Foto
Garage Vanderborght - Uw partner in kwaliteit en service - NIEUW !! De garage in Boortmeerbeek is nu ook open op zondag
Foto
Palmares 2006 - Koen (miniemen)
7 wedstrijden (1x top 10, 6x top 20)
2 pistewedstrijden (2x top 10)

Palmares 2007 - Koen (aspirant 12 jaar)
18 wegwedstrijden (8x top 10, 9x top 20)
4 pistewedstrijden (3x top 10, 1x top 20)

Palmares 2008 - Koen (aspirant 13 jaar)
16 wegwedstrijden (1x top 10, 4x top 20) 
6 pistewedstrijden (4x top 10, 2x top 20)
1 mountainbikewedstrijd (1x top 10)

Palmares 2009 - Koen (aspirant 14 jaar)
14 wegwedstrijden
(0x top 10, 3x top 20)
5 pistewedstrijden (2x top 10, 3x top 20)
1 mountainbikewedstrijd (1x top 10)

Palmares 2010 - Koen (nieuweling)
2 wegwedstrijden
(0x top 10, 0x top 20)
0 pistewedstrijden (0x top 10, 0x top 20)
0 mountainbikewedstrijd (0x top 10)

Palmares 2011 - Koen (nieuweling)
0 wegwedstrijden
(0x top 10, 0x top 20) updated
0 pistewedstrijden (0x top 10, 0x top 20)
0 veldritten (0x top 10)

...........................................................................

Palmares 2006 - Gert (amateurs)
33 wedstrijden (3x top 10, 8x top 20)

2 pistewedstrijden (2x top 20)

Palmares 2007 - Gert (amateurs)
10 wegwedstrijden (0x top 10, 0x top 20)
0 pistewedstrijden (0x top 10, 0x top 20)

Palmares 2008 - Gert (masters B)
25 wegwedstrijden
(2x top 10, 10x top 20) 

2 pistewedstrijden (2x top 10, 0x top 20)
0 overwinning (---)

Palmares 2009 - Gert (masters B)
23 wegwedstrijden (9x top 10, 5x top 20) 
3 pistewedstrijden (3x top 10, 0x top 20)
1 overwinning (Hensies)

Palmares 2010 - Gert (masters B)
21 wegwedstrijden
(12x top 10, 3x top 20)
0 pistewedstrijden (0x top 10, 0x top 20)
1 overwinning (Bellecourt)

Palmares 2011 - Gert (masters B)
28 wegwedstrijden
(14x top 10, 5x top 20)
0 pistewedstrijden (0x top 10, 0x top 20)
1 overwinning (Ghlin)

Palmares 2012 - Gert (masters B)
31 wegwedstrijden
(14x top 10, 3x top 20)
1 pistewedstrijd (1x top 10, 0x top 20)
2 overwinningen (Gages, Seneffe)

Palmares 2013 - Gert (masters B)
31 wegwedstrijden (18x top 10, 4x top 20) upd 29-9
1 pistewedstrijden (1x top 10, 0x top 20)
1 overwinning (Gaurain)

............................................................................

UITSLAGEN 2010 - Gert

02-05 - Ville Pommeroeul - 18e
09-05 - Montroeul s/Haine - 25e
13-05 - Ghlin - 15e
16-05 - Mielen - opgave (ziek)
22-05 - Geer - 32e
30-05 - Fraire - 3e
06-06 - Thulin - 6e
13-06 - Grandmetz - 8e
19-06 - Engelmanshoven - 7e
26-06 - Emptinne - 10e
25-07 - Ghlin - 8e
01-08 - Forest - 11e
08-08 - Familleureux - 2e
15-08 - Ghlin - 2e
21-08 - Hensies - 7e
29-08 - Bellecourt - 1e
05-09 - Thulin - 40e
19-09 - Jeneffe - 38e
26-09 - Elouges - 5e
02-10 - Wiers - 7e
09-10 - Callenelle - 30e

............................................................................

UITSLAGEN 2011 - Gert

19-03 - Callenelle - 11e
27-03 - Ghlin - opgave (krampen)
03-04 - Thulin - 12e
09-04 - Bernissart - 9e
16-04 - Ville Pommeroeul - 30e
23-04 - Bellecourt - 9e
25-04 - Brugelette - 7e
30-04 - Baugnies - 4e
08-05 - Ghlin - 1e
15-05 - Grandmetz - 3e
22-05 - Blaton - 5e
29-05 - Ville Pommeroeul - 18e
02-06 - Fraire - opgave (krampen)
12-06 - Anderlues - 28e
18-06 - Warcoing - opgave (krampen)
26-06 - Gages - 7e
21-07 - Escanaffles - 25e
23-07 - Pommeroeul - 2e
07-08 - Ville Pommeroeul - 21e
13-08 - Hensies - 2e
21-08 - Familleureux - 13e
28-08 - Leval Trahegnies - opgave (ziek)
03-09 - Anderlues - 8e
11-09 - Hensies - 3e
18-09 - Châtelineau - 3e
24-09 - Marchin - 7e
01-10 - Blicquy - 35e
08-10 - Callenelle - 13e

............................................................................

UITSLAGEN 2012 - Gert

04-03 - Blaton - 40e
11-03 - Blicquy - opgave (krampen)
17-03 - Brasménil - 13e
24-03 - Callenelle - 23e
31-03 - Gages - 10e
07-04 - Flawinne - opgave (zadel los)
09-04 - Lessines - 34e
15-04 - Chée-Notre-Dame - 3e
12-05 - Mont-St-Aubert - 8e
17-05 - Braffe - 25e
20-05 - Ransart - 2e
28-05 - Blaton - 32e
02-06 - Wiers - 40e
10-06 - Thulin - 8e
16-06 - Anderlues - 2e
23-06 - Pont-à-Celles - 21e
24-06 - Gages - 1e
30-06 - Leval - 5e
08-07 - Thieusies - 8e
15-07 - Grandmetz - 4e
08-08 - Ville Pommeroeul - 50e
12-08 - Seneffe - 1e
15-08 - Ghlin - 34e
18-08 - Lokeren - 11e
25-08 - Mettet - 8e
01-09 - Anderlues - 9e
05-09 - Piste Ans - 3e
09-09 - Mons-Crotteux - 8e
16-09 - Châtelineau - 4e
22-09 - Fraire - 17e
29-09 - Blaton - 32e

............................................................................

UITSLAGEN 2013 - Gert

09-03 - Braives - 26e
17-03 - Hanzinelle - 7e
30-03 - Werm - 36e
01-04 - Oret - 6e
07-04 - Ghlin - 45e
13-04 - Ville Pommeroeul - /
20-04 - Brugelette - 12e
27-04 - Bernissart - 60e
18-05 - Mont-St-Aubert - 4e
20-05 - Grâce-Hollogne - 3e
26-05 - Gosselies - 5e
09-06 - Dikkelvenne - 5e
15-06 - Anderlues - 12e
18-06 - Romsée - 7e
22-06 - Naast - 35e
29-06 - Emptinne - 3e
06-07 - Welkenraedt - 12e
07-07 - Ghlin - 8e
13-07 - Seneffe - 27e
21-07 - Grandmetz - 5e
28-07 - Gaurain - 1e
05-08 - Grâce-Hollogne - 7e
11-08 - Seneffe - 3e
15-08 - Ghlin - 50e
21-08 - Alleur - 3e
25-08 - Mettet - 7e
27-08 - José - 7e
31-08 - Walhain - 14e
08-09 - Borgloon - 4e
15-09 - Châtelineau - 10e
22-09 - Carnières - 6e
28-09 - Blaton - 60e
06-10 - Porcheresse -
12-10 - Callenelle -


............................................................................

Mooiste uitslagen - Koen - 2009:

10e in Ans - Alleur

6e plaats in criterium Hageland&Haspengouw
10e plaats in criterium op piste (Alleur)

Podiumuitslagen - Gert - 2009:

1e in Hensies
2e in Ans - Alleur
           * Zilveren medaille - Masters B *
             Luiks kampioenschap op de piste 
3e in Rochefort
3e in Chaumont-Gistoux

19e plaats in de eindstand ECW
2e plaats in criterium op piste (Alleur-Rochefort)
............................................................................

Podiumuitslagen - Gert - 2010:

1e in Bellecourt
2e in Familleureux
2e in Ghlin
3e in Fraire
............................................................................

Podiumuitslagen - Gert - 2011:

1e in Ghlin
2e in Pommeroeul
2e in Hensies
3e in Grandmetz
3e in Hensies
3e in Châtelineau
..............................................................................

Podiumuitslagen - Gert - 2012:

1e in Gages
1e in Seneffe

2e in Ransart
2e in Anderlues
3e in Chée-Notre-Dame
3e in Ans - Alleur
           * Bronzen medaille - Masters B *
             Luiks kampioenschap op de piste 

Podiumuitslagen - Gert - 2013:

1e in Gaurain
..
3e in Grâce-Hollogne
3e in Emptinne
3e in Seneffe
3e in Ans - Alleur
           * Bronzen medaille - Masters B *
             Luiks kampioenschap op de piste


Foto
Agenda

Volgende wedstrijden:

Inhoud blog
  • Gert wint in Gaurain!
  • Nieuw podium in Emptinne - 29.06.2013
  • 1e podium van het seizoen
  • Op naar wat komen moet!
  • Zoeken met Google


    Wielerblog van Koen en Gert Deno
    Wielersite, verhalen en bedenkingen bij de avonturen van 2 renners, de ene jong, de andere al wat ouder.
    --- Give it 100% or give it up ---
    29-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Genekt door een brandende ambitie
    Eigenlijk was er nooit twijfel om de wedstrijd van het weekend - het WK ACH in Leval-Trahegnies - te laten vallen maar het ware intelligenter geweest om dit wel te doen.
     
    Ik heb me vooral laten leiden door de ambitie om een hele dichte ereplaats te behalen. Er was/is natuurlijk ook de conditie die opnieuw heel goed is. Allemaal argumenten om er in te geloven. Anderzijds was er de keelpijn en de verschrikkelijke hoest waardoor ik de ganse week slecht sliep (tot ergernis van mijn mede-gezinsleden), slecht recupereerde en die na 5 dagen nog heviger werd terwijl ik het tegendeel verwachtte. Zaterdag verliep het losrijden al bij al redelijk en toen was het 100% zeker dat ik toch zou starten.
     
    De temperatuur was met 18 graden redelijk fris en de kille wind liet het nog koeler aanvoelen. Het parcours was een kampioenschap waard; net 7 kilometer lang, nergens was het echt vlak met als uitschieter een helling van in totaal een goeie kilometer, licht oplopend in het begin en daarna stijgend naar een top van 6%.
     
    Het was zaak om onmiddellijk vooraan te zitten want in het peloton zouden snel gaten vallen.
    Zo kwam het dat we na de eerste ronde al met 3 man vooruit reden. Echter zonder te overdrijven maar toch een goed tempo onderhoudend. Toen al voelde ik dat ik constant op mijn limiet zat te rijden. Ik geloofde echter nog - tegen beter weten in - dat het daarna wel beter zou worden. We werden bijgehaald door een 10-tal concurrenten en de koers was gereden. De voorsprong liep op en het peloton was eraan voor de moeite.
    En toen gebeurde wat ik al langer vreesde en ergens wel voelde aankomen. Ineens was het op, de kramp schoot in de benen en ik geraakte geen poot meer verder. Einde verhaal.
     
    De sluimerende bacteriën eisten hun tol en na een uur was het dus weer voorbij. De mooie ereplaats mocht ik definitef vergeten, een goed resultaat in een kampioenschap is mij dit jaar niet gegund.
    In dit geval ben ik ervan overtuigd dat de krampen te wijten zijn geweest aan de vermoeidheid in de spieren, in combinatie met het absoluut willen presteren en dus onrechtstreeks ook met het overschatten van de fysieke mogelijkheden van deze dag. De voorbereiding was op punt, het parcours lag me uitstekend, alleen was het lichaam geen 100% klaar. En dat heb je nu eenmaal nodig op een dag dat de ambities van elkeen net iets hoger liggen dan op een doordeweekse koers.
     
    Ik kan alleen maar hopen dat ik door de inspanningen van gisteren geen hypotheek gelegd heb op de rest van het seizoen. De komende dagen zullen hiervoor al richtinggevend zijn. De beestjes moeten absoluut volledig uit het lijf zijn voor ik weer aan presteren kan denken. In het beste geval start ik zaterdag gewoon in Anderlues en maak het seizoen vol. In het slechtste geval zet ik met onmiddellijke ingang een punt achter het seizoen. Maar laten we daar nog een paar nachten over slapen.

    29-08-2011 om 10:16 geschreven door Koen en Gert  


    24-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.J -4
    Zondag voelden de benen enorm zwaar aan, uiteraard mede door het zwoele weer. Maar er was blijkbaar ook iets meer aan de hand, namelijk een sluimerende verkoudheid.
    Sinds zaterdag lag mijn ochtendpols ook al een aantal slagen hoger dan gemiddeld, een indicatie dat er iets broeit. En in de loop van zondag was er ook al die irritante hoest.
     
    We zijn nu woensdag en op 4 dagen van het wereldkampioenschap ACH. De hoestbuien zijn er niet minder op geworden en ook het flauwe gevoel in het lichaam is niet verdwenen. Het goeie nieuws is dat ik geen keelpijn heb en dus mag hopen dat het beestje tegen het weekend helemaal verdwenen is. Ik behelp me met vliersiroop en rust. Maandag stond een bezoek aan de kinesist op het programma, gisteren werd rust en vandaag en morgen een uurtje losrijden. Vrijdag opnieuw een deugddoende massage, zaterdag hersteltraining en dan zou alles klaar moeten zijn voor zondag.
     
    De voorbereidingen op de kampioenschappen lopen voor mij blijkbaar systematisch verkeerd tijdens de laatste dagen voor de wedstrijd. Reeds in de maand juni kende ik tegenslag voor de Europese en de Belgische kampioenschappen ACH; ook deze keer dreigt een zomerverkoudheid de goeie orde te komen verstoren. Nochtans wees een bloedonderzoek van 19 augustus op een perfecte balans en dus een prima fysieke conditie.
     

    24-08-2011 om 09:16 geschreven door Koen en Gert  


    22-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Loden hitte en lood in de benen
    Waarschijnlijk de meest zwoele dag van het jaar voor de waarschijnlijk mooiste wedstrijd van het ganse circuit.
    Een parcours waar geen meter vlak in terug te vinden is. Voortdurend op en af, geen grote hoogten, geen lange klim maar echt een golvend parcours, op enkele stroken na lopend over brede wegen.
     
    Vorig jaar lukte het mij bijna om hier de hoofdvogel af te schieten, ware het niet dat de concurrenten mij op 50 meter van de aankomst op de nek vielen. Gezien de redelijke conditie was ik gisteren dus ook met ambitie naar Familleureux getrokken.
    Maar ..... jammer genoeg moesten we het doen in omstandigheden die helemaal niet de mijne waren/zijn/zullen worden. Een loden hitte, 30 graden warm, vochtig, .... enfin, een Belgische hitte waarbij ik van bij het opstaan tot 's avonds laat constant vocht verlies langs elke porie van mijn lijf.
    Gelukkig was dit min of meer voorspeld en had ik de ganse week aan vochtopstapeling gedaan, met toevoeging van vitaminen, mineralen, zouten en electrolyten. Maar de schrik voor het Sven Nyssyndroom (compleet met krampen en al) stak toch wel de kop op. Het losrijden voor de wedstrijd lukte van geen kanten, benen ontploften bij de minste inspanning en het moreel zakte met de kilometer.
     
    Om zo snel mogelijk te zien waar ik aan toe was, schudde ik na 5 km al eens aan de boom. Het enige resultaat hiervan was dat het mindere gevoel bevestigd werd en dat het dus beloofde een ganse dag afzien te worden. Ik kroop dus diep in de buik van het 53-koppige peloton met de schrik om weer geconfronteerd te worden met de welbekende krampen. Aanklampen was zowat het enige dat er in zat. Er werd snel gereden maar niemand raakte echt weg.
     
    Gelukkig hield ik de boel van achteren uit redelijk in het oog. Het golvende parcours leende er zich ook toe om het langgerekte peloton van voor tot achter te bekijken, waar je je ook bevond in de groep.
    Op een goeie 20 kilometer van de streep onstond er een breuk in het peloton. De vermoeidheid en de harde zijwind maakte dat de groep nooit tot het einde zou samenblijven. Ik zag het gebeuren en besefte dat ik alles op alles zou moeten zetten om er nog vooraan bij te raken. In een alles of niets-offensief reed ik toch nog in mijn eentje van helemaal achteraan naar de eerste groep. Uiteindelijk bleken we met 13 te zijn. De teerling was geworpen en we zouden het onder ons moeten uitmaken.
     
    Ondertussen voelde ik dat vreemde gevoel van opkomende kramp weer opspelen. Maar het viel al bij al nog heel goed mee en misschien zat er zelfs nog iets in. Op 2 km van het einde verschoot in nog een cartouche. Door het ploegenspel (er zat een ploeg met 4 man in onze groep, terwijl ikzelf nog een ploegmaat mee had) kreeg ik echter iemand in het wiel die niet wou/kon/mocht overnemen. Ik duwde dan ook niet door aangezien mijn ploegmaat Stefaan een gepatendeerde sprinter is. We hadden dus nog een ijzer in het vuur mocht het voor mij niet lukken. Ik probeerde het nog een 2e keer maar deze poging was al voorbij voor ik goed en wel vertrokken was. Het vet was van de soep en de versnelling bleek niets meer voor te stellen. Dan liet ik me maar afzakken om onze sprinter op te halen maar deze verkoos het wiel van een tegenstander om van daaruit de sprint aan te pakken. Een verkeerde keuze want hierdoor liet hij zich volledig insluiten en eindigde 9e. Er zat nochtans meer in als hij gewoon mijn wiel genomen had. Ik was dus meer ontgoocheld door de domme sprint van Stefaan dan door mijn eigen 13e plaats. Gewoon omdat er voor mij echt niet meer inzat en ik het maximum uit deze prestatie gepuurd had.
     
    Hopelijk wordt de temperatuur draaglijker tijdens het WK van volgend weekend. Met het zware parcours (en dito beklimming) staat ons wellicht een heel andere wedstrijd te wachten .....
     

    22-08-2011 om 10:32 geschreven door Koen en Gert  


    16-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog een podium
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Het gekende maar biljartvlakke parcours van 8 kilometer in Hensies het voorbije weekend. Alhoewel zo'n vlakke koers niet echt mijn voorkeur wegdraagt, wist ik hier toch altijd mooie uitslagen bijeen te sprokkelen, gaande van 8e tot zelfs een overwinning.
    De weergoden hadden niet helemaal droog weer voorzien maar al bij al viel het nog redelijk mee met de nattigheid. Nu, mij stoort het nooit echt in wedstrijd.
     
    Van bij het begin volgden de demarrages elkaar op maar zoals verwacht lukte niemand erin om weg te raken. Het was echt gokken om met een goeie vlucht mee te zijn. Maar helaas. De laatste ronde liep er nog een groepje uit maar deze werd uiteindelijk toch ingelopen.
    Toen het even stilviel koos een collega het hazenpad, echter zonder dat ik het gezien had. Ik had namelijk de voorlaatste ronde gebruikt om te recupereren en de laatste om helemaal naar voren op te schuiven. Het opschuiven liep zo vlot dat ik een 10-tal meter uitgelopen was toen ik achterom keek. Hèt sein om dan maar vol door te gaan. En toen kreeg ik de eerdere vluchter in het oog. Te laat om er nog naartoe te rijden zodat ik uiteindelijk op 100 meter strandde, vlak voor een aanstormend peloton (zie foto).
     
    Hiermee kreeg ik meer dan gehoopt aangezien het hier bijna steeds in een groepssprint uitloopt.
    De conditie is nog steeds in stijgende lijn en in volle opbouw om tegen volgende week ten vroegste nog een piek te bereiken. Zonder onverwachte hindernissen (cfr. de krampenhistorie van juni) moet de top er dus zijn tegen het WK van de ACH op 28 augustus.
    Ik beperkte me het voorbije verlengde weekend bewust tot een enkele koers om genoeg rust te hebben. Want op het WK in Leval wacht een loodzwaar parcours (helling van 1,2 km à 6% gemiddeld). Zoveel mogelijk recupereren tijdens de laatste week zal dus hoogst nodig zijn. Tot nu toe loopt alles weer volgens planning, hopelijk kunnen we dat nog een paar weken doortrekken.
     

    16-08-2011 om 13:40 geschreven door Koen en Gert  


    08-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fris en snedig
    Met 56 vertrekkers aan de start op het gekende snelle circuit van Ville Pommeroeul. Een aangename koerstemperatuur van 21 graden maar een strakke wind die op een lang recht stuk van opzij alles op een lint dwingt.

    Er werd vertrokken aan volle snelheid met als gevolg dat het grote peloton A-renners steeds binnen bereik bleef. Na 2 ronden kon een 5-tal aan de haal gaan, een ronde later probeerde Nico Debaes en ikzelf, even later gevolgd door Joel Nicodeme er naartoe te rijden maar wat we ook deden, we raakten geen meter dichter. Met opgeblazen benen werden we opnieuw ingelopen door het peloton.

    Half koers gebeurde dan het onvermijdelijke; we kwamen samen met de A's. Dit alles samen maakte een peloton van meer dan 140 man (85 A's en 56 B's). Dan maar van de nood een deugd maken en achteraan intervalletjes doen:  een gaatje laten vallen en opnieuw dichtrijden. Niet zonder risico met zo'n zijwind want gaten vallen er dan heel snel. Maar wel een goeie training.

    Alles bleef dus de ganse koers samen en liep onvermijdelijk uit op een massasprint. Hierbij moest er de laatste ronde goed gereden worden als je de ganse groep A's voorbij wou zijn (zij moesten nog 3 extra ronden afleggen) en mee wou doen in de voorste gelederen van de B's om te sprinten.

    Op de laatste helling op zo'n 400 m van de finish kwam ik helemaal vooraan en dacht in een goeie positie aan de sprint te beginnen. Maar boven op de helling (brug) viel ik helemaal stil en had niets meer over om nog 200 m te sprinten. Te hard getraind achteraan waarschijnlijk ..... Langs alle kanten werd ik voorbij gereden door gekken die ongeveer hun leven riskeerden voor een omslagje met 3 €. Al uitrijdend eindigde ik 25e van de groep.

    De volgende weken zullen de trainingen meer en meer aangepast worden aan de staat van frisheid. Ik voelde me gisteren redelijk vermoeid en niet helemaal op mijn plooi. De snedigheid is een beetje zoek en dus zal er een wijziging moeten komen in het trainingspatroon. Hier zullen we wel een mouw aan weten te passen om zeker nog de laatste 2 maanden van het seizoen goed door te komen.

    08-08-2011 om 15:17 geschreven door Koen en Gert  



    Koen & Gert Deno are supported by Garage Vanderborght (logistical partner) & Fietsen Craninx (mechanical support)

    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist. Vanaf dat moment krijg je elke keer een mailtje wanneer er een nieuw bericht op dit blog verschijnt. Dankjewel!



    Wil u ons steunen?

    Dankzij enkele fantastische sponsors kunnen we jullie een body/fleece aanbieden ter aanmoediging van onze jongste renner. Stuur even een mailtje met je kledingmaat en voor de prijs van 20 € krijg je een prachtige fleece in de plaats! Dank je!


    Foto

    Laatste commentaren
  • nieuwe seizoen (jos meersmans)
        op Op naar wat komen moet!
  • Gertje, wat doe je nu? (paul)
        op Eindelijk de eerste overwinning!
  • proficiat (paul)
        op Ransart, 20 mei 2012
  • te vroeg om je ongerust te maken (jos)
        op Tussenbalans
  • rustig blijven (jos)
        op J -4
  • Koen en Gert's gastenboek!
  • Anderlu(i)es
  • Dhr
  • Memorial Julie et Melissa
  • BK 08/07: niet gelost en toch 'gejost'
  • Sterke koers

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in ons gastenboek. Bedankt!


    Blog als favoriet !

    Interessante links
  • Garage Vanderborght - uw partner in kwaliteit en service
  • Bewegen moet je beleven! Site van triatleet Karel Pardaens
  • Wielerbond ECW
  • Wielerbond ACH
  • Buienkans op korte termijn

    Archief per maand
  • 07-2013
  • 05-2013
  • 01-2013
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs