Foto
Ik ben Lena Adams.
Ik ben geboren op 9 maart 2006.
Tot juli 2010 had ik een onbezorgd leven.
Sinds augustus vul ik mijn dagen met ziekenhuizen, chemotherapie, kinesitherapie en isolatiemaatregelen.
Samen met mijn mama hou ik deze blog bij.
Ik geniet echt van alle berichtjes die ik hier krijg.
Foto
Op 25 augustus organiseer ik samen met papa en mama een benefietdag.
Klik door op het logo voor meer informatie hierover.
Foto
Interessante websites
  • Kinderkankerfonds
  • Villa Pardoes
  • Kiekafobee
  • Vlaamse liga tegen kanker
  • Stichting tegen kanker
  • Bloed geven doet leven
  • Stamceldonor
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Lena

    Op 6 augustus 2010 werd bij Lena een non-Hodgkin T-cel lymfoom (=lymfeklierkanker) ontdekt. We rollen binnen in een nieuwe wereld, die van een kind met kanker. Tot maart 2011 kreeg Lena een heel intensieve behandeling met chemotherapie. Vanaf april 2011 tot 1 november 2012 kreeg ze een onderhoudsbehandeling (dagelijks chemopillen + 6 kuren met een hoge dosis methotrexaat). Sinds 2 november 2012 is ze chemovrij en herwint ze langzaamaan haar gewone kinderleven.
    15-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'babietjes'
    Overal rondom worden baby'tjes verwacht en geboren. (zelfs met 2 tegelijk!)
    Vorig jaar kwam ik niet altijd tot babybezoekjes en zeker niet altijd tot (handgemaakte) baby-geschenkjes.
    Sorry aan iedereen die in de drukte en de verhuis vergeten geraakte.
    Als je eens aan mijn oren trekt, dan haal ik de schade alsnog in!
    (de geboortekaartjes van voor de verhuis zijn verdwaald...)


    Sinds eind vorig jaar lag er een apenkaart te wachten naast de naaimachine.
    Lang geleden kocht ik een apenstof, met de bedoeling om er een hemd voor Kasper van te maken.
    Ik vond het schitterend een stofje voor hem.
    Maar mijn naaiskills reiken nog steeds niet tot een hemd; of ik durf me er op z'n minst nog niet aan wagen.
    Bovendien weigert Kasper halsstarrig om een hemd te dragen... wat niet bevorderlijk is voor de motivatie.
    Het apenstofje werd gisteren verknipt tot iets veel mooier:
    een babyjasje, naar het model van 'Zo geknipt'.
    Er zitten nog wat onvolmaaktheden in, maar ik ben toch blij met het resultaat.
    Ik weet zeker dat er nog zo'n jasjes zullen volgen.
    (helaas niet voor elke baby die er aankomt, want zoveel tijd heb ik vanaf volgende week ook weer niet)
    Uit de rest van de apenstof krijg ik minstens nog een pennenzak voor Kasper.
    Zo heeft mijn kleine aap ook wat moois.



    Als de ontvanger zou meelezen: het is onderweg en het is met heel veel plezier gemaakt!







    Ik maakte vandaag ook een pakje met wat minder werk,
    anders kan ik die achterstand hier nooit wegwerken.
    Een filmkaartje, je raadt het al!
    Dat verdient een t-shirt voor de grote broer.





    Ik werkte vandaag ook de berg verstelwerk weg.
    Die was aangegroeid tot meer dan 40 cm.
    Papa heeft plots 3 broeken extra in de kast en Lena 2 truien.
    Ik heb gezworen om de hoop nooit meer zo groot te laten worden!
    Ik denk dat de naaimachine vandaag wel 20 verschillende kleuren garen zag.
    Bovendien haalde ik de 5 broeken die ik laatst voor mezelf aankocht uit de kast en deed eindelijk de moeite om de pijpen in te korten.
    Bij sommige vroeg ik me luidop af of het nog de moeite was, na 50 keer wassen.
    Maar goed, vanaf heden geen omgeplooide randen meer, hoera!
    Weet je dat ik ook een lege wasmand heb én zelfs een lege strijkmand;
    een unicum hier in huis!!



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    15-02-2013
    apenstofje
    Oh, dat apenstofje heb ik hier ook net verknipt, deze week. Had maar een klein lapje gekocht. Net genoeg om (in combinatie met een ander stofje) een leuke verjaardags/naamslinger te maken voor een kindje dat pas binnen een half jaar geboren gaat worden .
    Nu ja, ik heb zo een paar plannen, voor zo'n slingers, oa ook voor een babytje (en haar broertje en zusje), dat al wel geboren is. Dus momenteel maak ik slingers met een stapeltje om ter leukste stofjes (zo'n vlaggetjesslingers) in bulk . O.a. ook met dat leuke apenstofje .

    15-02-2013 om 23:37 geschreven door Tine




    Foto

    Voor iedereen die hier kracht uit kan putten ...
    Voor alle bezorgde familie en vrienden ...
    Voor iedereen die blij is Lena te kennen ...
    Voor Lena ...
    xxx


    Foto

    Archief per maand
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010

    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto



    Foto



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs