Wil je je feestje of evenement wat extra pit geven?
Wat dacht je van een
koele stoere piraat,
een schattige prinses, een gevaarlijke
tijger of een  snoezige kat ...?
Of heb je het meer voor glittertatoeages? 

Foto

Contact:

Voor vrijblijvende informatie of vragen ben ik bereikbaar via deze link

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Kindergrime Joni

11-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prijzen

GRIME VOOR …

Verjaardag
Communie
Verkleedpartijtjes

Geboorterecepties
Trouwfeesten
Lentefeesten
Randanimatie kermissen,
braderijen,openingen, markten,…
Carnaval
Halloween
Kerstmarkten

Rommelmarkten
Schoolfeesten
Reclame voor bedrijven

PRIJZEN

Contacteer mij voor boekingen en prijzen...


11-11-2011 om 00:00 geschreven door Joni  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's
Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Digital slideshow generated with Smilebox

11-11-2011 om 00:00 geschreven door Joni  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over mezelf ...
Klik op de afbeelding om de link te volgen

                  In 2004 studeerde ik af als
kleuterleidster. In de klas heb ik de gewoonte om mijn vriendjes te schminken
voor hun verjaardag. Hierdoor kreeg ik de smaak te pakken en wou deze passie
verder ontwikkelen. Ik volgde diverse cursussen bij Fantasy-Worldwide. De
spontane reacties die kinderen geven op hun versierde snoet, geven me veel
voldoening.



11-11-2011 om 00:00 geschreven door Joni  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom


In een kleurboek dansen wasco’ s
In een fotoboek leven foto’s.
In een sprookjesboek zit een tovenaar.
Bij een liedjesboek hoort een gitaar.
Op alle feestjes
van groot tot klein
horen de gekste beestjes
daarvoor moet je bij kindergrime Joni zijn!
  

11-11-2011 om 00:00 geschreven door Joni  




Wil je een gekke snoet, dan zit je hier goed!!!
Inhoud blog
  • Producten
  • Prijzen
  • Foto's
  • Over mezelf ...
  • Welkom

    Foto

    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Kleine onderneming onderworpen aan de vrijstellingsregeling van belasting. BTW niet toepasselijk.



    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs