Foto
Garage Vanderborght - Uw partner in kwaliteit en service - NIEUW !! De garage in Boortmeerbeek is nu ook open op zondag
Foto
Palmares 2006 - Koen (miniemen)
7 wedstrijden (1x top 10, 6x top 20)
2 pistewedstrijden (2x top 10)

Palmares 2007 - Koen (aspirant 12 jaar)
18 wegwedstrijden (8x top 10, 9x top 20)
4 pistewedstrijden (3x top 10, 1x top 20)

Palmares 2008 - Koen (aspirant 13 jaar)
16 wegwedstrijden (1x top 10, 4x top 20) 
6 pistewedstrijden (4x top 10, 2x top 20)
1 mountainbikewedstrijd (1x top 10)

Palmares 2009 - Koen (aspirant 14 jaar)
14 wegwedstrijden
(0x top 10, 3x top 20)
5 pistewedstrijden (2x top 10, 3x top 20)
1 mountainbikewedstrijd (1x top 10)

Palmares 2010 - Koen (nieuweling)
2 wegwedstrijden
(0x top 10, 0x top 20)
0 pistewedstrijden (0x top 10, 0x top 20)
0 mountainbikewedstrijd (0x top 10)

Palmares 2011 - Koen (nieuweling)
0 wegwedstrijden
(0x top 10, 0x top 20) updated
0 pistewedstrijden (0x top 10, 0x top 20)
0 veldritten (0x top 10)

...........................................................................

Palmares 2006 - Gert (amateurs)
33 wedstrijden (3x top 10, 8x top 20)

2 pistewedstrijden (2x top 20)

Palmares 2007 - Gert (amateurs)
10 wegwedstrijden (0x top 10, 0x top 20)
0 pistewedstrijden (0x top 10, 0x top 20)

Palmares 2008 - Gert (masters B)
25 wegwedstrijden
(2x top 10, 10x top 20) 

2 pistewedstrijden (2x top 10, 0x top 20)
0 overwinning (---)

Palmares 2009 - Gert (masters B)
23 wegwedstrijden (9x top 10, 5x top 20) 
3 pistewedstrijden (3x top 10, 0x top 20)
1 overwinning (Hensies)

Palmares 2010 - Gert (masters B)
21 wegwedstrijden
(12x top 10, 3x top 20)
0 pistewedstrijden (0x top 10, 0x top 20)
1 overwinning (Bellecourt)

Palmares 2011 - Gert (masters B)
28 wegwedstrijden
(14x top 10, 5x top 20)
0 pistewedstrijden (0x top 10, 0x top 20)
1 overwinning (Ghlin)

Palmares 2012 - Gert (masters B)
31 wegwedstrijden
(14x top 10, 3x top 20)
1 pistewedstrijd (1x top 10, 0x top 20)
2 overwinningen (Gages, Seneffe)

Palmares 2013 - Gert (masters B)
31 wegwedstrijden (18x top 10, 4x top 20) upd 29-9
1 pistewedstrijden (1x top 10, 0x top 20)
1 overwinning (Gaurain)

............................................................................

UITSLAGEN 2010 - Gert

02-05 - Ville Pommeroeul - 18e
09-05 - Montroeul s/Haine - 25e
13-05 - Ghlin - 15e
16-05 - Mielen - opgave (ziek)
22-05 - Geer - 32e
30-05 - Fraire - 3e
06-06 - Thulin - 6e
13-06 - Grandmetz - 8e
19-06 - Engelmanshoven - 7e
26-06 - Emptinne - 10e
25-07 - Ghlin - 8e
01-08 - Forest - 11e
08-08 - Familleureux - 2e
15-08 - Ghlin - 2e
21-08 - Hensies - 7e
29-08 - Bellecourt - 1e
05-09 - Thulin - 40e
19-09 - Jeneffe - 38e
26-09 - Elouges - 5e
02-10 - Wiers - 7e
09-10 - Callenelle - 30e

............................................................................

UITSLAGEN 2011 - Gert

19-03 - Callenelle - 11e
27-03 - Ghlin - opgave (krampen)
03-04 - Thulin - 12e
09-04 - Bernissart - 9e
16-04 - Ville Pommeroeul - 30e
23-04 - Bellecourt - 9e
25-04 - Brugelette - 7e
30-04 - Baugnies - 4e
08-05 - Ghlin - 1e
15-05 - Grandmetz - 3e
22-05 - Blaton - 5e
29-05 - Ville Pommeroeul - 18e
02-06 - Fraire - opgave (krampen)
12-06 - Anderlues - 28e
18-06 - Warcoing - opgave (krampen)
26-06 - Gages - 7e
21-07 - Escanaffles - 25e
23-07 - Pommeroeul - 2e
07-08 - Ville Pommeroeul - 21e
13-08 - Hensies - 2e
21-08 - Familleureux - 13e
28-08 - Leval Trahegnies - opgave (ziek)
03-09 - Anderlues - 8e
11-09 - Hensies - 3e
18-09 - Châtelineau - 3e
24-09 - Marchin - 7e
01-10 - Blicquy - 35e
08-10 - Callenelle - 13e

............................................................................

UITSLAGEN 2012 - Gert

04-03 - Blaton - 40e
11-03 - Blicquy - opgave (krampen)
17-03 - Brasménil - 13e
24-03 - Callenelle - 23e
31-03 - Gages - 10e
07-04 - Flawinne - opgave (zadel los)
09-04 - Lessines - 34e
15-04 - Chée-Notre-Dame - 3e
12-05 - Mont-St-Aubert - 8e
17-05 - Braffe - 25e
20-05 - Ransart - 2e
28-05 - Blaton - 32e
02-06 - Wiers - 40e
10-06 - Thulin - 8e
16-06 - Anderlues - 2e
23-06 - Pont-à-Celles - 21e
24-06 - Gages - 1e
30-06 - Leval - 5e
08-07 - Thieusies - 8e
15-07 - Grandmetz - 4e
08-08 - Ville Pommeroeul - 50e
12-08 - Seneffe - 1e
15-08 - Ghlin - 34e
18-08 - Lokeren - 11e
25-08 - Mettet - 8e
01-09 - Anderlues - 9e
05-09 - Piste Ans - 3e
09-09 - Mons-Crotteux - 8e
16-09 - Châtelineau - 4e
22-09 - Fraire - 17e
29-09 - Blaton - 32e

............................................................................

UITSLAGEN 2013 - Gert

09-03 - Braives - 26e
17-03 - Hanzinelle - 7e
30-03 - Werm - 36e
01-04 - Oret - 6e
07-04 - Ghlin - 45e
13-04 - Ville Pommeroeul - /
20-04 - Brugelette - 12e
27-04 - Bernissart - 60e
18-05 - Mont-St-Aubert - 4e
20-05 - Grâce-Hollogne - 3e
26-05 - Gosselies - 5e
09-06 - Dikkelvenne - 5e
15-06 - Anderlues - 12e
18-06 - Romsée - 7e
22-06 - Naast - 35e
29-06 - Emptinne - 3e
06-07 - Welkenraedt - 12e
07-07 - Ghlin - 8e
13-07 - Seneffe - 27e
21-07 - Grandmetz - 5e
28-07 - Gaurain - 1e
05-08 - Grâce-Hollogne - 7e
11-08 - Seneffe - 3e
15-08 - Ghlin - 50e
21-08 - Alleur - 3e
25-08 - Mettet - 7e
27-08 - José - 7e
31-08 - Walhain - 14e
08-09 - Borgloon - 4e
15-09 - Châtelineau - 10e
22-09 - Carnières - 6e
28-09 - Blaton - 60e
06-10 - Porcheresse -
12-10 - Callenelle -


............................................................................

Mooiste uitslagen - Koen - 2009:

10e in Ans - Alleur

6e plaats in criterium Hageland&Haspengouw
10e plaats in criterium op piste (Alleur)

Podiumuitslagen - Gert - 2009:

1e in Hensies
2e in Ans - Alleur
           * Zilveren medaille - Masters B *
             Luiks kampioenschap op de piste 
3e in Rochefort
3e in Chaumont-Gistoux

19e plaats in de eindstand ECW
2e plaats in criterium op piste (Alleur-Rochefort)
............................................................................

Podiumuitslagen - Gert - 2010:

1e in Bellecourt
2e in Familleureux
2e in Ghlin
3e in Fraire
............................................................................

Podiumuitslagen - Gert - 2011:

1e in Ghlin
2e in Pommeroeul
2e in Hensies
3e in Grandmetz
3e in Hensies
3e in Châtelineau
..............................................................................

Podiumuitslagen - Gert - 2012:

1e in Gages
1e in Seneffe

2e in Ransart
2e in Anderlues
3e in Chée-Notre-Dame
3e in Ans - Alleur
           * Bronzen medaille - Masters B *
             Luiks kampioenschap op de piste 

Podiumuitslagen - Gert - 2013:

1e in Gaurain
..
3e in Grâce-Hollogne
3e in Emptinne
3e in Seneffe
3e in Ans - Alleur
           * Bronzen medaille - Masters B *
             Luiks kampioenschap op de piste


Foto
Agenda

Volgende wedstrijden:

Inhoud blog
  • Gert wint in Gaurain!
  • Nieuw podium in Emptinne - 29.06.2013
  • 1e podium van het seizoen
  • Op naar wat komen moet!
  • Zoeken met Google


    Wielerblog van Koen en Gert Deno
    Wielersite, verhalen en bedenkingen bij de avonturen van 2 renners, de ene jong, de andere al wat ouder.
    --- Give it 100% or give it up ---
    21-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op weg naar de zon

    Iemand vertelde eens dat de kortste weg naar het zuiden via Maubeuge liep. Die route hebben we dus jarenlang gereden. In een Ford Taunus, zeker ook een Citroën, later ook in een oranje Volvo. We durfden dan al eens stoppen voor een lekkere maaltijd bij Les Routiers, altijd ergens in Frankrijk te vinden langs de ‘Nationals’.

    Kopje koffie uit de thermosfles, sigaretje, een boterhammetje en dan snel door.

     

    Een volgende stop was altijd wel ergens voorbij de eerste péage. Daar hingen we dan een half uurtje rond, bij een picknicktafel in de schaduw naast het gloeiend hete asfalt. We konden dan kiezen voor een plasje of een poepje in a) het stinkende lokaaltje, ook wel Frans toilet genoemd, twee voetsteunen en een vuil gat in de grond of b) in een bosje dat door een hoog hek van onmetelijke bietenvelden werd gescheiden. Onze keuze bleek ook meestal de keuze zijn geweest van voorgangers, te zien aan het aantal sporen die op de grond te vinden waren.

    En daarna waren we, of we nu 4 jaar of 12 jaar waren altijd wel te vinden voor iets lekkers. En dan door.

     

    Bijna altijd vermeden we de Franse hoofdstad Parijs. Maar die enkele keer dat we er toch langs reden was het de kunst om de stad om een uur of twaalf te passeren, dan was het vrij rustig op de Périphérique omdat de Fransen lunchten.

    We luisterden dan naar bandjes met onze favoriete muziekjes, later werden het onze eigen cassette-recorders met eigen opnames (van de radio). Of we deden spelletjes als Ik neem iemand in mijn hoofd, wie is het?, Je gaat op vakantie en je neemt mee … We telden vrachtwagens van Vos Logistics, Willie Betz, de caravans van het merk Kip, bijna altijd met Nederlandse nummerplaat.

     

    In mijn en mijn broers jeugdtijd was het nog niet zoveel te vinden als vandaag; de aires met klimrekken en speeltuigen. Met onze eigen kinderen waren we later wel toegespitst op deze plaatsen met jeux des enfants. Maar na een tijdje spelen moesten we verder. Niemand had nu nog echt zin, de auto rook naar etenswaar, kinderen en zweet. De achterbank was een ravage. Kledingstukken, lege flesjes, snoeppapiertjes, strips, … Daar gingen we weer.

     

    In vroegere jaren, onze jeugd en toen ik nog alleen met mijn broer de achterbank moest delen, reden we nooit via de snelweg. Het leek toen nog extra lang te duren alvorens we de tunnel van Lyon gepasseerd waren, daarna de Col du Grand Boeuf en dan uitkijken naar dè rots, onze rots, vlakbij onze camping. Wisten wij toen veel dat je die pas de laatste 3 kilometer te zien kreeg.

    We overnachtten toen ook in de inderhaast open getrokken plooicaravan of simpelweg in de auto. Onze ouders elk in hun stoel, mijn broer en ik respectievelijk op de vloer van de wagen of de achterbank. Zo konden we toch nog de beentjes strekken zonder mekaar aan te raken en zo geïrriteerd te worden.

    Later werden we groter en werd al eens meer de snelweg genomen. Het maakte de reis iets aangenamer. Als we ’s avonds laat vertrokken en de ganse nacht door reden kwamen we rond de middag ter plekke aan. Zonder airco in de wagen en dus aangetast door slecht humeur en kwalijke geurtjes.

     

    Inmiddels zullen we de route al een keer of vijfentwintig hebben gereden. Het is al een keer iets meer dan duizend kilometer geweest, ook al 940 kilometer, een andere keer 960 kilometer. En al die duizend kilometer zitten in ons hoofd: iedere bocht, iedere péage, iedere afslag, alle borden, alle uitzichten.

    De voorbij flitsende TGV’s langs de A7, de (nu verlaten en desolate) grensposten, et oude Romaanse kerkje op de heuvel, de tunnel van Fourvière bij Lyon, de olieopslagplaats direct erna, de Rhône die ons vergezeld tot dichtbij onze bestemming.

    Wij zijn groot geworden langs deze route, onze kinderen is eenzelfde lot beschoren.

     

    De eerste jaren met onze eigen kinderen zaten ze nog in kinderstoeltjes. Ze hadden nog knuffels en lievelingsdekentjes. Nu zijn ze groot en mondig en soms zien ze er tegenop om nog mee te gaan. En dus proberen we het zo aangenaam mogelijk te maken. Overnachten we soms bij een wijnboer en hernemen we ’s anderendaags de reis nadat we een lekker ontbijt met verse baguette verorberd hebben.

    Het enige wat echt niet veranderd is, zijn te teksten onderweg.

    “Wanneer stoppen we?”

    “Zo meteen.”

    “Ik wil iets lekkers.”

    “Straks.”

    “Zijn we er nu nog niet?”

    “Bijna.”

    En dan is er altijd de laatste 60 kilometer. Het drukkere verkeer bij Montélimar, het kruisen van de Rhône, de brug met “Bienvenue en Ardèche”, de ziekmakende bochten in het voorgebergte, het typische ruige landschap, de droogstaande riviertjes, de bruine graskanten, de kraampjes langs de weg waar begin juli de allerlaatste kersen te koop aangeboden worden.

    Daarna de ronde punten, de marktplaats bij het stadje vlakbij en uiteindelijk ….. na al die jaren staat ze er nog altijd: onze rots. Onze rots met vlakbij ‘de Sampzon’. Een door de rivier uitgewerkte en prehistorische versie van een radio- en tv-zendmast.

    Nu staat onze camping aan de voet van de heuvel van het dorpje Sampzon. Vroeger speelden we enkele kilometers verder stroomafwaarts.

    We zijn er.

     

    Inschrijven bij de receptie, snel omkleden en naar het zwembad, daarna onze dagen vullen met vissen, bootje varen en ping-pong spelen. Daarna ietwat vermoeid naar het restaurant waar de vakantie eindelijk kan beginnen.

    Dat deden we vroeger ook al, naar het restaurant. Een halve kilometer (een eeuwigheid ver!) stappen en dan het lange wachten. Voor de kinderen stond er zelden iets fatsoenlijks op de kaart. We waren ook te klein en te onstuimig om stil te zitten in die vreselijke restaurants.

     

    Het zal ook geen toeval zijn, natuur en psychologie zullen het zo geregeld hebben, en anders ligt het aan mij, dat we zoveel van wat we meemaken zo makkelijk vergeten.

    De ellende van kleine kinderen bijvoorbeeld, ik weet het niet zo goed meer. De ruzies, de vermoeidheid, de strijd, het is verdwenen. Van dieptepunten maak je bovendien geen foto’s zoals je wel plaatjes maakt van hoogtepunten.

    Goeie herinneringen blijven, mindere momenten worden vergeten.

    Als de kinderen likkend aan een ijsje ergens langs de snelweg zitten, dat wil je vereeuwigen. Of onze eigen herinnering van toen we een autootje mochten kiezen om later thuis mee te spelen. Maar de hysterische huilbuien als ze weer niet willen slapen, hun moeder eindeloos met hen bezig terwijl vader probeert om een beetje orde in de chaos te scheppen, daar zijn geen foto’s van. Misschien is opvoeden ook wel een vorm van vergeten en verdringing.

    De weg is een weg van verhalen, gebeurtenissen en beelden. Het is in feite een weg door ons eigen leven; al die jaren onderweg naar ergens.





    21-12-2009 om 14:33 geschreven door Koen en Gert  


    30-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Na een tijdje windstil op deze blog, hierbij de laatste nieuwtjes van ons wielerfront. Een front waar het al bij al nog redelijk kalm is. Waar het de voorgaande jaren reeds al voorbereiding was wat de klok sloeg, is het dit jaar heel rustig. En hiervoor zijn verschillende redenen. Redenen die niet altijd gefundeerd zijn maar die toch een belangrijke rol spelen, vooral op fysiek en mentaal vlak.

    Ten eerste is er de factor: goesting. Na een volledige rustperiode (geen fiets, geenandere sport)van 2 weken voor mezelf en 4 weken voor Koen zou het lichaam vanzelf moeten aangeven dat de tijd aangebroken is om de activiteiten te hernemen. Niets is minder waar. Bij Koen bleek het hernemen moeilijk, de zin was er nog niet. Bij mezelf liep het wèl even goed (lopen, roeien en rustig fietsen) maar was het even snel weer voorbij. De vermoeidheid in het lichaam bleek meer aanwezig dan verwacht.

    Daarbij kwam nog het jaarlijkse fenomeen van 'winteruur' en de vaststelling dat het rond 17u30 (of zelfs vroeger) donker was. Tè donker om veilig te kunnen trainen. Bij droog weer is dit nog haalbaar, bij regen wordt het te gevaarlijk. Gesteld dat de motivatie dan nog aanwezig is ..... Jammer genoeg knelt daar momenteel het schoentje.

    Al deze gegevens zijn signalen dat het niet 100 % de goeie weg opgaat. Tijd voor actie.

    Vorige week hebben zowel Koen als ikzelf een fietstest afgelegd bij Endocard (www.endocard.be). Deze test werd voorafgegaan door een medisch onderzoek, EKG, ... teneinde onze vergunningsaanvraag te kunnen indienen.

    Na het verslag dat volgde kunnen een aantal besluiten genomen worden:

    Koen:

    De groeicurve toont aan dat de groeispurt stilaan ingezet is. Koen meet momenteel 160 cm tgo 156 een jaar geleden. Niet spectulair maar er is groei (50/100). Echter met het gewicht, en dus onrechtstreeks ook de spiergroei gaat het verkeerd. Tegenover vorig jaar is er geen vooruitgang en dus gaat automatisch de Body Mass Index (BMI) achteruit. Ondanks het gegeven dat Koen uiteraard sterker wordt door enkel te groeien, blijft er een belangrijk onevenwicht.

    Daarom wordt er gesuggereerd om de trainingen aan te passen en bepaalde punten bij te werken. De mogelijkheid om een 'sabbatjaar' in te lassen wordt overwogen.
    En dit is toch wel een belangrijk gegeven. Een sabbatjaar zou inhouden dat het aandeel koersen en wedstrijden drastisch ingekort zou worden. Er werd zelfs gesproken over simpelweg geen wedstrijden te rijden maar na overleg stappen we hier van af. Het koersgevoel, een beperkt koersritme, ... moet behouden blijven.

    Er worden evenwel belangrijke beslissingen van ons verwacht (wel of niet rijden, welke koersen rijden, welke tijdstippen van het jaar rijden). Niet evident in een (koers)wereld waar je aangesproken en beoordeeld wordt op de wedstrijden die je rijdt en de behaalde uitslagen. Komt daar nog bij dat het Koen's eerste jaar in de nieuwelingencategorie wordt. Een jaar waarin het nòg moeilijker wordt om op de voorgrond te treden.

    Echter, zoals al zovele keren gesteld, staat bij ons alles in het teken van morgen, eerder dan vandaag. Wat belangrijk is, is de lichamelijke gezondheid. Zonder dat kan er geen sprake zijn van sporten op niveau, laat staan van een carrière uitbouwen. Een omzichtig omspringen met de trainingsplanning en het wedstrijdprogramma is de boodschap.

    Ach, misschien komt dit nog niet eenszo slecht uit. De eerste contacten met de nieuwe ploegleiding kunnen niet echt als bemoedigend of motiverend ervaren worden. Daarom komt het niet slecht uit dat het contact tot een minimum zal herleid worden. Dat laat ons ruim de tijd om de evolutie binnen de ploeg te observeren en al dan niet onze conclusies trekken tijdens de loop van het seizoen.

    Gert:

    Bij de test werden de eerdere signalen die mijn lichaam gaven, bevestigd. Dit houdt in dat de vermoeidheid na een lang en regelmatig seizoen nog in het lijf zit. De recuperatie is nog niet volledig gebeurd en een tè snel en vooral tè intensief hernemen zou kunnen tot gevolg hebben dat ik snel opgebrand zou zijn. En dit is uiteindelijk ook niet de bedoeling.

    Het is trouwens zo dat die aanhoudende vermoeidheid mij stilaan zorgen begint te baren. Het duurt nu toch ècht lang en het schrikbeeld van 2007 steekt de kop op. Toen ging het seizoen de mist in door het bekende cytomegalovirus (variant van klierkoorts). De symptomen van vandaag zijn dezelfde maar (voor zover ik me herinner) iets minder ernstig.

    Ik heb me dus voorgenomen om mijn zoveel mogelijk aan het, door Karel Pardaens van Endocard gegeven advies te houden. Dat betekent dat ik de trainingen heel rustig zal hernemen en nog zeker tot het einde van het jaar alternatieve trainingen zal blijven uitvoeren (lopen, zwemmen, roeien). Het intensiever trainen zal pas veel later plaatsvinden en hierdoor zal ik de maand maart aan mij laten voorbij gaan.

    Dit is sowieso een periode die me minder ligt door de koude en het slechtere weer. Mijn seizoen zal iets minder lang worden dan gewoonlijk en met de nadruk op piekperiode april-juni, een trainingsperiode in juli, weer gevolgd door een piekperiode in augustus-september.

    Alles bij mekaar wordt het moeilijk om nu al de fijnafstelling van het seizoen te doen. Het wordt afwachten hoe de wintervoorbereiding verloopt. Het weer is hierbij een belangrijke factor.

    Voor Koen gaat de fysieke groei boven alles, in functie hiervan passen we zijn koersprogramma van het eerste jaar nieuweling aan. Als het kan zal het dus met een aantal koersen zijn, als het moet wordt het zonder koersen. Maar we durven hopen dat het zover niet komt.

    Voor mezelf is het één groot vraagteken. De wil om er weer zo’n goed seizoen van te maken, is er. Vraag is echter of het lichaam in staat zal zijn om er weer te staan als het moet.

    We houden jullie op de hoogte via onze blog.

    Tot binnenkort!

    30-11-2009 om 13:21 geschreven door Koen en Gert  



    Koen & Gert Deno are supported by Garage Vanderborght (logistical partner) & Fietsen Craninx (mechanical support)

    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist. Vanaf dat moment krijg je elke keer een mailtje wanneer er een nieuw bericht op dit blog verschijnt. Dankjewel!



    Wil u ons steunen?

    Dankzij enkele fantastische sponsors kunnen we jullie een body/fleece aanbieden ter aanmoediging van onze jongste renner. Stuur even een mailtje met je kledingmaat en voor de prijs van 20 € krijg je een prachtige fleece in de plaats! Dank je!


    Foto

    Laatste commentaren
  • nieuwe seizoen (jos meersmans)
        op Op naar wat komen moet!
  • Gertje, wat doe je nu? (paul)
        op Eindelijk de eerste overwinning!
  • proficiat (paul)
        op Ransart, 20 mei 2012
  • te vroeg om je ongerust te maken (jos)
        op Tussenbalans
  • rustig blijven (jos)
        op J -4
  • Koen en Gert's gastenboek!
  • Anderlu(i)es
  • Dhr
  • Memorial Julie et Melissa
  • BK 08/07: niet gelost en toch 'gejost'
  • Sterke koers

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in ons gastenboek. Bedankt!


    Blog als favoriet !

    Interessante links
  • Garage Vanderborght - uw partner in kwaliteit en service
  • Bewegen moet je beleven! Site van triatleet Karel Pardaens
  • Wielerbond ECW
  • Wielerbond ACH
  • Buienkans op korte termijn

    Archief per maand
  • 07-2013
  • 05-2013
  • 01-2013
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs