Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Foto
Kjoet Of Lionsdream

26-04-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weer wat nieuws
Door alle drukte is mijn blog even aan de kant blijven staan.
Het verzorgen van een puppy, werken voor school,... heeft een hele tijd de bovenhand genomen!
Ondertussen is mijn lieve puppy al een heuse pony geworden.
En bovendien zit ons Kjoet in de puberteit, HELP! :D
Ze vindt het oh zo leuk om met de stenen tuinbeeldjes te gaan lopen nu ze weet dat ze deze kan dragen.
De takken die ze uit de tuin meebrengt worden groter en groter om toch maar te laten zien wat ze al kan!
Ookal is ze nu geen kleine puppy meer, ze is haar streken nog niet verleerd hoor!
Je kan aan haar oogjes zien hoe ondeugend ze is, een echte spring in't veld!
Maar wat ben ik fier op mijn lieve grote meid!

Onze leo weegt nu 27 kg en beschikt over een heel mooi stevig botwerk!
Fier als een gieter loopt ze steeds door de tuin, staart omhoog, kop in de lucht, héérlijk om naar te kijken!
Samen met haar broer Balou gaan we iedere maandag op puppyles, superleuk natuurlijk!
Zowel voor de baasjes als de honden is het genieten om telkens weer wat bij te leren.
En wanneer ze op het einde van de les dan nog even mogen spelen, is de dag natuurlijk meteen goed!

Ik probeer vanaf nu wat meer op de blog te plaatsen: tekstjes, foto's, ...








Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)


E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek

Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Blog als favoriet !

Klik hier
om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs