Kyrana's Weblog
Foto
Voor al uw problemen met PC/Laptop - 0497/31.64.56
E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Blog als favoriet !
Inhoud blog
  • Acer Promoties
  • Tablet At300-101
  • Momenteel beschikbaar bij Kyrana
  • Essential notebook B570e
  • HP great4small promo: 3 days only!
    Een hart voor service !
    PC te traag of andere problemen met uw pc ? Geef ons een belletje 0497/31.64.56 of een mailtje info@kyrana.be (uw mail wordt zeker beantwoord) (Wij zijn bereikbaar van maandag tot zaterdag vanaf 10h00 t.e.m. 18h00) Wij kunnen u helpen met alle mogelijke herstellingen, zowel software als hardware. U hoeft zelfs niet de deur uit, wij komen aan huis herstellen/installeren/repareren. Reeds 15 jaar ervaring in bouwen, herstellen en repareren van PC en hardware. U kan bij ons terecht voor : Opnieuw installeren van windows Virus en spyware verwijdering Windows foutmeldingen wegwerken Configureren van internet verbindingen Thuisnetwerken in orde brengen Draadloze internet verbindingen Plaatsen en installeren van hardware Aansluiten nieuwe computers Inscannen van foto’s en plaatsen op dvd
    10-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.V7 promoties vanaf 09/12/2011
    Micro Sd Card 16gb Cl2

    Micro Sd Card 16gb Cl2

    V7 microSD and microSDHC cards are the perfect way to expand memory storage in the latest generation of mobile phones and other mobile devices for music, video, photos, games and software applications. With fast data transfer rates and capacity of 16GB for greater capacity needs, especially high-definition video and high-resolution digital photography.

    Usb 2.0 Flash Drive 16gb

    Usb 2.0 Flash Drive 16gb

    V7 USB 2.0 Flash Drives are the perfect way to store, carry and transfer any large computer files – documents, digital images, video, music and more – in an affordable, convenient device. With a retractable USB connector for easy transport, the drive’s “hot plug-and-play” feature allows you to quickly and safely download files from a computer.


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Over mijzelf
    Ik ben Dany
    Ik ben een man en woon in Wachtebeke (België) en mijn beroep is It-Consultant.
    Ik ben geboren op 03/02/1973 en ben nu dus 51 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: comics en computers.

    Gastenboek
  • prettig weekend
  • Wanneer ik je mis , sluit ik mijn ogen , denk aan jou en zijn wij samen !!! Groetje , dikke knuffel en een zoentje van j
  • kom je nog es een bezoekje brengen!!
  • Dank voor je bezoekje, en een fijne zondag
  • Deze oude pop is vandaag te zien op mijn blog . Vriendelijke groetjes en veel liefs ...

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Kyrana's Webshop
  • Kyrana Service

  • Rondvraag / Poll
    Welk merk laptop vindt je persoonlijk het best ?
    Acer
    Dell
    Fujitsu Siemens
    Hewlett Packard
    Lenovo
    Packard Bell
    Sony
    Toshiba
    Asus
    Andere
    Bekijk resultaat


    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Een interessant adres?

    Startpagina !

    Klik hier
    om dit blog als uw startpagina in te stellen!

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kartix
    www.bloggen.be/kartix
    Archief per maand
  • 10-2012
  • 07-2012
  • 01-2012
  • 12-2011


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs