Jeugdblog KSTW - U10
Geboortejaar 2004
Dit is de blog van de spelers van Koninklijke Standaard Wetteren, categorie U10 - seizoen 2013-2014.
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
05-09-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kalenders
Geachte meneer of mevrouw Van den Steen.
* Ik ben ook maar een papa van één van de spelertjes. Ik zet me al vier jaar in om deze blog zo goed mogelijk up to date te houden. Ik beschik niet altijd over de nodige gegevens, maar probeer ze zo veel en zo snel mogelijk op te zoeken en op de blog te zetten.
* Ik was de laatste week van augustus op vakantie. Ik denk dat het mij mag vergeven worden dat ik die ene week in een gans jaar de blog niet aanpas.
* De fout kwam van de KBVB. Zelfs de maandag na de wedstrijd stond nog de oude kalender op hun site. Het bleek dat Racing Wetteren die bijzondere reeks speelt. Dankzij onze TVJO hoeven we dus niet meer gewestelijk tegen Massemen en dergelijke te spelen, maar worden we in een andere bijzondere reeks ingedeeld.
* Rechts in de kolom "Interessante links" staat er ook een link naar de jeugdwebsite van STW. Je kan best voor alle zekerheid ook daar eens af en toe een kijkje nemen. Deze blog dient meer als overzichtelijke samenvatting voor het gehele seizoen.
* Indien er nog opmerkingen zijn, laat mij maar gerust iets weten.




Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (1)

15-09-2013
Uitslag STW-Dender u10 Bijz
Beste 
wat was de uitslag van de bijz u10 standaard Wetteren - Dender aub?
dank alvast

15-09-2013, 15:57 geschreven door Sven Robbrecht
Zoeken in blog

Interessante links
  • Wedstrijdkalender
  • Adressen
  • infosite Jeugdwerking
  • Blog U11
  • Filmpjes YouTube
  • Foto's Photobucket
  • STW
  • Laatste commentaren
  • uitslagen (Lievens Marc)
        op Dag van de Jeugd
  • Uitslag STW-Dender u10 Bijz (Sven Robbrecht)
        op Kalenders
  • Dank u, (Mevr.Marianne Van den Steen)
        op Tornooi FC Mere
  • Blog eens correct zetten aub (Van den Steen)
        op Tornooi FC Mere
  • Bedankt Trainer Guy (Elke)
        op Einde seizoen 2012-2013
  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs