Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    20-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn boodschappen zijn voor alle religies en geloofsovertuigingen, met inbegrip van hen die niet geloven 17/4/2012
    Wegens ziekte de vertaling overgenomen van het Nederlandse team :

    Mijn boodschappen zijn voor alle religies en geloofsovertuigingen met inbegrip van hen die niet geloven.

    Negativisme wordt door Satan en zijn duivelse engelen veroorzaakt. Dat komt niet van God. Van God kunnen alleen liefde en vrede komen. 

    Mijn zeer geliefde dochter, weet dat Mijn boodschappen aan jou voor de hele wereld bestemd zijn.

    Zij worden gegeven voor alle religies en geloofsovertuigingen inclusief voor hen die niet geloven in het bestaan van God, de Eeuwige Vader, Schepper van de hele wereld.

    Kinderen, jullie moeten weten dat omdat aan jullie de Waarheid gegeven is over de Drie-Ene God, de Heilige Drie-eenheid die bestaat uit de Vader, de Zoon en de Heilige Geest, dat jullie een verantwoordelijkheid hebben om Mijn Heilig Woord aan de hele wereld te verkondigen. Of jullie nu al dan niet geloven dat Ik tot jullie spreek doorheen deze boodschappen, jullie moeten die arme zielen helpen die Mijn bescherming nodig hebben zodat zij kunnen gered worden.

    Velen vragen zich af waarom deze boodschappen zo dikwijls verwijzen naar Satan. Mijn antwoord is dit: Satan en zijn gevallen engelen zwerven over de aarde op de uitkijk om mensen te kwellen.

    Zij vallen hen aan door de zintuigen, meestal om hen aan te zetten tot het begaan van zonden van het vlees. Zij brengen gedachten in hun denken zodat zij gruwelijkheden begaan, die Mijn Vader beledigen.

    In het geval van zielen, die reeds in zonde zijn, kunnen zij het lichaam bezitten. Wanneer dat gebeurt, kunnen deze arme bezeten zielen ravage aanrichten rondom hen.

    In machtsposities kunnen zij vreselijke ongerechtigheid toebrengen aan diegenen waarover zij heersen.

    Zij zullen wetten introduceren, die de Tien geboden tarten die door God de Vader afgekondigd werden.

    In andere gevallen zullen zij grote angst in het leven van mensen brengen.

    Negativisme wordt veroorzaakt door Satan en zijn duivelse engelen. Dat komt niet van God. Van God kunnen alleen liefde en vrede komen.

    Voor al diegenen die hun leven willen bevrijden van negatieve gedachten en gevoelens is al wat vereist is devotie tot Mij, hun geliefde Jezus Christus.

    Gebed, eenvoudige conversatie is voldoende. Vraag Mij in jullie eigen woorden jullie te helpen.

    Wanneer het gesproken wordt vanuit het hart zal Ik onmiddellijk antwoorden en jullie helpen dichter bij Mijn Heilig Hart te komen.

    Alstublieft, kinderen, laat Mij jullie stevig vasthouden en jullie de troost geven waarnaar jullie smachten in een wereld vol rampspoed, ongerechtigheid, wreedheid en haat.

    Ik ben jullie levenslijn. Ik alleen kan jullie helpen. Alstublieft, roep tot Mij met dit Kruistochtgebed nr 45.

    Ik bemin jullie allen, lieve kinderen, ongeacht welke geloofsovertuiging jullie hebben, ongeacht hoeveel jullie gezondigd hebben, of hoeveel smart en onrecht jullie anderen hebben aangedaan.

    Ik alleen kan jullie manier van leven veranderen.

    De enige weg om jullie zelf te bevrijden van het moeilijk leven dat jullie leiden is op Mij beroep te doen zodat Ik jullie kan helpen.

    Jullie geliefde Jezus

     

    20-04-2012, 18:50 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 45

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid

    45 Gebed om kracht om bevrijding van negatieve gedachten en gevoelens 17/4

    O Jezus, ik weet zeer weinig over U.

    Maar alstublieft, help mij om mijn hart te openen om U toe te staan in mijn ziel binnen te komen zodat U mij kan genezen, troosten en vullen met Uw vrede.

    Help mij vreugde te voelen, bestrijd alle negatieve gedachten en leer de weg die mij doet begrijpen wat U behaagt,

    zodat Ik Uw Nieuw Paradijs kan binnengaan waar ik een leven van liefde kan leven, van vreugde en bewondering met U voor altijd en altijd. Amen

    Jullie geliefde Jezus Christus

    20-04-2012, 18:49 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik, jullie geliefde Jezus, zou nooit Mijn eigen Kerk kunnen ondermijnen 16/4/2012
    Wegens ziekte de vertaling van het Nederlandse team overgenomen :

    Mijn zeer geliefde dochter, Ik roep het uit tot al Gods kinderen en Ik verzeker jullie dat Ik, jullie geliefde Jezus, Mijn eigen Kerk nooit zou kunnen ondermijnen.

    Nochtans zal Ik Mij niet op de achtergrond houden en Mijn Kerk zien uiteenvallen, door de hand van een bepaalde sekte die niet het recht heeft om een rol te spelen in de Heilige Stoel. Want dat is precies wat de Valse Profeet en de bedriegers die Satan vereren proberen te doen. Zij willen de katholieke Kerk ten val brengen en haar in kleine stukjes breken.

    Dat, Mijn kinderen, is de manier waarop Satan stelling zal nemen in een laatste opstand tegen God, de Schepper van alle dingen.

    Dat boosaardig plan om Mijn Kerk te vernietigen, is al meer dan 100 jaar bezig, maar sinds 1967  is het toegenomen.

    Veel bedriegers, die leden zijn van die kwaadaardige sekte, die Satan vereren, zijn de seminaries binnengegaan om zo een voet in het Vaticaan te krijgen.

    Hun machten, hoewel door God de Vader toegestaan, waren tot nu toe beperkt. Nu de eindtijd nadert zal dat veranderen.

    Deze boosaardige sekte zal nu elke macht loslaten om te verzekeren dat zij een nieuwe vervanging zullen kiezen voor Mijn Heilige Plaatsvervanger, Paus Benedictus XVI.

    Al diegenen die Mijn leer kennen, zullen veranderingen zien in het verloop van de Heilige Mis.

    Er zullen nieuwe seculiere weten geïntroduceerd worden die een belediging zullen zijn voor Mijn dood op het kruis.

    Vele van Mijn toegewijde volgelingen zullen dat zien en zich gekwetst voelen. Hun opvattingen zullen verworpen worden en vele sacramenten zullen niet meer aangeboden worden.

    Daarom is er veel voorbereiding nodig is. Tot die katholieken die gekwetst en verbijsterd zullen zijn, vergeet alstublieft niet dat Ik hier ben.

    Roep Mij, jullie geliefde Jezus, en weet dat jullie niet bang moeten zijn om de waarheid van Mijn leer te verkondigen.

    Jullie moeten niet bang zijn om jullie af te keren van dwaalleringen.

    Ik zal jullie leiden en beschermen op jullie reis en jullie zullen geleid worden door de kracht van de Heilige Geest.  

    Jullie geliefde Verlosser

    Jezus Christus

    20-04-2012, 18:42 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn rest-Kerk, de Twee Getuigen, waarnaar in het Boek Openbaring verwezen wordt 18/4/2012
    Wegens ziekte de vertaling van het Nederlandse team overgenomen :

    Mijn zeer geliefde dochter, Ik besef dat sommige van deze boodschappen voor jou nergens op slaan, maar jij moet Mij vertrouwen en weten dat Ik de inhoud van het Boek Openbaring moet bekendmaken opdat zielen weten wat te verwachten valt in deze eindtijd.

    Jullie met weinig geloof, maar die Mijn Woord aanvaarden dat jullie gegeven wordt door deze profeet, weet dat jullie nederigheid en verlangen, voortkomend uit zuivere liefde voor Mij, jullie dichter gebracht heeft bij Mijn Heilig Hart.

    Jullie zijn Mijn Restkerk. Jullie zijn de Kerk, waarnaar verwezen wordt in het Boek van de Openbaring.

    Jullie zijn het product van de vrouw die leven gaf aan een mannelijk persoon en die weggestuurd werd in de woestijn, waar jullie afgezonderd zullen zijn, maar toch verenigd als één, om Mijn Heilig Woord te verkondigen en de ware Evangelies te prediken.

    De vrouw geeft geboorte aan Mijn ware Kerk, Mijn trouwe kudde, die niet door de Valse Profeet zal misleid worden.

    Jullie, Mijn Kerk, zullen aan de kant geschoven worden naar de woestijn voor 1.260 dagen ( 3½  jaar), waar jullie zullen schuilen. Maar door de gave van de Heilige Geest zullen jullie gevoed worden met de vruchten van Mijn liefde. Het zullen de trouwe leden van Mijn christelijke Kerken zijn, inbegrepen Mijn gewijde dienaars en diegenen van Mijn volgelingen die de Valse Profeet verwerpen, die Mijn Kerk zullen moeten samenhouden.

    Jullie zullen Mij in het geheim moeten vereren, want de H. Mis zal onder het bewind van de Valse Profeet zulke veranderingen ondergaan dat zij niet meer te herkennen is.

    Jullie zijn Mijn trouwe volgelingen en al de Hemelse genaden worden over jullie kostbare zielen uitgestort.

    Hoe bemin Ik jullie, kinderen, en hoe verzachten jullie Mijn lijden. Maar hoeveel pijn is er in Mijn hart omwille van diegenen van Mijn volgelingen die weigeren naar Mij te luisteren.

    Zij zullen door de Valse Profeet in een web getrokken worden, in de duisternis, en Ik kan hen niet redden.

    Door hun eigen wil zullen zij Mij in het gelaat slaan.

    Mijn Restkerk zal het Woord naar Mijn andere kinderen moeten verspreiden, ook naar diegenen die Mij in het geheel niet kennen.

    Jullie, Mijn Restkerk, zullen Mijn profetieën en Mijn Heilig Woord moeten verkondigen aan diegenen die geen christenen zijn of die de Tien Geboden niet kennen. Het zal jullie werk zijn om er voor te zorgen dat de Heilige Bijbel wordt gelezen en begrepen. Het zal aan jullie zijn om de wereld in te lichten omtrent de volle betekenis van de zeven zegels in het Boek van de Openbaring , die Ik zal openbaren aan Maria van de Goddelijke Barmhartigheid.

    De Twee Getuigen (in het)Boek van de Openbaring:

    Jullie, Mijn volgelingen, zijn één van de Twee Getuigen waarnaar verwezen wordt in het Boek van de Openbaring en die door de hemel zal beschermd worden.

    Mijn Woord, gegeven aan jullie, Mijn Restkerk, mag als een lijk opzij geschoven worden, maar Mijn Woord zal nooit sterven.

    De Joden zullen de Tweede van de Twee Getuigen zijn.

    De twee lampen zijn Mijn christelijke Kerken, de traditionele ware Kerk samen met die volgelingen van Mij die door de Valse Profeet zullen aan de kant gezet worden.

    De twee Olijfbomen zijn het Oude Jeruzalem-Israël en het Nieuwe Israël.

    De Joden zullen eindelijk weten dat Ik de Messias ben en hun prediking van de waarheid zal eveneens terzijde geschoven en verworpen worden door de Valse Profeet en de Antichrist om te ontbinden zoals een lijk.

    Nogmaals: dit uitverkoren geslacht zal niet sterven.

    Beiden zullen zij zich overwonnen voelen maar dat zal niet het geval zijn, want jullie zullen samen met alle andere religies, de ene ware Kerk vormen – het Nieuwe Jeruzalem dat uit de  as zal oprijzen.  Jullie zullen het verschrikkelijk boosaardige koninkrijk overleven dat zich zal aandienen onder het tweevoudig leiderschap van de Valse Profeet en de Antichrist, die beiden in de vuurzee zullen geworpen worden die de hel is.

    Deze vervolging zal niet lang duren er zal jullie grote sterkte en bescherming gegeven worden.

    Jullie zullen hulp ontvangen en vele leiders zullen onder jullie opstaan om jullie doorheen deze periode te leiden. Velen onder jullie zullen heiligen worden in Mijn Nieuw Paradijs en, door Mij geholpen te hebben Mijn Restkerk te bouwen, met Mij heersen in de Nieuwe Hemel en Aarde die zal verschijnen bij Mijn Tweede Komst.

    Diegenen onder jullie die niet met Mij zijn zal een zeer korte tijd gegeven worden om te kiezen.

    Jullie zullen ofwel voor de Valse Profeet zijn en tegen Mij of jullie zullen voor Mij zijn.

    Kies voor het eerste en jullie ziel zal door de misleider gestolen worden. Hoe hard dit ook klinkt, het is de waarheid.

    Alle kinderen van God zullen het bewijs van Mijn Tegenwoordigheid krijgen tijdens de Waarschuwing.

    Bid opdat jullie dan de waarheid zullen aanvaarden dat Ik het ben, jullie geliefde Jezus, die jullie vanuit de hemel oproept om jullie ogen te openen zodat jullie kunnen zien en om te luisteren zodat jullie kunnen horen voor het te laat is.

    Jullie geliefde Jezus

     

    20-04-2012, 18:40 Geschreven door Claudia  


    18-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo vele leugens, waar het bestaan van de Hel wordt ontkend, zullen de val van Christenen betekenen 14/4/2012

    Mijn dierbare dochter, ongeacht hoe moeilijk je lichamelijk lijden ook is, je moet erkennen dat als het heviger blijft worden dat het is zoals Ik het voel.

    Jouw lijden weerspiegelt slechts een fractie van Mijn eigen lijden.

    In vereniging met Mij zul je weten dat voor iedere pijn en innerlijke duisternis van de ziel die je ervaart, je de kwelling zult kennen die Ik ervaar omwille van de zonden van de mensheid.

    VELE MENSEN GELOVEN TEN ONRECHTE DAT MIJN LIJDEN BEGON EN EINDIGDE OP HET KRUIS.

    Mijn lijden zal niet eindigen totdat al Gods kinderen in liefde en harmonie verenigd zijn daar waar geen zonde zal bestaan in Mijn Vaders Nieuwe Paradijs.

    Ongeacht aan hoeveel mensen ook over Mijn bestaan is verteld, word Ik nog steeds gehaat.

    Onder gelovigen, niettegenstaande Ik word erkend, wordt Mijn leer door hen enkel getolereerd op basis van hun eigen voorwaarden.

    VELEN ZULLEN ANDEREN MET LIEFDE EN VRIENDELIJKHEID, MAAR ALLEEN ALS DIEGENEN AAN WIE ZE DIT OFFER BIEDEN, TEGEMOET KOMEN AAN HUN EIGEN IDEOLOGIEЁN.

    Velen zullen bijvoorbeeld zondaars veroordelen wanneer ze vriendelijkheid zouden moeten betonen en voor hen bidden. Ze moeten in de plaats daarvan het goede voorbeeld geven.

    Sommigen laten zich minachtend uit over anderen in de plaats van liefde te betonen dat van hen als Christenen verwacht wordt.

    OORDEEL NOOIT OVER ANDEREN ZELFS NIET ALS JE HET NIET EENS BENT MET HEN. HET IS NIET JOUW RECHT OM TE OORDELEN. NIEMAND, ENKEL GOD HEEFT DE BEVOEGDHEID OM OVER IEMAND TE OORDELEN.

    HOEWEL VELE GELOVIGEN MIJ BLIJVEN HULDE BRENGEN, ZAL HET OP HUN EIGEN VOORWAARDEN ZIJN.

    Sommigen zullen de behoefte voelen om zich te onderscheiden van hun broeders en zusters om de wereld te laten zien hoe geleerd ze zijn in spirituele zaken. Vervolgens gebruiken ze hun eigen interpretaties van wat Mijn Barmhartigheid betekent..

    Hoeveel keer heb je gehoord dat God altijd barmhartig is? Dat Hij zo barmhartig is dat Hij van iedereen houdt en nooit iemand zou veroordelen?

    Dat Hij nooit een ziel naar de Hel zou sturen?

    Wel, die is een leugen. Zovele leugens waar het bestaan van de Hel wordt ontkend, zullen de val van Christenen betekenen.

    MENSEN VEROORDELEN ZICHZELF TOT DE HEL. IK ZET HEN DAAR NIET. ZE KIEZEN ERVOOR DOORDAT ZE DOODZONDE NIET DE RUG TOEKEREN.

    Ze zoeken ook geen vergeving of tonen geen berouw. DIT IS EEN GEVAARLIJKE DENKPISTE EN HET IS DE PLICHT VAN ALLE CHRISTENEN ANDEREN TE WAARSCHUWEN TEGEN DE GEVAREN VAN DE HEL.

    Zovelen, waaronder diegenen die hun kinderen het sacrament van het Doopsel weigeren, spreken alsof zonde niet langer meer telt.

    Ze geloven dat alle zonden zullen vergeven worden. Maar dit is niet juist.

    Alle zonde kan vergeven worden, ongeacht hoe donker de zonde maar enkel als de zondaar vergeving zoekt.

    Nu spreek Ik tot jullie vanuit de Hemelen om al Gods kinderen voor te bereiden op Mijn Tweede Komst en wat zie Ik?

    Ik spreek tot jullie van achter gevangenismuren en in een cel waarin jullie me hebben geworpen omdat jullie weigeren te geloven dat Ik op deze manier tot jullie kon spreken.

    Oh wat kwetsen jullie Mij!

    TOT DIEGENEN DIE HUN LEVEN TOEGEWIJD HEBBEN AAN MIJ EN DIE KENNIS HEBBEN VAN MIJN HEILIGE SCHRIFT, MAAR DIE ME NU AFWIJZEN, ZEG IK DIT.

    JULLIE AFWIJZING VAN MIJ NU ZULLEN JULLIE IN KWELLING EN GROTE ELLENDE ACHTERLATEN WANNEER DE WAARHEID AAN JULLIE WORDT GEOPENBAARD.

    WANT DAN ZULLEN JULLIE DE ZIELEN ZIEN DIE JULLIE VERWIERPEN WANNEER IK JULLIE HELP OM HEN TE REDDEN NODIG HAD.

    Wat doen jullie Me huilen van frustratie door jullie blindheid die veroorzaakt wordt door jullie gebrek aan nederigheid.

    Jullie twijfelen aan Mijn Heilige Woord wanneer jullie ze in je hart zouden moeten sluiten en vastgrijpen omdat jullie een verdrinkende ziel zijn met een gebrek aan grootmoedigheid van hart.

    Ik smeek jullie Mijn oproep te beantwoorden.

    Jullie geliefde Jezus – Verlosser van de Mensheid


    18-04-2012, 20:48 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 44

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid

    44 Gebed om kracht om mijn geloof te verdedigen tegen de Valse Profeet 12/4

    Lieve Jezus, geef me de kracht om mij op Uw leer te richten en te allen tijde Uw Heilig Woord te verkondigen. Laat nooit toe dat ik verleid word om de Valse Profeet, die zal proberen zich als U voor te doen, te aanbidden. Sterk mijn liefde voor U. Geef me de genade van onderscheidingsvermogen zodat Ik nooit de waarheid zal ontkennen die vermeld is in de Heilige Bijbel, ongeacht het aantal leugens die me voorgehouden worden om me aan te moedigen Uw ware woord de rug toe te keren. Amen.

    Jullie geliefde Jezus Christus

    18-04-2012, 18:59 Geschreven door Claudia  


    16-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De volgende Paus kan dan wel gekozen worden door leden binnen de Katholieke Kerk, maar toch zal hij de Valse Profeet zijn 12/4/2012

    Mijn dierbare dochter, vele mensen in de wereld wijzen Mij nog steeds af en dit heeft te maken met de publieke opinie.

    Er is zoveel duisternis neergekomen over al Gods kinderen dat er heel weinig mensen zijn die de moed hebben om Mijn Woord in het openbaar te verkondigen.

    Gelovigen zijn bang van het verbale geweld en de wrede spot die ze zouden te verduren krijgen wanneer ze openlijk spreken van Mijn Heilig Woord.

    Zelfs toegewijde volgelingen durven niet opkomen en vechten tegen goddeloze wetten die in hun landen geïntroduceerd worden en die tegen het woord van Mijn Vader ingaan.

    PRIESTERS SCHAMEN ZICH OM GEZIEN TE WORDEN ALS ZE OPKOMEN VOOR DE WAARHEID VAN MIJN LEER UIT VREES VERSTOTEN TE WORDEN.

    Ze vinden het nu, meer dan ooit, onmogelijk om hun stem te laten horen omwille van de schaamte die ze ervaren door de goddeloze zonden die sommigen van hun eigen orde hebben gepleegd.

    WANNEER EEN MOEDIGE GEWIJDE DIENAAR BESLUIT OP TE KOMEN VOOR DE WAARHEID VAN MIJN LEER EN ZE VERDEDIGEN DE WAARHEID DAN MOETEN ZE ENORM LIJDEN. ZIJ WORDEN BESCHULDIGD EEN GEBREK AAN TOLERANTIE AAN DE DAG TE LEGGEN, EEN GEBREK AAN MEDEDOGEN, EEN GEBREK AAN LIEFDE EN EEN GEBREK AAN RESPECT VOOR DE MENSENRECHTEN.

    Zie je, kinderen, de waarheid van Mijn leer, die gesproken wordt door Mijn gewijde dienaren, wordt behandeld als leugen.

    De waarheid staat vermeld in de Heilige Schrift. Leugens zijn verdraaide versies van de waarheid, en worden als waarheid voorgesteld.

    SATAN HEEFT ZOVEEL ZIELEN VOOR HEN GEWONNEN, WAARINDER LEIDERS BINNEN MIJN EIGEN KERK, WAT ERTOE GELEID HEEFT DAT VELE ONSCHULDIGE MENSEN HET MOEILIJK HEBBEN OM TROUW TE ZWEREN AAN MIJN HEILIGE WIL.

    Wat werd Ik toch in de steek gelaten en aan de kant geschoven om de leugens die in de geest van Mijn Gewijde Dienaren werden geplant, ingang te doen vinden bij de meerderheid.

    Deze goddeloze leugens reiken veel verder dan dat.

    De waarheid van Mijn Heilige Schrift, opgenomen in het Boek der Openbaring, werd geïnterpreteerd door Mijn vele kerken. Zo vele variaties, die allen gebaseerd zijn op menselijke interpretatie.

    Mijn geliefde Paus Benedictus XVI is de laatste ware Paus op deze aarde.

    Petrus de Romein, is Mijn Petrus, de originele apostel die Mijn Kerk vanuit de Hemelen zal besturen onder het bevel van Mijn Eeuwige Vader. Wanneer Ik dan kom om de heerschappij te voeren bij de Tweede Komst, zal hij heersen over al Gods kinderen wanneer alle godsdiensten de Heilige Katholieke en Apostolische Kerk zullen worden.

    Mijn dochter, Ik spreek alleen de waarheid.

    Ik moet je waarschuwen dat vele nieuwe zelfverklaarde profeten zullen verschijnen, die Mijn Heilig Woord dat aan jou, de ware eindtijdprofeet worden gegeven, zullen tegenspreken.

    Eerst zullen ze de gelovigen overtuigen dat hun woorden van Mij komen.

    Hun woorden zullen zorgvuldig worden gekozen en hun betekenis zal vaag zijn en een beetje verwarrend zijn. Velen zullen deze zwakheid verwerpen en zullen hun boodschappen erkennen omdat ze in overeenstemming lijken te zijn met de Heilige Schrift.

    Wanneer vele zielen verleid zullen zijn, zal de aanval beginnen.

    Mijn dochter, zij worden gezonden om Gods kinderen voor te bereiden om de volgende Paus te erkennen. Hij zal na Mijn geliefde Vicaris Paus Benedictus komen. Deze Paus kan dan wel verkozen worden door leden binnen de Katholieke Kerk, maar hij zal toch de Valse Profeet zijn.

    Zijn kiezers zijn wolven in schaapskledij en ze zijn lid van de geheime Vrijmetselarijgroep (= Illuminati) en goddeloze groep die geleid wordt door Satan.

    Dit is hoe Satan zal proberen Mijn Kerk te vernietigen.

    Spijtig genoeg zal deze Valse Profeet een grote aanhang tot zich trekken. Diegenen die zich tegen hem verzetten zullen vervolgd worden.

    Kinderen, vlucht ervan weg nu jullie nog kunnen. Veroordeel de leugens die jullie voorgehouden worden door diegenen die proberen jullie te overtuigen van de echtheid van de Valse Profeet.

    Hou jullie sterk. Blijf trouw aan Mij, jullie Jezus. Twijfel nooit aan Mijn Heilig Woord.

    Het Boek der Openbaring is het ware woord van God. Het liegt niet.

    Niet al de geheimen die erin vervat liggen zijn nu door jullie gekend. Ik zal alle geheimen door Maria van de Goddelijke Barmhartigheid openbaren, niettegenstaande de waarheid  heftig zal worden aangevallen en behandeld zal worden als ketterij.

    Onthoud één belangrijke les. Toen Ik de eerste keer op aarde was werd Mijn Woord als ketterij behandeld.

    Mijn Woord dat nu aan jou gegeven wordt als voorbereiding van Mijn Tweede Komst zal ook als ketterij behandeld worden door gelovigen, waaronder Mijn gewijde dienaren die Mijn Kerk op aarde vertegenwoordigen.

    Satan zal vele zielen opofferen om te voldoen aan zijn laatste verlangens om het grootste verdriet te veroorzaken.

    Wees er zeker van dat het de Katholieke Kerk zal zijn, die opgericht werd door Mij en onder het bevel werd geplaatst van Mijn geliefde apostel Petrus, die het meest te lijden zal krijgen in de eindtijd.

    Wees te allen tijde op jullie hoede. Bid alsjeblieft dit Kruistochtgebed nr 44 : Gebed om kracht te ontvangen om je geloof te verdedigen tegen de Valse Profeet.

    De waarheid is in de Heilige Schrift geschreven.

    Het Boek der Openbaring openbaart niet alles omdat Ik, het Lam van God, pas nu kom om het boek te openen zodat de wereld het inziet.

    Elke menselijke interpretatie betreffende de 1000 jaar kan niet op vertrouwd worden.

    Je moet enkel het woord van God vertrouwen.

    Jullie geliefde Jezus

     

    16-04-2012, 00:00 Geschreven door Claudia  


    14-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste dag van de noveen


    Jezus zegt: Breng Mij vandaag de lauwe zielen en dompel hen in de oceaan van Mijn barmhartigheid. Deze zielen verwonden Mijn Hart het meest. In de Hof van olijven ondervond Mijn ziel de grootste walging door deze zielen. Zij deden Mij de klacht slaken: Vader, als Gij wilt, laat dan deze beker aan Mij voorbijgaan. Maar toch: niet Mijn wil, maar Uw wil geschiede. Voor hen is Mijn barmhartigheid de laatste redding.

    Bidden wij voor de lauwe zielen en bevelen wij hen aan op de bijzondere voorspraak van Maria, Toevlucht van de zondaars aan Jezus. Allerwelwillendste Jezus, met Uw verlossend lijden omvat U alle zielen. Breng alle lauwe en koud geworden zielen in Uw gemarteld Hart en verwarm hen met het vuur van Uw goddelijke liefde. Beziel hen met nieuwe ijver om U te dienen en doe hen door Uw oneindige verdiensten naar hun eeuwig heil verlangen.

    Onze Vader

    Wees gegroet

    Eer aan de Vader

    Eeuwige Vader, zie vol erbarmen neer op de lauwe zielen, die het Hart van Uw Zoon onmetelijk pijn hebben gedaan. Laat U verzoenen door Zijn heilig lijden en sterven, dat Hij op onze altaren in elk heilig Misoffer tegenwoordig stelt. Schenk hun de genade van bekering, zodat zij Uw goddelijke Barmhartigheid nu en later in de hemel zalig prijzen.

    Wij nemen onze toevlucht tot Uw bescherming, o Heilige Moeder van God. Versmaad onze gebeden niet in onze nood, maar verlos ons altijd van gevaren, o glorierijke en gezegende Maagd, onze Vrouwe, onze Middelares, onze Voorspreekster. Verzoen ons met Uw Zoon, beveel ons aan bij Uw Zoon, breng ons bij Uw Zoon. Amen.

    Op 15 april is om 15.00 u de jaarlijkse Goddelijke Barmhartigheidviering in de Basiliek van het Heilig Hart te Koekelberg – Basiliekvoorplein 1 – 1083 Brussel (gebied Ganshoren). Vanaf 13.30 u is er biechtgelegenheid.

    14-04-2012, 23:17 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De haat tegen jou zal stijgen. Er zal je verteld worden dat dit werk van Satan komt. 11/4/2012

    Mijn dierbare dochter, waarom stel je soms de genaden die Ik je heb gegeven in vraag?

    DE GAVE OM ZIELEN TE LEZEN WERD JE GEGEVEN ZODAT JE DE BEDOELINGEN VAN DE ARME ZIELEN, DIE ZULLEN PROBEREN OM MIJN HEILIG WOORD TE ONDERMIJNEN, KUNT ONDERSCHEIDEN.

    Deze gave zal je in staat stellen om medelijden te voelen voor dergelijke zielen en hen te helpen om de weg van waarheid te vinden die naar het eeuwig leven leidt en om hun zielen te bevrijden van de kwelling die ze te doorstaan krijgen.

    DEZE GAVE ZAL JE OOK IN STAAT STELLEN OM VALSE PROFETEN TE HERKENNEN.

    Je zult onmiddellijk weten wie in Mijn naam komt en wie niet.

    Eerst zul je een vreselijk wee gevoel van angst voelen omdat je Satans werk zult herkennen. Je zult onmiddellijk weten wanneer hij aanwezig is in anderen.

    Wanneer hij je aanvalt, door anderen, zul je het aanvoelen alsof je een stomp in de maag gekregen hebt.

    Je zult je misselijk voelen wanneer je oog in oog komt te staan met iemand wiens ziel werd gestolen door Satan en je zult beven en je duizelig voelen.

    Je zult echter met Mijn woorden tot dergelijke zielen spreken en met een kracht die je niet als je eigen kracht zult herkennen.

    Velen die naar jou komen met een zuivere ziel, zullen het licht en Mijn aanwezigheid voelen stuwen door hun lichaam.

    Weinigen, die nederig van hart zijn en die een diepe liefde voor Mij koesteren, zullen niet reageren op Mijn Heilige Geest die je ziel heeft overstroomd.

    MIJN DOCHTER, DIT IS NU EEN MOEILIJKE FASE IN JE MISSIE.

    De haat tegen jou zal stijgen.

    Er zal je verteld worden dat dit werk van Satan komt.

    Weet je niet hoe Satan, de bedrieger, werkt? Hij overtuigt goede zielen ervan dat wanneer Mijn woord wordt gesproken het niet van Mij komt.

    HIJ PROBEERT ANDEREN TE OVERTUIGEN, DOOR HUN ANGST VOOR HEM, DAT DE EIGENSCHAPPEN DIE MET HEM VERBONDEN ZIJN IN ANDEREN AANWEZIG ZIJN.

    Hij veroorzaakt twijfels en verdriet in zielen door hen te bedriegen, door hen te verblinden voor de waarheid en door te verhinderen dat ze genaden ontvangen die ontworpen zijn door Mij om hun ziel te heiligen. 

    DIEGENEN DIE HIJ HET MEEST AANVALT ZIJN DIEGENEN DIE HET DICHTST BIJ ME ZIJN.

    Hieronder vallen niet alleen de zieners, zieneressen en profeten maar ook de zielen die Ik nodig heb om te helpen Mijn leger vormen.

    Dit leger zal Satan verslaan. Hij weet dit en zal nooit zijn zoektocht naar zielen opgeven.

    Desondanks onthoud het volgende : Satan bezit niet de macht dat Ik heb. Hij kan de Heilige Drie-eenheid niet verslaan. Hij is machteloos tegen Mijn Moeder die de bevoegdheid heeft gekregen om hem te vernietigen. Hij is bang van haar.

    Voor al diegenen die twijfelen aan Mijn woord, dat gegeven wordt door deze boodschappen, vraag alsjeblieft aan Mijn geliefde Moeder om jullie dichter te brengen tot Mijn Heilig Hart.

    Vraag haar om jullie te bedekken met haar heilige mantel en jullie de bescherming te geven die jullie nodig hebben tegen de Boze.

    Onthoud dat de Boze vol van haat is.

    WANNEER JULLIE HAAT VAN WELKE AARD OOK IN JULLIE HART VINDEN, IN HET BIJZONDER TEGEN MIJN HEILIGE BOODSCHAPPERS, WEET DAN DAT SATAN JE HEEFT VERLEID OM TE ZONDIGEN.

    Dan moet je Mij vragen om genaden om jullie sterk te maken.

    Onthoud dat Ik nooit iemand zal in de steek laten, waaronder ook diegenen onder jullie die Mijn boodschappers haten en zielen die Mij verwerpen.

    Jullie liefhebbende Redder – Jezus Christus


    14-04-2012, 20:08 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De tijd wanneer ik de slang verpletter, komt naderbij. 10/4/2012

    De H. Maagd Maria : Ik ben jullie geliefde Moeder, Koningin van de Aarde. Ik ben de Onbevlekte Ontvangenis, de Maagd Maria, Moeder van Jezus. Jezus die Mens geworden is.

    MIJN KIND, DE TIJD VAN DE TRIOMF VAN MIJN ONBEVLEKT HART IS DICHTBIJ.

    De tijd, wanneer ik de slang verpletter, nadert. Maar tot de dag waar Satan en zijn demonen naar de woestenij worden verbannen, zal veel verwarring op aarde losbarsten.

    VOOR DE GELOVIGEN IN MIJN ZOON, ZAL HET EEN TIJD VAN KWELLING ZIJN. ZE ZULLEN DOOR DE KERK IN TWEE VERSCHILLENDE RICHTINGEN WORDEN GETROKKEN. (= 2 verschillende kampen : de leer van Jezus volgen of de New Age die van Satan komt)

    DE ENE HELFT ZAL, UIT PLICHTSBESEF GELOVEN, EN ZAL UIT NOODZAAK DE VALSE PROFEET VOLGEN. DE VALSE PROFEET ZAL DE PAUS ZIJN DIE PAUS BENEDICTUS XVI ZAL OPVOLGEN.

    DE VALSE PROFEET DAT HET BEEST IS, ZAL GEKLEED ZIJN ALS EEN LAM, MAAR HIJ KOMT NIET VAN MIJN VADER, DE ALLERHOOGSTE GOD. HIJ ZAL DE ARME ZIELEN VOOR DE GEK HOUDEN EN BEDRIEGEN, MET INBEGRIP VAN PRIESTERS, BISSCHOPPEN EN KARDINALEN.

    Velen zullen hem geloven dat hij door God werd gezonden om te heersen over Zijn Kerk op aarde en zullen hem volgen.

    Spijtig genoeg, zullen vele zielen zijn leer volgen. Zijn leer zal die een belediging zijn voor Mijn Vader.

    De anderen die vervuld zijn met de Heilige Geest en de genade van onderscheidingsvermogen ontvingen omwille van hun nederige zielen, ZULLEN ONMIDDELLIJK WETEN DAT ER EEN BEDRIEGER IN DE KERK VAN ROME ZIT.

    DE NIEUWE VALSE PAUS BERAAMT REEDS PLANNEN, ZELFS VOORDAT HIJ DE TROON VAN DE ZETEL VAN PETRUS BESTIJGT, OM DE LEER VAN MIJN ZOON AF TE KEUREN. DAN ZAL HIJ MIJ, DE GEZEGENDE MOEDER VAN GOD, AANKLAGEN EN MIJN ROL ALS MEDEVERLOSSERES BELACHELIJK MAKEN.

    Mijn kind, je taak zal nog lastiger zijn dan voordien. Want veel van mijn kinderen zijn heel erg in de war. De beledigingen waar je elke dag met geconfronteerd wordt, de kwellingen die je te verduren krijgt namens mijn Zoon zullen toenemen.

    Mijn kind, wees nooit bang om de waarheid aan de wereld te vertellen.

    Je wordt sterker gemaakt als gevolg van het lichamelijke en geestelijke lijden dat je hebt aanvaard namens mijn Zoon om zielen te redden.

    IEDERE INSPANNING ZAL GEDAAN WORDEN OM MIJN BOODSCHAPPEN, DIE AAN JOU WERDEN GEGEVEN, TE VERWERPEN, VOORAL DAN DOOR EEN AFDELING VAN DE KATHOLIEKE KERK. (= de afdeling van de Valse Profeet en volgelingen)

    Jullie gehoorzaamheid en trouw aan mij en mijn geliefde Zoon zullen op de proef gesteld worden zoals nooit tevoren. Dit zou ertoe kunnen leiden dat jullie wat afstand nemen, maar als dit zou gebeuren, dan zal dat niet lang duren.

    Mijn kind, bid voor al Gods kinderen, die niet door hun eigen schuld, in het laatste gevecht om de zielen, verzeild geraken.

    DIT ALLES MOET GESCHIEDEN OMDAT HET OPGENOMEN IS IN HET BOEK VAN MIJN VADER.

    Al de engelen in de Hemel beschermen je, mijn kind, in deze ietwat eenzame missie.

    Onthoud altijd hoe belangrijk gebed is.

    Bid, bid, bid want zonder gebed, vooral het bidden van mijn Heilige Rozenkrans, kan Satan je wegtrekken van het Heilig Woord van mijn Dierbare Zoon.

    Onthoud ook het belang van vasten want het drijft de bedrieger in het nauw.

    Zonder regelmatig gebed, mijn kinderen, zullen jullie moeilijk hebben dicht bij mijn Zoon te blijven.

    Kinderen, vrees nooit voor de toekomst want eens jullie dicht bij mijn Zoon blijven dan zullen jullie beschermd worden, en de noodzakelijke genaden ontvangen om jullie ziel en deze van jullie gezinnen/families voor te bereiden voor het Nieuwe Tijdperk van Vrede, dat zolang geleden, werd voorzegd.

    Jullie geliefde Moeder – Koningin van de Aarde – Moeder van Redding


    14-04-2012, 18:35 Geschreven door Claudia  


    13-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Achtste dag van de noveen

    Jezus zegt: Breng vandaag alle zielen die zich in het vagevuur bevinden bij Mij en dompel hen in de afgrond van Mijn barmhartigheid, zodat de stromen van mijn bloed hun lijden verzachten. Deze zielen heb Ik zeer lief, omdat zij genoegdoening verschaffen aan Mijn gerechtigheid. Jullie kunnen hen verlichting bezorgen uit de schatten van de Kerk: door aflaten, gebeden en offers van eerherstel. O, als jullie eens wisten welke kwellingen zij ondergaan dan zouden jullie onafgebroken voor hen bidden en offers brengen om hun schuld aan Mijn gerechtigheid af te lossen.

    Bidden wij voor de arme zielen in het vagevuur op voorspraak van de “Troosteres der bedroefden" die onophoudelijk bij Gods troon voor hen ten beste spreekt. Barmhartige Heiland, U hebt gezegd: Weest barmhartig zoals Mijn Vader barmhartig is. Wij vragen U: ontferm U over de zielen in het vagevuur. Laat de stromen van Uw kostbaar bloed en water, die uit Uw Hart gekomen zijn, de gloed doven van het vuur dat hen reinigt, zodat het onmetelijk leed van deze zielen veranderd wordt in bevrijdende vreugde en zij tot in eeuwigheid de macht van Uw barmhartigheid prijzen.

    Onze Vader

    Wees gegroet

    Eer aan de Vader

    Barmhartige Vader, zie met Uw oneindige liefde neer op de zielen van het vagevuur. Omwille van het smartelijk lijden van uw Zoon, schenk hun door Zijn bloed en wonden de volheid van Uw erbarmen.

    Wees gegroet, Koningin Moeder van Barmhartigheid, ons leven, onze zoetheid, onze hoop, wees gegroet. Tot u roepen wij, bannelingen, kinderen van Eva. Tot u verzuchten wij, klagend en wenend in dit tranendal. Welaan dan onze Middelares, sla Uw barmhartige ogen op tot ons. En toon ons, na deze ballingschap, Jezus, de gezegende vrucht van Uw Lichaam. O genadige, O meedogende, O zoete Maagd Maria. Bidt voor ons, Heilige Moeder Gods. Opdat wij de beloften van Christus waardig worden. Laat ons bidden: Wij smeken U, O god onze Heer, voortdurend de gezondheid van ziel en lichaam aan uw dienaren te geven, opdat zij door de glorierijke voorspraak van de allerzaligste Maagd Maria, bevrijd blijven van de tegenwoordige beproevingen en het eeuwige geluk mogen genieten. Door Christus onze Heer. Amen.

    13-04-2012, 18:30 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karaoke : REM - What's the frequency, Kenneth?

    REM - What's The Frequency, Kenneth?

    Wat belemmert je koers naar het nieuwe paradijs?

    Ik was niet in staat Jezus een antwoord te geven

    Ik hoopte dat Hij mij ging negeren

    Wegens mijn gebrek aan nederigheid

    Ik wil al mijn fouten ongedaan maken

    Ik wil je verwachting inlossen zoals een mens past


    Je kijkt altijd naar de verkeerde zaken in het leven

    Ik was niet in staat Jezus een antwoord te geven

    Ik dacht dat Hij kwaad ging worden

    Wegens mijn ongehoorzaamheid

    Ik wil al mijn fouten ongedaan maken

    Ik wil je verwachting inlossen zoals een mens past


    Wat belemmert je koers naar het nieuwe paradijs?

    Ik was niet in staat Jezus een antwoord te geven

    Ik hoopte dat Hij mij ging negeren

    Wegens mijn gebrek aan nederigheid

    Maar hij is helemaal vol van echte liefde

    Ik wil al mijn fouten ongedaan maken

    Ik wil je verwachting inlossen zoals een mens past

    Wat is Hij liefdevol

    Ik was niet in staat Jezus een antwoord te geven

    Wat is Hij liefdevol

    Ik dacht dat Hij kwaad ging worden

    Wat is Hij liefdevol

    Maar Hij nam mijn hand in de Zijne

    13-04-2012, 00:00 Geschreven door Claudia  


    12-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zevende dag van de noveen

    Jezus zegt: Breng vandaag de zielen die Mijn barmhartigheid bijzonder vereren en verheerlijken bij Mij. Deze zielen delen het meest in Mijn lijden en dringen het diepste door in Mijn geest. Als levende afbeeldingen van Mijn barmhartig Hart zullen zij in het hiernamaals met een bijzondere glans schitteren. Geen van hen zal in het vuur van de hel terechtkomen. In het uur van de dood zal Ik allen bijstaan.

    Bidden wij voor degenen, die Gods barmhartigheid bijzonder vereren en verheerlijken, op voorspraak van de Moeder van Barmhartigheid. Goede Jezus, Uw Hart stroomt over van Barmhartige liefde. Laat alle apostelen van Uw barmhartigheid zich veilig weten in Uw bescherming. Sterk hun vertrouwen op Uw almachtige hulp in alle lijden en beproevingen, die zij op zich nemen, om in vereniging met U, van de hemelse Vader onafgebroken genade en barmhartigheid voor de hele mensheid te verkrijgen. Geef dat zij nooit verflauwen in hun ijver. Wees voor hen in het uur van de dood geen rechter, maar de barmhartige Verlosser.

    Onze Vader

    Wees gegroet

    Eer aan de Vader

    Eeuwige Vader, zie genadig neer op de zielen, die Uw ondoorgrondelijke barmhartigheid bijzonder vereren en verheerlijken. In de trouwe navolging van Uw Zoon doen zij vol overgave hun best getuigen te zijn van Uw barmhartigheid. Ontsteek in hen een steeds grotere liefde en schenk hun een grenzeloos vertrouwen in Uw goedheid, zodat zij tijdens hun leven de belofte van de Verlosser verkrijgen. Laat hun in het uur van de dood heel bijzonder de bescherming van Uw barmhartigheid ervaren.

    Wij nemen onze toevlucht tot Uw bescherming, o Heilige Moeder van God. Versmaad onze gebeden niet in onze nood, maar verlos ons altijd van gevaren, o glorierijke en gezegende Maagd, onze Vrouwe, onze Middelares, onze Voorspreekster. Verzoen ons met Uw Zoon, beveel ons aan bij Uw Zoon, breng ons bij Uw Zoon. Amen.

    12-04-2012, 20:01 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het Tijdperk van Vrede waarover Ik sprak in Fatima is men vergeten 9/4/2012

    De H. Maagd Maria : Mijn kind, de wereld staat op het punt om de laatste veranderingen te ondergaan als de strijd om de zielen heviger wordt.

    SATAN ZAL DE KATHOLIEKE KERK TREFFEN EN IK, DE MOEDER VAN GOD, ZAL BETROKKEN WORDEN IN DE SCHEURING VAN DE KERK.

    MIJN ROL ALS MEDEVERLOSSERES, MIDDELARES EN PLEITBEZORGSTER VOOR DE MENSHEID WORDT NIET ERKEND DOOR DELEN VAN DE KATHOLIEKE KERK.

    Ik wordt in vele streken niet erkend met betrekking tot DE ROL DIE IK MOET SPELEN IN DE REDDING VAN ZIELEN.

    Mijn arme Zoon lijdt zo onder de manier waarop Ik, de Moeder van God, word afgewezen.

    Mijn rol als vernietiger van de slang wordt niet begrepen.

    IK WERD GEZEGEND MET DE GENADEN EN DE KRACHT OM DE BOZE TE VERSLAAN EN TE VERNIETIGEN.

    Hij, de Boze, heeft vele volgelingen binnen de Katholieke Kerk die zich tegen de macht die Ik heb gekregen door de Allerhoogste God willen verzetten.

    Het Tijdperk van Vrede waarover Ik sprak in Fatima is men vergeten.

    DIT TIJDPERK VAN VREDE ZAL INGAAN NA DE TWEEDE KOMST VAN MIJN ZOON EN ZAL 1000 JAAR DUREN.

    Dit zal tot stand komen wanneer Hemel en Aarde zullen samensmelten als één glorierijk Nieuw Paradijs.

    Omwille van het geloof van mijn kinderen en hun toewijding aan mij, hun geliefde Moeder, zullen vele zielen het Nieuwe Paradijs binnengaan.

    SATAN WERKT NU HARD OM DE LEDEN VAN DE KATHOLIEKE KERK ERVAN TE OVERTUIGEN DAT DIT NIET ZO ZAL ZIJN.

    Mijn rol als Moeder van Redding en Medeverlosseres, waar Ik aan de zijde van Mijn Geliefde Zoon werk om de Tweede Komst aan te kondigen, wordt ontkend.

    Kinderen, bid dat de zielen, die slachtoffers zijn van de bedrieger binnen de Katholieke Kerk, mijn kinderen niet weg zullen wegjagen van hun moment van verlossing.

    BID DAT PAUS BENEDICTUS DIT KWAAD KAN STOPPEN ZODAT HET DE KATHOLIEKE KERK NIET DOORDRINGT.

    Kinderen, geef nooit op in jullie gevecht om op te komen voor de waarheid.

    De belofte van Mijn Zoon om terug te keren en de mensheid tot eeuwig leven in het Paradijs te brengen, staat op het punt vervuld te worden. Maar Hij zal bij iedere stap van de weg tegengewerkt worden door die zielen die zich hebben laten inpakken door het bedrog van de Boze om zich af te keren van de waarheid.

    De loyaliteit binnen de Kerk tegenover Mijn Zoon zal verzwakken.

    MIJN ROL ALS MEDEVERLOSSERES, MIDDELARES EN PLEITBEZORGSTER VAN DE MENSHEID ZAL NIET ERKEND WORDEN.

    BID DAT DE PRIESTERS VAN MIJN ZOON ZICH STERK HOUDEN EN DAT ZIJ DE WAARHEID ZULLEN VERDEDIGEN.

    Jullie geliefde Moeder – Moeder van God – Moeder van Redding

    12-04-2012, 19:52 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karaoke : James - Getting away with it (all messed up)

    James – Getting away with it (All messed up)

    Geloof je in geluk

    Het is o.k.

    Zij ook niet

    Geloof je in Gods doel

    Het is o.k.

    Zij ook niet

     

    We beleven alle tragiek ineens

    Beleven alle tragiek ineens

    Het is niet eerlijk

     

    Er staat een fles

    Nu is ze diep gevallen

    Want ze heeft hem bedrogen

     

    Een begrafenis

    Hij hield zoveel van hem

    Maar hij had een gezin

     

    We beleven alle tragiek ineens

    Beleven alle tragiek ineens

    Het is niet eerlijk (ref 2x)

     

    Hij neemt de spuit

    Weg van werkelijkheid

    Dansend op wolken, nu

     

    Geen liefde meer

    Betaalde vleselijkheid

    Geen zelfrespect meer

     

    We beleven alle tragiek ineens

    Beleven alle tragiek ineens

    Het is niet eerlijk (ref 4x)

     

    Laat God tussenkomen

    Hij zorgt voor geluk

    Hij is eerlijk

    Hij is eerlijk

    12-04-2012, 00:00 Geschreven door Claudia  


    11-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karaoke : Pat Benatar - Invincible

    Pat Benatar – Invincible - als hart onder de riem :)

    De duisternis is ons behangpapier,

    onze levensstijl is boordevol kwaad.

    Waar is er hoop ?

    Waar kunnen we nog schuilen, midden in de nacht.
     

    Een keuze is onvermijdelijk.

    Het slechte super aanlokkelijk.

    Gods wil is onverbiddelijk

    en Hij wint uiteindelijk.
     

    Onze levens zijn zo vergankelijk.

    We wachten op een nieuwe levenskans.

    Waar gaan we heen ?

    Waar is er liefde te vinden ?

    Waar gaan we heen ?

    Waar moeten we schuilen, als de wereld brandt.
     

    Een keuze is onvermijdelijk.

    Het slechte super aanlokkelijk.

    Gods wil is onverbiddelijk

    en Hij wint uiteindelijk.

    Bij God is er rechtvaardigheid.

    Daar is er menselijkheid.

    In Gods land is er schoonheid.

    Daar zijn we beminnelijk.
     

    Kies nu voor Jezus aanbod.

    Twijfel je nog ?

    Leg je leven,

              in Gods handen, als de wereld brandt.
     

    Een keuze is onvermijdelijk.

    Het slechte super aanlokkelijk.

    Gods wil is onverbiddelijk

    en Hij wint uiteindelijk.

    Bij God is er rechtvaardigheid.

    Daar is er menselijkheid.

    In Gods land is er is schoonheid.

    Daar zijn we beminnelijk.
     

    2 x     Een keuze is onvermijdelijk.

    Het slechte super aanlokkelijk.

    Gods wil is onverbiddelijk

    en Hij wint uiteindelijk.

    11-04-2012, 21:38 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschap van Heilige Liefde 28/3/2012

    De H. Maagd Maria zegt : Geprezen zij Jezus.

    In deze dagen, wanneer het kwaad aan macht wint, zowel in de harten als in de wereld, telt ieder gebed. Ieder gebed is een nieuw wapen in Mijn Handen om te gebruiken tegen de machten die zoeken macht te winnen over de harten.

    Bid om Vertrouwen in de Heer, want Vertrouwen verhoogt de Heilige Liefde in jullie hart.
    Heilige Liefde in jullie hart versterkt jullie gebeden. Heilige Liefde en Vertrouwen versterken elkaar.

    Waak over wat je afleidt van gebed.
    Als je anderen helpt, dan is dat een offer, en dat is ook een wapen dat Ik kan gebruiken.

    Breng jullie tijd niet door met dingen die jullie geestelijke kracht ondermijnen.

    De zon = vertrouwen – voedt Geloof en Hoop.

    De zon = Vertrouwen en de Heilige Liefde voeden elkaar en een geestelijke fotosynthese grijpt plaats.


    11-04-2012, 21:27 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zesde dag van de noveen

    Jezus zegt: Breng vandaag de zachtmoedige, nederige zielen en de zielen van de kleine kinderen bij Mij en dompel hen in Mijn barmhartigheid. Zij lijken het meest op Mijn Hart. Zij sterkten mij in Mijn bittere doodsangst. Ik stort stromen van genade uit over hen. Alleen nederige zielen zijn in staat Mijn genaden te ontvangen. Aan nederige zielen schenk Ik Mijn vertrouwen.

    Bidden wij voor zachtmoedige zielen, die een kinderlijk vertrouwen bezitten en voor de kinderen, op voorspraak van onze hemelse Moeder, de nederigste Dienstmaagd van de Heer. God heeft haar verheven tot Koningin van hemel en aarde.

    Barmhartige Jezus, U hebt gezegd: Leert van mij, want ik ben zachtmoedig en nederig van Hart. Wij vragen U, trek de kinderen en de zielen, die zoals zij, zachtmoedig en nederig geworden zijn, tot Uw Heilig Hart. Mogen zij U blij stemmen als geurige bloemen voor Uw goddelijke troon. Bewaar ze in Uw Hart als een loflied op Uw barmhartige Liefde.

    Onze Vader

    Wees gegroet

    Eer aan de Vader

    Vader vol ontferming en God van alle vertroosting zie genadig neer op de zielen, die U welgevallig zijn en lijken op het Hart van Uw Zoon. Zegen omwille van hen de hele wereld, zodat allen Uw onmetelijke barmhartigheid mogen prijzen.

    Wij nemen onze toevlucht tot Uw bescherming, o Heilige Moeder van God. Versmaad onze gebeden niet in onze nood, maar verlos ons altijd van gevaren, o glorierijke en gezegende Maagd, onze Vrouwe, onze Middelares, onze Voorspreekster. Verzoen ons met Uw Zoon, beveel ons aan bij Uw Zoon, breng ons bij Uw Zoon. Amen. 

    11-04-2012, 15:09 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karaoke : Fine Young Cannibals - She drives me crazy

    Fine Young Cannibals – She drives me crazy

    Mensen zijn
    veel te kil
    ik word stil
    van veel onwil
    Zeg me wat Je van me wilt
    want deze eindtijd slaat tilt
    Wil je al mijn zonden vergeven?
    de genade werd ons gegeven
    Je geeft me liefde
    Zoals niemand dat kan
    Je geeft me liefde
    en ik ben Je vurige fan
    ik ken geen rust
    uitgeblust
    Jezus sust
    wees gerust
    al wat slecht is vergaat
    dit is wat in Zijn boeken staat
    Wat ik wil is dat Jij me helpt
    ik geloof het, alles komt goed
    Je geeft me liefde
    zoals niemand dat kan
    Je geeft me liefde
    en ik ben Je vurige fan
    het is doelloos
    zonder Jou
    niemand kan
    zonder Jou
    3x  Je geeft me liefde
        zoals niemand dat kan
        Je geeft me liefde
       en ik blijf Je vurige fan 

    11-04-2012, 00:00 Geschreven door Claudia  


    10-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vijfde dag van de noveen


    Jezus zegt: Breng Mij vandaag de zielen van de afgedwaalde broeders en zusters en dompel hen in de oceaan van Mijn barmhartigheid. Tijdens Mijn bitter lijden verscheurenden zij Mijn lichaam en Mijn Hart. Wanneer zij terugkeren in de schoot van de Kerk, genezen zij Mijn wonden en troosten zij Mij in Mijn smart.

    Bidden wij met een groot vertrouwen voor degenen die hun geloof zijn afgevallen en verdwaald zijn, op de machtige voorspraak van Maria, Toevlucht van zondaars, Zij die alle duivelse boosheid en alle wantoestanden overwint.

    Barmhartige Jezus, U bent de goedheid zelf en U weigert niemand het licht van Uw genade, als ze erom vragen. Neem alle afgedwaalde broeders en zusters op in Uw barmhartig Hart en breng hen terug in de schoot van de Kerk, zodat zij Uw onpeilbare barmhartigheid loven en prijzen.

    Onze Vader

    Wees gegroet

    Eer aan de Vader

    Oneindige en Heilige God, Eeuwige Vader, heb medelijden met de afgedwaalde en ontrouw geworden broeders en zusters, die Uw genaden misbruiken. Let niet op hun slechtheid, omwille van het smartelijk lijden van Uw Zoon, die zo innig voor de eenheid van Zijn Kerk gebeden en smartelijk geleden heeft.

    Wij nemen onze toevlucht tot Uw bescherming, o Heilige Moeder van God. Versmaad onze gebeden niet in onze nood, maar verlos ons altijd van gevaren, o glorierijke en gezegende Maagd, onze Vrouwe, onze Middelares, onze Voorspreekster. Verzoen ons met Uw Zoon, beveel ons aan bij Uw Zoon, breng ons bij Uw Zoon. Amen.

    10-04-2012, 20:02 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    wamake
    www.bloggen.be/wamake

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs