paarden katachtigen en nog veel meer!!!
have fun have fun have fun have fun!!!!!
10-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Familie
Nu zou ik het graag over m`n familie willen heben.
Mijn moeder Lorrayne mijn broer Randy mijn vader Peter     
Tante Charlene
Tante Rachel
Oom Danny+tante Esther nichtje Lissa neefje Michael
Oom Steef+tante Annete nicht melissa nicht robin
Oom Gillian
Oom Jimmy
Opa Bernard
Oma Antonia

10-08-2007 om 16:44 geschreven door ksl444  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (16 Stemmen)
25-07-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn Matty`s!!!!!!!!!!!!!

Ik wou het ff over mijn matty`s houden nou matty`s is een woord voor beste vrienden/vriendinen
ik heb deze site te danken aan een vriendin Marike Veltman!!!!!!!En elke avond ga ik buiten spele/ouwehoeren/herrieschoppen hoe jullie het ook noemen willen!!:P dan ga ik altijd blikspuitten en catcher vlag  en doendurven waarheid spelen met mijn matty`s
Niels een vriend David een vriend Dylan een vriend Jelly een vriendin Cindy een vriendin Danny mijn neef Variet mijn neefje Anthony mijn neefje en ikke en soms Marwin mijn grote neef van vijftien jaar!!!dat is echt heel leuk altijd dat is echt onze avond groep tsja we zijn tenslotte nu nog kind!!!verder mijn vrienden nog van m`n oude school(Bassischool)Charel Lolkama ikke Kimberly Wolf dus!!!Melissa Stienstra Rob(b)in Bantjes Mark Zwiers Sajma Korac Marike Veltman Jard Van Everdink Dapnhe Korthuis Kevin De Boer Shahad Nasir Latrisha Santing Angela Vellinga Patrick Reitsma Gwen Tamaris verder heb ik nog veel familie en andere vrienden maar die zet ik er later bij dat zijn er namelijk heel veel!!!xxxjes De eigenares van deze site Kimberly Wolf nou ik zal hem ff verder maken hoor!!!mijn allergrootse matty je zal het niet geloven maar t is m`n enige echtte broer Randy Wolf!!!mijn vader heet Peter Wolf mijn moeder Lorrayne Portier en m`n nichtje Lissa neefje michael nicht robin nicht melissa neef danny nichtje Emily neefje Rick nichtje Marieke er zijn nog meer matty`s maar ook zij zullen later aan de orde komen xxxjes Kimberly Wolf         

25-07-2007 om 00:00 geschreven door ksl444  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leuke voetballers

Mijn favo voetbalclub is psv
Mijn favo spelers daar zijn:Ibrahim Affelay en Ismael Aissati
laatst was ik daar op de opendag van psv dat was wel leuk ze haden zo`n eigen formule een auto van psv
die was best wel mooi hoor!!!
maar ik vindt Ibrahim Affelay een lekkerding en Ismael Aissati gaat nog wel
maar zijn er nog mensen met posters of foto`s van deze twee voetballers en heben jullie zelf ook msn???
voeg mij dan ff toe op msn en stuur die foto`s dat ff aljeblieft alvast bedankt muh msn is
              KimberlyWolf_95@hotmail.com

25-07-2007 om 00:00 geschreven door ksl444  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
24-07-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:P:D
Hier zijn de kleren dan!!!en de allerlaatstedeze mooie en geweldige jurk!!!!

24-07-2007 om 12:48 geschreven door ksl444  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Hots!!!!!!!!!!!!
En ja nu we de not heben gehad komen de hots!!
en nog meer hots komen eraan!!!en een sexy look doet het altijd goed!!!en als klap op de vuurpijl!!!!>>>Met de manen van een leeuw is dit Beyonce!!

24-07-2007 om 12:41 geschreven door ksl444  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kapsels!!!!

Nou hier zijn de kapsels dan ik heb een rijtje gemaakt not hier is Not!!!!dat is notditte ook!!
en ja je raad het al zo extreem maakt je helemaal not!!en ditte dan kam je haar tog eens rechtmaar dat was nog niet alles hoor!!hier is nog meer not!!!enende laatste not!!...kroesje!!hahahah

24-07-2007 om 12:30 geschreven door ksl444  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paarden!!!!!!!
deze prachtige edele dieren zijn niet alleen maar aardig maar ook een van mijn liefelings dieren!!!
Ik ben werkelijk gek op ze ik heb zelf ook paardgereden wel vier jaar!!het was geweldig maar ik heb ook andere dingen te doen in m`n leven
dan alleen maar paardrijden!!jeetje wat kunnen ze schatig zijn!!!!mijn liefelings ras van het paard is de lusitano dat is een paarden soort dat wel tussen de 152 en de 165 groot worden en als je niet op een lusitano kunt rijden kun je het maar beter opgeven!!!lusitano hengsten heben temperament  en elan!!lusitano`s werden vroeger ook wel gebruikt bij het opjagen van stieren en koeien!!en ze komen oorspronkelijk uit Portugal das een prachtig land ik was er gisteren van vakantie ben net terug!!Kijk dit is een plaatje van een lusitano prachtig vindt je niet??deze hengsten steigeren!! die linker is Ramon en de rechter is Rinta

24-07-2007 om 12:22 geschreven door ksl444  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo mensen have fun!!
Hey mensen ik hoop dat jullie mijn blog cool vet strak en allen enzo vinden dus wens ik jullie veel plezier
 have fun have fun have fun!!!!!!!!!!!!!!!!!! zoals jullie zien houd ik vam katschtigen
maar deze jongens zijn alleen de jaguars nog maar en hier zijn de leeuwen tijgers en de panters enzo!! hahamooie tanden of niet??oh wat lief he??scary vindt je niet??

24-07-2007 om 12:03 geschreven door ksl444  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)

T -->

Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs