Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    12-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karaoke : James - Getting away with it (all messed up)

    James – Getting away with it (All messed up)

    Geloof je in geluk

    Het is o.k.

    Zij ook niet

    Geloof je in Gods doel

    Het is o.k.

    Zij ook niet

     

    We beleven alle tragiek ineens

    Beleven alle tragiek ineens

    Het is niet eerlijk

     

    Er staat een fles

    Nu is ze diep gevallen

    Want ze heeft hem bedrogen

     

    Een begrafenis

    Hij hield zoveel van hem

    Maar hij had een gezin

     

    We beleven alle tragiek ineens

    Beleven alle tragiek ineens

    Het is niet eerlijk (ref 2x)

     

    Hij neemt de spuit

    Weg van werkelijkheid

    Dansend op wolken, nu

     

    Geen liefde meer

    Betaalde vleselijkheid

    Geen zelfrespect meer

     

    We beleven alle tragiek ineens

    Beleven alle tragiek ineens

    Het is niet eerlijk (ref 4x)

     

    Laat God tussenkomen

    Hij zorgt voor geluk

    Hij is eerlijk

    Hij is eerlijk

    12-04-2012, 00:00 Geschreven door Claudia  


    11-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karaoke : Pat Benatar - Invincible

    Pat Benatar – Invincible - als hart onder de riem :)

    De duisternis is ons behangpapier,

    onze levensstijl is boordevol kwaad.

    Waar is er hoop ?

    Waar kunnen we nog schuilen, midden in de nacht.
     

    Een keuze is onvermijdelijk.

    Het slechte super aanlokkelijk.

    Gods wil is onverbiddelijk

    en Hij wint uiteindelijk.
     

    Onze levens zijn zo vergankelijk.

    We wachten op een nieuwe levenskans.

    Waar gaan we heen ?

    Waar is er liefde te vinden ?

    Waar gaan we heen ?

    Waar moeten we schuilen, als de wereld brandt.
     

    Een keuze is onvermijdelijk.

    Het slechte super aanlokkelijk.

    Gods wil is onverbiddelijk

    en Hij wint uiteindelijk.

    Bij God is er rechtvaardigheid.

    Daar is er menselijkheid.

    In Gods land is er schoonheid.

    Daar zijn we beminnelijk.
     

    Kies nu voor Jezus aanbod.

    Twijfel je nog ?

    Leg je leven,

              in Gods handen, als de wereld brandt.
     

    Een keuze is onvermijdelijk.

    Het slechte super aanlokkelijk.

    Gods wil is onverbiddelijk

    en Hij wint uiteindelijk.

    Bij God is er rechtvaardigheid.

    Daar is er menselijkheid.

    In Gods land is er is schoonheid.

    Daar zijn we beminnelijk.
     

    2 x     Een keuze is onvermijdelijk.

    Het slechte super aanlokkelijk.

    Gods wil is onverbiddelijk

    en Hij wint uiteindelijk.

    11-04-2012, 21:38 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschap van Heilige Liefde 28/3/2012

    De H. Maagd Maria zegt : Geprezen zij Jezus.

    In deze dagen, wanneer het kwaad aan macht wint, zowel in de harten als in de wereld, telt ieder gebed. Ieder gebed is een nieuw wapen in Mijn Handen om te gebruiken tegen de machten die zoeken macht te winnen over de harten.

    Bid om Vertrouwen in de Heer, want Vertrouwen verhoogt de Heilige Liefde in jullie hart.
    Heilige Liefde in jullie hart versterkt jullie gebeden. Heilige Liefde en Vertrouwen versterken elkaar.

    Waak over wat je afleidt van gebed.
    Als je anderen helpt, dan is dat een offer, en dat is ook een wapen dat Ik kan gebruiken.

    Breng jullie tijd niet door met dingen die jullie geestelijke kracht ondermijnen.

    De zon = vertrouwen – voedt Geloof en Hoop.

    De zon = Vertrouwen en de Heilige Liefde voeden elkaar en een geestelijke fotosynthese grijpt plaats.


    11-04-2012, 21:27 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zesde dag van de noveen

    Jezus zegt: Breng vandaag de zachtmoedige, nederige zielen en de zielen van de kleine kinderen bij Mij en dompel hen in Mijn barmhartigheid. Zij lijken het meest op Mijn Hart. Zij sterkten mij in Mijn bittere doodsangst. Ik stort stromen van genade uit over hen. Alleen nederige zielen zijn in staat Mijn genaden te ontvangen. Aan nederige zielen schenk Ik Mijn vertrouwen.

    Bidden wij voor zachtmoedige zielen, die een kinderlijk vertrouwen bezitten en voor de kinderen, op voorspraak van onze hemelse Moeder, de nederigste Dienstmaagd van de Heer. God heeft haar verheven tot Koningin van hemel en aarde.

    Barmhartige Jezus, U hebt gezegd: Leert van mij, want ik ben zachtmoedig en nederig van Hart. Wij vragen U, trek de kinderen en de zielen, die zoals zij, zachtmoedig en nederig geworden zijn, tot Uw Heilig Hart. Mogen zij U blij stemmen als geurige bloemen voor Uw goddelijke troon. Bewaar ze in Uw Hart als een loflied op Uw barmhartige Liefde.

    Onze Vader

    Wees gegroet

    Eer aan de Vader

    Vader vol ontferming en God van alle vertroosting zie genadig neer op de zielen, die U welgevallig zijn en lijken op het Hart van Uw Zoon. Zegen omwille van hen de hele wereld, zodat allen Uw onmetelijke barmhartigheid mogen prijzen.

    Wij nemen onze toevlucht tot Uw bescherming, o Heilige Moeder van God. Versmaad onze gebeden niet in onze nood, maar verlos ons altijd van gevaren, o glorierijke en gezegende Maagd, onze Vrouwe, onze Middelares, onze Voorspreekster. Verzoen ons met Uw Zoon, beveel ons aan bij Uw Zoon, breng ons bij Uw Zoon. Amen. 

    11-04-2012, 15:09 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karaoke : Fine Young Cannibals - She drives me crazy

    Fine Young Cannibals – She drives me crazy

    Mensen zijn
    veel te kil
    ik word stil
    van veel onwil
    Zeg me wat Je van me wilt
    want deze eindtijd slaat tilt
    Wil je al mijn zonden vergeven?
    de genade werd ons gegeven
    Je geeft me liefde
    Zoals niemand dat kan
    Je geeft me liefde
    en ik ben Je vurige fan
    ik ken geen rust
    uitgeblust
    Jezus sust
    wees gerust
    al wat slecht is vergaat
    dit is wat in Zijn boeken staat
    Wat ik wil is dat Jij me helpt
    ik geloof het, alles komt goed
    Je geeft me liefde
    zoals niemand dat kan
    Je geeft me liefde
    en ik ben Je vurige fan
    het is doelloos
    zonder Jou
    niemand kan
    zonder Jou
    3x  Je geeft me liefde
        zoals niemand dat kan
        Je geeft me liefde
       en ik blijf Je vurige fan 

    11-04-2012, 00:00 Geschreven door Claudia  


    10-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vijfde dag van de noveen


    Jezus zegt: Breng Mij vandaag de zielen van de afgedwaalde broeders en zusters en dompel hen in de oceaan van Mijn barmhartigheid. Tijdens Mijn bitter lijden verscheurenden zij Mijn lichaam en Mijn Hart. Wanneer zij terugkeren in de schoot van de Kerk, genezen zij Mijn wonden en troosten zij Mij in Mijn smart.

    Bidden wij met een groot vertrouwen voor degenen die hun geloof zijn afgevallen en verdwaald zijn, op de machtige voorspraak van Maria, Toevlucht van zondaars, Zij die alle duivelse boosheid en alle wantoestanden overwint.

    Barmhartige Jezus, U bent de goedheid zelf en U weigert niemand het licht van Uw genade, als ze erom vragen. Neem alle afgedwaalde broeders en zusters op in Uw barmhartig Hart en breng hen terug in de schoot van de Kerk, zodat zij Uw onpeilbare barmhartigheid loven en prijzen.

    Onze Vader

    Wees gegroet

    Eer aan de Vader

    Oneindige en Heilige God, Eeuwige Vader, heb medelijden met de afgedwaalde en ontrouw geworden broeders en zusters, die Uw genaden misbruiken. Let niet op hun slechtheid, omwille van het smartelijk lijden van Uw Zoon, die zo innig voor de eenheid van Zijn Kerk gebeden en smartelijk geleden heeft.

    Wij nemen onze toevlucht tot Uw bescherming, o Heilige Moeder van God. Versmaad onze gebeden niet in onze nood, maar verlos ons altijd van gevaren, o glorierijke en gezegende Maagd, onze Vrouwe, onze Middelares, onze Voorspreekster. Verzoen ons met Uw Zoon, beveel ons aan bij Uw Zoon, breng ons bij Uw Zoon. Amen.

    10-04-2012, 20:02 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hemel en aarde zullen EEN worden. 8/4/2012

    Hemel en aarde zullen één worden. De ene zal niet bestaan zonder de andere.  8/4/2012

    Mijn dierbare dochter, de tijd voor Mijn heerschappij op aarde komt naderbij en er is maar zoveel tijd voor de mensheid over (tot Jezus’ Terugkomst) om Mijn barmhartigheid vast te grijpen en zich te bekeren.

    Het is ook belangrijk dat Mijn Kerk de kudde gelovigen voorbereid op eeuwig leven en iedere gelegenheid benut om verzoening aan te moedigen.

    Dit is een belangrijke tijd in het jaar en jullie moeten terugkeren naar Mij, jullie Jezus, en bidden voor de genaden om ervoor te zorgen dat jullie, Mijn volgelingen, de kracht van overtuiging hebben om de waarheid te verspreiden over Mijn Tweede Komst.

    AAN HET LIJDEN VAN DE MENSHEID EN DAT VAN MIJN EEUWIGE VADER EN MIJ, ZIJN GELIEFDE ZOON, KOMT EINDELIJK EEN EINDE.

    SATANS HEERSCHAPPIJ OP AARDE ZAL OPHOUDEN TE BESTAAN EN IK ZAL MIJN RECHTMATIGE TROON INNEMEN.

    Hoewel Mijn bewind in Mijn Kerk ertoe geleid heeft dat Mijn Geest aanwezig is geweest, met grote genaden die aan verdienstelijke zielen werden geschonken, kan Mijn Vaders Wil pas eindelijk vervuld worden als Satan gebonden is.

    Niemand begrijpt echt wat Eeuwig Leven is.

    Niemand begrijpt ten volle wat er zal gebeuren bij Mijn Tweede Komst.

    Niemand kan MIJN PLANNEN VOOR HET VERZAMELEN VAN MIJN TWAALF NATIES (= stammen) OP AARDE kennen, wegens de beperkingen van het menselijk begrip.

    Zovelen geloven dat Mijn Tweede Komst het einde van de wereld betekent.

    HET IS MISSCHIEN HET EINDE VAN DE TIJD ZOALS JULLIE DIE KENNEN, MAAR HET IS ENKEL HET BEGIN VAN DE GLORIERIJKE TOEKOMST DIE DOOR MIJN EEUWIGE VADER WERD GEPLAND VOOR AL ZIJN KINDEREN.

    Hemel en aarde zullen één worden.

    DE ENE ZAL NIET ZONDER DE ANDERE BESTAAN. DE RECHTVAARDIGEN ZULLEN IN MIJN NIEUWE PARADIJS LEVEN EN ALLE DINGEN ZULLEN OVERVLOEDIG AANWEZIG ZIJN.

    Zoveel wonder kan nooit in menselijke termen beschreven worden. Grote vrede en vreugde zullen door iedere ziel gevoeld worden die het recht om deel uit te maken van Mijn Koninkrijk beërft.

    Kinderen, Mijn hart breekt wanneer Ik de angst in jullie ogen zie, als Ik verwijs naar de eindtijd.

    In plaats daarvan vraag Ik jullie om op Mijn grote liefde voor jullie allen te vertrouwen. Weet dat Mijn belofte erin bestaat dat jullie waarlijk thuis zullen zijn bij Mij en dat jullie zorgen en verdriet voor eeuwigheid zullen verbannen zijn.

    HET NIEUWE PARADIJS DAT IK BELOOF ZAL HEEL SPOEDIG AAN DE MENSHEID GEOPENBAARD WORDEN.

    Verspil geen moment in angst. Verheug jullie. Kijk uit naar jullie toekomst.

    Vertrouw volledig op Mij want Ik hou teveel van jullie om jullie ooit in de steek te laten.

    Bid dat al Mijn kinderen nederig van hart zullen zijn om de sleutels van het Paradijs te aanvaarden.

    Jullie Jezus


    10-04-2012, 18:30 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karaoke : The Stranglers - Skin Deep

    Mensen zeggen wat je horen wilt
    Je gelooft hen, je volgt hen
    in de diepten van hellevuur
    Zorg dat je, de tekens aan de wand herkent
    Mens je hebt maar EEN enkele kans
    Misschien tot tranen toe bewogen
    piekeren en twijfelen in, de lange nacht
    achtervolgd door wanhoop en verdriet
    Daarom mens : hou je hoofd koel en bid
    geloof niet in de leugen
    geloof niet in de leugen
    Mens kijk uit, kijk uit voor de leugen
    Mens kijk uit, kijk uit voor de leugen
    geloof niet in de leugen
    Als het pad dat je bestijgt stopt
    bid tot god
    en je komt tot rust
    onthoud de dag
    dat alles voorbij zal zijn
    Mens je kijkt beter uit voor de leugen
    geloof niet in de leugen
    geloof niet in de leugen
    2x Mens kijk uit, kijk uit voor de leugen
       Mens kijk uit, kijk uit voor de leugen
       geloof niet in de leugen


    10-04-2012, 00:00 Geschreven door Claudia  


    09-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karaoke : Stone Temple Pilots - Vasoline

    Stone Temple Pilots - Vasoline

    Wat Jezus zei, blijft je bij :

    Wat is waar en wat niet?

    Steun de waarheid, ze lijdt.

     

    Het is waar, twijfelaar.

    Zoek naar iets wat je niet ziet.

    Blind zoals we zijn,

    sterven we met hoofdpijn.

     

    Twee kansen krijg je helaas niet.

    Je ziel is als graniet.

    Het is beter dat je voor God kiest.

     

    De vraag in ons bewustzijn,

    er zijn of niet zijn,

    achtervolgt ons tot de kantlijn.

     

    Het is waar, twijfelaar.

    Zoek naar iets wat je niet ziet.

    Blind zoals we zijn,

    sterven we met hoofdpijn.

     
    Volg Zijn woord ongestoord,

    volg Zijn woord onverstoord.

     

    De vraag in ons bewustzijn,

    er zijn of niet zijn,

    achtervolgt ons tot de kantlijn.

     

    Het is waar, twijfelaar.

    Zoek naar iets wat je niet ziet.

    Blind zoals we zijn,

    sterven we met hoofdpijn.

    09-04-2012, 22:21 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vierde dag van noveen

    Jezus zegt: Breng vandaag bij mij zij, die niet in mij geloven en zij, die me nog niet kennen.
    Tijdens mijn bitter lijden dacht Ik ook aan hen en hun ijver in de toekomst (= vooral na de Waarschuwing) was een troost voor mijn Hart. Dompel hen in de oceaan van mijn Barmhartigheid.

    Bidden wij voor degene, die niet in God geloven en voor degenen, die God nog niet kennen, op voorspraak van de Moeder van alle Volkeren.

    Barmhartige Jezus, U bent het Licht van de wereld. Bevrijd allen, die U nog niet kennen, uit de duisternis van hun geest en laat hen in Uw Hart rust en ware vrede vinden. Dat de stralen van Uw genaden hen mogen verlichten, zodat ook zij de heerlijkheid van Uw barmhartigheid prijzen.

    Onze Vader

    Wees gegroet

    Eer aan de Vader

    Eeuwige Vader, zie genadig neer op de zielen van degenen, die niet in U geloven en degenen die U nog niet kennen. Breng hen tot de erkenning van de waarheid van het Evangelie van Uw Zoon, zodat zij de eeuwige vreugde van de hemel verwerven en Uw barmhartigheid prijzen tot in eeuwigheid.

    Wij nemen onze toevlucht tot Uw bescherming, o Heilige Moeder van God. Versmaad onze gebeden niet in onze nood, maar verlos ons altijd van gevaren, o glorierijke en gezegende Maagd, onze Vrouwe, onze Middelares, onze Voorspreekster. Verzoen ons met Uw Zoon, beveel ons aan Uw Zoon aan, breng ons voor Uw Zoon. Amen.

    09-04-2012, 21:53 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karaoke : David Guetta ft Nicki Minaj - Turn me on

    David Guetta ft Nicki Minaj – Turn me on

    Heer, Heer, woon in mij, voorgoed

    Heer, Heer, waar je ook bent, geef me licht

    Ik wil je vuur, ik wil je vuur, ik wil je fel vuur

    Brandend in mijn hart in dit late uur

     

    Kom en heradem, kom en red me

    Mijn Heer, je kent me en je redt me

    Ik heb zoveel spijt

    Oh, en ik verwacht

    Dat je mijn pijn verzacht

     

    Ooooh!

    Maak me terug levend, komaan raak me aan

    Red me, red mijn ziel, komaan en raak me aan

    Je zondaar viel, komaan en raak me aan

    Raak me aan, raak me aan, raak me aan, raak me aan

     

    Maak me terug levend, komaan raak me aan

    Red me, red mijn ziel, komaan en raak me aan

    Je zondaar viel, komaan en raak me aan

    Raak me aan, raak me aan, raak me aan, raak me aan, raak me aan

     

    Oh je maakt me compleet

    Als je mijn kwaad vergeeft

    In elk geval als ik val

    Ben jij alleen die me redt

     

    Kom en heradem, kom en red me

    Mijn Heer, je kent me en je redt me

    Ik heb zoveel spijt

    Oh, en ik verwacht

    Dat je mijn pijn verzacht

     

    Ooooh!

    Maak me terug levend, komaan raak me aan

    Red me, red mijn ziel, komaan en raak me aan

    Je zondaar viel, komaan en raak me aan

    Raak me aan, raak me aan, raak me aan, raak me aan,

     

    Maak me terug levend, komaan raak me aan

    Red me, red mijn ziel, komaan en raak me aan

    Je zondaar viel, komaan en raak me aan

    Raak me aan, raak me aan, raak me aan, raak me aan, raak me aan

     

    Mijn naam is gegrift, in de palm, van je hand

    Kom en red me nu

    Ik geloof, in jou

     

    La, la, la, laat bij je zijn, in je zijn, bij jou zijn

    Ik wil in je leven, zonder het te begeven

    Ik, ik ik ik ik ik weet ik weet

    Ik weet dat je me redt en me vergeeft

     

    Maak me terug levend, komaan raak me aan

    Red me, red mijn ziel, komaan en raak me aan

    Ik, zondaar viel, komaan en raak me aan

    Raak me aan, raak me aan, raak me aan, raak me aan, raak me aan

     

    09-04-2012, 00:00 Geschreven door Claudia  


    08-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karaoke : Killing Joke - The Requiem

    God is ondoorgrondelijk
    Een kleine foetus goddelijk
    Liefde is doodgebloed
    Spijt wordt niet vergoed, mens.

    Het Requiem
    Het Requiem
    Het Requiem

    Vermoorde leventjes
    in afschuwelijke zuigers
    Ze hebben geen verweer
    Gods hart doet zo'n zeer, mensen.

    Het Requiem
    Het Requiem
    Het Requiem

    Moeders zijn waanzinnig
    en handelen zo verdraaid lichtzinnig
    leven van God vermoord
    voorgoed in de kiem gesmoord

    Het Requiem
    Het Requiem
    Het Requiem

    Het


    08-04-2012, 21:40 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pasen is een tijd waarin Mijn dood op het Kruis wel overwogen wordt 6/4/2012

    Mijn dierbare dochter, wat troost je Mij in Mijn tijd van verdriet. Wat geef je liefde en troost die Ik zo van zielen verlang. O wilden alle harten van de zielen zich maar verenigen en verstrengelen met het Mijne, dan zou Gods Heilige Familie volledig compleet zijn. Alleen wanneer alle zielen gered worden zal Mijn Vaders Goddelijke wil geschieden.

    Pasen is een tijd waarin Mijn dood op het kruis wel overwogen wordt en Mijn verrijzenis uit de doden volledig herdacht en erkend wordt voor de vrijheid die ze brengt aan de mensheid.

    MIJN VERRIJZENIS BETEKENT DAT JULLIE ALLEN DIE MIJ LIEFHEBBEN EN MIJN HEILIG WOORD VERKONDIGEN OOK UIT DE DODEN KUNNEN OPSTAAN.

    AL DIEGENEN DIE STIERVEN IN EEN STAAT VAN GENADE EN DOOR MIJN VADER BEGUNSTIGD ZIJN ZULLEN OOK GLORIERIJK OPSTAAN UIT DE DODEN OP DE DAG DAT IK KOM OM TE OORDELEN.

    Zij zullen diegenen vervoegen die in leven zijn, niet alleen in lichaam maar ook in de geest van de Heer en ze zullen beloond worden met eeuwig leven.  

    Vele mensen begrijpen Mijn belofte niet.

    ALL DIEGENEN WIENS NAMEN OPGETEKEND STAAN IN HET BOEK VAN LEVEN ZULLEN VERRIJZEN MET LICHAAM, GEEST EN ZIEL, VRIJ VAN LICHAMELIJK BEDERF EN IN VOLLE EENHEID MET MIJ.

    Al de uitverkorenen zullen leven volgens de Goddelijke Wil van Mijn Vader.

    Jullie zullen in liefde, vrede en harmonie leven gedurende mijn duizendjarige glorierijke heerschappij op aarde.

    Jullie zullen in glorie deelnemen aan de eerste opstanding van de doden. Diegenen, waaronder jullie geliefde familie en vrienden die geschikt worden geacht om Mijn nieuwe paradijs op Aarde binnen te gaan.

    Dit is het leven waar jullie allen moeten naar streven. Laat er geen twijfel over bestaan.

    Voor die arme zielen, die de waarheid van Mijn bestaan of Mijn belofte dat Ik de levenden en de doden kom oordelen niet kunnen aanvaarden , zullen wanhopig zijn wanneer ze geconfronteerd worden met het vreselijke lot dat hun te wachten staat wanneer de waarheid wordt geopenbaard.

    Voor die gelovigen moeten jullie ook opletten. Velen onder jullie, die Mij niet genoeg liefhebben of Mij als vanzelfsprekend beschouwen maken de fout te geloven dat Mijn barmhartigheid aan zonden voorbij gaat waar er geen berouw voor is.

    Mijn barmhartigheid is overvloedig aanwezig, Ik wil elke zondaar overladen met Mijn genade. Maar er zijn er, die zo zelfingenomen zijn in de valse veronderstelling dat hun kennis van Mijn leer genoeg is om hen te redden. Ze zijn onverschillig voor Mijn liefde. Het ontbreekt hen aan een teder hart, ze hebben weinig nederigheid in hun ziel en ze geloven dat bepaalde zonden niet de moeite waard zijn om berouw over te tonen. Dit denken is gevaarlijk en zorgt er enkel voor dat dergelijke zielen zich verder van Mij verwijderen.

    Er is geen enkele zonde dat zo klein is dat ze kan genegeerd worden. DE ABSOLUTIE KAN ENKEL GEGEVEN WORDEN ALS JE BEROUW HEBT. JULLIE KUNNEN ENKEL BEROUW TONEN ALS JULLIE VRIJ ZIJN VAN TROTS EN EEN NEDERIG HART HEBBEN.

    Mijn kinderen, verheug jullie deze Pasen. Net zoals Mijn dood op het kruis jullie de gave van redding schonk, was het Mijn verrijzenis van de dood dat jullie eeuwig leven zal geven dat reeds zo lang door Mijn Eeuwige Vader werd gepland.

    Jullie hebben veel om naar uit te kijken. Want het eeuwig leven dat jullie beloofd werd betekent : eeuwig leven in lichaam, geest en ziel.

    Het is belangrijk dat jullie streven naar dit nieuwe leven en dat jullie je ziel voorbereiden.

    SATAN EN ZIJN DEMONEN ZULLEN IEDERE INSPANNING LEVEREN OM JULLIE ERVAN TE OVERTUIGEN DAT EEUWIG LEVEN IN MIJN NIEUWE PARADIJS NIET BESTAAT, EN DAT MIJN TWEEDE KOMST EEN LEUGEN IS.

    Priesters, geestelijken en toegewijde Christenen zullen het eerste doelwit zijn.

    Bid, bid, bid tot Mijn Eeuwige Vader om jullie te beschermen met Mijn kostbaar bloed zodat niemand van jullie afdwaalt van de waarheid.

    Jullie geliefde Jezus Christus - Verlosser van de Mensheid

    08-04-2012, 14:14 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik ben de Kerk. De Kerk werd door Mij opgericht en kan niet uitdoven. 7/4/2012

    Mijn dierbare dochter, DE SCHEURING IN DE KATHOLIEKE KERK, WAARVAN IK EERDER SPRAK, IS BEGONNEN.

    Mijn leer, dat nooit is veranderd sinds Mijn Heilige Schrift eindigde met het Boek der Openbaring, worden nu op de proef gesteld.

    Er zijn door de eeuwen heen een aantal uitdagingen, meningen en theologische beoordelingen van Mijn Heilig Woord geweest.

    Vele voortreffelijke mannen stelden zich vragen bij de instructies en de leringen die Ik aan de mensheid meegedeeld had.

    Sommige van Mijn leringen werden eruit genomen en geanalyseerd. Er werd naar nieuwe interpretaties gezocht en dan aanvaard.

    TOCH IS DIT OVERBODIG GEWEEST. WANT DE WAARHEID WERD AAN DE MENS GEGEVEN DOOR DE PROFETEN DIE VOOR MIJ KWAMEN EN DAN DOOR MIJZELF GEDURENDE MIJN TIJD OP AARDE.

    DE WAARHEID IS NOOIT VERANDERD GEWEEST. DE WAARHEID IS EENVOUDIG.

    Andere informatie, die niet opgenomen werd in de Heilige Schrift werd als een geschenk aan de wereld gegeven door uitverkoren zielen om één reden : om jullie te helpen Mijn offer voor de mensheid te overwegen en om jullie de liefde die Ik in Mijn hart draag voor al Gods kinderen te tonen en om jullie daaraan te herinneren.

    IEDERE GODDELIJKE OPENBARING DIE TEGENWOORDIG AAN DE WERELD WORDT GEGEVEN IS BEDOELD OM JULLIE TE HELPEN VOORBEREIDEN OP HET EEUWIG LEVEN.

    Mijn leer, die door de Heilige Katholieke en Apostolische Kerk in ere wordt gehouden, wordt nu aangevallen als eerste van de vele uitdagingen en zal de scheiding van de Kerk als gevolg hebben.

    NIEUWE WETTEN ZULLEN INGEVOERD WORDEN OM IN HET KRAAM VAN DE MODERNE OPINIE TE PASSEN, zodat ze comfortabel is voor diegenen, die met hoogmoed in hun ziel, de behoefte hebben om eerder de mensheid te kalmeren (= en tot vriend te zijn) dan gehoorzaam te zijn aan de leer van de Kerk.

    IK BEN DE KERK. DE KERK WERD DOOR MIJ OPGERICHT EN KAN NOOIT UITDOVEN.

    Velen, waaronder diegenen binnen de Kerk, en ook diegenen die zich erbuiten bevinden zullen proberen zijn structuur ineen te laten vallen.

    BID DAT MIJN HEILIGE VICARIS PAUS BENEDICTUS XVI STERK ZAL BLIJVEN TEMIDDEN VAN DE OPPOSITIE WAARMEE HIJ NU GECONFRONTEERD WORDT.

    Dit is een doelbewuste poging door DIEGENEN DIE VERBONDEN ZIJN MET DE VALSE PROFEET OM EEN NIEUWE KERK TE CREЁREN.

    Deze sluwe mensen zullen jullie wijsmaken dat het dezelfde Kerk zal zijn, maar dat kan niet.

    HOE KAN MIJN KERK, MET NIEUWE WETTEN, VERDRAAIDE VERSIES VAN DE WAARHEID DIE IK AAN DE WERELD GAF, MIJ VERTEGENWOORDIGEN?

    DAT KAN NIET. DAAROM ZAL MIJN VADER ZIJN KERK, DE ECHTE TROUWE GELOVIGEN, LEIDEN VANUIT DE HEMELEN.

    Hij zal de sleutels bewaren tot de Tweede Komst WANNEER HET NIEUWE JERUZALEM, DE ENE WARE KATHOLIEKE KERK, TE VOORSCHIJN ZAL KOMEN UIT DE AS (= net als de feniks) OM TERUGGEVORDERD TE WORDEN DOOR AL GODS KINDEREN, ALLE RELIGIES, ALLE GELOOFSOVERTUIGINGEN DIE ALS EEN GEHEEL ZULLEN ZIJN.

    Dit is de wijze waarop het bedoeld was, in volledige en uiteindelijke vereniging in het Nieuwe Tijdperk van Vrede op aarde.

    Jullie geliefde Jezus Christus



    08-04-2012, 00:00 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pasen : derde dag van de noveen

    Jezus zegt: Breng vandaag bij mij alle trouwe en vrome zielen en dompel hen in de oceaan van mijn barmhartigheid. Deze zielen hebben mij getroost op mijn kruisweg. Zij waren de druppel troost in de oceaan van mijn smart.

    Bidden wij voor allen, die trouw blijven aan het ware geloof, op voorspraak van Maria, hulp der Christenen. Barmhartige Jezus, U wilt de genadeschatten van uw barmhartigheid aan alle mensen in overvloed schenken. Wij bidden U, bemoedig alle trouwe zielen met de genade van volharding en ontsteek in hen Uw onpeilbare liefde : de liefde tot Uw hemelse Vader.

    Onze Vader

    Wees gegroet      

    Eer aan de Vader

    Algoede Vader, zie vol liefde neer op de trouwe zielen. Sterk hen, omwille van het smartelijk lijden van uw Zoon, met de volheid van genaden van Uw H. Geest, zodat zij met alle engelen en heiligen Uw oneindige barmhartigheid prijzen tot in eeuwigheid.

    Wij nemen onze toevlucht tot Uw bescherming, o Heilige Moeder van God. Versmaad onze gebeden niet in onze nood, maar verlos ons altijd van gevaren, o glorierijke en gezegende Maagd, onze Vrouwe, onze Middelares, onze Voorspreekster. Verzoen ons met Uw Zoon, beveel ons aan Uw Zoon aan, breng ons voor Uw Zoon. Amen.

    08-04-2012, 00:00 Geschreven door Claudia  


    07-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De successtory van het lijden van Jezus : deel 6

    Nederdaling ter helle

    Op het ogenblik dat Jezus’ ziel uit zijn lichaam liet vertrekken, daalde die neer als een lichtgedaante samen met vele engelen aan de voet van het kruis in de aarde naar het voorgeborchte. Alle godvrezende zielen die voor Jezus tijd waren gestorven werden nu door Jezus uit hun voorlopige verblijf gehaald. Eerst werden loslopende boze geesten eruit gehaald en voortgedreven door de engelen. Als laatste plaats kwam Hij in de hel. Daar joegen de engelen de boze geesten verder de hel in. Ze moesten er definitief blijven. Ze maakten ze vast aan elkaar. Satan zelf werd ook geketend en middenin een diepe afgrond geworpen. Dit alles gebeurde volgens goddelijke raadsbesluiten en bevelen. De Duivel werd pas terug losgelaten omstreeks 1870 om voor een relatief korte periode mensen in het verderf te storten en daarna definitief terug in de Hel te worden geworpen. Hij regeert op dit ogenblik over deze wereld.

    Daarna ging Jezus’ ziel opwaarts met de verloste zielen, die uit de reinigingsplaatsen en voorgeborchte kwamen, naar een plaats van vreugde onder het hemelse Jeruzalem. (= een plaats van verkwikking, niet de Hemel, want die was nog niet geopend).

    Betekenis van de nederdaling ter helle

    Bij zijn nederdaling ter helle bevrijdde Jezus dus de goeden die op verlossing wachtten, boeide de boze geesten en bevestigde het vonnis van de verdoemden. Maar Jezus’ nederdaling was toen als een boom van genade die door zijn verdiensten werd bekomen voor de lijdende zielen en de voortdurende verlossing van de zielen uit het vagevuur. Samen met de kruisiging waar Jezus al onze zonden op zich heeft genomen, om ons te kunnen bevrijden. De vruchten van deze genadeboom duren een heel jaar lang in de Kerk (= liturgisch jaar). We moeten de vruchten zelf plukken. Het hele jaar door wordt een aspect belicht van de Christus die voor ons gestorven is om onze zonden te delgen en ons te verzoenen met Zijn Vader, die ook onze Vader is. Al wat Jezus toen voor ons gedaan heeft, brengt eeuwig vruchten voort. Wij moeten ze plukken, anders kunnen wij ons niet met Jezus Christus bij God verenigen. Daar ligt het eeuwig leven. De Kerk is, door haar sacramenten en de vieringen doorheen het hele liturgische jaar, de tuin waarin alle vruchten voor de eeuwigheid groeien. De genade om gered te worden krijg je door het plukken van deze vruchten. Woon de eucharistievieringen en de hoogdagen van de Kerk bij. Laat ze niet voorbijgaan zonder mee te vieren met de Kerk. Ook de andere sacramenten zoals het doopsel, vormsel, biecht moeten we aan meewerken, want ze zijn door Jezus Christus ingesteld. Want God de Vader zal op de laatste dag rekenschap vragen over alle genaden, in de sacramenten en vieringen, die we lieten liggen.

    Avond voor de Verrijzenis

    Omstreeks 21 uur, na het sluiten van de sabbat, kreeg Maria een boodschap van een engel : de Heer was in aantocht. De Heer kwam als ziel en omarmde zijn moeder. Getroost door deze gebeurtenis keerde Zij terug naar de heilige vrouwen, maar zweeg over het gebeurde. De vrouwen waren bezig kruiden en bloemen te sorteren om samen met het reukwerk en de balsem, het lijk van de Heer te bestrooien.

    Nacht voor de Verrijzenis

    Twee engelen die naast Jezus’ lichaam de wacht hielden in het graf, droegen Zijn lichaam rechtop door het gewelf van de rots (na een schok) ten hemel. Jezus’ ziel plaatste zijn gemarteld lichaam voor de troon van zijn hemelse Vader tussen ontelbare scharen aanbiddende engelen. De wachters hadden niets van het gebeuren gemerkt omdat ze tijdelijk bewusteloos waren.

    Jezus begint zijn bemiddeling tussen de mensen en God, Zijn Vader. Door deze gebeurtenis zegt Jezus eigenlijk : Vader, zie naar Mijn wonden, Mijn kneuzingen en Mijn lichaam zonder bloed. Het is nu zonder bloed, omdat alles voor U vergoten is. Zie, dit is alles wat Ik voor U geleden heb : wees nu de mensheid genadig en laat het de mensheid nu tot in de eeuwigheid verzoend zijn met U.

    Maria had nieuwe moed gekregen en troostte de vrouwen. Ze waren daarop gaan slapen. Maria zelf verliet zonder begeleiding haar huis omstreeks 23 uur. Zij kon niet langer weerstaan aan haar liefde en verlangen om Jezus te zien. Ze deed de hele lijdensweg die Jezus had afgelegd. Ze trok verder naar de Kalvariëberg. Toen zij de berg naderde kwam het heilige gemartelde lichaam van Jezus met al zijn wonden naar Maria toe. Hij was vergezeld van drie engelen en een schare verloste zielen. Het lichaam bewoog niet, maar er ging een stem ervan uit dat Zijn Moeder op de hoogte bracht van de werken die Hij in het voorgeborchte tot vervulling had gebracht en de spoedige verrijzenis. Hij zou dan levend tot bij Haar komen.

    De Verrijzenis – de christelijke Paaszondag

    Jezus’ ziel  boog zich over het lichaam en versmolt ermee. De ledematen bewogen zich nu in de lijkdoeken en het lichaam van de Heer was nu met de ziel en de Godheid doordrongen. Het graf was vol licht en glans. De Heer zweefde verheerlijkt en lichtend door de rots omhoog. De aarde beefde en een engel in krijgsgestalte (Michaël) schoot zoals een bliksem van de hemel neer op het graf, schoof de steen naar de rechterkant en ging erop zitten. De wachters werden duizelig en vielen neer. Cassius zag echter alles vol glans. Hij ging het graf binnen en betastte de lege grafdoeken. Jezus had hij niet gezien, maar wel de aardschok gevoeld. Hij ging onmiddellijk Pilatus op de hoogte brengen. Bij deze gebeurtenis was de verrezen Heer bij de Kalvariëberg aan Zijn Moeder verschenen. Zij was de eerste die Hem verheerlijkt zag. Hij was mooi, majestueus en stralend. Zijn grote, wijde wonden blonken. Hij glansde blauwwit als rook in de zonneschijn.


    Hij zei haar dat zij elkaar zouden terugzien. Hij liet haar Zijn wonden zien en toen zij neerboog om zijn voeten te kussen, hief Hij haar bij de hand op. Toen verdween Hij. Een witte lichtstreep verhelderde de hemel boven Jeruzalem.

    De heilige vrouwen bij het graf  

    De heilige vrouwen wilden het lichaam van hun Heer eer bewijzen door Hem een offer te brengen : balsem, narduswater, bloemen en kruiden. Ze wilden zelf een bijdrage leveren, want de specerijen bij de lijkbereiding had Nikodemus bekostigd. Ze wisten niets van de gebeurtenissen en dachten dat de steen nog voor het graf lag. Ze zouden er wachten tot iemand hen hielp met het openen van het graf. Toen ze bij de wachters kwamen schrikte Maria Magdalena en deinsde terug naar Salome toe. Ze gingen nu samen tussen de wachters door tot in het graf. Het graf was vol licht en een engel zat rechts op de lijkbank. Zij snelde onmiddellijk, alle vrouwen achterlatend, naar de apostelen toe, die zich in de stad bevonden. Zij stelde hen op de hoogte van Jezus’ verdwijning uit het graf. Salome snelde naar de achtergebleven vrouwen om het geziene te vertellen. Nu vatten de achtergebleven vrouwen moed en gingen allen het graf binnen. Daar zagen ze twee engelen in priestergewaad. Ze hielden hun handen voor hun gezicht uit schrik, maar één van de engelen sprak tot hen.

    Engel : Wees niet bang, jullie zoeken de Gekruisigde, maar Hij is niet hier : Hij leeft, Hij is verrezen, Hij heeft het graf van zijn dood verlaten !

    De engel toonde hun de lege plaats.

    Engel : Ga de leerlingen van Jezus verwittigen van hetgeen je gezien en gehoord hebt. Jezus zou zijn leerlingen voorgaan naar Galilea. Ze moeten zich zeker nog de woorden herinneren die Jezus tot hen had gesproken :

    ‘de Mensenzoon moet in de handen van de zondaars overgeleverd en door hen gekruisigd worden, maar de derde dag zal Hij verrijzen’.

    Na deze woorden verdwenen de engelen. Maar de vrouwen waren zo bang dat ze aan niemand iets zeiden en bleven wachten op de terugkeer van Maria Magdalena. Maria Magdalena bracht ondertussen de apostelen in het Cenakel op de hoogte.

    Maria Magdalena : Zij hebben de Heer uit het graf genomen en wij weten niet waarheen zij Hem gedragen hebben.

    Maria Magdalena keerde na deze korte mededeling terug naar het graf. Petrus en Joannes gingen haar achterna. Bij het graf terug aangekomen ging ze het graf binnen en zag de twee engelen zitten.

    Engel : Vrouw, waarom ween je ?

    Maria Magdalena : Het lichaam van de Heer is weggenomen, het is niet meer daar. Ze hebben mijn Meester uit het graf weggenomen en ik weet niet waar ze Hem gebracht hebben !

    Ze ging terug naar buiten en zag een lange witgeklede gestalte in de ochtendschemering.

    Jezus : Vrouw, waarom ween je ? Wie zoek je ?

    Maria Magdalena : Mijnheer, indien u Hem hebt weggebracht, zeg mij dan waar. Ik wil Hem halen !

    Jezus (met gewone stem) : Maria !

    Nu herkende Maria de stem. Ze waande Jezus in leven zoals vroeger, zonder zijn kruisiging, dood en begrafenis.

    Maria Magdalena : Rabboeni (= mijn Meester) !

    Ze viel op haar knieën neer en wilde zijn voeten aanraken.

    Jezus : Raak Mij niet aan, want Ik ben nog niet tot mijn Vader opgestegen, maar ga tot mijn broeders zeggen : Ik stijg omhoog tot mijn en uw Vader, tot mijn en uw God !

    Jezus bedoelde dat Maria Magdalena moest wachten om Hem te vereren totdat Jezus eerst zijn Vader had dank gezegd en vereerd. Pas daarna, als Jezus in de staat van Verrezene was mocht Hij worden aanbeden. Uiteindelijk heeft God de Vader de verlossing van alle mensen en de overwinning op de dood mogelijk gemaakt en moet Hij in de eerste plaats bedankt worden. Hierop verdween de Heer.

    Daarna kwamen Joannes en Petrus aangelopen. Ze gingen de lege grafkelder binnen en herinnerden hetgeen wat Jezus hen had voorspeld en wat in de H. Schrift stond. Pas nu drong de echte betekenis van die voorspellingen tot hen door. De wachters keerden ondertussen terug naar de stad. Maria Magdalena ging naar de heilige vrouwen en samen stonden ze in de tuin voor de grafspelonk. Jezus kwam op hen toe in een wijd wit gewaad.

    Jezus : Wees gegroet !

    Hij sprak enkele woorden tot hen en wees naar de stad. Nu gingen de heilige vrouwen opnieuw naar het Cenakel om de rest van de apostelen uitvoerig te vertellen wat ze gehoord en gezien hadden. Eerst waren ze ongelovig, maar toen Petrus en Joannes hen hetzelfde vertelden geloofden ze hen wel. Jezus was nog aan andere mensen verschenen, maar slecht enkele mensen zagen Hem.

    Verslag van de grafwachters

    Cassius kwam een uur na de Verrijzenis bij Pilatus aan. Hij besloot zijn verhaal met het besluit dat Jezus zonder twijfel de Messias en de Zoon van God was.

    Pilatus (zijn angst verbergend) : Je bent een vleier en bovendien ben je betoverd ! Waarom heb je in het graf van die Galileeër post gevat ? Nu hebben zijn goden macht over jou gekregen en jou allerhande spookbeelden voorgehouden. Ik raad je aan niet met die onzin voor de dag te komen bij de hogepriesters. Hou het geheim, indien je jezelf geen problemen op de hals wilt halen ! Jezus’ leerlingen zullen het lijk wel gestolen hebben !

    De grafwachters die teruggekomen waren van bij het graf liet Pilatus doorsturen naar Kajafas en de raadsleden. Deze lieten het gerucht verspreiden dat de leerlingen Jezus’ lijk hadden gestolen, terwijl de wachters sliepen om zo aan te tonen dat Jezus was verrezen. Ze voegden er nog laster en smaad tegen Jezus aan toe. Maar toch bleven vele mensen in Jezus geloven.

    Christenen Ktesifon en Longinus

    Abedanar had ontslag genomen en had meegeholpen bij de kruisafneming van Jezus. Dit bracht hem dicht bij de leerlingen van Jezus waarmee hij een sterke vriendschappelijke band mee had. Na de nederdaling van de H. Geest werd hij met de eerste dopelingen in de vijver Bethesada gedoopt. Van dan af heette hij Ktesifon. Hij nam de taak op zich de diakens bij te staan in de ontluikende Gemeente van Jezus. Ktesifon vergezelde de apostel Jakobus de Meerdere naar Spanje. Ktesifon werd later bisschop in Spanje. Cassius bracht na de grafwacht verslag uit bij Pilatus en zegde zijn dienst op. Hij sloot zich bij de leerlingen van Jezus aan. Ook hij behoorde tot de eerste massa dopelingen op Pinksterdag. Van toen af was zijn naam Longinus. Samen met 2 andere soldaten die bekeerd waren, keerde hij naar zijn vaderland Kappadocië terug. Hij reisde veel rond als diaken en predikte over Christus. Als ooggetuige vertelde hij over het lijden en verrijzen van Jezus. Hij bekeerde ontelbare mensen en genas ook vele zieken door aanraking van een deel van de heilige lans, die hij altijd bij zich droeg.

    Wij moeten ons kruis opnemen en Jezus achterna gaan. Daar ligt onze redding. Zelf was Hij misprezen op aarde, maar Zijn glorie is voor eeuwig in de Hemel. Hij zit aan Gods’ rechterhand. Wij moeten ervoor zorgen om altijd in Gods’ genade te leven.

    07-04-2012, 17:43 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschappen van Anguera : Pedro Regis

    Boodschap 3632 van OLVrouw, Koningin van Vrede op 3/04/2012

    Lieve kinderen, kniel in gebed. De mensheid heeft de vrede verloren omdat de mensen zich hebben afgekeerd van de Schepper. Dit is de geschikte tijd voor jullie terugkeer naar Hem. Kijk niet werkloos toe. God verwacht veel van jullie. Wacht niet tot morgen voor hetgeen je nu kunt doen. Ik ben jullie Mama en Ik houd van jullie. Ik wil jullie vertellen dat jullie belangrijk zijn voor de realisatie van mijn plannen. Wees volgzaam voor Mijn oproep. Wees vervuld van hoop. Niets is verloren. Vertrouw op Mijn Zoon Jezus en jullie zullen overwinnen. Ik kwam uit de Hemel om jullie op te roepen tot bekering. Geef het beste van jezelf in de missie die de Heer je heeft toevertrouwd. Ik heb nog grootse dingen aan jullie te vertellen. Luister. Ik lijdt onder jullie lijden. Wees niet ontmoedigd. Ik zal aan Mijn Jezus vragen voor jullie noden. Hou moed. Degene in Bygland zullen momenten van grote beproeving kennen. Bid, bid, bid. Dit is de boodschap die Ik vandaag aan jullie overmaak in de naam van de Heilige Drieëenheid. Dank je om Me opnieuw toe te laten hier met jullie verenigd te zijn. Ik zegen jullie in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Vrede zij met jullie. Amen.

    Boodschap 3631 van OLVrouw, Koningin van Vrede op 2/04/2012

    Lieve kinderen, Ik sta aan jullie kant, zelfs al zie je Me niet. Heb moed, geloof en hoop. Ik ken jullie noden en Ik zal Mijn Jezus vragen om ze te lenigen. Vertrouw op de kracht van God en alles zal in orde komen voor jullie. Luister. Laat de geloofsvlam in jullie niet uitdoven. God is gehaast. Laat niet tot morgen liggen wat je nu kunt doen. Wees mensen van voortdurend gebed. De mensheid heeft zich afgekeerd van God en stevenen af op de afgrond van vernietiging. Dit hebben ze eigenhandig voorbereid. Bekeer jullie en keer terug naar Hem. Hij is jullie Weg, Waarheid en Leven. Laat jullie missie niet in de steek. Getuig overal dat jullie bij Christus horen en dat wereldse zaken niet aan jullie besteed zijn. Wees zachtmoedig en nederig van hart. Jullie staan in de wereld, maar jullie zijn niet van de wereld. Leef met het blik op de Hemel gericht. Daartoe alleen werden jullie geschapen. Verheug jullie want jullie namen zijn reeds opgeschreven in de Hemel. Kniel in gebed. Ik lijd onder hetgeen jullie te wachten staat. Ebino zal momenten van grote beproevingen kennen en Mijn arme kinderen zullen een zwaar kruis te dragen hebben. Zoek kracht in de woorden van Mijn Jezus en in de Eucharistie. Jullie overwinning ligt in de Heer. Doe zo verder. Dit is de boodschap die Ik vandaag aan jullie overmaak in de naam van de Heilige Drieëenheid. Dank je om Me opnieuw toe te laten hier met jullie verenigd te zijn. Ik zegen jullie in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Vrede zij met jullie. Amen.

    Boodschap 3630 van OLVrouw, Koningin van Vrede op 31/03/2012

    Lieve kinderen, God is gehaast. Kijk niet werkloos toe. Laat niet liggen tot morgen wat je nu kunt doen. Ik vraag jullie Mijn oproepen na te leven en in alles Mijn Zoon Jezus na te volgen. De mensheid heeft zich afgekeerd van de Schepper omdat de mensen geestelijk blind zijn geworden. Bevrijd jullie werkelijk van jullie zonden en dien de Heer blijmoedig. Ik ben jullie Mama en Ik kom uit de Hemel om jullie op te roepen tot oprechte bekering. Streef ernaar in deze dagen om dichter bij Jezus te leven. Zoek Hem in het Sacrament van de Biecht en in de Eucharistie. Jullie overwinning ligt in de Heer. Blijf niet stilstaan. Na de grote kastijding zal de Heer naar jullie komen met de grote overwinning. Hij zal jullie tranen wegvegen en iedereen zal gelukkig leven. Jullie zullen echter nog vele jaren van wrede beproevingen kennen. Ga verder zonder vrees. Dit is de boodschap die Ik vandaag aan jullie overmaak in de naam van de Heilige Drieëenheid. Dank je om Me opnieuw toe te laten hier met jullie verenigd te zijn. Ik zegen jullie in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Vrede zij met jullie. Amen.

    Boodschap 3629 van OLVrouw, Koningin van Vrede op 27/03/2012

    Lieve kinderen, blijf ver van alle kwaad en zoek de Heer. Laat de duisternis van de duivel jullie hart niet binnenkomen. Bekeer jullie werkelijk en verzoen jullie met God door het Sacrament van de Biecht. Nu is de tijd van genade voor ieder van jullie. Jullie leven in een tijd van grote geestelijke verwarring. Heb de waarheid lief. Aanvaard het Evangelie van Mijn Zoon Jezus om gered te worden. Vergeet niet in alles God op de eerste plaats te laten komen. Kniel in gebed voor wereldvrede. Jullie hebben echter nog vele jaren van wrede beproevingen voor de boeg. De kinderen zullen om hulp roepen en in Lorraine zal het lijden groot zijn voor mijn arme kinderen. Luister. Jullie staan er niet alleen voor. Wat er ook gebeurt, blijf standvastig in jullie geloof. Dit is de boodschap die Ik vandaag aan jullie overmaak in de naam van de Heilige Drie-eenheid. Dank je om Me opnieuw toe te laten hier met jullie verenigd te zijn. Ik zegen jullie in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Vrede zij met jullie. Amen.

    Boodschap 3628 van OLVrouw, Koningin van Vrede op 25/03/2012

    Lieve kinderen, jullie zijn in mijn Onbevlekt Hart aanwezig, en jullie hebben niets te vrezen. De mensheid is ver verwijderd van de Schepper en het is tijd voor de grote terugkeer. Zoek de Heer, want Hij wacht op jullie met open armen. Jullie zijn gegrondvest in de Heer en in Hem alleen ligt jullie ware bevrijding. Ik ken ieder van jullie bij naam en Ik zal aan Mijn Jezus voor jullie noden vragen. Hou moed. Nu is de tijd van de grote kastijding voor de mensheid aangebroken. Heb lief en verdedig de waarheid. Open jullie hart en laat de genade van Mijn Jezus jullie leven  omvormen. Mijn Jezus kijkt naar ieder van jullie. Wees zachtaardig en nederig van hart. Laat jullie missie niet in de steek. Luister. Degene in Cayo zullen de bittere lijdenskelk te drinken krijgen. Ik lijd onder hetgeen jullie te wachten staat. Wees niet ontmoedigd. Blijf standvastig op het pad dat Ik jullie gewezen heb. Ik zal altijd dicht bij jullie zijn, zelfs al zien jullie mij niet. Dit is de boodschap die Ik vandaag aan jullie overmaak in de naam van de Heilige Drieëenheid. Dank je om Me opnieuw toe te laten hier met jullie verenigd te zijn. Ik zegen jullie in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Vrede zij met jullie. Amen.

    Boodschap 3627 van OLVrouw, Koningin van Vrede op 24/03/2012

    Lieve kinderen, bekeer jullie tot Jezus. Jullie hoop ligt in Hem en zonder Hem zullen jullie nooit geluk vinden. Open jullie hart en aanvaard Gods wil in jullie leven. Ik kwam uit de Hemel om jullie de weg van genade te tonen. Laat jullie missie niet in de steek. Jullie zijn de Heer en jullie mogen alleen Hem volgen en dienen. Verlies jullie geloof niet. Laat jullie geloofsvlam niet uitdoven. Jullie hebben nog een lange weg te gaan. Zoek sterkte in de woorden van Jezus en in de Eucharistie. Ik zal jullie altijd bijstaan. Wees niet bang. De inwoners van Belmopan zullen een zwaar kruis moeten dragen. Ik lijd onder hetgeen dat jullie te wachten staat. De dood zal Guerrero aandoen en de pijn zal groot zijn voor mijn arme kinderen. Kniel in gebed. Wie bij de Heer is, overwint. Dit is de boodschap die Ik vandaag aan jullie overmaak in de naam van de Heilige Drieëenheid. Dank je om Me opnieuw toe te laten hier met jullie verenigd te zijn. Ik zegen jullie in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Vrede zij met jullie. Amen.

    Boodschap 3626 van OLVrouw, Koningin van Vrede op 23/03/2012

    Lieve kinderen, Ik houd van jullie. Verheug jullie, want jullie zijn belangrijk in de ogen van God. Hij is heel dicht bij jullie. Laat jullie missie niet in de steek. Heb vertrouwen, geloof en hoop. Morgen zal beter zijn voor alle mensen van geloof. Keer jullie af van zonde en dien de Heer. Jullie staan in de wereld, maar jullie zijn niet van de wereld. Bekeer jullie vlug. De mensheid is ziek en enkel door de genade van Mijn Zoon Jezus kan ze genezen worden. Meneng zal een zwaar kruis te dragen hebben en Mijn arme kinderen zullen roepen om hulp. Ik lijd onder hetgeen jullie te wachten staat. Kniel in gebed. Wees niet ontmoedigd. Ik zal aan Mijn Jezus vragen voor jullie noden. Ga verder zonder vrees. Dit is de boodschap die Ik vandaag aan jullie overmaak in de naam van de Heilige Drieëenheid. Dank je om Me opnieuw toe te laten hier met jullie verenigd te zijn. Ik zegen jullie in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Vrede zij met jullie. Amen.

    Boodschap 3625 van OLVrouw, Koningin van Vrede op 20/03/2012

    Lieve kinderen, een pijnlijke gebeurtenis zal zich voordoen in Florianopolis en zal zich herhalen in Dubrovnik. Ik lijd onder hetgeen jullie te wachten staat. Zoek de Heer, Hij wacht op jullie met open armen. Leef niet in zonde. God roept jullie op. Laat jullie missie niet in de steek. Kijk niet werkloos toe. Jullie tijd is kort. Bekeer jullie en dien de Heer met volle moed en vreugde. Ik vraag jullie dat je jullie geloofsvlam brandend houdt en overal ernaar zoekt Mijn Zoon Jezus na te volgen. Heb vertrouwen, geloof en hoop. Niets is verloren. Vertrouw op de kracht van God. Hij is de zekerheid van jullie overwinning. Als jullie steunen op het kruis zal Mijn Zoon Jezus bij jullie zijn en jullie niet in de steek laten. Wees vervuld met de liefde van de Heer. Ik heb ieder van jullie nodig. Ga verder op de weg die Ik jullie getoond heb. Dit is de boodschap die Ik vandaag aan jullie overmaak in de naam van de Heilige Drieëenheid. Dank je om Me opnieuw toe te laten hier met jullie verenigd te zijn. Ik zegen jullie in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Vrede zij met jullie. Amen.

    07-04-2012, 01:53 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karaoke : The Smashing Pumpkins - Tonight Tonight

    Seks is een heilig geschenk

    Je versmelt innig met mij

    Je wordt een beter deel van mij

    Ons leven verandert opeens

    Er komt nieuw leven bij

    Je liefde dat een lichaam wordt

    Geloof, geloof in mij, geloof in God

    In Zijn kracht, dat Hij een ziel schenkt

    We zijn in elkaar versmacht, vannacht, vannacht

    Vannacht, Hij lacht

    Vannacht, vannacht

     

    Je bent van niets zeker meer

    Maar je weet wat je wilt

    Je steekt een nieuw lichtje aan

    De lichtjes doven nooit in de kristallen stad

    De plaats waar je thuis ligt

    Geloof, geloof in mij, geloof in God

    In de pracht van dit ultieme moment

    Geloof in je levensdoel vannacht, vannacht

    Vannacht, Hij lacht

    Vannacht, vannacht

    Alle duisternis verdwijnt vannacht, vannacht

    Alle ellende verdwijnt vannacht, vannacht, vannacht

    Een opofferende liefde in de nacht, vannacht

    Een onbeschrijflijk moment in je leven vannacht

    De droom wordt werkelijkheid deze nacht, vannacht

    Geloof in mij zoals ik geloof in jou vannacht, vannacht,

    Vannacht, vannacht, vannacht

     

    07-04-2012, 00:00 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stille zaterdag : tweede dag van noveen

    Jezus zegt: Breng vandaag alle priesters en alle godgewijde personen bij Mij en dompel hen in Mijn onpeilbare barmhartigheid. Zij zijn het die mij de kracht gaven mijn bitter lijden te verduren.
    Zij zijn de kanalen, waardoor mijn barmhartigheid over de hele mensheid wordt uitgestort.

    Bidden wij voor de priesters en kloosterlingen op voorspraak van de "Moeder van de Kerk, de Middelares van alle genaden."

    Barmhartige Jezus, van U komt alle goedheid.
    Wij bidden U, vermeerder de genaden in de zielen van de priesters en de kloosterlingen, zodat zij zich van hun heilige roeping ten diepste bewust zijn en zich vol vertrouwen toeleggen op de werken van uw barmhartigheid. Geef dat ze door hun voorbeeld de zielen naar de Vader van barmhartigheid brengen en Hem verheerlijken.

    Onze Vader

    Wees gegroet

    Eer aan de Vader

    Hemelse Vader, zie vol goedheid neer op Uw uitverkorenen en geef hun de genade van Uw zegen,
    zodat zij door de verdiensten van uw Zoon vol ijver voor het heil van de mensen werken en voor hen de volheid van Uw Barmhartigheid verkrijgen. 

    Wij nemen onze toevlucht tot Uw bescherming, o Heilige Moeder van God. Versmaad onze gebeden niet in onze nood, maar verlos ons altijd van gevaren, o glorierijke en gezegende Maagd, onze Vrouwe, onze Middelares, onze Voorspreekster. Verzoen ons met uw Zoon, beveel ons aan bij uw Zoon, breng ons voor uw Zoon. Amen.

    Bron : Isidorusweb

    07-04-2012, 00:00 Geschreven door Claudia  


    06-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goede Vrijdag is de dag waarop Ik wens om herinnerd te worden 5/4/2012

    Goede Vrijdag is de dag waarop Ik wens om herinnerd te worden voor wat die dag werkelijk betekent, vooral dit jaar.

    Mijn Vader zond Me in de wereld en bood Mij aan als losprijs om de wereld te redden van het vuur van de Hel.

    Ik kwam om jullie te dienen, kinderen, niet om jullie te veroordelen. Mijn dood was een bijzondere genade, vrij van enige verplichting van jullie kant dan alleen de hand van Barmhartigheid te aanvaarden die jullie gereikt werd door Mijn Eeuwige Vader.

    Dit geschenk werd aangeboden zodat de mensheid de gave van verzoening kon ontvangen zodat ze geschikt zou zijn om Mijn Vaders Koninkrijk binnen te gaan.

    Vooraleer Ik werd gekruisigd woonde Ik een zeer belangrijk Pesach-avondmaal bij met Mijn Apostelen, de nacht voor Mijn Dood op het Kruis.

    Dit Laatste Avondmaal heeft voor een andere bijzondere gave gezorgd : de gave van het vieren van de Heilige Eucharistie. Het is een sacrament van liefde om jullie te voorzien van een uniek geschenk. Jullie kunnen Mij daar werkelijk ontvangen in de Heillige Communie.

    Mijn echte aanwezigheid, dat vervat zit in de Heilige Eucharistie in de wereld tegenwoordig, wanneer de Heilige Mis wordt gevierd, voorziet in zeer bijzondere genaden voor degenen die in staat van genade verkeren, die Mij liefhebben en die Mij ontvangen.

    Mijn aanwezigheid kan gevoeld worden op een manier die je geloof versterkt wanneer je Mijn echte aanwezigheid in de Heilige Eucharistie erkent.

    Als je Mijn aanwezigheid in de Heilige Eucharistie verwerpt, dan verwerp je één van de meest belangrijke geschenken, die Ik jullie naliet toen Ik naar de aarde kwam om te boeten voor jullie zonden.

    Ik stierf om jullie te redden en dit is op zich een groot geschenk.

    Maar Ik liet jullie een heel speciaal geschenk na waar je Mij kunt ontvangen in lichaam en geest.

    Aanvaard Mijn aanwezigheid en jullie ziel zal nog dichter naderen in volledige vereniging met Mij.

    Aanvaard Mij.
    Laat Mij niet in de steek.
    Ontken Me niet.

    Geloof, zonder twijfels in jullie hart, dat het was omwille van de liefde van God de Vader dat deze geschenken jullie werden verleend.

    Overweeg nu de echte waarheid van Mijn leer.

    Aanvaard Mijn Kruisiging niet zonder de geschenken te aanvaarden die jullie ook werden gegeven op het Laatste Avondmaal. Als je dit toch zou doen weigeren jullie je ziel het voedsel des levens.

    Jullie geliefde Jezus – Verlosser van de Mensheid

    06-04-2012, 21:34 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ivan1945
    www.bloggen.be/ivan194

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs