensheid beseft het ontwaken niet dat op het punt staat aan hen geschonken te worden. Dit zal de grootste zuivering zijn sinds het begin van de schepping.

    Ik zie mensen wenen en sommige met afschuwelijk gegil wanneer ze Jezus bloedend op het kruis zien. Jezus zegt : Het is niet het zicht van Mijn wonden dat hun lijden veroorzaakt; het is de diepte van de ziel wetend dat die hen daar geplaatst heeft. Het is niet het zicht van Mijn bloedende wonden dat hun lijden veroorzaakt; het is weten dat door Mij af te wijzen Mijn wonden bloeden.

    Mijn kind, zovelen zullen vergaan want hun ziel is zo ver van Mij verwijderd, toch is het Ik, Jezus dat de grote diepte van Mijn barmhartigheid zal tonen.

    Mijn kind, je ziet dat de aarde heeft geschud want als dit uur van zuivering, van verlichting naderbij komt zal de woede van de leeuw sluipen onder Mijn volk. De verleiding zal zich vermenigvuldigen want hij zoekt zijn vele slachtoffers. Het zal de grootste geestelijke strijd zijn dat de mens ooit heeft doorstaan. Mijn kind, zeg Mijn volk dat Ik ze vandaag vraag op te letten voor Mijn woorden want het teken in het oosten is op het punt op te komen. Zeg Mijn volk dat dit het uur is, want Ik ben Jezus en alles zal geschieden volgens Mijn wil.

    Als ik naar boven kijk blijf ik Jezus zien, bloedend op het kruis. Ik blijf de Heilige Moeder zien wenen aan de linkerzijde. Het kruis is stralend wit en verlicht in de lucht, het lijkt opgehangen. Als de lucht open gaat zie ik een stralend licht neerkomen op het kruis en in dit licht zie ik de verrezen Jezus verschijnen in het wit. Ik kijk omhoog naar de Hemel en zie dat Hij zijn handen opheft, dan kijkt Hij naar beneden, naar de aarde en maakt het kruisteken om Zijn volk te zegenen.

    05-03-2013, 19:45 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn heilige eucharistie moet nog altijd door jullie worden ontvangen. 27/2/2013

    Mijn dierbare dochter, DE DAGELIJKSE MISSEN ZULLEN BLIJVEN VOOR ENIGE TIJD EN IK DRING ER BIJ AL MIJN VOLGELINGEN OP AAN ZE TE BLIJVEN BIJWONEN, NET ALS VOORHEEN.

    MIJN HEILIGE EUCHARISTIE MOET NOG ALTIJD DOOR JULLIE WORDEN ONTVANGEN. Jullie mogen jullie dagelijks Offer niet stoppen, want het zal jullie niet zijn die zullen gedwongen worden om deze beslissing te nemen. HET ZAL AANGEKONDIGD WORDEN OM EEN ANDER SOORT VAN OFFER AAN GOD TE WORDEN EN JULLIE ZULLEN ONMIDDELLIJK WETEN WANNEER HET ZAL GEBEUREN, WANT DE PRAKTIJK VAN DE HEILIGE MIS ZAL GESTOPT WORDEN DOOR DE VALSE PROFEET. IN PLAATS VAN DE HEILIGE MIS ZAL EEN ENE-WERELD HEIDENS RITUEEL GEHOUDEN WORDEN EN JULLIE, MIJN VOLGELINGEN, GEZEGEND MET DE GAVE VAN DE HEILIGE GEEST ZULLEN HET HERKENNEN, OM WAT HET ZAL ZIJN.

    JULLIE MOGEN NOOIT OF TE NIMMER DE KERK OPGEVEN DIE IK AAN DE WERELD GAF, die gebaseerd is op Mijn Leer, en het Offer van Mijn dood op het Kruis, dat aan jullie gepresenteerd werd met de meest Heilige Gaven.

    Jullie, Mijn geliefde volgelingen, zijn Mijn Kerk. MIJN GELIEFDE PRIESTERS EN GEESTELIJKHEID, GEZEGEND MET DE GAVE VAN DE HEILIGE GEEST, ZULLEN MIJ NOOIT IN DE STEEK LATEN. NOCH ZULLEN ZE JULLIE IN DE STEEK LATEN. EN ZO ZAL MIJN KERK VERDER LEVEN, WANT ZE KAN NOOIT STERVEN. DE KERK IS MIJN LICHAAM OP AARDE, EN DAAROM KAN ZE NOOIT VERNIETIGD WORDEN. TOCH ZAL ZE VERPLETTERD, GEKWELD EN VERWORPEN WORDEN EN DAN OVERGELATEN WORDEN IN DE WOESTIJN OM TE STERVEN. HOEWEL ELKE POGING ZAL GEDAAN WORDEN DOOR MIJN VIJANDEN OM ELK LAATSTE STUKJE LEVEN TE VERNIETIGEN, ZAL MIJN KERK TERUG OPKOMEN. MAAR ONTHOUD, DAT HET NOOIT ZAL STERVEN, ZELFS AL LIJKT HET MISSCHIEN ZO. 

    MIJN KERK OP AARDE ZAL VERMINDERD WORDEN IN OMVANG EN ZAL NIET DOOR EIGEN FOUT, HET RESTLEGIOEN WORDEN.

    Mijn Ware Plaatsvervanger, die verworpen werd, zal naar best vermogen vechten om Gods kinderen te leiden. Het zal IK ZIJN, JEZUS CHRISTUS, DIE JULLIE ZAL LEIDEN, OPTILLEN EN VERLOSSEN VAN HET KWAAD, DAT JULLIE ZAL WORDEN OPGEDRONGEN; EEN KWAAD, DAT TOT EEN ABRUPT EN VERSCHRIKKELIJK EINDE ZAL KOMEN, VOOR AL DEGENEN DIE DE KANT KIEZEN VAN DE ANTICHRIST EN ZIJN SLAVEN.

    Jullie Jezus

    05-03-2013, 15:24 Geschreven door Claudia  


    04-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vernietiging door meteoor - deel 1

    Profetie 67

    “Vernietiging door Meteoor is komende, bid voor uitstel van oordeel!’

     

    Gegeven door apostel Elisabeth Elijah Nikomia – 19/12/2002

    Elisabeth bid in Heilige Tongentaal

    Ik, Yahuveh, zal de oorlog verklaren vanuit de Hemel met enorme meteoren van massavernietiging.

    Ik, Yahuveh, zal deze meteoren laten regenen zoals jullie nog nooit gezien hebben. Zoals vermeld staat in het Boek Openbaring.

    Geen oorlogswapen zal in staat zijn om het te stoppen!

    Ik, Yahuveh, zal de oorlog verklaren aan de aarde voor zijn zondigheid, massale meteoorvernietiging zal komen; enkel Heilige gebeden zullen het uitstellen.

    Het oordeel kan niet gestopt worden maar het kan uitgesteld worden.

    Als jullie je raketten afvuren van de aarde zal Ik MIJN raketten afvuren van de Hemel.

    Wie kan vechten tegen YAHUVEH en winnen?

    Zelfs de heidenen waar jullie woedend op zijn in andere naties zijn onderworpen aan de wetten en de statuten van de god die ze dienen.

    Amerika, wie is je God die je dient en vertrouwt?

    Amerika, wat zal er nodig zijn opdat je berouw hebt voor het verraad en overspel die je hebt gepleegd tegen YAHUVEH, die jullie natie apart genomen heeft en ze heeft gezegend omdat je een vriend was voor Israel en haar verdedigde.

    Amerika, de dag dat je je hand opheft tegen Israel is de dag dat Ik MIJN hand van zegeningen en bescherming wegneem van Amerika.

    Je noemt andere naties oorlogsstokers, maar wat ben jij, Amerika?

    Denk je dat Ik het geschreeuw niet hoor van de onschuldigen die verminkt en gedood werden in oorlogen die niet door het volk werden ineengestoken?

    Ik wijs niet alleen Amerika terecht maar alle naties die deelgenomen hebben in oorlogen die niet MIJN wil waren.

    Ik vraag deze wereld, denk je dat ik het geween van babies niet hoor die gemarteld worden in de moederschoot omdat die moeder in haar egoïsme enkel aan haar eigen leven denkt en niet aan de ongeborene.

    Denk je dat Ik meer waarde hecht aan het ene leven dan aan het andere?

    Jullie wetten beschermen niet langer de onschuldigen maar beschermen de schuldigen.

    Jullie wetten die door de mens gemaakt werden zoeken om je door God gegeven vrijheden weg te nemen die Ik Amerika gaf voor wat jullie Home Security noemen. Er is geen veiligheid wanneer mensen behandeld zullen worden als criminelen, gearresteerd worden zonder bewijs, schuldig zullen bevonden worden en geëxecuteerd worden zonder zelfs een rechtszaak of jury. Delen van de wereld doen dit reeds en Amerika, jullie schudden je hoofd, en nu schrijven jullie wetten om hetzelfde te doen?

    Wat is de prijs van privacy? Wat is de prijs van vrijheid van aanbidding?

    Vraag dit aan Israel want ze betaalt een zware prijs en ook de Christenen over de hele wereld.

    Wanneer zal deze wereld erom beginnen geven over wat er gebeurt in het geheim door anderen in de politiek?

    Nu, vijanden van YAHUVEH zijn degenen die zich uitspreken om Amerika’s vrijheden (ACLU) te beschermen en ook omdat ze vijanden van het Evangelie zijn. Jullie negeren ze wanneer ze proberen je vrijheid en privacy af te nemen. Onthoud wanneer Ik jullie waarschuwde wanneer meningsvrijheid van een iemand wordt weggenomen het voor allen wordt weggenomen.

    Ik, YAHUVEH, zeg jullie dat jullie niet langer elkaar bij naam zult kennen, maar door de zalving van de RUACH HAKODESH, Mijn Heilige Geest!

    Ik beveel jullie om samen te komen met diegenen die jullie vreemden noemen en Ik zal nu jullie vervoegen om elkaar te steunen, want jullie zullen elkaar herkennen, niet door aardse namen maar door MIJN Zalving.

    Jullie zullen reizen met MIJN gezalfden en de noden van de ene zullen de noden van allen zijn en jullie zullen delen wat jullie hebben met elkaar want Ik YAHUVEH zegent jullie.

    Vernietiging door meteoren komt eraan want Ik, YAHUVEH, zei het aan MIJN dochter Elisabeth’s zoon die genoemd wordt Profeetjongen Elijah. Hij wou de waarschuwing niet geven, daarom spreek Ik het opnieuw vanuit MIJN dochter. Waarschuw de mensen dat enkel machtige gebedsbemiddeling het oordeel van Amerika en deze wereld zal uitstellen.

    Oorlog van de Hemel, enorme Meteoren zullen neerkomen en geen oorlogswapen zal in staat zijn het te stoppen!

    Enkel gebedsstrijders zullen MIJN oordeel uitstellen want ze schreeuwen om medelijden met dit land dat geen medelijden verdient.

    Ik profeteerde dat de stormen en de aardbevingen zouden komen en het was zo.

    Wat moet Ik doen vooraleer mensen zullen beseffen dat Ik de apostelen en profeten waarschuw om de mensen te zeggen om berouw te tonen vooraleer Ik het oordeel zend?

    MIJN troepen die gezalfd zijn door de Hemel zullen niet begaan zijn met elkaars naam,

    want ze zullen de RUACH HAKODESH herkennen in MIJN kinderen. Want ze zullen niet de naam herkennen, noch hun verleden kennen, maar ze zullen elkaar herkennen door de zalving van MIJN RUACH HAKODESH. Jullie zullen verzamelen in MIJN Naam en leven in Heiligheid en Waarheid en zij aan zij lopen, samen reizend voor een doel en dat is om de mensen te waarschuwen dat MIJN Oordeel spoedig neerkomt.

    Het jaar 2003, MIJN gezalfde verborgenen zullen uit hun verborgene komen en samenkomen met MIJN dochter die dit zegt en tesamen zullen ze bidden voor uitstel van MIJN oordeel. En als genoeg mensen zich bekeren zal Ik MIJN hand des oordeels een andere keer laten neerkomen.

    Jullie naties die wapens ontwikkelen, hun afstellen zodat jullie een ander zijn raketten kunnen neerschieten, stel jezelf de vraag, hoe kunnen jullie je verdedigen tegen een oorlog vanuit de Hemel als Ik op de aarde, met inbegrip van Amerika meteoren zend die jullie huizen, zaken, hoofdsteden verpletteren en Ik jullie genoeg van jullie dwaasheden vertel.

    Ik, YAHUVEH, zal jullie een oorlog tonen van enorme proporties als jullie zich niet bekeren, jullie wegkeren van jullie goddeloze wegen, heilig leven en heilig zijn en MIJN Naam aanroepen in de Naam van MIJN Zoon YAHUSHUA.

    Jullie kunnen al de ongoddelijke wetten laten passeren die jullie willen, maar Ik, YAHUVEH ben de enige wetgever en er zijn serieuze gevolgen voor diegenen die zich wetgevers noemen en die in werkelijkheid wetbrekers zijn.

    Ik, YAHUVEH, ben er niet blij mee; en jullie zullen ook niet blij mee zijn wanneer Ik, YAHUVEH, en MIJN Zoon YAHUSHUA klaar zijn met jullie.

    Voor diegenen die durven spotten met de boodschappen die Ik, YAHUVEH zend net als deze boodschap, steek jullie hand op en verdedig jezelf tegen de eeuwige Schepper, degene die genoemd wordt de eeuwenoude, want Ik heb geen begin en geen eind, Ik ben de ALEPH en TAV.

    04-03-2013, 21:21 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tekenen overal - Barbara

    Tekenen overal!!! 1 maart 2013  
    Die tekenen waarvan gesproken wordt in Mijn Woord zijn aan het gebeuren in iedere hoek van de Wereld. Velen van de verlorenen en velen van Mijn schapen kunnen de tekenen aan de wand niet zien. De tijd is kort, mijn kinderen. Vraag nu om een voortdurend vullen van Mijn Ruach Hakodesh-Heilige Geest.

    Wonen en vertrouwen op jullie vlees zou nu ten alle koste vermeden moeten worden. De tekenen nemen toe en ook zullen de uitdagingen toenemen waarmee Mijn schepping geconfronteerd wordt.
    Ik wil goede dingen voor Mijn schapen. I wil Mijn schapen zegenen. Ik zal zeker Mijn schapen beschermen! IK BEN de IK BEN en IK BEN heeft de controle over alle dingen.

    Vraag in gebed om gevuld te worden met de Ruach Hakodesh.
    Ik zal zeker dit gebed beantwoorden! Zet dit nu niet van jullie af, Mijn kinderen. Het vullen van de Ruach Hakodesh laat Me toe om jullie gids te zijn in alle dingen. Jullie nemen risico’s elk moment dat jullie nu doorbrengen in jullie vlees! Jullie zullen het doelwit zijn vooral als je jullie redding verzegeld hebben in jullie hart, maar niet leven in Mijn Ruach Hakodesh. Satan weet wie Mijn kinderen zijn; hij zal jullie strategisch aanvallen wanneer jullie in je vlees zijn. Hij doet niet liever dan Mijn kinderen aanklagen.

    Blijf nu bij Mij, mijn kinderen. Laat je niet verleiden door de wereld rond jullie door deel te nemen aan hun wegen. Zonder jullie af van de wereld met de hulp en leiding van de Ruach Hakodesh! Zonder jullie van de wereld af. Mijn Bruid zal haar zuivering verder zetten voor slecht een korte tijd. Dit is een proces dat ACTIE VAN JULLIE KANT VRAAGT! Onderwerp jullie geest aan niets onzuiver. Kies je entertainment nu zorvuldig, mijn Bruid. Houd je geest vrij van de beelden van deze wereld en houd vast aan zuiverheid.

    De bruidschat (mohar) werd betaald en de plaats voor jullie werd goed voorbereid. Ik houd van jullie, Mijn kinderen! Nog een korte tijd en Ik zal jullie naar huis brengen, naar Mijn Vaders huis.
    Nog een korte tijd. Tot die tijd, druk jullie tegen Me aan! Verdiep je in Mijn Woord, wil gaan voor nieuw begrip. Zorg ervoor al wat je kunt te leren over jullie Bruidegom. Jullie zijn de Mijne en kunnen niet met iemand anders huwen. Wanneer jullie de tekenen zien, wees dan niet bang maar overgelukkig omdat deze dingen moeten gebeuren vooraleer Ik Mijn Bruid kan weghalen. Onze tijd is zo dichtbij. Blijf in de Ruach Hakodesh en vrees niet!

    04-03-2013, 19:29 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hij zal een zeer nauwe bondgenoot zijn van de valse profeet 25/2/2013

    MIJN DIERBARE DOCHTER, DE KOMENDE TIJDEN ZULLEN DE WERELD WAKKER SCHUDDEN, ONGEACHT WELKE EVENTUELE RELIGIE DE MENSEN AANHANGEN, WANT DE STEM VAN DE KLEINE HOORN ZAL AANDACHT VAN OVER DE HELE WERELD BEVELEN. GEZETEN OP DE STOEL VAN PETRUS, ZAL DEZE BEDRIEGER HARDOP SCHREEUWEN EN TROTS ZIJN OPLOSSING VERKONDIGEN OM ALLE KERKEN TE VERENIGEN ALS ÉÉN GEHEEL. Bejubeld als een moderne vernieuwer, zal hij toegejuicht worden door de seculiere wereld, want hij zal de zonde tolereren.

    HIJ ZAL NIEUWE WETTEN INBRENGEN DIE NIET ALLEEN IN TEGENSPRAAK ZULLEN ZIJN MET DE LEER VAN DE KATHOLIEKE KERK, MAAR DIE ZULLEN INGAAN TEGEN ALLE CHRISTELIJKE WETTEN. De priesters die zich verzetten tegen deze Boodschappen zullen gedwongen worden ze opnieuw te overwegen wanneer de verschrikkelijke waarheid is onthult. De Waarheid van Mijn Woord dat gegeven wordt aan jou, Mijn dochter, zal uiteindelijk traag in hen doordringen. WAT ZULLEN ZE WENEN VAN VERDRIET WANNEER ZE BESEFFEN DAT IK HET BEN, JEZUS CHRISTUS DIE – MET DE ZEGEN VAN MIJN VADER – AAN JULLIE DE EINDTIJD PROFETIEEN IN ELK DETAIL ONTHULT.

    Dan zullen ze ieder Woord van Mijn Heilige Lippen verslinden want Ik onthul meer komende gebeurtenissen, om de mensheid voor te bereiden. Het is noodzakelijk dat de mens luistert en antwoordt op Mijn Oproep, zodat Ik iedereen kan redden van de greep van het beest.

    DE VALSE PROFEET, TERWIJL BEZIG MET ZIJN HOGE AMBITIES OM INDRUK TE MAKEN OP ’S WERELDS KATHOLIEKEN, ZAL AAN DE KANT WORDEN GEDUWD, VOOR EEN TIJDJE, WANT DE ANTICHRIST ZAL NU OP HET WERELDTONEEL TREDEN, ZOALS VOORSPELD. Wanneer jullie de mediaberichten horen over de nieuwe, beloftevolle, begaafde, vredesonderhandelaar, zullen jullie weten wie hij is. Hij zal een zeer nauwe bondgenoot van de valse profeet zijn en maak je geen illusie over wie hij is - de zoon van Satan.

    ONTHOUD DAT HOE BEANGSTIGEND DIT KAN ZIJN, DAT IK JEZUS CHRISTUS, KONING BEN. GEEN MAN, GEEN VIJAND, HEEFT MEER MACHT DAN GOD. Maar de strijd om zielen moet gestreden worden, zoals voorzegd. DOOR MIJN WOORD, MIJN BOODSCHAPPEN EN MIJN GEBEDEN TE VERSPREIDEN, ZULLEN JULLIE ME HELPEN OM DE ZIELEN TE REDDEN DIE IK NODIG HEB, ZODAT MIJN NIEUWE PARADIJS KAN GEVULD WORDEN MET AL GODS KINDEREN. 

    Vertrouw altijd op Mij, jullie Jezus, want Ik zal jullie begeleiden en beschermen gedurende deze gruwel op aarde. Ik beloof dat de periode kort zal zijn.

    Jullie Jezus

    04-03-2013, 15:59 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een van de andere politieke leiders zal spoedig vermoord worden 26/2/2013

    Mijn dierbare dochter, een van de andere politieke leiders, waarvan Ik enige tijd geleden sprak, zal spoedig vermoord worden.

    Ik wens dat je aan allen onthult wie deze persoon is nadien, door het bewijs gegeven aan jou en anderen, zodat meer de Waarheid van de Boodschappen zullen aanvaarden. DEZE ARME ZIEL ONTSNAPTE AAN DE DOOD ENIGE TIJD GELEDEN, MAAR ZIJN NIEUWE POPULARITEIT ZAL HEM IN GEVAAR BRENGEN. HIJ IS EEN VIJAND VAN DE MAçONNIEKE MACHTEN EN ZIJ ZULLEN ZIJN LEIDERSCHAP NIET LANG TOLEREREN.

    WANNEER JULLIE, MIJN VOLGELINGEN, DE PROFETIEËN ZIEN GEBEUREN DIE GEGEVEN WERDEN AAN EEN UITVERKOREN ZIEL, ZULLEN JULLIE WETEN DAT ZIJ DE WAARHEID SPREKEN EN DAT ZE DIT GEKREGEN HEBBEN VAN DE HEMEL, want ze zouden onbekwaam zijn om dit te verzinnen.

    HET IS MIJN WENS OM TE BEWIJZEN AAN DEGENEN DIE MIJN BOODSCHAPPEN VERACHTEN DAT IK HET BEN, JULLIE GELIEFDE JEZUS CHRISTUS, DIE SPREEKT TOT DE WERELD DOOR DEZE PROFEET. Terwijl het Me grote vreugde brengt om te zien hoeveel jullie Me liefhebben en de gebeden volgen die aan jullie overhandigd werden van de Hemel, is het de sceptici die Ik moet omarmen.

    ZEER SPOEDIG ZAL ZICH EEN SCHEIDING VOORDOEN IN EUROPA, DIE GEHEEL VERBONDEN IS MET DE EU EN HET LAND WAAR DE STOEL VAN PETRUS LIGT. DIT ZAL UITLOPEN OP EEN OORLOG, DAT EEN ANDER SOORT VAN OORLOG ZAL ZIJN TEGENOVER ANDERE OORLOGEN. Maar het zal wreed zijn. MENSEN ZULLEN OPSTAAN TEGEN ELKAAR IN DUITSLAND,  ITALIË EN FRANKRIJK. Jullie moeten bidden dat Mijn volgelingen sterk blijven en ervoor zorgen dat Jezus tot de Mensheid Gebedsgroepen vlug worden opgestart in deze landen.

    De tijd is voor Mij, Jezus Christus, het Lam van God, om meer informatie te onthullen die in de Zegels opgenomen is. Ik zal dit voorzichtig doen, want jullie moeten zowel geestelijk als lichamelijk voorbereid zijn. ALS EEN GOD VAN GERECHTIGHEID, ZAL IK ERVOOR ZORGEN DAT IK JULLIE ALLEN ZAL BEGELEIDEN EN ZEGENEN MET MIJN KRACHT ALS ELKE LAAG ZICH ÉÉN VOOR ÉÉN ONTVOUWT.

    Jullie geliefde Jezus

    04-03-2013, 15:06 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verhalen

    Een eerlijk gebed

    Er was eens een arme schlemiel die in zijn leven alleen maar pech kende.

    Als laatste redmiddel besloot hij tot God te bidden om hem te helpen.

    En hij bad: ‘Almachtige God, geef me tienduizend Eur. Ik zweer u bij alles wat me lief is dat ik goed zal zijn voor iedereen en vijfduizend Eur aan andere armen zal geven en ik smeek U mij de andere helft te laten houden.

    Als U echter twijfelt aan mijn eerbare bedoelingen, geef me dan vijfduizend Eur, dan kunt U zelf de andere helft verdelen!’

     

    Weinig werk

    Op een dag verscheen de duivel voor God en klaagde: ‘Almachtige Heer, help me alstublieft want ik verveel me vreselijk. De hele dag loop ik niets te doen, want nergens is nog werk voor me’.

    ‘Daar begrijp ik helemaal niets van,’ antwoordde God.

    ‘Volgens mij is er werk genoeg voor je, alleen moet je beter je best doen. Verleid de mensen tot zonde, dat is immers je taak!’

    Waarop de duivel cynisch zei: ‘Tot zonde verleiden! Dat is nu juist het probleem. Telkens als ik een slachtoffer denk te hebben gevonden, heeft hij al een zonde begaan!’.

     

    Uit : Joodse verhalen en wijsheden

    04-03-2013, 00:10 Geschreven door Claudia  


    03-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wijsheid uit de Bijbel - deel 10

    Ik heb lief, die Mij liefhebben; en die Mij vroeg te zoeken, zullen Mij vinden.  Spreuken 8:17

    Welgelukzalig is de mens, die wijsheid vindt, en de mens die verstandigheid voortbrengt!  Spreuken 3:13

    De geest is het, die levend maakt, het vlees doet geen nut; de woorden, die Ik tot u gesproken heb, zijn geest en zijn leven.  Johannes 6:63

    Alles nu wat gij wilt, dat u de mensen doen, doe gij hun ook aldus.  Matteus 7:12

    De Heer is mijn herder, mij ontbreekt niets.  Psalm 23:1

    Deze dag heeft de Heer gemaakt; het is goed dat wij deze dag jubelen en grote blijdschap ervaren.  Psalm 118:24

    Daarom zal een man zijn vader en zijn moeder verlaten en zijn vrouw aanhangen, en zij zullen tot één vlees zijn.  Genesis 2:24

    Beter te wonen op een hoek van het dak dan met een twistzieke vrouw in een gemeenschappelijke woning.  Spreuken 25:24

    Wederom zeg Ik u, het gemakkelijker is, dat een kameel gaat door het oog van de naald dan dat een rijke het Koninkrijk Gods binnengaat.  Matteus 19:24

    De deur naar de hemel is smal. Doe uw uiterste best erin te komen. Want vele mensen zullen het tevergeefs proberen.  Lukas 13:24

    Wanneer u een arme iets geeft, bazuin het dan niet rond. Dat doen de huichelaars. Het gaat hen erom iedereen in de synagoge en op straat te laten zien hoe goed zij zijn.  Matteus 6:2

    Wat uit het vlees geboren is, is vlees, en wat uit de Geest geboren is, is geest.  Johannes 3:6

    Want mijn gedachten zijn niet uw gedachten en uw wegen zijn niet mijn wegen, luidt het woord des Heren.  Jesaja 55:8

    Waakt en bidt, dat gij niet in verzoeking komt; de geest is wel gewillig, maar het vlees is zwak.  Matteus 26:41

    Want wie tegen ons niet is, is voor ons.  Markus 9:40

    Gij zult de naam van de Heer, uw God, niet ijdel gebruiken.  Exodus 20:7

    Gij zult de Heer, uw God, liefhebben met geheel uw hart en met geheel uw ziel.  Matteus 22:37

    Tot hier toe en niet verder zult gij komen, hier zal de trots uwer golven blijven staan.  Job 38:11

    Hovaardij gaat vooraf aan het verderf, en hoogmoed komt voor de val.  Spreuken 16:18

    Want wij weten, dat, zo ons aardse huis dezes tabernakels gebroken wordt, wij een gebouw van God hebben, een huis niet met handen gemaakt, maar eeuwig in de hemel.  2 Korintiers 5:1

    Broeders, weest geen kinderen in verstand, maar in de boosheid; wordt in het verstand volwassen.  1 Korintiers 14:20

    De nacht doorboort het gebeente in mij, en mijn knagende pijnen rusten niet.  Job 30:17

    Een onomwonden bestraffing is beter dan verborgen liefde.  Spreuken 27:5

    Uit de monde van kinderen en zuigelingen hebt Gij sterkte gegrondvest, uw tegenstanders ten spijt.  Psalm 8:3

    Behoed uw hart boven al wat te bewaren is, want daaruit zijn de uitgangen des levens.  Spreuken 4:23

    Iedere gave, die goed, en elk geschenk, dat volmaakt is, daalt van boven neer, van de Vader der lichten, bij wie geen verandering is of zweem van ommekeer.  Jakobus 1:17

    Wees blijde met de blijden, weent met de wenenden.  Romeinen 12:16

    Heer! Zet een wacht voor mijn mond, behoed de deur mijner lippen.  Psalm 141:3

    Want zij hebben wind gezaaid, en zullen een wervelwind maaien.  Hosea 8:7

    Welgelukzalig is de man, die niet wandelt in de raad der goddelozen, noch staat op de weg der zondaren, noch zit in het gestoelte der spotters.  Psalm 1:1

    03-03-2013, 00:54 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De grootste vergissing die jullie kunnen maken is ervan uit te gaan dat alleen verstokte zondaars in het vuur van de hel geworpen worden. 24/2/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, BIJ DE ERVARING VAN DE WAARSCHUWING ZAL DE WERELD ZICH SPLITSEN IN TWEE DELEN.

    HET EERSTE DEEL ZAL BESTAAN UIT DIEGENEN DIE DE BIECHT (Belijdenis van de zonden) AANVAARD ZULLEN HEBBEN EN WIER ZIELEN ONDERGEDOMPELD ZULLEN ZIJN MET DE HEILIGE GEEST. Vanaf die dag zal hun bekering totaal zijn en om die reden zullen zij te lijden krijgen vanwege diegenen die Mijn barmhartigheid verwerpen.

    HET TWEEDE DEEL ZAL SAMENGESTELD ZIJN – ENERZIJDS – UIT DIE VERHARDE ZIELEN WIER TROUW UITGAAT NAAR HET BEEST EN DIE HUN HART EN ZIEL VRIJWILLIG VERPAND HEBBEN AAN SATAN, IN DE VOLLE KENNIS VAN WAT ZIJ AAN HET DOEN ZIJN. Want zij hechten geloof aan het zogenoemde paradijs dat hij hun beloofd heeft maar dat uiteraard niet bestaat. Hun bestemming is eeuwig lijden in de vuren van de hel.

    ANDERZIJDS ZIJN ER OOK DIE ZIELEN DIE NIET GELOVEN IN GOD OF IN MIJ, HUN VERLOSSER, JEZUS CHRISTUS. VELEN VAN HEN ZULLEN MIJN BARMHARTIGHEID NIET AANVAARDEN. ZIJ ZULLEN ZICH NIET BEKOMMEREN OM DE TOESTAND VAN HUN ZIEL OMDAT ZE GELOVEN DAT DIE VAN GEEN TEL IS. DAT ZIJN DE ATHEISTEN - waarvan er vele mensen goed van hart zijn maar die denken dat zij de controle hebben over hun eigen leven en dat hun zoektocht naar wereldse genoegens hen zal staande houden in dit leven; dat die houding zal volstaan om hun vrede en voldoening te schenken, wat natuurlijk zo niet kan zijn want dat is onmogelijk zolang de zonde niet met wortel en al verwijderd is.

    Hun eigenzinnigheid brengt mee dat zij niet naar Mijn Vader kunnen gaan, tenzij zij veranderen en Mij, Jezus Christus, erkennen. Zij kunnen geen toegang krijgen tot het Paradijs dat Hij geschapen heeft voor al Zijn kinderen.

    DE GROOTSTE VERGISSING DIE JULLIE KUNNEN MAKEN IS ERVAN UIT TE GAAN DAT ALLEEN VERSTOKTE ZONDAARS IN HET VUUR VAN DE HEL GEWORPEN WORDEN. Jammer genoeg kunnen al diegenen die God verwerpen, God niet nabij zijn, noch kunnen zij gedwongen worden om Hem te aanvaarden. Hun vrije wil is het grote geschenk dat God hun verleend heeft. Door geen enkele vorm van geweld kan die van hen weggenomen worden. HET ZAL HUN EIGEN VRIJE WIL ZIJN DIE HUN BESTEMMING ZAL BEPALEN. Ofwel zullen zij Mijn Hand kiezen en het Paradijs binnengaan ofwel zullen zij geloof hechten aan de leugens die Satan in hun geest heeft binnengebracht en die hun lot zullen bezegelen.

    Jullie Jezus

    03-03-2013, 00:21 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ja, Mijn Woord is bestemd voor allen 23/2/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, IK GEEF AAN DE WERELD HET BOEK VAN DE WAARHEID VOOR ELKE ZIEL, IN ELKE NATIE. HET IS EEN GESCHENK VOOR DE MENSHEID, maar weet het volgende:

    IK GEEF AAN JOU, MIJN DOCHTER, HET EXCLUSIEVE RECHT OM TE BESLISSEN HOE HET VERTAALD, VERDEELD EN UITGEGEVEN MOET WORDEN MET DE BEDOELING DIT WERK TE BESCHERMEN. AL WAT DE PUBLICATIE VAN DEZE BOODSCHAPPEN BETREFT KAN ALLEEN UITGEVOERD MITS JOUW PERSOONLIJKE TOESTEMMING. Dat is Mijn wens en gelijk wie Mijn richtlijnen aan jou niet gehoorzaamt en Mijn Boodschappen uitgeeft voor eigen profijt, heeft Mijn Zegen niet.

    JA, MIJN WOORD IS BESTEMD VOOR ALLEN, MAAR DE BEKENDMAKING VAN MIJN BOODSCHAPPEN EN HOE HET BOEK VAN WAARHEID GEPUBLICEERD WORDT, BRENGT EEN ENORME VERANTWOORDELIJKHEID MEE. SCHENKINGEN ZIJN NIET NODIG AANGEZIEN DE OPBRENGSTEN VAN DE BOEKEN GEBRUIKT MOETEN WORDEN VOOR DE FINANCIERING VAN ANDERE BOEKEN EN DE KOSTEN VOOR DE PUBLICATIES IN ALLE TALEN.

    Jij, Mijn dochter, zult voortdurend aangevallen worden omdat je Mij in deze zaak gehoorzaamt. Je zal ervan beschuldigd worden te trachten voordeel uit dit Werk te willen halen, al zal je weten dat dit onwaar is en niet mogelijk.

    Zij die jou vooral zullen aanvallen in deze aangelegenheid zullen diegenen zijn die op een of andere wijze winst willen maken of wensen te profiteren van Mijn Woord en zij zullen boos worden wanneer jij hun niet zal toestaan om dit Werk te controleren.

    DAAROM VERKLAAR IK DAT NIEMAND HET RECHT HEEFT GEKREGEN OM MIJN HEILIG WOORD IN BOEKVORM TE VERSPREIDEN – ALLEEN JIJ, MIJN DOCHTER. Jij mag nochtans toelating geven, onder Mijn Begeleiding, aan diegenen die vragen om jou te helpen door websites en gedrukte documenten. Maar zij mogen dat enkel doen wanneer zij aan jou toelating vragen en krijgen om dat te doen.

    MIJN WOORD IS HEILIG EN VOOR MIJN WENSEN EN OPDRACHTEN AAN DE MENSHEID MOET ALLE EERBIED GETOOND WORDEN. Jullie, Mijn volgelingen, moeten doen wat Mijn profetes Maria van jullie vraagt en haar wensen eerbiedigen met betrekking tot de publicatie van Mijn Boodschappen. Wie haar aanvalt omwille van dit Werk, beledigt Mij, jullie Jezus.

    Van jullie, Mijn volgelingen, zal vereist worden Mijn Heilige Wil op elk moment te doen, hoe de toestand ook is. IK BEGELEID MIJN DOCHTER MARIA. ZIJ IS UITVERKOZEN ALS DE EINDTIJD PROFETES. IK SPREEK DOOR HAAR. HAAR STEM WORDT MIJN STEM. HAAR VERDRIET EN PIJN ZIJN DE MIJNE. HAAR LIEFDE VOOR ANDEREN IS MIJN LIEFDE. HAAR VREUGDE KOMT VAN MIJN HEILIG HART. HAAR HAND WORDT DOOR MIJN HAND GELEID. HAAR INZICHT IN DE WIJZE WAAROP IK WIL DAT MIJN WOORD GEHOORD WORDT, KOMT VAN MIJ.

    Mijn dochter heeft deze gaven van de Hemel ontvangen omwille van een goede reden. LUISTER NAAR WAT ZIJ JULLIE ZEGT, WANT JULLIE KUNNEN ER ZEKER VAN ZIJN DAT HET VAN MIJ AFKOMSTIG IS.

    Jullie Jezus

    03-03-2013, 00:11 Geschreven door Claudia  


    02-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistochtgebeden up to date
    Het document van de kruistochtgebeden werd bijgewerkt tot en met gebed 101 dit is de site waar het document te vinden is :

    http://www.mediafire.com/view/?3jqgg24m3a44qt6

    02-03-2013, 22:26 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    aantwaarrepe
    www.bloggen.be/aantwaa

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs