Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Foto
Kjoet Of Lionsdream

17-01-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eerste puppyles
Klik op de afbeelding om de link te volgen Kjoet is ondertussen 2 maanden oud maar denkt dat ze een heuse tijger is! 
Het blaffen heeft ze mooi onder de knie en haar wil is wet (denkt ze dan toch :D)!
Gisteren (maandag)  zijn we voor de eerste maal naar de puppyles geweest bij Heidi van Smart Doggies. 
Jammer genoeg zonder Kjoet omdat zij afgelopen week met een bacterie te maken kreeg waardoor ze nog steeds antibiotica moet nemen.
Gelukkig is alles ondertussen terug in orde met haar en kan ze volgende maandag mee van start.
Voor Kjoet zijn de oefeningen nog een beetje onwennig en het enige waar zij het voor doet is voor de snoepjes! hihi.
Ook oefenen wij regelmatig met de tips die Hanna ons heeft mee gegeven: Kjoet geregeld op haar rug leggen om aan te tonen dat zij niet de baas in huis is! En dat lukt zelfs meer dan goed! Op bijgevoegde foto's kan je zien hoe ze werkelijk ligt te 'chillen' op haar rug!

Elke dag verschiet ik ervan hoe groot ze al is geworden! 
Ze gaat met sprongen vooruit en haar optillen wordt steeds zwaarder en zwaarder!
Eén van de dagen mag ze nog een keer op de weegschaal, benieuwd hoeveel de teller dan zal aangeven! Spannend!  

Liefs van mij & onze kleine tijger! 

 
 
 
 
 
 
 

 

17-01-2012 om 18:37 geschreven door CharlienWouters

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
13-01-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's
Kjoet is vandaag exact een week thuis en daar horen natuurlijk foto's bij!
De afgelopen week kan ik vooral beschrijven als bewogen! :D
Een kleine pup in huis is altijd even wennen.
Maar ondertussen begint alles routine te worden en is Kjoet ook helemaal aangepast aan de nieuwe omgeving!
Kjoet is een levendige, blije, vrolijke, pup waar ik iedere dag meer en meer van geniet!






13-01-2012 om 21:17 geschreven door CharlienWouters

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom!
Eerst en vooral wil ik jullie allemaal welkom heten op mijn blog!
Even mezelf voorstellen: Ik ben Charlien en trotse eigenaar van een leonberger!
Op 19 maart 2005 kreeg ik van mijn ouders mijn eerste leonberger. Zij kreeg de naam Daika en was een schat van een hond!
In september 2011 heb ik haar helaas moeten laten inslapen, wat voor een enorme leegte zorgde!
Al gauw viel de beslissing om een nieuwe leonberger te kopen. Onze keuze viel bij een prachtige pup van Hanna: Kjoet of Lionsdream!
De puppy's werden geboren op 11/11/2011 en het nestje telde 6 teefjes en 5 reutjes.
Op 6 januari 2012 mochten we onze kleine meid eindelijk mee naar huis nemen!
Via deze weg wil ik jullie op de hoogte houden van alles wat er zich afspeelt ten huize Wouters!
Ik probeer om regelmatig foto's te uploaden en berichtjes te posten.

Ook wil ik Hanna, Monique & Filip bedanken voor de goede zorgen en de liefde die zij onze pup gedurende de eerste maanden gaven!
10000000000000 x BEDANKT!

Veel liefs en een dikke poot van Kjoet!

13-01-2012 om 20:55 geschreven door CharlienWouters

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)

E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek

Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Blog als favoriet !


Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs