Het leven als kinderverzorgster
Blog als favoriet !
Inhoud blog
  • Eeuwigheid
  • Examentijd
  • Activiteit 'Wegwerp maatschappij'
  • Activiteit 'Leuke kerstkaart'
    Agenda

    Belangrijke dagen!

    Zoeken in blog


    View My Stats
    Foto
    Deze kaars brandt voor mijn dierbaren die zijn heen gegaan:
    - mijn papa
    - mijn broer Tom
    - mijn fretje Stitch
    - Jantje
    - mijn fretje Frey
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    09-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Examentijd
    De module loopt ten einde en de examens zijn weer aangebroken.
    Dinsdag hebben we nog onze individuele activiteit moeten voorstellen wat vrij goed is meegevallen. Het was wel eens leuk om te zien wat iedereen ervan gemaakt heeft. Krijg je weer wat nieuwe ideeƫn om ook eens te proberen.

    Stage ligt op deze moment even stil vermits het dus bloktijd is. Dinsdag namiddag hebben we onze eerste examens, beiden mondeling. Het eerste examen start om 13u30 en ik ben de eerste die mag starten. Ben ik er natuurlijk ook wel ineens vanaf, he. De examens zijn van BJK5 en onze presentatie van de activiteitenplanning van BSK5.
    De week nadien hebben we examen van BSK1 en BSK8, ook beiden mondeling maar deze hebben wel plaats in de voormiddag.
    Ben benieuwd, hoop dat het zal meevallen.

    Op 29 januari hebben we dan de proclamatie en normaal ben ik dan ook weer bezig met mijn stage. Zal vreemd zijn na een maand pauze gehad te hebben. Onze lesdag zal, vanaf de 4de module, ook veranderen naar donderdag. We zitten nog maar met 7 in de klas en blijkbaar zijn er heel veel nieuwe kandidaten die starten in februari. Daardoor hebben ze een tekort aan goede leerkrachten en wordt onze klas samengezet met die van donderdag. Zal best wel wennen zijn. Zeker als we van zo'n klein klasje komen en dan ineens naar een klas gaan van ongeveer 20 personen. Ach, het is maar voor 1 module en dan zit onze opleiding erop.


    Categorie:Examens
    09-01-2010, 09:13 geschreven door Ann  
    Archief per maand
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
    Categorieën
  • Examens (7)
  • Info opleiding (16)
  • Opdrachten (6)
  • Projecten (5)
  • Tips (3)
  • Mijn activiteiten baby en peuter
  • Het boerderijleven
  • De rammelaar
  • In paar
  • Vrienden
  • Plop met lintjes
  • Kerstballen
  • Mijn activiteiten baby en peuter 2
  • Indiaantje
  • Lentekriebels
  • Waterplezier
  • Simsalabim!
  • Moederdag
  • Mijn activiteiten IBO
  • Schilderartiesten
  • De wondere papierwereld
  • BOEM!
  • Gewoon anders
  • Griezelige sfeer
  • Verlanglijstje
  • Sinterklaas kapoentje
  • Kleurrijke sterren
  • Leuke kerstkaart
  • Wegwerp maatschappij
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Leuke links
  • Kind en Gezin
  • Jo Frost
  • Kiddo
  • Peuters
  • Derek Ogilvie
  • VSPW
  • De Hummeltjes
  • Mijn andere blogs
  • AustraliĆ«
  • My life in Australia (New)
  • Startpagina's
  • Weblog startpagina
  • Weblog 2Link
  • kinderzorg.startkabel.nl
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs