Foto
Hallo, ik ben juf Maria, klasleerkracht van het 3e leerjaar in basisschool Hunnegem.
Welkom op mijn klasblog.
Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

3e leerjaar Hunnegem

17-09-2015
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Beste ouders, grootouders, ...

Hier kunnen jullie foto's bekijken en berichtjes lezen uit onze klas. Kom dus regelmatig hier een kijkje nemen.

Veel lees- en kijkplezier ...

Groetjes,

Juf Maria

17-09-2015 om 15:04 geschreven door Juf Maria


17-12-2015
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sint en Piet op bezoek op 4 december
We moesten plechtig beloven dat we de "ZWIJG-REGEL" moesten toepassen!













17-12-2015 om 09:06 geschreven door Juf Maria


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindresultaat van onze crea
Klik op de afbeelding om de link te volgen Het samenwerken was plezant en we zijn fier op wat we kunnen tonen.

17-12-2015 om 09:04 geschreven door Juf Maria


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorleesweek
"Juf Verdorie" was ons voorleesboek.
Dolenthousiaste leerlingen met zo'n leuk verhaal!
Het zou de juf niet lukken om het voorlezen te vergeten, de leerlingen konden niet wachten tot de avond, dus 2x per dag 15 minuten voorlezen!
De voorleesmama's en -opa's maakten het plezier compleet!














17-12-2015 om 09:01 geschreven door Juf Maria


15-10-2015
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oktober (Deel 2)














15-10-2015 om 10:10 geschreven door Juf Maria


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oktober (Deel 1)
IJverig aan het werk in de maand oktober. We leren vlug bij!













15-10-2015 om 10:09 geschreven door Juf Maria


17-09-2015
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste reacties
Ziehier enkele reacties van onze leerlingen:

Ik vind het leuk op de speelplaats!
Tia en Jarne

Ik vind het fijn om te spelen...
Dario en Florence

Ik vind het hier fijn omdat de juf lief is.
Rihanna

Ik vind het hier fijn omdat de lessen leuk zijn.
Alicia

Ik vind het fijn in het derde leerjaar te zijn.
Senne

Ik vind mijn klasgenootjes heel lief.
Emma

Ik vind het fijn in het 3e leerjaar omdat we fijne dingen doen zoals tussendoortjes en knutselen. Ik vind de juf fijn en de speelplaatswinkel ook.
Amber en Kobe

Ik vind het fijn om mijn vriendinnen weer te zien.
Malida

Ik vind het fijn om een nieuwe juf te hebben.
Liam

Ik vind het fijn om te spelen. Ik vind het fijn dat er minder huiswerk is.
Isaak en Ali

17-09-2015 om 15:30 geschreven door Juf Maria




Archief per maand
  • 12-2015
  • 10-2015
  • 09-2015

    Mijn favorieten
  • www.hunnegem.be


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs