Zoeken in blog

Hallo iedereen en welkom op mijn blog!
Ik ben Melissa, 30 jaar en afkomstig uit Bilzen.

De bedoeling van deze blog is dat iedereen kan zien waar en wanneer er kien evenementen zijn.
Uiteraard kan jij ook jou kien evenement binnen sturen, enkel en alleen voor Belgisch Limburg.
Je kan dit doen door een berichtje in het gastenboek te plaatsen of door de e-mail knop te gebruiken.

PC Dokter nodig?
Bells Computercenter lost al uw problemen op.

Bilzersteenweg 17A 
3730 Hoeselt
089/41.88.87

info@bells.be
Kienen
Kienavonden en kiennamiddagen in Belgisch Limburg
Kien evenementen die niet op deze blog vermeld staan kan u melden in het gastenboek en dan zal ik deze op de blog plaatsen.
23-10-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

.




E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek

Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Blog als favoriet !


Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs