SAPONE DI LUNA
Ik heb een vriendin. Een vriendin die zeep maakt. Ooit begonnen met gewone zeep. Maar nu zo bedreven in het maken van die zeepjes, dat ze steeds meer wilt. En meer kan! Nu blijft ze niet alleen bij zeepjes, maar maakt ze ook vele zeepjes in verschillende geuren en kleuren, (eigenlijk te mooi om te gebruiken!) alsook Whipped soap, Saltbars, shaving soap. Een plezier om naar te kijken! Dus doe dat zeker op haar blogje. http://saponediluna.blogspot.com/
Misschien een ideetje voor het eindejaar. Verzorgingssetje bij Luna. Badsetje met naam bij mij. Succes verzekerd met deze originele geschenkjes!

Mijn favorieten
  • SAPONE DI LUNA Zelfgemaakte (!) zeepartikelen
  • Laatste commentaren
  • interesse? (laulis)
        op Tissue case
  • Gastenboek
  • een fijne donderdag

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Laulis Creations
    Borduren
    Kerst, Nieuwjaar, Geboorte, Verjaardag. Op zoek naar het geschikte geschenk, voor die persoon? U vraagt het en ik maak het. Alles is mogelijk. Alles wordt gemaakt naar uw wensen. Alles wordt gemaakt op bestelling. Meer vragen, info nodig? Geen probleem, klik op de e-mail knop en ik beantwoord al uw vragen.
    08-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Knikkerzakjes...
    ... maar nu eens voor mijn kids.
    Door die nieuwe spaaractie in de Delhaize kunnen ze nu allemaal verschillende knikker vezamelen. Ze hebben er nu al een paar, maar ze hadden nog geen zakjes.:oops: Dus heb ik me deze namiddag nog eens achter mijn machine geplaatst en ik kwam tot dit resultaat...

     

     

    Stofjes en borduurtekeningen hebben ze zelf gekozen.


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    E-mail mij

    Wil je meer info over mijn hobby, kan je steeds vragen stellen via deze knop.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    heist
    www.bloggen.be/heist

    Laatste commentaren
  • interesse? (laulis)
        op Tissue case

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs