Over mijzelf
Ik ben Lameire Stefaan
Ik ben een man en woon in Aarsele (Belgiƫ) en mijn beroep is .
Ik ben geboren op 18/11/1973 en ben nu dus 50 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Kingduiven kweken.
Ik kom uit het Westvlaamse Aarsele en mijn hobby is het kweken van kingduiven.
Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Inhoud blog
  • Stefaan Lameire met zwart getijgerde doffer
  • Beste liefhebber van Kingduiven.
  • Stefaan Lameire met zwart getijgerde doffer
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Kingduiven Stefaan Lameire
    Kingduiven Stefaan Lameire
    04-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stefaan Lameire met zwart getijgerde doffer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    04-07-2013 om 11:14 geschreven door StefaanLameire  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (18 Stemmen)


    Archief per week
  • 01/07-07/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 28/01-03/02 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Getijgerde
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Blauw gekraste doffer
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Blauw zilver geband duivin
    Foto

    blauw zwart geband doffer met jong
    Foto

    Foto

    Indigo geband doffer
    Foto

    Foto

    Rood zilver geband doffer met blauw zwart geband duivin
    Foto

    Foto

    Rood zilver geband duivin
    Foto

    Zwarte duivin
    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs