Het leven als kinderverzorgster
Blog als favoriet !
Inhoud blog
  • Eeuwigheid
  • Examentijd
  • Activiteit 'Wegwerp maatschappij'
  • Activiteit 'Leuke kerstkaart'
    Agenda

    Belangrijke dagen!

    Zoeken in blog


    View My Stats
    Foto
    Deze kaars brandt voor mijn dierbaren die zijn heen gegaan:
    - mijn papa
    - mijn broer Tom
    - mijn fretje Stitch
    - Jantje
    - mijn fretje Frey
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    21-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opdrachten module 3
    Zoals jullie van mij gewoon zijn, geef ik jullie ook even een overzicht van de opdrachten van deze module.

    Supervisie (leergroepsgesprek):
    - 10 activiteiten
    - Evaluatie vorige leerdoelen
    - POP1 teamwerking
    - POP2 leerdoel competentieschaal
    - POP3 ouderparticipatie
    - Evaluatie van de POP's
    - Verslagen van elk leergroepsgesprek
    - Verslagen van competentieschalen

    BSK8:
    - POP teamwerking
    - Evaluatie POP
    - Veilige speelterreinen

    BSK1:
    - Project ADHD
    - Artikelbespreking ADHD

    BJK5:
    - Niveau's ouderparticipatie
    - POP ouderparticipatie
    - Evaluatie POP
    - Artikelbespreking ouderparticipatie

    BSK5:
    - Examenopdracht: activiteitenplanning
    - Activiteit uitwerken




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    12-10-2011
    Taak bsk8 Veilige speeltereinen

    Hey leuk dat je hier veel kunt terug vinden. Kan je mij ook helpen bij die taak van de veilige speeltereinen van de derde module v bsk8 (eamailadres is evyke08@hotmail.com)

    Met vriendelijke groeten



    12-10-2011, 00:28 geschreven door Eef
    Archief per maand
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
    Categorieën
  • Examens (7)
  • Info opleiding (16)
  • Opdrachten (6)
  • Projecten (5)
  • Tips (3)
  • Mijn activiteiten baby en peuter
  • Het boerderijleven
  • De rammelaar
  • In paar
  • Vrienden
  • Plop met lintjes
  • Kerstballen
  • Mijn activiteiten baby en peuter 2
  • Indiaantje
  • Lentekriebels
  • Waterplezier
  • Simsalabim!
  • Moederdag
  • Mijn activiteiten IBO
  • Schilderartiesten
  • De wondere papierwereld
  • BOEM!
  • Gewoon anders
  • Griezelige sfeer
  • Verlanglijstje
  • Sinterklaas kapoentje
  • Kleurrijke sterren
  • Leuke kerstkaart
  • Wegwerp maatschappij
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Leuke links
  • Kind en Gezin
  • Jo Frost
  • Kiddo
  • Peuters
  • Derek Ogilvie
  • VSPW
  • De Hummeltjes
  • Mijn andere blogs
  • AustraliĆ«
  • My life in Australia (New)
  • Startpagina's
  • Weblog startpagina
  • Weblog 2Link
  • kinderzorg.startkabel.nl
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs