Inhoud blog
  • Terug van zwarte pardon NATTE woud
  • Bezoek van Leonie
  • Aardappelen zoeken
  • Een hondeleven
  • Josiane slachtoffer van steaming
    E-mail mij

    leonelkemel@skynet.be

    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Van harte welkom op onze blog !
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • leonergers Of Lionsdream
  • Leonbergers van het Hof van Eden
  • welkom op onze blog
  • leonbergers Pachakisha ( fokker Babs )
  • Artus Leonberger ( Broer Babs )
  • welkom bij Luc , Lieve en Leonberger Leonie
  • Welkom op mijn nieuwe blog Leonbergers Shadow & Dolce
  • Welkom bij Leonel,Josiane en de Leonbergers Kadisha & Loumaya

    07-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een hondeleven
    Hoi,
    vandaag een snipperdag genomen  had geluk het regende dus moest ik geen gras afrijden of planten begieten
    dan maar  de blog eens aanpassen met een dag uit het leven van onze Leonbergers
    's Morgens vroeg gaan wandelen eerst wat spelen in een grote zandbak  (het beachvolley terrein)
    dan  nog een grote wandeling van een uur of zo   tussen de velden en rest van de dag  thuis wat rondstruinen met de andere vrienden
    en 's avonds als de baasjes thuiskomen van het werk gaan we zwemmen in onze befaamde put  waar we gisteren
    bijna gans alleen waren hebben heel veel de ring gaan oppikken uit het water waarna iedereen verschrikt is als ze uit het waterkomen en hen eens goed uitschudden
    daarna  ons nog wat droogrennen en terug naar huis waar onze brokken klaarstaan en daarna  zijn we gevloerd en hoor je ons niet meer







































    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    11-08-2013
    een hondeleven
    Hey, jullie rakkers zijn toch ook geen sukkelaars, hé, een grote vijver om in te zwemmen, mooie wandelingen langs groene velden , een grote zandbak om in te spelen, wat een luxe, maar bovenal superbaasjes, want je ziet dat ze echt niets tekort komen.  ik hoop jullie te zien op de stamboomuitreiking, want dan komen ze allemaal samen en dat gaat de max zijn, ze zijn toch al zo gegroeid, ik zie er echt naar uit. Heb gisteren Aramis, het bruine reutje , mijn lieveling nog is gezien en amai wat was dat een prachtige reu , maar ja als ik zo de foto's bekijk, ik vind het echt een prachtige nest, dus nog even geduld en ik zie ze dan in levende lijve.
    groetjes, Christel 

    11-08-2013 om 13:19 geschreven door christel




    Archief per week
  • 16/09-22/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013

    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • Spijtig van jullie natte vakantie (Hanna)
        op Terug van zwarte pardon NATTE woud
  • uitleven ! (hanna)
        op Aardappelen zoeken
  • een hondeleven (christel)
        op Een hondeleven
  • Altijd welkom (leonel)
        op Veel te warm om buiten te spelen
  • die prachtige leo's (christel)
        op Veel te warm om buiten te spelen
  • forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs