Het leven als kinderverzorgster
Blog als favoriet !
Inhoud blog
  • Eeuwigheid
  • Examentijd
  • Activiteit 'Wegwerp maatschappij'
  • Activiteit 'Leuke kerstkaart'
    Agenda

    Belangrijke dagen!

    Zoeken in blog


    View My Stats
    Foto
    Deze kaars brandt voor mijn dierbaren die zijn heen gegaan:
    - mijn papa
    - mijn broer Tom
    - mijn fretje Stitch
    - Jantje
    - mijn fretje Frey
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    21-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opdrachten module 3
    Zoals jullie van mij gewoon zijn, geef ik jullie ook even een overzicht van de opdrachten van deze module.

    Supervisie (leergroepsgesprek):
    - 10 activiteiten
    - Evaluatie vorige leerdoelen
    - POP1 teamwerking
    - POP2 leerdoel competentieschaal
    - POP3 ouderparticipatie
    - Evaluatie van de POP's
    - Verslagen van elk leergroepsgesprek
    - Verslagen van competentieschalen

    BSK8:
    - POP teamwerking
    - Evaluatie POP
    - Veilige speelterreinen

    BSK1:
    - Project ADHD
    - Artikelbespreking ADHD

    BJK5:
    - Niveau's ouderparticipatie
    - POP ouderparticipatie
    - Evaluatie POP
    - Artikelbespreking ouderparticipatie

    BSK5:
    - Examenopdracht: activiteitenplanning
    - Activiteit uitwerken


    Categorie:Opdrachten
    21-11-2009, 21:23 geschreven door Ann  
    09-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POP
    Zoals beloofd, plaats ik ook even een link naar één van mijn POP's (Persoonlijk Ontwikkelingsplan).
    Deze kunnen jullie hier bekijken.


    Categorie:Opdrachten
    09-07-2009, 20:09 geschreven door Ann  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Activiteitenaanbod
    Voor mijn opdracht van de 25 activiteiten die ik moest uitwerken, kunnen jullie hier terecht.


    Categorie:Opdrachten
    09-07-2009, 19:57 geschreven door Ann  
    02-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opdrachten module 2
    Supervisie (leergroepsgesprek):
    - 5 activiteiten
    - 5 artikels
    - 5 praktijkervaringen
    - POP1 (persoonlijk ontwikkelingsplan): werken aan leerdoel
    - Evaluatie POP1
    - POP2
    - Evaluatie POP2
    - Verslagen van elk leergroepsgesprek
    - Verslagen van besprekingen competentieschalen

    BJK1:
    - Project 'Fantasie bij peuters'
    - Artikel ivm project
    - Groepsgesprek over het boek 'Hoe minder straffen?' van Ludo Driesen

    BJK3:
    - Activiteit
    - Examenopdracht: Activiteitenaanbod (25 activiteiten)

    BJK4:
    - Examenopdracht: Werken met ZIKO

    Zo, dat zijn ze. Ik zal zien dat ik ze misschien binnenkort ook online kan zetten als ze allemaal klaar zijn. Dan hebben jullie daar een beter overzicht van, he.

    Categorie:Opdrachten
    02-05-2009, 21:43 geschreven door Ann  
    20-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorbeeld praktijkervaring
    Na even zoeken, is het me gelukt een bestand te uploaden via een andere website.
    Als je op onderstaande link klikt, kan je eens een praktijkervaring lezen zodat je ongeveer weet wat het inhoudt. Deze opdracht werd ook al nagekeken en grotendeels goedgekeurd.
    Om het document beter te kunnen lezen, kan je rechtsboven klikken op het rechthoekje waarin een kleiner wit rechthoekje zit. Dan vergroot het document. Om te sluiten gewoon op X klikken. Hopelijk lukt het.

    http://www.scribd.com/doc/7407433/Praktijkervaring-119092008-blogversie


    Categorie:Opdrachten
    20-10-2008, 00:00 geschreven door Ann  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opdrachten
    Supervisie
    - Voorstelling praktijkplaats
    - Verslag leergroepsgesprek 1, 2 en 3
    - Verslag competentieschaal 1 en 2
    - 5 uitgewerkte activiteiten
    - 5 praktijkervaringen
    - 5 artikelbesprekingen

    MZ1K (Ontwikkelingsgericht werken)
    - Bespreking artikels betreffende leerdoel communicatiestijl
    - Een uitgewerkte praktijkervaring ivm leerdoel
    - De evaluatie van bovenstaande 2 puntjes

    MZ1S (Ontwikkelingsgericht werken 2)
    - Project in groep over de ontwikkeling van de baby
    - Individueel: bespreking artikel betreffende onderwerp project

    BSK6 (Observeren en Rapporteren)
    - Praktijkervaring
    - Groepswerk motorische ontwikkeling

    Opdrachten die al volledig klaar zijn ondertussen:
    - Voorstelling praktijkplaats
    - Verslag leergroepsgesprek 1
    - Verslag competentieschaal 1
    - Bespreking artikel MZ1K
    - Praktijkervaring BSK6
    - 1 activiteit
    - 1 praktijkervaring supervisie

    Categorie:Opdrachten
    20-10-2008, 00:00 geschreven door Ann  
    Archief per maand
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
    Categorieën
  • Examens (7)
  • Info opleiding (16)
  • Opdrachten (6)
  • Projecten (5)
  • Tips (3)
  • Mijn activiteiten baby en peuter
  • Het boerderijleven
  • De rammelaar
  • In paar
  • Vrienden
  • Plop met lintjes
  • Kerstballen
  • Mijn activiteiten baby en peuter 2
  • Indiaantje
  • Lentekriebels
  • Waterplezier
  • Simsalabim!
  • Moederdag
  • Mijn activiteiten IBO
  • Schilderartiesten
  • De wondere papierwereld
  • BOEM!
  • Gewoon anders
  • Griezelige sfeer
  • Verlanglijstje
  • Sinterklaas kapoentje
  • Kleurrijke sterren
  • Leuke kerstkaart
  • Wegwerp maatschappij
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Leuke links
  • Kind en Gezin
  • Jo Frost
  • Kiddo
  • Peuters
  • Derek Ogilvie
  • VSPW
  • De Hummeltjes
  • Mijn andere blogs
  • Australië
  • My life in Australia (New)
  • Startpagina's
  • Weblog startpagina
  • Weblog 2Link
  • kinderzorg.startkabel.nl
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs