Foto
Hallo,

Ik heb een blog aangemaakt. Mijn blog gaat over Marco Borsato, omdat ik vind dat hij geweldig kan zingen. Ik ben een grote fan. Kijk gerust op mijn site en laat een berichtje achter in het Gastenboek ( zou ik leuk vinden ). Laat het me ook weten als jullie een blog hebben, dan zal ik daar ook op kijken. Mijn blog is natuurlijk nog niet helemaal af er moet nog veel op gebeuren.

Veel plezier.
Gastenboek

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Inhoud blog
  • Concert 10-06
  • Marco Borsato
  • Luca Borsato
  • Senna Borsato
  • Jada Borsato
    Mijn weblog

    04-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Concert 10-06
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben 29 october naar het concert van Marco Borsato geweest met een vriendin ( sharonne ) mijn ouders en een vriendin van mijn moeder. Het was heel erg gezellig. Het een super concert. We hadden zitplaatsen en we konden alles goed zien. FANTASTIES. Ik zou willen dat we het overkonden doen. Ik vond het leuk dat hij ook Italiaans had gezongen het klonk gewelig. ( kon niet beter )
    Als er nog een concert komt ben ik er zeker weer bij.

    04-02-2007 om 19:17 geschreven door KiMMie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (18 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marco Borsato
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een foto van Marco Borsato waar hij zijn TMF-award heeft ontvangen. Volgens mij is hij er erg blij mee. Ik wens hem als nog proficiat.

    04-02-2007 om 14:29 geschreven door KiMMie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (13 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Luca Borsato
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een foto van de oudste zoon van Marco Borsato op zijn verjaardag.

    04-02-2007 om 14:26 geschreven door KiMMie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (24 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Senna Borsato
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is een foto van het tweede kindje van Marco Borsato.

    04-02-2007 om 14:24 geschreven door KiMMie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (19 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jada Borsato
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hier is een foto van het jongste dochterje van Marco Borsato

    04-02-2007 om 14:23 geschreven door KiMMie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (30 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leontine Borsato
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Marco Borsato heeft volgens mij een schat van een vrouw! Hier is een foto van Leontine Borsato

    04-02-2007 om 00:00 geschreven door KiMMie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (22 Stemmen)
    03-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De geschiedenis van Marco Borsato
    Marco Roberto Borsato werd geboren op 21 december 1966 te Alkmaar.Marco Borsato brak door als zanger nadat hij op 7 april 1990 de Soundmixshow won met zijn vertolking van het nummer At This Moment van Billy Vera. Vanaf 1990 bracht Borsato drie Italiaanstalige albums uit. In 1994 stapte hij over op Nederlandstalige nummers (waarvan vele vertaald zijn uit het Italiaans).In 1994 stond zijn Nederlandstalige hit Dromen zijn bedrog twaalf weken op de eerste plaats in de Nederlandse hitparade. Hij kwam hiermee in het Guinness Book of Records, doordat hij als eerste met een single 12 weken achter elkaar op nummer 1 stond. In de Nederlandse Top 40 staat dit record nog steeds.Sinds 1998 vervult Marco Borsato de rol van ambassadeur van de Stichting War Child, een organisatie die zich inzet om kinderen te helpen traumatische oorlogservaringen te verwerken. Ook trouwt hij dat jaar met Leontine Ruiters in Venetiƫ.
    Samen krijgen ze drie kinderen: Luca (1998)
                                                    Senna (2001)
                                                    Jada (2002).

    03-02-2007 om 18:23 geschreven door KiMMie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (14 Stemmen)


    Archief per jaar
  • 2007

    E-mail mij

    Als je ook een site hebt mail hem me dan!



    Rondvraag / Poll
    Wat vind jij van Marco Borsato
    Helemaal geweldig
    Hij kan goed zingen
    Goed
    Gaat wel
    Hij kan niet zo goed zingen
    Super slecht.
    Bekijk resultaat


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Marco Borsato
  • sugababes
  • fansite Marco Borsato
  • spelletjes
  • bloggen van mijn vader
  • eijkhagen
  • tennisvereniging:P
  • Laura ( lola ):P
  • kim goossens:P

    Voeg Marco Borsato toe aan je msn-lijst! Heb je altijd al eens ietsd van hem willen weten?  Voeg hem toe op msn en vraag hem alles wat je wilt weten! 

    Denk aan de concerten, hobbies, gezin, bandje, lekker receptje Alles kan, alles mag!

    Voeg Marco Borsato toe: marco.borsato@radio538.nl



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs